Aah shitquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, niet zo lekker als gehoopt. Jammer.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:04 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Onder één voorwaarde: dat onze date ook alleen "onze" date is
No worries, we hebben het al voor je verknald.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
No worries, we hebben het al voor je verknald.
Graag gedaan kerel.quote:
Ja.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het liefdesweekend zit er weer op?
Precies, er moet nog wel een beetje uitdaging bij komen kijken.quote:
Romantisch hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.
Hoewel we meer bezig zijn geweest met mijn spullen verhuizen.
Het was groter dan hij had gedacht. Maar mooi en erg roze.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Romantisch hoor.
Wat vond hij van je huisje?
Roze?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was groter dan hij had gedacht. Maar mooi en erg roze.
Het gaat over haar huis.... denk ik.quote:
Ja, dat nam ik ook aan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat over haar huis.... denk ik.
Ja. Ik heb een roze muur.quote:
Oh, maar 1 muur.quote:
Lekker fleurigquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, maar 1 muur.
Dan heb ik niks gezegd.
Zag al helemaal voor me dat je zo'n zuurstokhuisje had.
Nee. Sowieso geen zuurstokroze. Het is wat zachter. De andere muur is crème wit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, maar 1 muur.
Dan heb ik niks gezegd.
Zag al helemaal voor me dat je zo'n zuurstokhuisje had.
Ah, gewoon een pastel lief huisjequote:Op zondag 31 augustus 2014 19:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Sowieso geen zuurstokroze. Het is wat zachter. De andere muur is crème wit.
Dat absoluut, kaneel gaat altijd voor zuurstok.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zuurstokhuisje is niks. Kaneelstokhuisje, dat is de shit.
Ik heb ook wel bruine accenten in m'n huis.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zuurstokhuisje is niks. Kaneelstokhuisje, dat is de shit.
Ik heb een bruine muur.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat absoluut, kaneel gaat altijd voor zuurstok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:De officiële lezing is dat deze ‘Ice Bucket Challenge’ is bedacht om meer aandacht te creëren voor de ziekte.
Maar wat nu als we hier te maken hebben met een ritueel dat is opgezet ter ere van A-nti Christ L-ucifer S-atan of zoals Oprah Winfrey zegt nadat ze de emmer over haar hoofd krijgt “In the name of ALS“?
Zouden we hier te maken kunnen hebben met een groot satanisch ritueel dat vergelijkbaar is met het dopen dat in kerken gebeurt; het dopen dat een overgave aan ‘het lam dat geslacht werd‘ uitbeeldt, zoals Jezus stierf als offerlam voor de zonden van alle gelovigen?
Representeert dit massale doopritueel een grote slachting ter ere van Lucifer, waarbij de doop een overgave of goedkeuring representeert?
Wij begrijpen elkaar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, er moet nog wel een beetje uitdaging bij komen kijken.
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een bruine muur.Ik krijg meteen zo'n visioen met van die jaren '70 badkamertegels in stemmig donkerbruin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Dan moet er nog oranje bij!quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg meteen zo'n visioen met van die jaren '70 badkamertegels in stemming donkerbruin.
Sounds good!quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb mississippi mudcake gebakken en hij is lekker
quote:
o, ik dacht aan iets andersquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg meteen zo'n visioen met van die jaren '70 badkamertegels in stemmig donkerbruin.
Duh, natuurlijk.quote:
En ik maar denken dat het een stunt was van de protestantse kerk om iedereen zichzelf massaal te laten dopen.quote:
De handdoeken en het bakje van de tandenborstels.quote:
Vertel...quote:
er zit chocolade en koffielikeur in, dat is altijd goedquote:
Een fervent sprookjesfiguur aanhanger?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een vriendin vond dat we dat moesten weten.![]()
![]()
en isis heeft ermee te maken, wat een teken is dat isis op amerikaans grondgebied een massaslachting gaat doen met meer doden dan 9/11 als ik het goed begrijp.quote:
ik zit te denken haar te gaan vertellen dat de trainingen waar ze zo hoog over opgeeft opgezet zijn puur om geld te verdienen door scientology, maar ik denk dat ze dat níet serieus neemtquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het een stunt was van de protestantse kerk om iedereen zichzelf massaal te laten dopen.
Drugs are bad, religion is bad. Not sure which one is to blamequote:Op zondag 31 augustus 2014 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en isis heeft ermee te maken, wat een teken is dat isis op amerikaans grondgebied een massaslachting gaat doen met meer doden dan 9/11 als ik het goed begrijp.
Begint de naam van die vriendin met een R?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en isis heeft ermee te maken, wat een teken is dat isis op amerikaans grondgebied een massaslachting gaat doen met meer doden dan 9/11 als ik het goed begrijp.
Als dat zo is, gooi ik stante pede een emmer water over m'n hoofd. En dat terwijl m'n haar fabulous zit net als m'n mascara.quote:
meestal heb ik er geen last van.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een fervent sprookjesfiguur aanhanger?
Is dat niet de basis van ieder geloof? Selectieve perceptie FTW!quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik zit te denken haar te gaan vertellen dat de trainingen waar ze zo hoog over opgeeft opgezet zijn puur om geld te verdienen door scientology, maar ik denk dat ze dat níet serieus neemt
nee? Geen idee wie je bedoelt, begint met n Lquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Begint de naam van die vriendin met een R?
Chick!quote:
ja, je weet het niet he, kan zomaar waar zijnquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat zo is, gooi ik stante pede een emmer water over m'n hoofd. En dat terwijl m'n haar fabulous zit net als m'n mascara.
Ah. Die met al die leuke plaatjes en berichtjes op fb.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee? Geen idee wie je bedoelt, begint met n L
Hoe verzin je het? Zulke dingenquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
meestal heb ik er geen last van.
quote:
Hoe is het heren?quote:
Misschien is 't wel de Illuminatie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, je weet het niet he, kan zomaar waar zijn [ afbeelding ]
Alles wel. Met jou?quote:
Heb net fijn mijn endeldarm uitgewrongen.quote:
geen idee, ik scroll meestal langs haar berichtenquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah. Die met al die leuke plaatjes en berichtjes op fb.
Op de keiharde zenuwen na gaat alles perfectquote:
Ik zou juist teleurgesteld zijn als jij niet met zulke berichten zou komenquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb net fijn mijn endeldarm uitgewrongen.
Of was dat niet het antwoord dat je wilde horen?
Vanwaar de zenuwen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Op de keiharde zenuwen na gaat alles perfect
Morgen naar ziekenhuis voor gesprek, vrijdag operatie en dan ben ik niet meer 100% vrouwquote:
Jullie krijgen vermeerquote:
Sterkte morgen en natuurlijk vast voor vrijdagquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen naar ziekenhuis voor gesprek, vrijdag operatie en dan ben ik niet meer 100% vrouw/
Dratquote:
Morgen ga ik gewoon een shitload aan info krijgen die ik waarschijnlijk door de schrik al direct weer vergeet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterkte morgen en natuurlijk vast voor vrijdag
We hadden 3 punten verdiend!quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie krijgen vermeer![]()
Verder wil ik het niet over voetbal hebben.
Kut zegquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:57 schreef Royco1 het volgende:
Oh, en mijn appartement in Tiel gaat niet door.
En ik ben misselijk.
En morgen weer werken.
Spannend, kan ik mij zo voorstellen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen naar ziekenhuis voor gesprek, vrijdag operatie en dan ben ik niet meer 100% vrouw/
Gelovigen blinken nu niet echt uit in rationeel zijn, he.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat ik t ergste vind, is dat ze hier dus mee kimt als een serieuze optie ofzo, want 'ze had het al niet zo op die iicebucketchallenge' en dat ze wél bezig is met MLM en van die 'vind jezelf trainingen' die achterlijk duur zijn en waar een hoop kritiek op is en daar helemaal niets achter zoekt.
Nee niet leuk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kut zeg![]()
Aww, beterschap!
Leuk toch?
Ja dat is inderdaad het belangrijkstequote:Op zondag 31 augustus 2014 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen ga ik gewoon een shitload aan info krijgen die ik waarschijnlijk door de schrik al direct weer vergeet.
Vrijdag moet gewoon goed gaan
Best wel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spannend, kan ik mij zo voorstellen.
dit heeft niets met gelovig zijn te maken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelovigen blinken nu niet echt uit in rationeel zijn, he.
Succes vrijdag lieverdquote:
Dank je schatquote:
Gelukkig wel anders was dachten we nog steeds dat de aarde plat wasquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dit heeft niets met gelovig zijn te maken.
Genoeg gelovigen die prima kunnen nadenken overigens, die discussie wil ik niet aangaan
Fijne verhalen om vooraf te horen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Best wel.
En mijn lieve moedertje vond het wel een goed idee om mij uitgebreid te vertellen over hoe slecht het ziekenhuis hier eigenlijk is. Beter had ze daarmee gewacht tot 6 september
Erger is het als je haar na die tijd niet meer ziet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wens je ook vast succes, wellicht zie ik je niet meer voor die tijd [ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:57 schreef Royco1 het volgende:
Oh, en mijn appartement in Tiel gaat niet door.
En ik ben misselijk.
En morgen weer werken.
Ik zeg niet dat ze niet kunnen nadenken, dat kunnen ze vast op hun eigen manierquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dit heeft niets met gelovig zijn te maken.
Genoeg gelovigen die prima kunnen nadenken overigens, die discussie wil ik niet aangaan
Omdat er hier maar heel weinig vrij komt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]Waarom zou je in Tiel willen wonen? Ik moet direct denken aan de Familie Doorzon
En vervolgens vindt ze het vreemd dat ik haar absoluut niet in de buurt van het ziekenhuis wil hebben vrijdagquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijne verhalen om vooraf te horen.Veel succes alvast!
Komt allemaal goed, ik voel hetquote:
Hoezo niet? Ga je op vakantie?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wens je ook vast succes, wellicht zie ik je niet meer voor die tijd [ afbeelding ]
Ik maak mij dan ook meer zorgen over na de operatie dan over de operatie zelfquote:
daar ga ik niet vanuit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Erger is het als je haar na die tijd niet meer ziet.
ik ben er gewoon niet zo vaakquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ga je op vakantie?
[..]
Ik maak mij dan ook meer zorgen over na de operatie dan over de operatie zelf
Ik ook niet eigenlijkquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben er gewoon niet zo vaak
vooral heel erg beinvloedbaar en vatbaar voor mooie verkooppraatjes.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niet kunnen nadenken, dat kunnen ze vast op hun eigen manier.
En deze persoon is dus kennelijk dom.
Ik las 't van 't appartement, baggerquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat er hier maar heel weinig vrij komt.
Het is niet anders!!quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, daarom, grote kans dat we elkaar mislopen.
Kom hiernaartoe. Zal je vast bevallenquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat er hier maar heel weinig vrij komt.
Oeh, wist niet dat die er waren idd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:11 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij heb ik zojuist de eerste man getroffen die nog nooit van Marvel heeft gehoord... Ik wacht nog op een definitief antwoord.
Zelfs de karakters nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:11 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij heb ik zojuist de eerste man getroffen die nog nooit van Marvel heeft gehoord... Ik wacht nog op een definitief antwoord.
Me neither.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh, wist niet dat die er waren idd.
Hij kent ze wel van naam en zoquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfs de karakters nietdat kan niet
Ik zou ook niet precies weten welke superheld van Marvel isquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Me neither.
[..]
Hij kent ze wel van naam en zo.
nep man.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
Slotconclusie, hij kent Spiderman, the Hulk en Wolverine, o.a.. Maar de naam Marvel zegt 'm niks.
Afraid so, Royquote:
Wat een loser.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
Slotconclusie, hij kent Spiderman, the Hulk en Wolverine, o.a.. Maar de naam Marvel zegt 'm niks.
ja beetje jammer dat je die zonder mij bent gaan kijken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afraid so, Roy.
Guardians of the Galaxy was tof, trouwens!
Verrassend, ik had er alleen nog maar negatieve dingen over gehoord.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
TMNT film was ook tof. Gisteren heen geweest
ik blijf angstig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
Veel fans zullen de film inderdaad niets vinden, maar ik ben geen fan. Het was gewoon een toffe film.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Verrassend, ik had er alleen nog maar negatieve dingen over gehoord.
Durf je niet?quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik lees wisselende verhalen.
En het zijn toch jeugdhelden van me.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel fans zullen de film inderdaad niets vinden, maar ik ben geen fan. Het was gewoon een toffe film.
Maar, maar... Hij is aardigquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja beetje jammer dat je die zonder mij bent gaan kijken.
Wellicht gaat het dan tegen vallen die film. Misschien moet je die serie en film los van elkaar zien.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik lees wisselende verhalen.
En het zijn toch jeugdhelden van me.
Ik zag vandaag een trailer voor NT, want, de film heet Ninja Turtles. En ik moest toch een beetje huilen...quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
Ja maar dat is niet makkelijk hequote:Op zondag 31 augustus 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wellicht gaat het dan tegen vallen die film. Misschien moet je die serie en film los van elkaar zien.
Ik sluit niet uit dat ik compleet instort in de bios.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een trailer voor NT, want, de film heet Ninja Turtles. En ik moest toch een beetje huilen...
Dat snap ik, Hollywood maakt meer kapot dan je lief is. Met hun remakes, oude jeugdseries verfilmen. The hobbit bijvoorbeeld boek totaal verhollywood voor de film(s) maar het zijn wel toffe films. Althans dat vind ikquote:
Half offtopic:quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ik compleet instort in de bios.
24 septemberquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Half offtopic:
Iemand een idee wanneer de nieuwe afleveringen van South Park weer beginnen?
Alweer veel te lang geleden.
Die 2 kunnen ook samen gaan natuurlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik dacht eindelijk respect,
maar dat kan natuurlijk ook nog ja.
Mag ik U dan wel tutoyeren?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik dacht eindelijk respect,
maar dat kan natuurlijk ook nog ja.
Ik sluit ook niet uit dat je compleet instort.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ik compleet instort in de bios.
Oh, ze is wel lekker, alleen tja.. haar acteerwerk laat te wensen over (mja daar wordt ze dan ook wel voor gecast natuurlijk)quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sluit ook niet uit dat je compleet instort.
De neuzen van de turtles zijn ook zo vreemd. En ik heb een afkeer van Megan Fox.
Als dat zo is vind ik het prima dat ik dat al gedaan heb. Al ben ik zelfs zo erg dat ik twee emmers over me heen gehad hebquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat zo is, gooi ik stante pede een emmer water over m'n hoofd. En dat terwijl m'n haar fabulous zit net als m'n mascara.
Ruilen? Wij hebben en geen keeper en geen puntquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hadden 3 punten verdiend!
En in plaats van een spits halen we een keeper.
Mwa.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ze is wel lekker, alleen tja.. haar acteerwerk laat te wensen over (mja daar wordt ze dan ook wel voor gecast natuurlijk)
Megan Fox heb ik dan weer niks tegenquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sluit ook niet uit dat je compleet instort.
De neuzen van de turtles zijn ook zo vreemd. En ik heb een afkeer van Megan Fox.
En daar ben ik het dan weer mee eensquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Megan Fox heb ik dan weer niks tegen
Hoe dat zo? Beterschapquote:
Zo, jij bent snel met die datequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ai...Dat klinkt niet best. Beterschap!quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien gestresst over je aankomende date met Elkabee?
En het is hem gegundquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fax was weer op jacht.
En hij heeft dit keer raak geschoten.
Goed bezig Faxiequote:Op zondag 31 augustus 2014 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fax was weer op jacht.
En nu is ie er ziek van?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fax was weer op jacht.
Dat sowieso.quote:
Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fax was weer op jacht.
Mag het ook een kat of een ander soort hond zijn? Daarnaast ben ik meer van Ford dan Opel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Ik gun jullie allemaal succesvolle dates, een stabiele relatie, een opel vectra met trekhaak, labrador en 2,3 kinderen.
Ik wil dat allemaal niet. Ik wil slechts liefde. De auto, kinderen en hond mag je houden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Ik gun jullie allemaal succesvolle dates, een stabiele relatie, een opel vectra met trekhaak, labrador en 2,3 kinderen.
liefde kan je lang niet zo veel in kwijt als in een vectra station.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil dat allemaal niet. Ik wil slechts liefde. De auto, kinderen en hond mag je houden.
Doe mij de auto maar dan (ruil ik wel in met mijn charmes voor wat betersquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil dat allemaal niet. Ik wil slechts liefde. De auto, kinderen en hond mag je houden.
Gewoon doen, je weet dat fax in het echt anders is dan hier.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij? Dan heb ik echt wat gemist, ja.
Hoiquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
liefde kan je lang niet zo veel in kwijt als in een vectra station.
Whutquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:06 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon doen, je weet dat fax in het echt anders is dan hier.
Alles in juiste volgorde. Eerst de liefde.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi.
Hoewel ik de hond wel wil. Want honden.
Nee, dan eerst een goede flirt,quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles in juiste volgorde. Eerst de liefde.
Och, de hond mag er wat mij betreft al zijn, hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles in juiste volgorde. Eerst de liefde.
Ok, misschien kan ik het koppelen beter aan experts over laten.quote:
wellicht? Het enige wat je ervoor hoeft te doen is er niks over te typen op Fok!,quote:
Dat zou leuk zijn jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dan eerst een goede flirt,
als we goed de goede volgorde aanhouden
Ze is nog niet zwanger?quote:
Vito is ook al de hele dag een beetje ziekquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, de hond mag er wat mij betreft al zijn, hoor.
Dat allereerst. Daarnaast, ik heb geen mensen nodig die mij koppelen. Ik heb er zelfs een hekel aan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, misschien kan ik het koppelen beter aan experts over laten.
Heb jij een hond?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vito is ook al de hele dag een beetje ziek
Ga jij nog daten, WT, met degene waar we het laatst over hadden?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen als het niet zou lekken toch?
Ja dat was de afspraak volgens mijquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen als het niet zou lekken toch?
Ik heb geen hond. Daarnaast is het hier te heet in de zomer voor grote honden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, de hond mag er wat mij betreft al zijn, hoor.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat allereerst. Daarnaast, ik heb geen mensen nodig die mij koppelen. Ik heb er zelfs een hekel aan.
Dat geloof ik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen hond. Daarnaast is het hier te heet in de zomer voor grote honden.
Iedereen date hier iedereen, of lijkt dat maar zo?quote:
Nee is zo, wel volgens een strak schema.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:20 schreef yats het volgende:
[..]
Iedereen date hier iedereen, of lijkt dat maar zo?
En net als ik aan de beurt voor een beurt wordt het schema omgegooidquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee is zo, wel volgens een strak schema.
Jij bent van de lijst afquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En net als ik aan de beurt voor een beurt wordt het schema omgegooid
Sinds wanneer?quote:
Ah, ik denk dat ik dat schema gemist heb. Wanneer ben ik weer aan de beurt en met wie, dan weet ik vast wanneer ik vrij moet vragen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee is zo, wel volgens een strak schema.
Jij staat voor volgende week zaterdag op de lijst met Kaneel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, ik denk dat ik dat schema gemist heb. Wanneer ben ik weer aan de beurt en met wie, dan weet ik vast wanneer ik vrij moet vragen.
He kut, die dag had ik eigenlijk al wat andere dingen gepland. Wat is de volgende datum?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij staat voor volgende week zaterdag op de lijst met Kaneel.
Nee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik date momenteel niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:20 schreef yats het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je date met Kaneel gaat lopen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:26 schreef yats het volgende:
[..]
He kut, die dag had ik eigenlijk al wat andere dingen gepland. Wat is de volgende datum?
Ik weet het nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:20 schreef yats het volgende:
[..]
WT en ik daten niet, hoor. Gaat ook niet gebeuren.quote:
Oh ja daar doe ik ook niet aanquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sinds je een relatie hebt.
Wij werken niet mee aan vreemdgaan.
Stuur die lijst eens doorquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dromen worden versplinterd hier.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
WT en ik daten niet, hoor. Gaat ook niet gebeuren.
Gewoon keihard hequote:Op zondag 31 augustus 2014 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dromen worden versplinterd hier.
Aangezien die niet plaats gaat vinden denk ik dat dat niet zo moeilijk te beantwoorden is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je date met Kaneel gaat lopen.
Moet wel een beetje standaarden bewaren hequote:Op zondag 31 augustus 2014 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo heeft het schema geen enkel nut natuurlijk
We gaan nog wel bieren, hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dromen worden versplinterd hier.
Ja, te laatquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
We gaan nog wel bieren, hoor! Zo bedoel ik dat niet
.
Zeg je nu dat Yats te min is voor je ?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet wel een beetje standaarden bewaren he
Zeg, wil jij je niet bemoeien met mijn relatie met WTquote:
De lijst van mensen waar ik mijn celibaat voor verbreek, is uitermate beperkt en bevat geen yats.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Yats te min is voor je ?
WT had nog nooit gehoord van Marvel?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, wil jij je niet bemoeien met mijn relatie met WT.
Dat lijkt me toch wel. Ik denk niet dat je boeken kunt vullen met dingen waar WT nooit van gehoord heeft.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
WT had nog nooit gehoord van Marvel?
Welke? Je wijst 'm net afquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, wil jij je niet bemoeien met mijn relatie met WT.
Weet hij zo veel danquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel. Ik denk niet dat je boeken kunt vullen met dingen waar WT nooit van gehoord heeft.
Je hebt relaties en relaties. Of neuk jij ook met je zakenrelaties?quote:
'S werelds dunste boek.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel. Ik denk niet dat je boeken kunt vullen met dingen waar WT nooit van gehoord heeft.
Dat moet je gescheiden houden, dat gaat geheid misquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt relaties en relaties. Of neuk jij ook met je zakenrelaties?
Ja...Al is dit misschien maar beter ook. Kaneel is me iets te weinig vrouw naar mijn smaak.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Yats te min is voor je ?
Nog een boek in dat lijstje: vrouwen begrijpenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
'S werelds dunste boek.
Nog dunner dan het boek: Burger King gerechten die beginnen met "Mc".
Of het wordt heel efficiënt!quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet je gescheiden houden, dat gaat geheid mis
Papa, papa ik wil buitenspelen, niet nu............... Papa en mama zijn aan het vergaderenquote:
Als papa en mama aan het vergaderen zijn lijkt het me dat het kind wel mag buitenspelen. Offfff jij hebt weer een heel andere mind.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Papa, papa ik wil buitenspelen, niet nu............... Papa en mama zijn aan het vergaderen
Ik ook niet, maar het lijkt er soms wel op. Ik begin me uitzonderlijk te voelen dat ik dat maar 1 keer gedaan heb.quote:
Ik heb met niemand die hier post gedatequote:Op zondag 31 augustus 2014 21:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het lijkt er soms wel op. Ik begin me uitzonderlijk te voelen dat ik dat maar 1 keer gedaan heb.
Not gonna happenquote:
Ik maak dus nu een keer omgekeerde faxie. Met vergaderen bedoel ik dus ook echt vergaderen. En geen bedsport dat kan altijd nog als de deal gesloten isquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als papa en mama aan het vergaderen zijn lijkt het me dat het kind wel mag buitenspelen. Offfff jij hebt weer een heel andere mind.
Ik ook nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb met niemand die hier post gedate.
Ik ook niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daten?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Daten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Je bent wel een aantal posters vergeten, hoor.quote:
Ik sta er bij de 2e ronde wel in.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tja, jij hebt schijnbaar andere betere dingen te doen als je jezelf niet eens indeelt
Ja, arme Fas en Art.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent wel een aantal posters vergeten, hoor.
Die stromen op een ander tijdstip in.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent wel een aantal posters vergeten, hoor.
Oh.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die stromen op een ander tijdstip in.
Nee hoor, we houden Fax wel vrij voor jou,quote:
Ok, dan haal ik jou en Samzz wel weg bij Faxie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee hoor, we houden Fax wel vrij voor jou,
Royco is gewoon een beetje van slag en daardoor is zn lijstje niet helemaal goed meer.
Hoeveel bier heb jij ook alweer op?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zijn voor het kwartet wat de 3e date gaat worden tussen Kaneel en Yats.
Not gonna happenquote:
Daar ben ik wel voor in.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
6 maar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb jij ook alweer op?
En waarom date je liever met Samzz dan met mij?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok, dan haal ik jou en Samzz wel weg bij Faxie.
Lastig hoor.
Die hebben dat schema niet nodigquote:
Hebben jullie nu al gegevens uitgewisseld?quote:
Ik heb mijn privileges niet misbruikt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En waarom date je liever met Samzz dan met mij?
(aangezien degene die de lijst maakt altijd privileges heeft)
Eh Roy, what the fuck heb jij in gedachten?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, je staat toch niet in de date-lijst.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, ben weer thuis. Is het de moeite waard om terug te lezen?
Ja maar wat als ik Barb dan al leuk vind omdat ik daar eerst een date mee had...quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb mijn privileges niet misbruikt.
Wij staan ook voor oktober.
Ik nietquote:
Hoe was je date?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, ben weer thuis. Is het de moeite waard om terug te lezen?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar wat als ik Barb dan al leuk vind omdat ik daar eerst een date mee had...
dan is het hele schema zinloos.
Ja pfff en dan mag ik Barbie niet daten?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar wat als ik Barb dan al leuk vind omdat ik daar eerst een date mee had...
dan is het hele schema zinloos.
Ik heb niet gedate, hoe kom je daarbij?quote:
We kunnen wel eerst elkaar daten, en het dan uitvechtenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja pfff en dan mag ik Barbie niet daten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |