quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:41 schreef acidblind het volgende:
FOK! Wordfeud Eredivisie - Oktober
Foknaam - Wordfeudnaam
1. crv - Elzass
2. OutOfThisWorld - OutOfThisWorld
3. Ryan3 - Ryan3hs
4. 4EverBlackEyed - 4EverBlackeyed
5. remlof - remlof
6. svk1985 - svk1985
7. Fascination - Fascination33
8. -jos- - JosDaBosS`
9. judith_73 - Judith_1973
10. acidblind - acidblind
(nieuw hier - heb ik dit zo goed gedaan?)
Gedeelde 4e plaats nog!quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:23 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Stand bijgewerkt September
Het is nog spannend!
Ik vind eigenlijk dat matches die niet zijn afgelopen voor de eerste van de volgende maand niet meer mee mogen tellenquote:
Mwoah... ik ben zelf zo'n notoire late dus ik doe ook niet lelijk over andere late medespelersquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat matches die niet zijn afgelopen voor de eerste van de volgende maand niet meer mee mogen tellen
Ik zie een gezellige chat voor mequote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:09 schreef Ryan3 het volgende:
Bij een vrouw van 60 waarmee ik speel coïtus en neuk kunnen leggen, lol...
maar als jijzelf snel legt maar je tegenstander niet en daardoor ben jij de pineut, hoe denk je er dan over ?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat matches die niet zijn afgelopen voor de eerste van de volgende maand niet meer mee mogen tellen
Je bedoelt dat het aan EvertK en Quickie ligt?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:20 schreef crv het volgende:
[..]
maar als jijzelf snel legt maar je tegenstander niet en daardoor ben jij de pineut, hoe denk je er dan over ?
Tegen Q is al klaar nog niet gemeld, sorry ben erg drukquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:00 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het aan EvertK en Quickie ligt?
Aha dan heb ik deze maand gewonnen!!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:57 schreef crv het volgende:
[..]
Tegen Q is al klaar nog niet gemeld, sorry ben erg druk
354-398 voor Q
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:34 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Aha dan heb ik deze maand gewonnen!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |