SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Ruiperiode, het is wel zieligjes hoor.quote:
Niet alle DJ's kunnen de ID3-tags meesturen, dan blijft de tag zichtbaar van het laatste nummer wat door een andere DJ gedraaid is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:53 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik vind het wel jammer dat de titel blijst staan op Volbeat. Nu kan ik niet zien hoe al die lekkere nummers heten.
Hoe komt dat dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet alle DJ's kunnen de ID3-tags meesturen, dan blijft de tag zichtbaar van het laatste nummer wat door een andere DJ gedraaid is.
Kusje op je zere veerquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ruiperiode, het is wel zieligjes hoor.
Houd je Shazam dus maar gereed!quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:53 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik vind het wel jammer dat de titel blijst staan op Volbeat. Nu kan ik niet zien hoe al die lekkere nummers heten.
is het ook...quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ruiperiode, het is wel zieligjes hoor.
Wat is een Shazamquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Houd je Shazam dus maar gereed!
Je krijgt een kusje terug...van Piek dan hè.quote:
Combinatie van hard- en software wat de DJ gebruikt.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je krijgt een kusje terug...van Piek dan hè.
Omdat ik anders draai dan de de andere DJ's...quote:
Oh, oké.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Combinatie van hard- en software wat de DJ gebruikt.
Ja krijgen ze ook, maar die op z'n koppie moet ik loshalen. En dat doet gewoon veel pijn bij hem.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is het ook...
Ruihulp wil een beetje helpen maar verzacht niet alles
Repost dat dan even hier!quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:57 schreef xBubbles het volgende:
Ik zag net een plaatje op facebook en dat was omnomnom enzulks![]()
![]()
Sorry, dat moest ik even kwijt
Leuk verzoekje, mijn vogeltje zit op schoot te swingen.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Leuk verzoekje, mijn vogeltje zit op schoot te swingen.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op dit moment nog niet. In de toekomst misschien wel. Ik moet wat vaker op de radio fora zitten om dat beter in de gaten te houdenquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:58 schreef Symphonic het volgende:
Muis, is dat niet via airtime te regelen trouwens?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Dit klinkt toch heel wat beter dan de Sabrina versie
Proestquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen betwijfel ik het of de clip even interessant is!
Dat moettegenwoordig ook niet verl meer zijnquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik te lui voorquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van die muziekherkensoftware op je telefoon.
Ah, oké. Nu snap ik het. Ik ben nogal nieuwsgierig, maar dat had je vast al begrepenquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Omdat ik anders draai dan de de andere DJ's...
Voordeel is wel dat ik daardoor alles kan draaien wat iedereen vraagt...
En opeen of manier werkt bij mijn zender het meezenden van tekst helaas niet
Kun je die hier ook even delen? Nu weet ik niet waarom die omnomnom isquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:57 schreef xBubbles het volgende:
Ik zag net een plaatje op facebook en dat was omnomnom enzulks![]()
![]()
Sorry, dat moest ik even kwijt
Wut?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat moettegenwoordig ook niet verl meer zijn
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:00 schreef Uccie het volgende:
Excuses....er liep iets met veren over de tablet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OmnomnomBelieve you can, and you will.
Hihi, dankjequote:Op zondag 31 augustus 2014 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:01 schreef xBubbles het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OmnomnomIk dacht dat je het over een hot stud had!
![]()
*kwijlt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnomnom
Die wil ik wel eten.
Leuke vorm van het bord!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OmnomnomBeter onethisch dan oneetbaar
Achterkant van een koffielepeltje of zo gebruikenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hihi, dankje.
Ontopic: Nouuuu.... ik kan m'n blikje energy drink niet open krijgen omdat ik geen nagels heb.
Dat dacht ik eigenlijk ook... maar dit is nog veel leukerquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht dat je het over een hot stud had!
He jammer nouquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht dat je het over een hot stud had!
Samen eten?quote:
Het gaat mij om wat er op het bord ligtquote:
Is een goede prikkel om die meuk niet meer te drinken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hihi, dankje.
Ontopic: Nouuuu.... ik kan m'n blikje energy drink niet open krijgen omdat ik geen nagels heb.
Proost ToTquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:02 schreef ToT het volgende:
En ik zit hier aan het antwoord op dat nummer!
Proost!
Die heb ik helaas niet op m'n kamer, maar toch bedankt voor de tip. Ik heb maar een computer onderdeel gebruikt dat voor m'n neus lag.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Achterkant van een koffielepeltje of zo gebruiken
Ik ben bang dat ik niet meer zonder m'n sugar rush kanquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is een goede prikkel om die meuk niet meer te drinken.
Lieffie, dat spul is zo gigantisch slecht. Ik heb ooit eens in 1 avond/nacht 2 van die blikjes gedronken, mijn hele hart sloeg op hol..dat is echt geen fijn gevoel hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet op m'n kamer, maar toch bedankt voor de tip. Ik heb maar een computer onderdeel gebruikt dat voor m'n neus lag.
[..]
Ik ben bang dat ik niet meer zonder m'n sugar rush kan.
Op een suikerklontje sabbelen is dan beter hoor. Dat spul is niet goed voor je hartquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet op m'n kamer, maar toch bedankt voor de tip. Ik heb maar een computer onderdeel gebruikt dat voor m'n neus lag.
[..]
Ik ben bang dat ik niet meer zonder m'n sugar rush kan.
Dat had ik een keer na 6 blikkies. Sindsdien doe ik het er toch wat rustiger mee aan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:04 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Lieffie, dat spul is zo gigantisch slecht. Ik heb ooit eens in 1 avond/nacht 2 van die blikjes gedronken, mijn hele hart sloeg op hol..dat is echt geen fijn gevoel hoor
Nja, het is bij mij gewoon duidelijk dat ik er niet goed tegen kan, als ik al na 2 blikjes niet lekker wordquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat had ik een keer na 6 blikkies. Sindsdien doe ik het er toch wat rustiger mee aan.
Eens wat anders dan Hocus Spocusquote:
Jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eens wat anders dan Hocus Spocus
Jeetje, wat heftigquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:04 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Lieffie, dat spul is zo gigantisch slecht. Ik heb ooit eens in 1 avond/nacht 2 van die blikjes gedronken, mijn hele hart sloeg op hol..dat is echt geen fijn gevoel hoor
Is cola beter voor je hart dan? Dan heb ik ook nog.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op een suikerklontje sabbelen is dan beter hoor. Dat spul is niet goed voor je hart
Cola is ook niet echt goed...quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jeetje, wat heftig. Ik heb daar nog nooit last van gehad, om eerlijk te zijn. Ik drink het omdat ik het lekker vind. Vooral de cassis en de guerana varianten.
En het helpt ook wel een beetje bij het wakker blijven, gezien ik daar sowieso al problemen mee heb.
[..]
Is cola beter voor je hart dan? Dan heb ik ook nog.
De cassis variant is op zich wel lekker, maar daar kan ik 1 blikje van drinken en dan is het ook een hele lange tijd niet meer nodigquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jeetje, wat heftig. Ik heb daar nog nooit last van gehad, om eerlijk te zijn. Ik drink het omdat ik het lekker vind. Vooral de cassis en de guerana varianten.
En het helpt ook wel een beetje bij het wakker blijven, gezien ik daar sowieso al problemen mee heb.
[..]
Noop, in al die zooi zit ook een hoop caffeïne (en aanverwante pepmiddelen). Je krijgt echt meer gezonde energie door bijv. chocolademelk of jus d'orange te drinkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Google eens op "What cola does to your body".quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:10 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik veel sapjes en nu roosvicee omdat die groene meneer op schoot dat graag drinkt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:11 schreef Symphonic het volgende:
De enige frisdrank die ik afentoe drink is tonic...
en anders gewoon water
WTF!quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik veel sapjes en nu roosvicee omdat die groene meneer op schoot dat graag drinkt.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik veel sapjes en nu roosvicee omdat die groene meneer op schoot dat graag drinkt.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
Tof verzoekje, heb ik al een tijd niet meer gehoord.
Ik draai volledig in mijn comfort zonequote:Op zondag 31 augustus 2014 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
Tof verzoekje, heb ik al een tijd niet meer gehoord.
Pyrrhura drinkt roosvicee....dat zeg ik tochquote:
geen flauw ideequote:Op zondag 31 augustus 2014 21:14 schreef Watertornado het volgende:
Hoor ik daar die sample die ook in RMB - Spring is gebruikt?![]()
Mijn vogel zit nu op de afstandsbediening te beuken en roept weg en dag....ik heb zo'n vermoeden dat iemand hier in huis het niet leuk vindt...en ik ben dat nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:13 schreef ToT het volgende:
Ja het is bijna altijd Spring die je hoort. Deze nooit.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn vogel zit nu op de afstandsbediening te beuken en roept weg en dag....ik heb zo'n vermoeden dat iemand hier in huis het niet leuk vindt...en ik ben dat niet
Oh, dit was ook RMBquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, dit was ook RMB_!!
Kans wordt daar wel heel veel groter mee dan.
Ja, mafketelquote:
echtquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik draai volledig in mijn comfort zone
Ik drink niet veel cola, volgens mij. Ik heb gisteren twee blikjes gedronken, maar dat was het wel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Cola is ook niet echt goed...
Tenmiste veel cola niet..
Ik krijg echt maagklachten van cola
Jammer dat je lichaam er niet tegen kan blijkbaar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:10 schreef xBubbles het volgende:
[..]
De cassis variant is op zich wel lekker, maar daar kan ik 1 blikje van drinken en dan is het ook een hele lange tijd niet meer nodig
Klopt, maar dergelijke dingen zitten ook gewoon in koffie. En dat drink ik dan weer niet, terwijl anderen niet eens meer zonder een bakje koffie kunnen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, in al die zooi zit ook een hoop caffeïne (en aanverwante pepmiddelen). Je krijgt echt meer gezonde energie door bijv. chocolademelk of jus d'orange te drinken
Hehehe ja die grote Play-knop he!quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik gebruik zippy al een tijdje en weet nu pas dat je prima rechtstreeks vanaf zippy af kan spelen
Ikke niet snap niequote:Op zondag 31 augustus 2014 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik gebruik zippy al een tijdje en weet nu pas dat je prima rechtstreeks vanaf zippy af kan spelen
Vind je het erg als ik dat met een korreltje zout neem?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Google eens op "What cola does to your body".
Sinds ik dat gedaan heb drink ik geen cola meer.
Oh zoquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Op zippyshare.com heb je een play-knop. Dan hoef je het nummer niet te downloaden.
Ja dat is ook weer waar, maar ik dronk het behoorlijk veel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik dat met een korreltje zout neem?
Ik heb het idee dat heel veel dingen slecht voor je zijn en hetzelfde met je doen, al dan niet erger. Maar zolang je dit soort dingen met mate gebruikt en ook vooral afwisselt met gezondere dingen, denk ik dat het allemaal best meevalt.
en aangezien ik nu in de weggooimodus zit download ik liever even zo min mogelijk, tot alles een beetje op orde isquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Op zippyshare.com heb je een play-knop. Dan hoef je het nummer niet te downloaden.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en aangezien ik nu in de weggooimodus zit download ik liever even zo min mogelijk, tot alles een beetje op orde is
Oh, ja, dan is het sowieso zaak om te minderen of te stoppen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer waar, maar ik dronk het behoorlijk veel.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet niet waarom, maar als ik dit nummer hoor moet ik aan Robert Long denken
Vanmorgen vloog ze nogquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet niet waarom, maar als ik dit nummer hoor moet ik aan Robert Long denken
Dit vind ik zo'n droevig liedje.......quote:
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Weer 3 maanden slachtofferhulp nodig hier in huis.
Verdronken Vlinder, is zoooooo mooi ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:33 schreef Watertornado het volgende:
Dit was toen ook bij RadioNL toen MH17 was neergehaald. Net zoals dat nummer van Boudewijn de groot, iets met een vlinder
verdronken vlinderquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:33 schreef Watertornado het volgende:
Dit was toen ook bij RadioNL toen MH17 was neergehaald. Net zoals dat nummer van Boudewijn de groot, iets met een vlinder
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:34 schreef Uccie het volgende:
Bij dat geweerschot, begon hij te lachen
Dat beest is echt bizar.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:34 schreef Uccie het volgende:
Bij dat geweerschot, begon hij te lachen
Dat beest is echt bizar.
Ja ik moest ook lachen, dus hij lachte mee.quote:
Pater Moeskroen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
Nog ff en roodkapje komt weer om de hoek
Proest.............quote:
Ne, de ipad wordt ondehanden genomen....of onder snavel.quote:
Ik heb vandaag Boudewijn zitten taggen, maar hij heeft ook echt best wel veel mindere nummers geschreven.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Boudewijn zitten taggen, maar hij heeft ook echt best wel veel mindere nummers geschreven.
er zit wel bagger tussenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Boudewijn zitten taggen, maar hij heeft ook echt best wel veel mindere nummers geschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |