quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Komt die hier weleens? Of is dat je kloon?
Check ff die hand rechts op het bord, die is van Symphquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die ziet er niet echt breed uit hoor!Maar schijn bedriegt, blijkbaar!
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Check ff die hand rechts op het bord, die is van Symph
Onder het rokje kijkenquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heee maar ik heb wel mooi die houtworm ontdekt ja
Volgens mij zijn bij jou die LP's zelfs in digitale vorm al helemaal versletenquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij zijn bij jou die LP's zelfs in digitale vorm al helemaal versleten
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij zijn bij jou die LP's zelfs in digitale vorm al helemaal versleten
Tijd voor een remaster!quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]Echt wel!
En dat terwijl ik in het begin Nightwish niet eens zo mooi vond!
Ja op zich wel mooi, maar met name de eerste albums vond ik veel te iel qua sound.
maar dit nummer echtquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]Echt wel!
En dat terwijl ik in het begin Nightwish niet eens zo mooi vond!
Ja op zich wel mooi, maar met name de eerste albums vond ik veel te iel qua sound.
Zeer zeker!quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar dit nummer echt
Dit is gewoon fucking briljant
goed idee, om 22:30quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:07 schreef ToT het volgende:
Zal ik hierna weer ff een gothic showtje doen?
Ik ben even kwijt met welke LP het was, maar daar zat echt in elke persing een foutje waardoor een nummer even hikte/oversloeg. Het was zo vreemd om op de geremasterde CD dat foutje niet meer te horenquote:
Heb ik ook eens gehad!quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt met welke LP het was, maar daar zat echt in elke persing een foutje waardoor een nummer even hikte/oversloeg. Het was zo vreemd om op de geremasterde CD dat foutje niet meer te horen
Donequote:Op zondag 31 augustus 2014 22:10 schreef Symphonic het volgende:
Als airtime weer uit de contraminen is kan mijn show dan naar 22:30 en ToT om 22:30?
quote:
eerst kon ik zijn naam niet eens normaal uitspreken en nnu weet ik al het verschil tussen Explicit en de gekuisde herriequote:
Ik ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eerst kon ik zijn naam niet eens normaal uitspreken en nnu weet ik al het verschil tussen Explicit en de gekuisde herrie
Ik leer elke dag bij hier
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Kun je woensdag luisteren AdoraBelle?
Dan ga ik eens een show doen met mijn muzieksmaak
en de inbreng van Fogel ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook
Voute muziek door Vout en Raffie, Em en moderne hip hop door Possie, goede House door WT, de moderne electro door Sint, Gothic door ToT, Piratenliedjes door Ruler, Das Lied von Manuela door Mono, ClownCore door Kat - disclaimer voor alle DJ's die ik vergeten ben maar waar ik ook wat door geleerd heb -
Je staat niet eens op het roosterquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Ow, ja, Fogel ook uiteraardquote:
Klinkt goedquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Wacht eens...quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je staat niet eens op het rooster
20 - 22..quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je staat niet eens op het rooster
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:20 schreef Symphonic het volgende:
Ow kut, nu weet ik hoe het komt...
Mijn laptop staat aan beneden en die synchroniseert constant met mijn pc...
Daar moet ik ook nog vanaf zien te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |