Ik denk dat Hans Kremers en zijn advocaat die (officieus) al wel hebben. Denk niet dat Hans Kremers nog een keer terug anderhalf maand na de vondst van de rugzak terug ging naar Panama, het pad ging bewandelen en daarna samen met zijn advocaat aan allerlei bomen ging schudden zonder die informatie niet te hebben.quote:Op maandag 1 september 2014 02:48 schreef Za het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat wel gedaan, die info is er nog niet.
[..]
Same here, ze gaan de ene na de andere rivier over, bouwen een hutje leggen aanwijzingen neer op de paden lopen 10 dagen met natte sokken in bergschoenen, flitsen naar helicopters.
Imo zouden deze twee gewoon zijn teruggelopen, en als dat de eerste dag niet goed lukt dan de 2e 3e 4e of 5e dag wel, steeds verder de jungle in, ik zie er de logica niet van in.
uhh, is net zo geloofwaardig als beweringen dat ze zeker niet naar huis gebeld hebben en al helemaal geen berichtjes gestuurd hebben. Zal ie dat er mee bedoelen?quote:
Hoe kom je aan die specifieke informatie? Gelieve de bron erbij te vermelden, vanzelfsprekend dat we dat allereerst willen weten/checken alvorens we die informatie met zekerheid aannemen.quote:Op maandag 1 september 2014 02:46 schreef Domnivoor het volgende: Ik vind het zinloos om daarover te speculeren, maar voor deze ene keer: ze hebben 27 keer geprobeerd naar familie te bellen, ze hebben 16 foto's en 3 video'tjes met hun telefoons gemaakt, en ze hebben 22 berichtjes geschreven. (De werkelijke aantallen kunnen iets hoger of lager zijn.)
http://pauwenwitteman.vara.nl/media/313726quote:Op maandag 1 september 2014 02:57 schreef Grijzemassa het volgende:
graag bron, voor zover ik weet was het niet lang van tevoren gepland maar met bron geloof ik het
en dan ook graag de bron dat er geen berichten zijn verstuurd en niet gebeld isquote:Op maandag 1 september 2014 03:00 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die specifieke informatie? Gelieve de bron erbij te vermelden, vanzelfsprekend dat we dat allereerst willen weten/checken alvorens we die informatie met zekerheid aannemen.
Ik denk dat meneer kremers best elke boom heeft kunnen schudden zonder te weten of er geprobeerd is naar huis te bellen / smsen.quote:Op maandag 1 september 2014 02:58 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik denk dat Hans Kremers en zijn advocaat die (officieus) al wel hebben. Denk niet dat Hans Kremers nog een keer terug anderhalf maand na de vondst van de rugzak terug ging naar Panama, het pad ging bewandelen en daarna samen met zijn advocaat aan allerlei bomen ging schudden zonder die informatie niet te hebben.
Zie hoe hij zich verbijt in zijn interview van eind juli dat ie niks mag zeggen.
Het is een aanname die ik stellig durf te beweren : Kris en Lisanne hebben niet naar huis proeberen te bellen/sms-en en hebben geen bericht achtergelaten voor hun geliefden.
Dat ze dat iig niet hebben gedaan op de fotocamera is inmiddels al wel duidelijk. 90 keer niet
Dat zuig ik uit mijn duim. Een ironisch antwoord op een onmogelijke vraagquote:Op maandag 1 september 2014 02:53 schreef suddenintuition het volgende:
Domnivoor 02.46 : hoe kom je aan die info van die aantallen berichtjes, bellen enz...Dat was toch nog niet officieel naar buiten gebracht ?? Je bent zo specifiek, een insider ??
Nee, staat er niet inquote:
Precies.quote:Op maandag 1 september 2014 03:03 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
en dan ook graag de bron dat er geen berichten zijn verstuurd en niet gebeld is
Oh dat was dus niet serieus, meldt dat voortaan dan direct erbij schatquote:Op maandag 1 september 2014 03:04 schreef Domnivoor het volgende: Dat zuig ik uit mijn duim. Een ironisch antwoord op een onmogelijke vraag
Zoals ik al zei: het is zinloos te speculeren over telefoongegevens die wij niet hebben.
Wij hebben die info nog niet dat is wat ik wilde zeggen.quote:Op maandag 1 september 2014 02:58 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik denk dat Hans Kremers en zijn advocaat die (officieus) al wel hebben. Denk niet dat Hans Kremers nog een keer terug anderhalf maand na de vondst van de rugzak terug ging naar Panama, het pad ging bewandelen en daarna samen met zijn advocaat aan allerlei bomen ging schudden zonder die informatie niet te hebben.
Zie hoe hij zich verbijt in zijn interview van eind juli dat ie niks mag zeggen.
Het is een aanname die ik stellig durf te beweren : Kris en Lisanne hebben niet naar huis proeberen te bellen/sms-en en hebben geen bericht achtergelaten voor hun geliefden.
Dat ze dat iig niet hebben gedaan op de fotocamera is inmiddels al wel duidelijk. 90 keer niet
ik denk dat domnivoor bedoelt dat hij denkt dat er pogingen zijn gedaan om naar huis te bellen / smsen, exacte aantallen kunnen verschillen van wat hij zo even uit zijn duim zuigtquote:Op maandag 1 september 2014 03:00 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
uhh, is net zo geloofwaardig als beweringen dat ze zeker niet naar huis gebeld hebben en al helemaal geen berichtjes gestuurd hebben. Zal ie dat er mee bedoelen?
preciesquote:Op maandag 1 september 2014 03:06 schreef Za het volgende:
[..]
Wij hebben die info nog niet dat is wat ik wilde zeggen.
De advocaat heeft de info van het NFI onlangs nadrukkelijk geëist, dus ik weet niet of Hans Kremers over alle info beschikt, misschien weet hij dat ze niet hebben geprobeert naar huis te bellen.
Ik denk ook van niet, sterker nog ik denk dat 911 oproepen die wel bekend zijn gemaakt niet eens door Kris en Lisanne zijn gedaan.
Hans Kremers zei ook nog dat het duidelijk was dat er met de telefoons was gerommeld door mensen die geen kennis van die telefoons hadden (oid).
quote:Op maandag 1 september 2014 03:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk dat domnivoor bedoelt dat hij denkt dat er pogingen zijn gedaan om naar huis te bellen / smsen, exacte aantallen kunnen verschillen van wat hij zo even uit zijn duim zuigt
weet ik, maar als aanvulling.quote:Op maandag 1 september 2014 03:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zuig ik uit mijn duim. Een ironisch antwoord op een onmogelijke vraag
Zoals ik al zei: het is zinloos te speculeren over telefoongegevens die wij niet hebben.
[..]
Nee, staat er niet in
Overigens zegt Martijn Froon in deze opname dat de Pianista trail op een gegeven moment afgezet was ivm werkzaamheden, dat hij niet verder kon lopen, dat was een paar dagen na de vermissing van Kris en Lisanne.quote:Op maandag 1 september 2014 03:01 schreef Za het volgende:
http://pauwenwitteman.vara.nl/media/313726
ik ook nietquote:Op maandag 1 september 2014 03:11 schreef Za het volgende:
[..]
Overigens zegt Martijn Froon in deze opname dat de Pianista trail op een gegeven moment afgezet was ivm werkzaamheden, dat hij niet verder kon lopen, dat was een paar dagen na de vermissing van Kris en Lisanne.
Ik heb nog nergens over die werkzaamheden gehoord, iemand?
Nou lekker dan, voor hetzelfde geldt zaten de meiden áchter die "afzetting i.v.m werkzaamheden" wel erg toevallig dan. Aan de andere kant vlogen er ook helikopters over dat gebied.quote:Op maandag 1 september 2014 03:11 schreef Za het volgende: Overigens zegt Martijn Froon in deze opname dat de Pianista trail op een gegeven moment afgezet was ivm werkzaamheden, dat hij niet verder kon lopen, dat was een paar dagen na de vermissing van Kris en Lisanne. Ik heb nog nergens over die werkzaamheden gehoord, iemand?
Nee, ik heb dat ook alleen maar in dat interview gehoord.quote:Op maandag 1 september 2014 03:11 schreef Za het volgende:
[..]
Overigens zegt Martijn Froon in deze opname dat de Pianista trail op een gegeven moment afgezet was ivm werkzaamheden, dat hij niet verder kon lopen, dat was een paar dagen na de vermissing van Kris en Lisanne.
Ik heb nog nergens over die werkzaamheden gehoord, iemand?
Rond 3 juli was Betzalda Pitti van het Panamese OM in Nederland. Zij is toen bijgepraat over de stand van zaken en voorlopige conclusies. Toen hebben ook ouders deelinformatie gekregen, conclusies tot dan toe over telefoongebruik...quote:Op maandag 1 september 2014 03:06 schreef Za het volgende:
De advocaat heeft de info van het NFI onlangs nadrukkelijk geëist, dus ik weet niet of Hans Kremers over alle info beschikt, misschien weet hij dat ze niet hebben geprobeert naar huis te bellen.
Ik denk ook van niet, sterker nog ik denk dat 911 oproepen die wel bekend zijn gemaakt niet eens door Kris en Lisanne zijn gedaan.
Hans Kremers zei ook nog dat het duidelijk was dat er met de telefoons was gerommeld door mensen die geen kennis van die telefoons hadden (oid).
Nou bedankt voor de link, heb het hele interview afgeluisterd. De broer heeft een kaart voor zich met diverse toeristische punten, zoals restaurants en een kaart van Boquete. Er wordt NIET gezegd dat ze deze wandeling lang van tevoren gepland hadden! Wat a waste of time, luister het zelf nog een keer af, dat wordt niet gezegd. Wel interessant wat hij zegt over de getuigenverklaringen, hij heeft het over 100% betrouwbare getuigenverklaringen.quote:Op maandag 1 september 2014 03:01 schreef Za het volgende:
[..]
http://pauwenwitteman.vara.nl/media/313726
Nou hoeft niet hoor... er vlogen hoe dan ook helikopters over dat gebied, dus die zouden de meiden dan toch wel hebben gezien. Ben je trouwens een serieuze deelnemer hier of? Je hebt nogal een opmerkelijke schrijfwijze.quote:Op maandag 1 september 2014 03:17 schreef suddenintuition het volgende: inderdaad wel e r g toevallig....goh, waaaaaarom zou dat nou geweest zijn ? ik denk dat ik het wel kan raden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |