Meedoen? 
De regels zijn eenvoudig
Veel plezier allemaal!quote:Op maandag 1 september 2014 08:07 schreef crv het volgende:
Veel plezier deze maand weer iedereen.
En OOTW bedankt weer voor het bijhouden van de scores.![]()
Ik ga deze maand proberen wat meer tijd vrij te maken
ga je ook helpen scores bij te houden ?quote:Op maandag 1 september 2014 09:32 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Veel plezier allemaal!
Ik ga ook weer mijn best doen
Ik had van deze 2 de fok!- en wordfeud-namen verwisseld. Nu aangepast.quote:Op maandag 1 september 2014 14:40 schreef Ryan3 het volgende:
93 Schunckelstar
80 remlof
Paarsbeestje staat er in onder een andere naam, idem Guppyfriend?
Android: longpress op naam --> removequote:Op maandag 1 september 2014 12:02 schreef Ryan3 het volgende:
Misschien heb ik te veel vrienden, kan echter die vrienden niet weghalen, weten jullie hoe?
Ik heb je terug uitgenodigd, ik ben Gupske op Wordfeudquote:Op maandag 1 september 2014 12:02 schreef Ryan3 het volgende:
Succes Y'all.
Uitgenodigd.
103 tegen Judith
104 tegen Guppyfriend (kan ik niet vinden)
102 tegen Paarsbeestje.(kan ik niet vinden).
98 tegen Hello_Quickie.
Misschien heb ik te veel vrienden, kan echter die vrienden niet weghalen, weten jullie hoe?
Lol ik ben op wf Ryan3hsquote:Op maandag 1 september 2014 20:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb je terug uitgenodigd, ik ben Gupske op Wordfeud
Uitgenodigd:
105 tegen Judith_1973
104 tegen Ryan3 dus
101 tegen PBwfeud
Bedankt.quote:Op maandag 1 september 2014 18:45 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Android: longpress op naam --> remove
Andere weet ik niet
Ja, dat was vrij bizar: http://livinginarnhem.com/pictures/wf_sep14_ryan.jpgquote:Op maandag 1 september 2014 23:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lol ik ben op wf Ryan3hs.
#80 Remlof - R3hs: 402 - 393.
Bizar eindspel.
Voorlaatste zet beiden 366
Laatse zet beiden 395
Beiden 2 x n over, remlof aan beurt, legt uit...
Gratis tip: gebruik TWquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat was vrij bizar: http://livinginarnhem.com/pictures/wf_sep14_ryan.jpg
quote:
De TW-vlakjes op het bord zijn bijna allemaal nog openquote:
ja dat snap/zie ik. maar daar kun je niks meer mee bijna enkel die Oquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De TW-vlakjes op het bord zijn bijna allemaal nog open
Mag ik u allen even voorstellen onze extra steun en toeverlaat voor het bijhouden van de scoresquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:20 schreef Guppyfriend het volgende:
#92 Gupske - schunckelstar: 429 - 381
#86 Gupske - Cat-22: 456 - 339
even een tip voor je. als je de standen doorgeeft dan graag in de volgorde zoals je in de sheet staat vermeld.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar er is een foutje gemaaktmijn twee gewonnen partijen zijn verkeerd om ingevuld. Het gaat om deze:
[..]
en aangepastquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar er is een foutje gemaaktmijn twee gewonnen partijen zijn verkeerd om ingevuld. Het gaat om deze:
[..]
Lastig, op mijn telefoon. Maar volgende keer zal ik t proberen. Maar hopelijk heb je de link tóch zelf ergens gevondenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:09 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Heel goed, Djeep, nu nog even de link meenemen na het bijwerken.
Maar misschien kun je beter niet kijkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:09 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Lastig, op mijn telefoon. Maar volgende keer zal ik t proberen. Maar hopelijk heb je de link tóch zelf ergens gevonden
quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:41 schreef acidblind het volgende:
FOK! Wordfeud Eredivisie - Oktober
Foknaam - Wordfeudnaam
1. crv - Elzass
2. OutOfThisWorld - OutOfThisWorld
3. Ryan3 - Ryan3hs
4. 4EverBlackEyed - 4EverBlackeyed
5. remlof - remlof
6. svk1985 - svk1985
7. Fascination - Fascination33
8. -jos- - JosDaBosS`
9. judith_73 - Judith_1973
10. acidblind - acidblind
(nieuw hier - heb ik dit zo goed gedaan?)
Gedeelde 4e plaats nog!quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:23 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Stand bijgewerkt September
Het is nog spannend!
Ik vind eigenlijk dat matches die niet zijn afgelopen voor de eerste van de volgende maand niet meer mee mogen tellenquote:
Mwoah... ik ben zelf zo'n notoire late dus ik doe ook niet lelijk over andere late medespelersquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat matches die niet zijn afgelopen voor de eerste van de volgende maand niet meer mee mogen tellen
Ik zie een gezellige chat voor mequote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:09 schreef Ryan3 het volgende:
Bij een vrouw van 60 waarmee ik speel coïtus en neuk kunnen leggen, lol...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |