Sterker nog, niemand heeft ze gezien vanaf hun hostel naar het begin van de Pianista. Toch gauw een uur lopen. Ook heeft geen taxi-of buschauffeur zich gemeld die ze heeft meegenomen.quote:Op maandag 1 september 2014 09:19 schreef Injetta het volgende:
Zijn er geen enkele getuigen die de meisjes zijn tegengekomen op de trail zelf?
Als dat zo is, vind ik dat toch wel vreemd. Ze zijn dan gezien tot aan het pad en daarna niemand? Dat pad lopen duurt een paar uur toch? Op die dag echt niemand die het ook heeft gelopen?
Toch wel raar.
quote:Op maandag 1 september 2014 11:44 schreef Bozoe het volgende:
In onderstaand artikel staat wat informatie over het terughalen van gegevens uit een beschadigde telefoon.
Ik heb er zelf geen kaas van gegeten maar wellicht interessant.
http://m.ad.nl/ad/m/nl/30(...)er-verdwijning.dhtml
quote:Op maandag 1 september 2014 11:59 schreef StaceySinger het volgende:
Exif Untrasher
http://www.bluem.net/en/mac/exif-untrasher/
http://www.websleuths.com(...)d=57940&d=1409531793quote:Op maandag 1 september 2014 07:47 schreef Marrije het volgende:
Ik kan geen fotos zien op ws, iemand hier die de foto in post 682 kan laten zien?
Voor sommige mensen is een leegstaand huis blijkbaar automatisch een 'spookhuis'. Volgens mij spreken de Panamezen alleen van 'het paleis'. Er is overigens een tragisch verhaal aan verbonden, dat voor de verandering best eens waar zou kunnen zijn.quote:Op maandag 1 september 2014 12:30 schreef StaceySinger het volgende:
Haunted castle in the mountains of Boquete, Panama
waarom zou men zich melden? Voor je het weet wordt je beschuldigd van alles in nog wat in een land dat veel toeristen levert.quote:Op maandag 1 september 2014 11:28 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Sterker nog, niemand heeft ze gezien vanaf hun hostel naar het begin van de Pianista. Toch gauw een uur lopen. Ook heeft geen taxi-of buschauffeur zich gemeld die ze heeft meegenomen.
Die link werkt alleen als je bent ingelogd op WS. Ik zet hem op imgur:quote:Op maandag 1 september 2014 12:32 schreef Gorraay het volgende:
[..]
http://www.websleuths.com(...)d=57940&d=1409531793
Ah, wist ik niet. Bedankt.quote:Op maandag 1 september 2014 12:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die link werkt alleen als je bent ingelogd op WS. Ik zet hem op imgur:
wow, wat kunnen we nu verder precies concluderen nu we dit weten?!quote:Op maandag 1 september 2014 12:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die link werkt alleen als je bent ingelogd op WS. Ik zet hem op imgur:
[ afbeelding ]
© Matteo op WS
Ach welnee.quote:Op maandag 1 september 2014 12:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
waarom zou men zich melden? Voor je het weet wordt je beschuldigd van alles in nog wat in een land dat veel toeristen levert.
Ja wel. Alleen kloppen de tijden niet. Nu we weten uit dat audiofragment dat de buitenlandse gemeenschap in Boquete een privédetective hebben ingeschakeld die die getuigenissen heeft verzameld EN dat die daarbij is uitgegaan van het in hun ogen vaststaand feit dat ze om 13:00 nog in de taalschool waren, zijn die genoemde tijden opeens zo vreemd niet meer. De getuigen zijn niet gehoord door de politie. De politie daar gaat niet zelf opzoek naar getuigen en verhoord hen niet. Er is alleen een kantoortje waar getuigen zich vrijwillig kunnen melden en hun verhaal kunnen komen doen in alleen het Spaans.quote:Op maandag 1 september 2014 11:28 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Sterker nog, niemand heeft ze gezien vanaf hun hostel naar het begin van de Pianista. Toch gauw een uur lopen. Ook heeft geen taxi-of buschauffeur zich gemeld die ze heeft meegenomen.
Wat mij betreft alleen dat die donkere foto's bij één van die rivieren gemaakt zijn.quote:Op maandag 1 september 2014 13:01 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
wow, wat kunnen we nu verder precies concluderen nu we dit weten?!
Wat is dat op 2:22?quote:
Heb je daar een link van? Ik vind het een prachtig gebouw. De moeite waard om op te knappen en als hotel of bejaardenhuis in gebruik te nemen.quote:Op maandag 1 september 2014 12:37 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is een leegstaand huis blijkbaar automatisch een 'spookhuis'. Volgens mij spreken de Panamezen alleen van 'het paleis'. Er is overigens een tragisch verhaal aan verbonden, dat voor de verandering best eens waar zou kunnen zijn.
in ieder geval een plek bij drinkwater, zonder bugs, waar je wat zou kunnen slapen, beschut tegen de regen, en niemand eh.. vind je snel...?quote:
Kloppen alledrie niet (of je kan er niet zeker van zijn dat ze kloppen).quote:Op maandag 1 september 2014 02:32 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Veel mensen op dit forum hangen deze gedachte aan. Het is tot dat moment ook heel logisch.
Ook voor mij
Waarom ik het echter niet geloof oa
1- niemand heeft ze zien lopen vanaf hun hostel tot aan de Mirador
En 2 en 3 : Ik ben er heilig van overtuigd dat er niet is gebeld en ge-smst is naar huis en geen bericht is achtergelaten voor de achterblijvers indien verdwaald 11 dagen lang.
En ik denk dat dat 1 van de hoofdredenen is dat Hans Kremers niet gelooft in verdwalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |