quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:26 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nou nog hopen dat Kazim wonderen gaat verrichten. Zou zo zonde zijn als je de competitie ingaat zonder fatsoenlijke spits. Met een beetje spits doe je geenszins onder voor de andere 'topploegen'.
Kazim moet gewoon gaan voldoen, dan worden we vice-kampioen, kampioen of 3e.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Let maar op, in de winterstop komt er alsnog een spits bij
quote:
Sorry, was inderdaad een gekke conclusie van mequote:Op zondag 31 augustus 2014 16:46 schreef Helpmefok het volgende:
Die vermeer gaat expres fouten maken om ons te naaien![]()
Lees de vorige topics maar even door, anders blijven we bezig met herhalenquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:40 schreef superniger het volgende:
Accepteren jullie de komst van Vermeer?
12% nee, 88% ja.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:40 schreef superniger het volgende:
Een revolutie is niet vermeer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:40 schreef superniger het volgende:
Charisteas was ook de setting he. Tymochuk werd genoemd, die gozer uit Rusland.....quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:49 schreef Bonkers. het volgende:
Het is in ieder geval niet een Charisteas-achtige transfer.
88% is gewoon Mulder zat, maar oftie Vermeer ons nou veel verder gaat helpen.quote:
Zolang die maar niet gaat zingen dan .quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:01 schreef Maastoren het volgende:
Van mijn part zetten ze Peter Beense op doel. Alles beter dan Mulder.
of de derde keeper van het G-elftal van Achilles '29quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:01 schreef Maastoren het volgende:
Van mijn part zetten ze Peter Beense op doel. Alles beter dan Mulder.
ha-ha geweldige opmerking manquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:04 schreef Gio-FR-1908 het volgende:
[..]
of de derde keeper van het G-elftal van Achilles '29
Harry werd wel topscorer bij Feyenoord, 9(?) goals oidquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:05 schreef 426451 het volgende:
pfft, charisteas.
Er kwamen namen langs zoals Vagner love, komt er een bericht een uur voor de transfer deadling dat Charisteas naar Feyenoord komt.
Ik dacht echt dat het een grap was man. Ik kan me niet eens meer herinneren hoe hij toen speelde bij feyenoord, maar ik wist dat bij Ajax nou ook echt niks was.
Echt in de spanning namen zoals Love, komen ze opeens bij hem aan. Dat was echt een TKO.
Afijn, met Vermeer heb ik dat minder en ik denk dat het goed is voor mulder. Hij zal misschien door concurrentie strijd mee optrekken en vind Vermeer en gezien de prijs best aardig.
Maar het is toch altijd dat gevoel van dat die van Ajax overkomt, blijft een gemengde gevoel. Niet tegen, maar ook niet helemaal voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |