abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 augustus 2014 @ 17:52:56 #1
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144029567
Wat ik nu ga zeggen is niet politiek correct, maar ik wil weten of anderen zich erin herkennen.

Ik zie bij hetero jongens die er goed uitzien, dat de bulk van hun mannelijke vrienden ook knap zijn. Je zou toch zeggen dat zij hier niet op selecteren (ze zijn nl hetero). Toch doen ze het bewust of onbewust wel. Het valt echt heel duidelijk op. En nu niet zeggen 'lelijk' en 'knap' zijn subjectief. Dat is het maar in beperkte mate. Kijk op straat en je zult een overduidelijk lelijke jongen zelden met een zeer knappe jongen samen zien.

Eén uitzondering: als de groep op straat groot is. Maar als je twee vrienden apart ziet lopen dan zijn ze in bijna alle gevallen of beide knap of beide lelijk of knap & gemiddeld, maar knap & lelijk is zeer zeldzaam. Doe de test vandaag nog. Focus je wel op vrienden onder de 18. Ik geef toe dat ik het minder zie bij oudere mensen.

Andersom zie je dat van lelijke jongens (lezen jullie dit Samir en Thomas?) de bulk van hun vrienden niet moeders mooiste zijn. Dit kan toch geen toeval zijn?

Ik merk het ook bij mezelf. 95% van mijn vriendengroep ziet er goed uit. Ook merk ik dat ik vaak lelijke mensen uit de weg ga. Als ik op straat loop en een lelijk iemand stelt me een vraag, dan erger ik me en maak me er snel vanaf; terwijl als een leuke jongen of man (of zelfs goed uitziende vrouw) het vraagt ik uitgebreid antwoord ga zitten geven. En toch doe ik dit voornamelijk onbewust. Het is natuurlijk niet goed, maar ja...

Wie herkent zich hierin ook?
En waarom zoeken zelfs hetero jongens die er goed uitzien hun vrienden uit op uiterlijk? Het valt me namelijk echt op. Wat zou daar achter steken?

[ Bericht 0% gewijzigd door AbidIsmaili op 31-08-2014 18:09:03 ]
  zondag 31 augustus 2014 @ 17:58:22 #2
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_144029764
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 17:52 schreef AbidIsmaili het volgende:

Ik merk het ook bij mezelf. 95% van mijn vriendengroep ziet er goed uit. Ook merk ik dat ik vaak lelijke mensen uit de weg ga.
Jij was toch die homo die niets regelde? Dan haalt dit je theorie wel een beetje onderuit, denk je ook niet?
pi_144029847
Voordat ik je text ga lezen , reageer ik maar eerst op de titel : knap is een heel relatief begrip,, de ene vrouw valt meer op een alfa mannetje die goed gespierd is, de tweede meer op een man die zijn theekopje netjes vast kan houden en lekker knus savonds op zijn stoeltje zit en een boek leest en zo zijn er nog veel meer archetypes aan soorten mannen,,
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
  zondag 31 augustus 2014 @ 18:00:15 #4
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_144029848
Ben het met enkele punten met je eens. Dat knappe mensen lelijke mensen bewust negeren lijkt me echter onzin, ook als ze de weg vragen of een andere vraag hebben.
pi_144029998
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 17:52 schreef AbidIsmaili het volgende:
Doe de test vandaag nog. Focus je wel op vrienden onder de 18.
Ik heb geen vrienden onder de 18. -O-
  zondag 31 augustus 2014 @ 18:04:33 #6
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144030008
quote:
5s.gif Op zondag 31 augustus 2014 17:58 schreef Nobu het volgende:

[..]

Jij was toch die homo die niets regelde? Dan haalt dit je theorie wel een beetje onderuit, denk je ook niet?
Wat regelde ik niet?
pi_144030184
Ik heb geen vrienden, zegt dat ook nog iets over mijn uiterlijk?
  zondag 31 augustus 2014 @ 18:11:45 #8
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144030276
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:09 schreef OOST het volgende:
Ik heb geen vrienden, zegt dat ook nog iets over mijn uiterlijk?
Ben bang van wel.
pi_144030401
Je zoekt denk ik altijd mensen waarin je jezelf herkent. Sowieso qua interesses maar misschien ook wel qua eerste indruk, want daar ga je toch op af als je iemand nog niet kent. Die eerste indruk word dan misschien ingegeven door uiterlijk?

Daarnaast zou het nog zo kunnen werken dat je dus mensen kiest met dezelfde interesses en dat bij jou dat dus uiterlijk/mode/zoiets is en bij mensen die jij als 'lelijk' omschrijft dat gewoon geen prioriteit is (en dus bij hun vrienden ook niet)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_144030415
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:11 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ben bang van wel.
haha, toch zijn er een paar mooie vrouwen waar ik contact mee heb/had en waarmee ik activiteiten onderneem. Ze zijn ook oprecht geïnteresseerd in me. Ik ben niet knap weet ik wel zeker, dus er speelt meer mee dan alleen uiterlijk. naja, of ze vinden me zielig haha :')
pi_144030574
Het is trouwens wel zo dat mooie mannen succesvoller zijn in werk e.d. Dus misschien is dat een reden waarom mooie mannen vrienden van elkaar kunnen zijn. Een groepje vrienden die samen succesvol zijn bij vrouwen.

Hetgeen dat dan overblijft zoekt elkaar dan nog op en worden vrienden. Tja, die dan zijn inderdaad lelijk.
  zondag 31 augustus 2014 @ 18:21:46 #12
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144030677
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:18 schreef OOST het volgende:
Het is trouwens wel zo dat mooie mannen succesvoller zijn in werk e.d. Dus misschien is dat een reden waarom mooie mannen vrienden van elkaar kunnen zijn. Een groepje vrienden die samen succesvol zijn bij vrouwen.

Hetgeen dat dan overblijft zoekt elkaar dan nog op en worden vrienden. Tja, die dan zijn inderdaad lelijk.
Ja, maar dat weet ik allemaal niet. Mijn vraag is meer op jongens onder de 18. Ik zie het net bij volwassenen minder. Waar ik woon zie ik geregeld een knappe man van zeg 25 met een lelijke man van zeg 25. Maar ik zie dus zo goed als nooit twee vrienden van 15 lopen met de een zeer knap en de ander overduidelijk lelijk. Zie ik niet! Waarom niet? En waarom selecteren zelfs hetero jongens hun vrienden op uiterlijk?
pi_144030748
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:21 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ja, maar dat weet ik allemaal niet. Mijn vraag is meer op jongens onder de 18. Ik zie het net bij volwassenen minder. Waar ik woon zie ik geregeld een knappe man van zeg 25 met een lelijke man van zeg 25. Maar ik zie dus zo goed als nooit twee vrienden van 15 lopen met de een zeer knap en de ander overduidelijk lelijk. Zie ik niet! Waarom niet? En waarom selecteren zelfs hetero jongens hun vrienden op uiterlijk?
Tja je moet ook geen conclusies trekken op basis van pubers :D die zijn oppervlakkig, onbetrouwbaar en totaal geen doorsnee van de samenleving :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144030826
Mannen die ik knap vond, die trof ik alleen aan of ze waren al omringd met alleen maar dames. Een groep knappe mannen, nog nooit gezien. Dit is trouwens voor 18+, voor onder 18 jaar is zinloos. Een knappe Nederlandse jongen onder 18 jaar zowiezo nog nooit gezien. Wel halfbloedjes en buitenlanders, maar die gelden niet.
  zondag 31 augustus 2014 @ 18:26:24 #15
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_144030828
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:04 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Wat regelde ik niet?
Mannen.
pi_144030854
Succesvolle mensen in een bepaald gebied trekken meer met elkaar op, niet zo heel gek.
  zondag 31 augustus 2014 @ 18:27:41 #17
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144030873
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Tja je moet ook geen conclusies trekken op basis van pubers :D die zijn oppervlakkig, onbetrouwbaar en totaal geen doorsnee van de samenleving :D
Ik ben niet oppervlakkig, ik ben wel betrouwbaar maar inderdaad geen doorsnee van de samenleving. Dat ben ik inderdaad niet. Ik heb wel eens gevraagd aan een vriend 'volgens mij ben je ook homo, je hebt alleen maar lekkere vrienden. ' Vond hij niet grappig. Maar waarom hij alleen lekkere vrienden heeft is mij niet duidelijk. Daar is dit topic voor.
pi_144030876
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:26 schreef Yiwei het volgende:
Mannen die ik knap vond, die trof ik alleen aan of ze waren al omringd met alleen maar dames.
Dit klopt. Als ik met alleen vrouwen op stap ben, dan ben ik ook opeens een stuk knapper.
pi_144030890
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Toch zullen die pubers van 15 die knap zijn succesvoller zijn bij de meiden. Dus ik zou me wel kunnen voorstellen dat je dan met dat soort jongens gezien wil worden. Als je gaat optrekken met lelijke jongens dan vinden meisjes je misschien niet meer interessant.

Meestal zie je de wat stoerdere jongens bij elkaar en die zijn vaak ook knapper. Misschien zelfverzekerder doordat ze knapper zijn. Die stoerdere jongens zijn vaak ook succesvoller bij de meiden. Ook omdat ze zelfverzekerder zijn.
  zondag 31 augustus 2014 @ 18:28:42 #20
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144030902
quote:
7s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:26 schreef Nobu het volgende:

[..]

Mannen.
Ik snap je punt nog steeds niet.
pi_144030999
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:27 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik ben niet oppervlakkig, ik ben wel betrouwbaar maar inderdaad geen doorsnee van de samenleving.
Ja hier denk je over 10 jaar dus wel anders over :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 31 augustus 2014 @ 18:37:06 #22
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144031203
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja hier denk je over 10 jaar dus wel anders over :D
Denk ik niet. Mijn opvattingen zijn al goed doordacht hoor. Kan me niet voorstellen dat ik over 10 jaar ineens heel anders denk. Ik ben minder oppervlakkig dan leeftijdgenoten. Lees mijn bijdragen maar op Fok. Ik ben echt niet dom.
pi_144031349
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:37 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Denk ik niet. Mijn opvattingen zijn al goed doordacht hoor. Kan me niet voorstellen dat ik over 10 jaar ineens heel anders denk. Ik ben minder oppervlakkig dan leeftijdgenoten. Lees mijn bijdragen maar op Fok. Ik ben echt niet dom.
Ja dat heb ik net even gedaan en dat maakt het nog erger als je serieus denkt dat je alles zo goed doordacht hebt :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144031397
Zelf ben ik foto model geweest toen ik jong was en op die manier altijd knappe dames in mijn bed gehad,,

zelf selecteer ik mijn vrienden niet op knapheid, maar wat wel soms zo is is dat minder knappe mensen vaak veel meer frustraties hebben op het gebied van liefde en ook door het niet hebben kunnen beminnen van een knappe dame, ook vol met idee-en over de ziel van zo een knappe dame in hun hoofd zitten die vaak niet 100 procent kloppen,

Ook heb je lelijke mannen die gewoon standaard lomp doen tegen knappe vrouwen, zo van : jij wilt me toch niet en ik krijg jou toch niet dus is er verder geen reden meer om nog beleefd tegen je te blijven of vriendelijk te blijven,,

Heel het verhaal dat ik vertel kan ook op de psychologie slaan van een niet zo aantrekkelijke vrouw,,,,

Maar tsja, het blijft natuurlijk altijd nog maar de vraag wat knap zijn precies is,,,
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
  zondag 31 augustus 2014 @ 18:48:47 #25
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144031574
quote:

[..]

Op de middelbare school telt dit ja. Maar niet alleen mannen, ook vrouwen. Knappe vrouwen gaan met andere knappe vrouwen om en knappe mannen gaan met andere knappe mannen om.

Het is simpel: Soort zoek soort. Atleten met atleten, muzikanten met muzikanten, geeks met geeks, goths met goths, enz.
  zondag 31 augustus 2014 @ 18:51:25 #26
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144031680
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:48 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Op de middelbare school telt dit ja. Maar niet alleen mannen, ook vrouwen. Knappe vrouwen gaan met andere knappe vrouwen om en knappe mannen gaan met andere knappe mannen om.

Het is simpel: Soort zoek soort. Atleten met atleten, muzikanten met muzikanten, geeks met geeks, goths met goths, enz.
Ja, maar dat zijn muzieksmaken e.d.

Een lelijke 16 jarige Goth is wel vriend met een knappe 16 jarige Goth?
Een lelijke 16 jarige turner is wel vriend met een knappe 16 jarige turner?
Nee, die knappe 16 jarige turner heeft op school knappe vrienden.
  zondag 31 augustus 2014 @ 18:55:41 #27
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144031834
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:51 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ja, maar dat zijn muzieksmaken e.d.

Een lelijke 16 jarige Goth is wel vriend met een knappe 16 jarige Goth?
Een lelijke 16 jarige turner is wel vriend met een knappe 16 jarige turner?
Nee, die knappe 16 jarige turner heeft op school knappe vrienden.
Hoe meer overeenkomsten mensen hebben, hoe dichter naar elkaar toe ze groeien. Een knappe Goth jongen of meisje kan ervaringen delen over liefdesverdriet en vriendinnetjes en ongewenste aandacht krijgen of juist dat ze voor iemand willen gaan, enz.

Een lelijke Goth jongen of meisje gaat praten over hoe depressief hij is omdat niemand hem of haar wil, hoe oneerlijk de wereld is, dat soort dingen.

De twee groepen maken de wereld anders mee.
pi_144031981
Ik merk dat ook daarom heb ik geen vrienden.
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:01:56 #29
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144032052
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:55 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Hoe meer overeenkomsten mensen hebben, hoe dichter naar elkaar toe ze groeien. Een knappe Goth jongen of meisje kan ervaringen delen over liefdesverdriet en vriendinnetjes en ongewenste aandacht krijgen of juist dat ze voor iemand willen gaan, enz.

Een lelijke Goth jongen of meisje gaat praten over hoe depressief hij is omdat niemand hem of haar wil, hoe oneerlijk de wereld is, dat soort dingen.

De twee groepen maken de wereld anders mee.
Ok, daar zit wel wat in. Hetero jongens hebben knappe vrienden want de gespreksonderwerpen en interesses liggen door hun knapheid dichterbij elkaar dus vinden ze elkaar eerder.

Ik denk dat je gelijk hebt. En toch merk ik bij mezelf dat het bij mij ook deels bewust is, dat ik lelijke jongens uit de weg ga. Dus misschien hebben ze toch dezelfde ervaringen als ik, maar ik kom er niet achter want negeer ze eerlijk gezegd.
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:06:59 #30
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144032249
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:01 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ok, daar zit wel wat in. Hetero jongens hebben knappe vrienden want de gespreksonderwerpen en interesses liggen door hun knapheid dichterbij elkaar dus vinden ze elkaar eerder.

Ik denk dat je gelijk hebt. En toch merk ik bij mezelf dat het bij mij ook deels bewust is, dat ik lelijke jongens uit de weg ga. Dus misschien hebben ze toch dezelfde ervaringen als ik, maar ik kom er niet achter want negeer ze eerlijk gezegd.
Dat laatste is meer leeftijd/middelbare school mentaliteit. Als je volwassener bent ga je mensen niet daarop selecteren.

Sterker nog, de volwassen mensen die het goed doen, selecteren hun vrienden op totaal andere eigenschappen (zoals goed hart hebben) en bovendien wordt uiterlijk veel minder belangrijk. De nerds van middelbare school worden later heel interessant en succesvol, terwijl de populaire jongens van middelbare school later losers worden.
pi_144032408
quote:

[..]

Elke puber denkt dat.
pi_144032419
Als je jezelf dan zo ongegeneerd veren in de reet wil steken heb dan ook even het lef om een foto van jezelf te plaatsen. Kunnen we kijken in hoeverre dit topic klopt.
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:13:02 #33
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144032506
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:06 schreef KingKloon het volgende:

[..]

terwijl de populaire jongens van middelbare school later losers worden.
Echt? Dat geld toch lang niet voor iedereen? Ik ga studeren (doe VWO) dus ik krijg goede baan. Je wordt misschien loser als je populair bent én slechte opleiding hebt, anders toch niet?
Ik word echt geen loser. En kan me dat ook niet voorstellen van meeste vrienden (behalve de minder goede vrienden, maar waar ik wel mee optrek, daar zitten inderdaad types tussen die komen ooit vast te zitten denk ik daar zie ik wel loser potential zitten) Maar ik denk dat je generaliseert. Meeste knappe jongens worden echt geen losers hoor.
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:16:43 #34
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144032634
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als je jezelf dan zo ongegeneerd veren in de reet wil steken heb dan ook even het lef om een foto van jezelf te plaatsen. Kunnen we kijken in hoeverre dit topic klopt.
Ik hoop dat je er begrip voor hebt dat ik dat niet doe; je moet me maar op mijn bruine ogen geloven.
Overigens ik ben Marokkaan, wij zijn zowat het knapste volk op aarde. Ok, ik ken lelijke Marokkaanse jongens, maar lelijkheid onder Nederlanders is veel frequenter hoor. Sorry dat ik het zeg, maar jullie behoren tot de onderste klasse van de wereldbevolking wanneer het op knapheid aankomt. Ja er zijn knappe Nederlanders, maar het neemt een minder groot deel in dan bij ons en bij andere volken.
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:17:41 #35
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_144032670
Dat knappe mensen nooit een loser zullen worden is complete onzin. Het hangt van de mentaliteit van die mensen af of ze later succesvol zijn of niet. En een hoge opleiding betekend niet direct dat je later zo succesvol zal zijn. Er zijn zat mensen met een hoge opleiding die nergens aan de bak kunnen komen.

En daar naast zijn er ook nog bedrijven die niet alleen meer kijken naar je diploma's, maar ook naar je ervaringen. Daar hebben ze veel meer aan, en daar maken ze geen onderscheid tussen mensen die er goed uitzien en mensen met een wat minder mooi uiterlijk.
pi_144032675
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:16 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik hoop dat je er begrip voor hebt dat ik dat niet doe; je moet me maar op mijn bruine ogen geloven.
Overigens ik ben Marokkaan, wij zijn zowat het knapste volk op aarde. Ok, ik ken lelijke Marokkaanse jongens, maar lelijkheid onder Nederlanders is veel frequenter hoor. Sorry dat ik het zeg, maar jullie behoren tot de onderste klasse van de wereldbevolking wanneer het op knapheid aankomt. Ja er zijn knappe Nederlanders, maar het neemt een minder groot deel in dan bij ons en bij andere volken.
Nog nooit zoveel onzin in één topic gelezen. Van je OP tot deze laatste post.
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:18:25 #37
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144032695
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:13 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Echt? Dat geld toch lang niet voor iedereen? Ik ga studeren (doe VWO) dus ik krijg goede baan. Je wordt misschien loser als je populair bent én slechte opleiding hebt, anders toch niet?
Ik word echt geen loser. En kan me dat ook niet voorstellen van meeste vrienden (behalve de minder goede vrienden, maar waar ik wel mee optrek, daar zitten inderdaad types tussen die komen ooit vast te zitten denk ik daar zie ik wel loser potential zitten) Maar ik denk dat je generaliseert. Meeste knappe jongens worden echt geen losers hoor.
Het is meer dat heel veel mensen na de puberteit opeens wel knap worden. En of je nou VWO doet of niet, kan je echt keihard falen als je niet oplet.Dingen zoals drugs en alcohol kunnen snel iemand z'n leven verwoesten. Maar ook de oppervlakkige manier van denken en leven zorgt ervoor dat deze mensen in verkeerde kringen komen.

Niet allemaal, maar niet iedereen die knap is, is populair of oppervlakkig en bekrompen. Hier een artikel:

http://time.com/2858971/c(...)blems-later-in-life/
pi_144032704
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Nog nooit zoveel onzin in één topic gelezen. Van je OP tot deze laatste post.
Nee je snapt het gewoon niet. Hij is heus heel slim en niet oppervlakkig. En totaal niet vergelijkbaar met leeftijdsgenoten :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144032729
Ben je een troll?
Wat een onzin allemaal in je laatste post.
Knapste volk op aarde :')
Pleur die onzin lekker op marokko forum zullen ze vast blij mee zijn :')
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:19:26 #40
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_144032733
quote:

[..]

En nu heb je zojuist je verhaal compleet ongeloofwaardig gemaakt :')
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:21:12 #41
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144032796
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:19 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

En nu heb je zojuist je verhaal compleet ongeloofwaardig gemaakt :')
Nou zeg..ik ben serieus; misschien zette ik het een beetje aan; maar ik vind mijn eigen volk knapper (over het algemeen). Ik heb meer Marokkaanse vrienden dan Nederlanders hoor.
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:21:23 #42
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144032803
quote:

[..]

Ik denk dat jij het moeilijk gaat hebben in de toekomst.
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:23:12 #43
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144032882
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:21 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Nou zeg..ik ben serieus; misschien zette ik het een beetje aan; maar ik vind mijn eigen volk knapper (over het algemeen.). Ik heb meer Marokkaanse vrienden dan Nederlanders hoor.
Dat vind iedereen van zijn eigen volk. Maar jij weet zelf waarschijnlijk dat heel veel volken in Nederland niet dol zijn op Marokkanen. Verder geen waarde oordeel daarover, ik vind dat onterecht. Maar als een Marokkaan zal je het moeilijker hebben op veel gebieden dan andere volken, ook op het gebied van liefde. Dat is een feit. Helemaal als je ook homo bent.
pi_144032886
quote:

[..]

Ik ga studeren (doe VWO) dus ik krijg goede baan.
:') .
pi_144032937
Kom je überhaupt wel eens buiten?... Hoe vaak ik wel niet een knappe meid met een minder knappe meid zie lopen.

Bedoel die memes van; "when you see two girls on a profile pic, it's always the ugly one", zijn er niet voor niets :)
pi_144032977
quote:
Ik ga studeren (doe VWO) dus ik krijg goede baan
Alsof je met alleen VWO ook maar ergens aan de bak komt :')
pi_144033008
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik merk dat ook daarom heb ik geen vrienden.
Te knap?
pi_144033022
In welke plaats is je dit opgevallen?
ADHD-C
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:26:17 #49
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144033024
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:23 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Dat vind iedereen van zijn eigen volk. Maar jij weet zelf waarschijnlijk dat heel veel volken in Nederland niet dol zijn op Marokkanen. Verder geen waarde oordeel daarover, ik vind dat onterecht. Maar als een Marokkaan zal je het moeilijker hebben op veel gebieden dan andere volken, ook op het gebied van liefde. Dat is een feit. Helemaal als je ook homo bent.
Toevallig kom ik uit een liberaal gezin, waar we niet super vroom zijn. Meer cultureel moslim en ik ben uit de kast!
Enige waar ik het moeilijk mee kan krijgen is discriminatie op arbeidsmarkt. Maar ik snap niet waarom want je kunt toch tijdelijk contract geven, dan weet je toch al snel welk vlees je in de kuip hebt? Dus wat voor een risico loop je dan om een Marokkaan aan te nemen?
pi_144033250
quote:
14s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Te knap?
Lelijk denk ik :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')