Jij was toch die homo die niets regelde? Dan haalt dit je theorie wel een beetje onderuit, denk je ook niet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:52 schreef AbidIsmaili het volgende:
Ik merk het ook bij mezelf. 95% van mijn vriendengroep ziet er goed uit. Ook merk ik dat ik vaak lelijke mensen uit de weg ga.
Ik heb geen vrienden onder de 18.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:52 schreef AbidIsmaili het volgende:
Doe de test vandaag nog. Focus je wel op vrienden onder de 18.
Wat regelde ik niet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:58 schreef Nobu het volgende:
[..]
Jij was toch die homo die niets regelde? Dan haalt dit je theorie wel een beetje onderuit, denk je ook niet?
Ben bang van wel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:09 schreef OOST het volgende:
Ik heb geen vrienden, zegt dat ook nog iets over mijn uiterlijk?
haha, toch zijn er een paar mooie vrouwen waar ik contact mee heb/had en waarmee ik activiteiten onderneem. Ze zijn ook oprecht geïnteresseerd in me. Ik ben niet knap weet ik wel zeker, dus er speelt meer mee dan alleen uiterlijk. naja, of ze vinden me zielig hahaquote:
Ja, maar dat weet ik allemaal niet. Mijn vraag is meer op jongens onder de 18. Ik zie het net bij volwassenen minder. Waar ik woon zie ik geregeld een knappe man van zeg 25 met een lelijke man van zeg 25. Maar ik zie dus zo goed als nooit twee vrienden van 15 lopen met de een zeer knap en de ander overduidelijk lelijk. Zie ik niet! Waarom niet? En waarom selecteren zelfs hetero jongens hun vrienden op uiterlijk?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:18 schreef OOST het volgende:
Het is trouwens wel zo dat mooie mannen succesvoller zijn in werk e.d. Dus misschien is dat een reden waarom mooie mannen vrienden van elkaar kunnen zijn. Een groepje vrienden die samen succesvol zijn bij vrouwen.
Hetgeen dat dan overblijft zoekt elkaar dan nog op en worden vrienden. Tja, die dan zijn inderdaad lelijk.
Tja je moet ook geen conclusies trekken op basis van pubersquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:21 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet ik allemaal niet. Mijn vraag is meer op jongens onder de 18. Ik zie het net bij volwassenen minder. Waar ik woon zie ik geregeld een knappe man van zeg 25 met een lelijke man van zeg 25. Maar ik zie dus zo goed als nooit twee vrienden van 15 lopen met de een zeer knap en de ander overduidelijk lelijk. Zie ik niet! Waarom niet? En waarom selecteren zelfs hetero jongens hun vrienden op uiterlijk?
Ik ben niet oppervlakkig, ik ben wel betrouwbaar maar inderdaad geen doorsnee van de samenleving. Dat ben ik inderdaad niet. Ik heb wel eens gevraagd aan een vriend 'volgens mij ben je ook homo, je hebt alleen maar lekkere vrienden. ' Vond hij niet grappig. Maar waarom hij alleen lekkere vrienden heeft is mij niet duidelijk. Daar is dit topic voor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja je moet ook geen conclusies trekken op basis van pubersdie zijn oppervlakkig, onbetrouwbaar en totaal geen doorsnee van de samenleving
Dit klopt. Als ik met alleen vrouwen op stap ben, dan ben ik ook opeens een stuk knapper.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:26 schreef Yiwei het volgende:
Mannen die ik knap vond, die trof ik alleen aan of ze waren al omringd met alleen maar dames.
Toch zullen die pubers van 15 die knap zijn succesvoller zijn bij de meiden. Dus ik zou me wel kunnen voorstellen dat je dan met dat soort jongens gezien wil worden. Als je gaat optrekken met lelijke jongens dan vinden meisjes je misschien niet meer interessant.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja je moet ook geen conclusies trekken op basis van pubersdie zijn oppervlakkig, onbetrouwbaar en totaal geen doorsnee van de samenleving
Ja hier denk je over 10 jaar dus wel anders overquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:27 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ik ben niet oppervlakkig, ik ben wel betrouwbaar maar inderdaad geen doorsnee van de samenleving.
Denk ik niet. Mijn opvattingen zijn al goed doordacht hoor. Kan me niet voorstellen dat ik over 10 jaar ineens heel anders denk. Ik ben minder oppervlakkig dan leeftijdgenoten. Lees mijn bijdragen maar op Fok. Ik ben echt niet dom.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja hier denk je over 10 jaar dus wel anders over
Ja dat heb ik net even gedaan en dat maakt het nog erger als je serieus denkt dat je alles zo goed doordacht hebtquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:37 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Denk ik niet. Mijn opvattingen zijn al goed doordacht hoor. Kan me niet voorstellen dat ik over 10 jaar ineens heel anders denk. Ik ben minder oppervlakkig dan leeftijdgenoten. Lees mijn bijdragen maar op Fok. Ik ben echt niet dom.
Op de middelbare school telt dit ja. Maar niet alleen mannen, ook vrouwen. Knappe vrouwen gaan met andere knappe vrouwen om en knappe mannen gaan met andere knappe mannen om.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:37 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Denk ik niet. Mijn opvattingen zijn al goed doordacht hoor. Kan me niet voorstellen dat ik over 10 jaar ineens heel anders denk. Ik ben minder oppervlakkig dan leeftijdgenoten. Lees mijn bijdragen maar op Fok. Ik ben echt niet dom.
Ja, maar dat zijn muzieksmaken e.d.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:48 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Op de middelbare school telt dit ja. Maar niet alleen mannen, ook vrouwen. Knappe vrouwen gaan met andere knappe vrouwen om en knappe mannen gaan met andere knappe mannen om.
Het is simpel: Soort zoek soort. Atleten met atleten, muzikanten met muzikanten, geeks met geeks, goths met goths, enz.
Hoe meer overeenkomsten mensen hebben, hoe dichter naar elkaar toe ze groeien. Een knappe Goth jongen of meisje kan ervaringen delen over liefdesverdriet en vriendinnetjes en ongewenste aandacht krijgen of juist dat ze voor iemand willen gaan, enz.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:51 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn muzieksmaken e.d.
Een lelijke 16 jarige Goth is wel vriend met een knappe 16 jarige Goth?
Een lelijke 16 jarige turner is wel vriend met een knappe 16 jarige turner?
Nee, die knappe 16 jarige turner heeft op school knappe vrienden.
Ok, daar zit wel wat in. Hetero jongens hebben knappe vrienden want de gespreksonderwerpen en interesses liggen door hun knapheid dichterbij elkaar dus vinden ze elkaar eerder.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:55 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Hoe meer overeenkomsten mensen hebben, hoe dichter naar elkaar toe ze groeien. Een knappe Goth jongen of meisje kan ervaringen delen over liefdesverdriet en vriendinnetjes en ongewenste aandacht krijgen of juist dat ze voor iemand willen gaan, enz.
Een lelijke Goth jongen of meisje gaat praten over hoe depressief hij is omdat niemand hem of haar wil, hoe oneerlijk de wereld is, dat soort dingen.
De twee groepen maken de wereld anders mee.
Dat laatste is meer leeftijd/middelbare school mentaliteit. Als je volwassener bent ga je mensen niet daarop selecteren.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:01 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ok, daar zit wel wat in. Hetero jongens hebben knappe vrienden want de gespreksonderwerpen en interesses liggen door hun knapheid dichterbij elkaar dus vinden ze elkaar eerder.
Ik denk dat je gelijk hebt. En toch merk ik bij mezelf dat het bij mij ook deels bewust is, dat ik lelijke jongens uit de weg ga. Dus misschien hebben ze toch dezelfde ervaringen als ik, maar ik kom er niet achter want negeer ze eerlijk gezegd.
Elke puber denkt dat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:37 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Echt? Dat geld toch lang niet voor iedereen? Ik ga studeren (doe VWO) dus ik krijg goede baan. Je wordt misschien loser als je populair bent én slechte opleiding hebt, anders toch niet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:06 schreef KingKloon het volgende:
[..]
terwijl de populaire jongens van middelbare school later losers worden.
Ik hoop dat je er begrip voor hebt dat ik dat niet doe; je moet me maar op mijn bruine ogen geloven.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als je jezelf dan zo ongegeneerd veren in de reet wil steken heb dan ook even het lef om een foto van jezelf te plaatsen. Kunnen we kijken in hoeverre dit topic klopt.
Nog nooit zoveel onzin in één topic gelezen. Van je OP tot deze laatste post.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:16 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er begrip voor hebt dat ik dat niet doe; je moet me maar op mijn bruine ogen geloven.
Overigens ik ben Marokkaan, wij zijn zowat het knapste volk op aarde. Ok, ik ken lelijke Marokkaanse jongens, maar lelijkheid onder Nederlanders is veel frequenter hoor. Sorry dat ik het zeg, maar jullie behoren tot de onderste klasse van de wereldbevolking wanneer het op knapheid aankomt. Ja er zijn knappe Nederlanders, maar het neemt een minder groot deel in dan bij ons en bij andere volken.
Het is meer dat heel veel mensen na de puberteit opeens wel knap worden. En of je nou VWO doet of niet, kan je echt keihard falen als je niet oplet.Dingen zoals drugs en alcohol kunnen snel iemand z'n leven verwoesten. Maar ook de oppervlakkige manier van denken en leven zorgt ervoor dat deze mensen in verkeerde kringen komen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:13 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Echt? Dat geld toch lang niet voor iedereen? Ik ga studeren (doe VWO) dus ik krijg goede baan. Je wordt misschien loser als je populair bent én slechte opleiding hebt, anders toch niet?
Ik word echt geen loser. En kan me dat ook niet voorstellen van meeste vrienden (behalve de minder goede vrienden, maar waar ik wel mee optrek, daar zitten inderdaad types tussen die komen ooit vast te zitten denk ik daar zie ik wel loser potential zitten) Maar ik denk dat je generaliseert. Meeste knappe jongens worden echt geen losers hoor.
Nee je snapt het gewoon niet. Hij is heus heel slim en niet oppervlakkig. En totaal niet vergelijkbaar met leeftijdsgenotenquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel onzin in één topic gelezen. Van je OP tot deze laatste post.
En nu heb je zojuist je verhaal compleet ongeloofwaardig gemaaktquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:16 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er begrip voor hebt dat ik dat niet doe; je moet me maar op mijn bruine ogen geloven.
Overigens ik ben Marokkaan, wij zijn zowat het knapste volk op aarde. Ok, ik ken lelijke Marokkaanse jongens, maar lelijkheid onder Nederlanders is veel frequenter hoor. Sorry dat ik het zeg, maar jullie behoren tot de onderste klasse van de wereldbevolking wanneer het op knapheid aankomt. Ja er zijn knappe Nederlanders, maar het neemt een minder groot deel in dan bij ons en bij andere volken.
Nou zeg..ik ben serieus; misschien zette ik het een beetje aan; maar ik vind mijn eigen volk knapper (over het algemeen). Ik heb meer Marokkaanse vrienden dan Nederlanders hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:19 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
En nu heb je zojuist je verhaal compleet ongeloofwaardig gemaakt
Ik denk dat jij het moeilijk gaat hebben in de toekomst.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:16 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Dat vind iedereen van zijn eigen volk. Maar jij weet zelf waarschijnlijk dat heel veel volken in Nederland niet dol zijn op Marokkanen. Verder geen waarde oordeel daarover, ik vind dat onterecht. Maar als een Marokkaan zal je het moeilijker hebben op veel gebieden dan andere volken, ook op het gebied van liefde. Dat is een feit. Helemaal als je ook homo bent.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:21 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Nou zeg..ik ben serieus; misschien zette ik het een beetje aan; maar ik vind mijn eigen volk knapper (over het algemeen.). Ik heb meer Marokkaanse vrienden dan Nederlanders hoor.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:13 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ik ga studeren (doe VWO) dus ik krijg goede baan.
Alsof je met alleen VWO ook maar ergens aan de bak komtquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:13 schreef AbidIsmaili het volgende:
Ik ga studeren (doe VWO) dus ik krijg goede baan
Te knap?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik merk dat ook daarom heb ik geen vrienden.
Toevallig kom ik uit een liberaal gezin, waar we niet super vroom zijn. Meer cultureel moslim en ik ben uit de kast!quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:23 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Dat vind iedereen van zijn eigen volk. Maar jij weet zelf waarschijnlijk dat heel veel volken in Nederland niet dol zijn op Marokkanen. Verder geen waarde oordeel daarover, ik vind dat onterecht. Maar als een Marokkaan zal je het moeilijker hebben op veel gebieden dan andere volken, ook op het gebied van liefde. Dat is een feit. Helemaal als je ook homo bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |