Ja dat is ook weer waar, maar ik dronk het behoorlijk veel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik dat met een korreltje zout neem?
Ik heb het idee dat heel veel dingen slecht voor je zijn en hetzelfde met je doen, al dan niet erger. Maar zolang je dit soort dingen met mate gebruikt en ook vooral afwisselt met gezondere dingen, denk ik dat het allemaal best meevalt.
en aangezien ik nu in de weggooimodus zit download ik liever even zo min mogelijk, tot alles een beetje op orde isquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Op zippyshare.com heb je een play-knop. Dan hoef je het nummer niet te downloaden.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en aangezien ik nu in de weggooimodus zit download ik liever even zo min mogelijk, tot alles een beetje op orde is
Oh, ja, dan is het sowieso zaak om te minderen of te stoppen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer waar, maar ik dronk het behoorlijk veel.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet niet waarom, maar als ik dit nummer hoor moet ik aan Robert Long denken
Vanmorgen vloog ze nogquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet niet waarom, maar als ik dit nummer hoor moet ik aan Robert Long denken
Dit vind ik zo'n droevig liedje.......quote:
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Weer 3 maanden slachtofferhulp nodig hier in huis.
Verdronken Vlinder, is zoooooo mooi ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:33 schreef Watertornado het volgende:
Dit was toen ook bij RadioNL toen MH17 was neergehaald. Net zoals dat nummer van Boudewijn de groot, iets met een vlinder
verdronken vlinderquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:33 schreef Watertornado het volgende:
Dit was toen ook bij RadioNL toen MH17 was neergehaald. Net zoals dat nummer van Boudewijn de groot, iets met een vlinder
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:34 schreef Uccie het volgende:
Bij dat geweerschot, begon hij te lachen
Dat beest is echt bizar.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:34 schreef Uccie het volgende:
Bij dat geweerschot, begon hij te lachen
Dat beest is echt bizar.
Ja ik moest ook lachen, dus hij lachte mee.quote:
Pater Moeskroen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
Nog ff en roodkapje komt weer om de hoek
Proest.............quote:
Ne, de ipad wordt ondehanden genomen....of onder snavel.quote:
Ik heb vandaag Boudewijn zitten taggen, maar hij heeft ook echt best wel veel mindere nummers geschreven.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Boudewijn zitten taggen, maar hij heeft ook echt best wel veel mindere nummers geschreven.
er zit wel bagger tussenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Boudewijn zitten taggen, maar hij heeft ook echt best wel veel mindere nummers geschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |