Fatboy slim in de Calvin Harris remix - Sleep, eat, rave, repeatquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
*hoe lang duurt die rave? 20 uur? teeeeering, zo kort?*
Als je pc's out of sync zijn mag je zelf je shownaam aanpassen, maar je staat voor woensdag op het roosterquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
blijkbaar, ik kan dus echt geen reet in airtime nu
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je pc's out of sync zijn mag je zelf je shownaam aanpassen, maar je staat voor woensdag op het rooster
met van Kooten en de Bie of met het Simplistisch Verbond?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:25 schreef Symphonic het volgende:
die titel is trouwens perfect
Ik begin met van Kooten en de Bie
het wijnjaar 0quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
met van Kooten en de Bie of met het Simplistisch Verbond?
Waarom heb je 'm weggegooid?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
Mijn emo memorylane show heb ik helemaal weggegooid
Had ik wel naar mijn broers en zusters gemailt, maar ook die binnen een dag weer offline gehaald.
Blijkt mijn broertje op tijd geweest te zijn dus die heeft hem nog wel
En luistert regelmatig, en moet dan ook ff een traantje laten
Dat was ook wel de show van mijn leven... heavy maar no regrets....quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
Mijn emo memorylane show heb ik helemaal weggegooid
Had ik wel naar mijn broers en zusters gemailt, maar ook die binnen een dag weer offline gehaald.
Blijkt mijn broertje op tijd geweest te zijn dus die heeft hem nog wel
En luistert regelmatig, en moet dan ook ff een traantje laten
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm weggegooid?
Was het iets van een afronding van een tijdperk voor je?
Ik ook, alleen soms komt er een popcorn voor in de plaatsquote:
quote:
Ofra Haze?quote:
Nope!quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mohammed - Suckers, you are all fooled?
Weet je wat ik hier gewoon vaak leuk vind..... Een DJ begint met een show, en ondanks dat hij/zij een idee of thema had voor de show vaak toch gewoon met muziek inspringt op de reakties in het topicquote:
Qntal was ik niet zo snel opgekomenquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet je wat ik hier gewoon vaak leuk vind..... Een DJ begint met een show, en ondanks dat hij/zij een idee of thema had voor de show vaak toch gewoon met muziek inspringt op de reakties in het topic
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Qntal was ik niet zo snel opgekomen
En de Q is de enige letter die ik wel al helemaal correct getaggd heb
Helium Volaquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:35 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan zonder de T.
En zonder Villa!
Viel mee zijn maar 506 nummers. Het scheelt wel dat ik nog steeds niet mijn Queen collectie geript hebquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Viel mee zijn maar 506 nummers. Het scheelt wel dat ik nog steeds niet mijn Queen collectie geript heb
Jaquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja
Reeds getagt 23634 files = 179.8Gb = 1616 uur
Nog uit te zoeken/te taggen 73680 files = 540,8Gb = 5142 uurquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog uit te zoeken/te taggen 73680 files = 540,8Gb = 5142 uur
Ik baal alleen dat ik dus bij Eminem de mist ben in gegaan, en daar mijn clean vs explicit tagjes ben kwijtgeraakt, da's best veel muziek om na te luisteren en de clean versie direct weg te gooien want ik heb eigenlijk geen idee waarom ik die heb omdat ik die zelf nooit zal draaienquote:
dat doe ik nooitquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet je wat ik hier gewoon vaak leuk vind..... Een DJ begint met een show, en ondanks dat hij/zij een idee of thema had voor de show vaak toch gewoon met muziek inspringt op de reakties in het topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |