abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 augustus 2014 @ 17:52:56 #1
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144029567
Wat ik nu ga zeggen is niet politiek correct, maar ik wil weten of anderen zich erin herkennen.

Ik zie bij hetero jongens die er goed uitzien, dat de bulk van hun mannelijke vrienden ook knap zijn. Je zou toch zeggen dat zij hier niet op selecteren (ze zijn nl hetero). Toch doen ze het bewust of onbewust wel. Het valt echt heel duidelijk op. En nu niet zeggen 'lelijk' en 'knap' zijn subjectief. Dat is het maar in beperkte mate. Kijk op straat en je zult een overduidelijk lelijke jongen zelden met een zeer knappe jongen samen zien.

Eén uitzondering: als de groep op straat groot is. Maar als je twee vrienden apart ziet lopen dan zijn ze in bijna alle gevallen of beide knap of beide lelijk of knap & gemiddeld, maar knap & lelijk is zeer zeldzaam. Doe de test vandaag nog. Focus je wel op vrienden onder de 18. Ik geef toe dat ik het minder zie bij oudere mensen.

Andersom zie je dat van lelijke jongens (lezen jullie dit Samir en Thomas?) de bulk van hun vrienden niet moeders mooiste zijn. Dit kan toch geen toeval zijn?

Ik merk het ook bij mezelf. 95% van mijn vriendengroep ziet er goed uit. Ook merk ik dat ik vaak lelijke mensen uit de weg ga. Als ik op straat loop en een lelijk iemand stelt me een vraag, dan erger ik me en maak me er snel vanaf; terwijl als een leuke jongen of man (of zelfs goed uitziende vrouw) het vraagt ik uitgebreid antwoord ga zitten geven. En toch doe ik dit voornamelijk onbewust. Het is natuurlijk niet goed, maar ja...

Wie herkent zich hierin ook?
En waarom zoeken zelfs hetero jongens die er goed uitzien hun vrienden uit op uiterlijk? Het valt me namelijk echt op. Wat zou daar achter steken?

[ Bericht 0% gewijzigd door AbidIsmaili op 31-08-2014 18:09:03 ]
  zondag 31 augustus 2014 @ 17:58:22 #2
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_144029764
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 17:52 schreef AbidIsmaili het volgende:

Ik merk het ook bij mezelf. 95% van mijn vriendengroep ziet er goed uit. Ook merk ik dat ik vaak lelijke mensen uit de weg ga.
Jij was toch die homo die niets regelde? Dan haalt dit je theorie wel een beetje onderuit, denk je ook niet?
pi_144029847
Voordat ik je text ga lezen , reageer ik maar eerst op de titel : knap is een heel relatief begrip,, de ene vrouw valt meer op een alfa mannetje die goed gespierd is, de tweede meer op een man die zijn theekopje netjes vast kan houden en lekker knus savonds op zijn stoeltje zit en een boek leest en zo zijn er nog veel meer archetypes aan soorten mannen,,
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
  zondag 31 augustus 2014 @ 18:00:15 #4
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_144029848
Ben het met enkele punten met je eens. Dat knappe mensen lelijke mensen bewust negeren lijkt me echter onzin, ook als ze de weg vragen of een andere vraag hebben.
pi_144029998
quote:
Doe de test vandaag nog. Focus je wel op vrienden onder de 18.
Ik heb geen vrienden onder de 18. -O-
  zondag 31 augustus 2014 @ 18:04:33 #6
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144030008
quote:
5s.gif Op zondag 31 augustus 2014 17:58 schreef Nobu het volgende:

[..]

Jij was toch die homo die niets regelde? Dan haalt dit je theorie wel een beetje onderuit, denk je ook niet?
Wat regelde ik niet?
pi_144030184
Ik heb geen vrienden, zegt dat ook nog iets over mijn uiterlijk?
  zondag 31 augustus 2014 @ 18:11:45 #8
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144030276
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:09 schreef OOST het volgende:
Ben bang van wel.
pi_144030401
Je zoekt denk ik altijd mensen waarin je jezelf herkent. Sowieso qua interesses maar misschien ook wel qua eerste indruk, want daar ga je toch op af als je iemand nog niet kent. Die eerste indruk word dan misschien ingegeven door uiterlijk?

Daarnaast zou het nog zo kunnen werken dat je dus mensen kiest met dezelfde interesses en dat bij jou dat dus uiterlijk/mode/zoiets is en bij mensen die jij als 'lelijk' omschrijft dat gewoon geen prioriteit is (en dus bij hun vrienden ook niet)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_144030415
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:11 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ben bang van wel.
haha, toch zijn er een paar mooie vrouwen waar ik contact mee heb/had en waarmee ik activiteiten onderneem. Ze zijn ook oprecht geïnteresseerd in me. Ik ben niet knap weet ik wel zeker, dus er speelt meer mee dan alleen uiterlijk. naja, of ze vinden me zielig haha :')
pi_144030574
Het is trouwens wel zo dat mooie mannen succesvoller zijn in werk e.d. Dus misschien is dat een reden waarom mooie mannen vrienden van elkaar kunnen zijn. Een groepje vrienden die samen succesvol zijn bij vrouwen.

Hetgeen dat dan overblijft zoekt elkaar dan nog op en worden vrienden. Tja, die dan zijn inderdaad lelijk.
  zondag 31 augustus 2014 @ 18:21:46 #12
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144030677
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:18 schreef OOST het volgende:
Het is trouwens wel zo dat mooie mannen succesvoller zijn in werk e.d. Dus misschien is dat een reden waarom mooie mannen vrienden van elkaar kunnen zijn. Een groepje vrienden die samen succesvol zijn bij vrouwen.

Hetgeen dat dan overblijft zoekt elkaar dan nog op en worden vrienden. Tja, die dan zijn inderdaad lelijk.
Ja, maar dat weet ik allemaal niet. Mijn vraag is meer op jongens onder de 18. Ik zie het net bij volwassenen minder. Waar ik woon zie ik geregeld een knappe man van zeg 25 met een lelijke man van zeg 25. Maar ik zie dus zo goed als nooit twee vrienden van 15 lopen met de een zeer knap en de ander overduidelijk lelijk. Zie ik niet! Waarom niet? En waarom selecteren zelfs hetero jongens hun vrienden op uiterlijk?
pi_144030748
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:21 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ja, maar dat weet ik allemaal niet. Mijn vraag is meer op jongens onder de 18. Ik zie het net bij volwassenen minder. Waar ik woon zie ik geregeld een knappe man van zeg 25 met een lelijke man van zeg 25. Maar ik zie dus zo goed als nooit twee vrienden van 15 lopen met de een zeer knap en de ander overduidelijk lelijk. Zie ik niet! Waarom niet? En waarom selecteren zelfs hetero jongens hun vrienden op uiterlijk?
Tja je moet ook geen conclusies trekken op basis van pubers :D die zijn oppervlakkig, onbetrouwbaar en totaal geen doorsnee van de samenleving :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144030826
Mannen die ik knap vond, die trof ik alleen aan of ze waren al omringd met alleen maar dames. Een groep knappe mannen, nog nooit gezien. Dit is trouwens voor 18+, voor onder 18 jaar is zinloos. Een knappe Nederlandse jongen onder 18 jaar zowiezo nog nooit gezien. Wel halfbloedjes en buitenlanders, maar die gelden niet.
  zondag 31 augustus 2014 @ 18:26:24 #15
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_144030828
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:04 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Wat regelde ik niet?
Mannen.
pi_144030854
Succesvolle mensen in een bepaald gebied trekken meer met elkaar op, niet zo heel gek.
  zondag 31 augustus 2014 @ 18:27:41 #17
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144030873
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Tja je moet ook geen conclusies trekken op basis van pubers :D die zijn oppervlakkig, onbetrouwbaar en totaal geen doorsnee van de samenleving :D
Ik ben niet oppervlakkig, ik ben wel betrouwbaar maar inderdaad geen doorsnee van de samenleving. Dat ben ik inderdaad niet. Ik heb wel eens gevraagd aan een vriend 'volgens mij ben je ook homo, je hebt alleen maar lekkere vrienden. ' Vond hij niet grappig. Maar waarom hij alleen lekkere vrienden heeft is mij niet duidelijk. Daar is dit topic voor.
pi_144030876
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:26 schreef Yiwei het volgende:
Mannen die ik knap vond, die trof ik alleen aan of ze waren al omringd met alleen maar dames.
Dit klopt. Als ik met alleen vrouwen op stap ben, dan ben ik ook opeens een stuk knapper.
pi_144030890
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Toch zullen die pubers van 15 die knap zijn succesvoller zijn bij de meiden. Dus ik zou me wel kunnen voorstellen dat je dan met dat soort jongens gezien wil worden. Als je gaat optrekken met lelijke jongens dan vinden meisjes je misschien niet meer interessant.

Meestal zie je de wat stoerdere jongens bij elkaar en die zijn vaak ook knapper. Misschien zelfverzekerder doordat ze knapper zijn. Die stoerdere jongens zijn vaak ook succesvoller bij de meiden. Ook omdat ze zelfverzekerder zijn.
  zondag 31 augustus 2014 @ 18:28:42 #20
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144030902
quote:
7s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:26 schreef Nobu het volgende:

[..]

Mannen.
Ik snap je punt nog steeds niet.
pi_144030999
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:27 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik ben niet oppervlakkig, ik ben wel betrouwbaar maar inderdaad geen doorsnee van de samenleving.
Ja hier denk je over 10 jaar dus wel anders over :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 31 augustus 2014 @ 18:37:06 #22
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144031203
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja hier denk je over 10 jaar dus wel anders over :D
Denk ik niet. Mijn opvattingen zijn al goed doordacht hoor. Kan me niet voorstellen dat ik over 10 jaar ineens heel anders denk. Ik ben minder oppervlakkig dan leeftijdgenoten. Lees mijn bijdragen maar op Fok. Ik ben echt niet dom.
pi_144031349
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:37 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Denk ik niet. Mijn opvattingen zijn al goed doordacht hoor. Kan me niet voorstellen dat ik over 10 jaar ineens heel anders denk. Ik ben minder oppervlakkig dan leeftijdgenoten. Lees mijn bijdragen maar op Fok. Ik ben echt niet dom.
Ja dat heb ik net even gedaan en dat maakt het nog erger als je serieus denkt dat je alles zo goed doordacht hebt :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144031397
Zelf ben ik foto model geweest toen ik jong was en op die manier altijd knappe dames in mijn bed gehad,,

zelf selecteer ik mijn vrienden niet op knapheid, maar wat wel soms zo is is dat minder knappe mensen vaak veel meer frustraties hebben op het gebied van liefde en ook door het niet hebben kunnen beminnen van een knappe dame, ook vol met idee-en over de ziel van zo een knappe dame in hun hoofd zitten die vaak niet 100 procent kloppen,

Ook heb je lelijke mannen die gewoon standaard lomp doen tegen knappe vrouwen, zo van : jij wilt me toch niet en ik krijg jou toch niet dus is er verder geen reden meer om nog beleefd tegen je te blijven of vriendelijk te blijven,,

Heel het verhaal dat ik vertel kan ook op de psychologie slaan van een niet zo aantrekkelijke vrouw,,,,

Maar tsja, het blijft natuurlijk altijd nog maar de vraag wat knap zijn precies is,,,
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
  zondag 31 augustus 2014 @ 18:48:47 #25
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144031574
quote:

[..]

Op de middelbare school telt dit ja. Maar niet alleen mannen, ook vrouwen. Knappe vrouwen gaan met andere knappe vrouwen om en knappe mannen gaan met andere knappe mannen om.

Het is simpel: Soort zoek soort. Atleten met atleten, muzikanten met muzikanten, geeks met geeks, goths met goths, enz.
  zondag 31 augustus 2014 @ 18:51:25 #26
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144031680
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:48 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Op de middelbare school telt dit ja. Maar niet alleen mannen, ook vrouwen. Knappe vrouwen gaan met andere knappe vrouwen om en knappe mannen gaan met andere knappe mannen om.

Het is simpel: Soort zoek soort. Atleten met atleten, muzikanten met muzikanten, geeks met geeks, goths met goths, enz.
Ja, maar dat zijn muzieksmaken e.d.

Een lelijke 16 jarige Goth is wel vriend met een knappe 16 jarige Goth?
Een lelijke 16 jarige turner is wel vriend met een knappe 16 jarige turner?
Nee, die knappe 16 jarige turner heeft op school knappe vrienden.
  zondag 31 augustus 2014 @ 18:55:41 #27
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144031834
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:51 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ja, maar dat zijn muzieksmaken e.d.

Een lelijke 16 jarige Goth is wel vriend met een knappe 16 jarige Goth?
Een lelijke 16 jarige turner is wel vriend met een knappe 16 jarige turner?
Nee, die knappe 16 jarige turner heeft op school knappe vrienden.
Hoe meer overeenkomsten mensen hebben, hoe dichter naar elkaar toe ze groeien. Een knappe Goth jongen of meisje kan ervaringen delen over liefdesverdriet en vriendinnetjes en ongewenste aandacht krijgen of juist dat ze voor iemand willen gaan, enz.

Een lelijke Goth jongen of meisje gaat praten over hoe depressief hij is omdat niemand hem of haar wil, hoe oneerlijk de wereld is, dat soort dingen.

De twee groepen maken de wereld anders mee.
pi_144031981
Ik merk dat ook daarom heb ik geen vrienden.
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:01:56 #29
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144032052
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:55 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Hoe meer overeenkomsten mensen hebben, hoe dichter naar elkaar toe ze groeien. Een knappe Goth jongen of meisje kan ervaringen delen over liefdesverdriet en vriendinnetjes en ongewenste aandacht krijgen of juist dat ze voor iemand willen gaan, enz.

Een lelijke Goth jongen of meisje gaat praten over hoe depressief hij is omdat niemand hem of haar wil, hoe oneerlijk de wereld is, dat soort dingen.

De twee groepen maken de wereld anders mee.
Ok, daar zit wel wat in. Hetero jongens hebben knappe vrienden want de gespreksonderwerpen en interesses liggen door hun knapheid dichterbij elkaar dus vinden ze elkaar eerder.

Ik denk dat je gelijk hebt. En toch merk ik bij mezelf dat het bij mij ook deels bewust is, dat ik lelijke jongens uit de weg ga. Dus misschien hebben ze toch dezelfde ervaringen als ik, maar ik kom er niet achter want negeer ze eerlijk gezegd.
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:06:59 #30
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144032249
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:01 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ok, daar zit wel wat in. Hetero jongens hebben knappe vrienden want de gespreksonderwerpen en interesses liggen door hun knapheid dichterbij elkaar dus vinden ze elkaar eerder.

Ik denk dat je gelijk hebt. En toch merk ik bij mezelf dat het bij mij ook deels bewust is, dat ik lelijke jongens uit de weg ga. Dus misschien hebben ze toch dezelfde ervaringen als ik, maar ik kom er niet achter want negeer ze eerlijk gezegd.
Dat laatste is meer leeftijd/middelbare school mentaliteit. Als je volwassener bent ga je mensen niet daarop selecteren.

Sterker nog, de volwassen mensen die het goed doen, selecteren hun vrienden op totaal andere eigenschappen (zoals goed hart hebben) en bovendien wordt uiterlijk veel minder belangrijk. De nerds van middelbare school worden later heel interessant en succesvol, terwijl de populaire jongens van middelbare school later losers worden.
pi_144032408
quote:

[..]

Elke puber denkt dat.
pi_144032419
Als je jezelf dan zo ongegeneerd veren in de reet wil steken heb dan ook even het lef om een foto van jezelf te plaatsen. Kunnen we kijken in hoeverre dit topic klopt.
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:13:02 #33
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144032506
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:06 schreef KingKloon het volgende:

[..]

terwijl de populaire jongens van middelbare school later losers worden.
Echt? Dat geld toch lang niet voor iedereen? Ik ga studeren (doe VWO) dus ik krijg goede baan. Je wordt misschien loser als je populair bent én slechte opleiding hebt, anders toch niet?
Ik word echt geen loser. En kan me dat ook niet voorstellen van meeste vrienden (behalve de minder goede vrienden, maar waar ik wel mee optrek, daar zitten inderdaad types tussen die komen ooit vast te zitten denk ik daar zie ik wel loser potential zitten) Maar ik denk dat je generaliseert. Meeste knappe jongens worden echt geen losers hoor.
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:16:43 #34
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144032634
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als je jezelf dan zo ongegeneerd veren in de reet wil steken heb dan ook even het lef om een foto van jezelf te plaatsen. Kunnen we kijken in hoeverre dit topic klopt.
Ik hoop dat je er begrip voor hebt dat ik dat niet doe; je moet me maar op mijn bruine ogen geloven.
Overigens ik ben Marokkaan, wij zijn zowat het knapste volk op aarde. Ok, ik ken lelijke Marokkaanse jongens, maar lelijkheid onder Nederlanders is veel frequenter hoor. Sorry dat ik het zeg, maar jullie behoren tot de onderste klasse van de wereldbevolking wanneer het op knapheid aankomt. Ja er zijn knappe Nederlanders, maar het neemt een minder groot deel in dan bij ons en bij andere volken.
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:17:41 #35
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_144032670
Dat knappe mensen nooit een loser zullen worden is complete onzin. Het hangt van de mentaliteit van die mensen af of ze later succesvol zijn of niet. En een hoge opleiding betekend niet direct dat je later zo succesvol zal zijn. Er zijn zat mensen met een hoge opleiding die nergens aan de bak kunnen komen.

En daar naast zijn er ook nog bedrijven die niet alleen meer kijken naar je diploma's, maar ook naar je ervaringen. Daar hebben ze veel meer aan, en daar maken ze geen onderscheid tussen mensen die er goed uitzien en mensen met een wat minder mooi uiterlijk.
pi_144032675
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:16 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik hoop dat je er begrip voor hebt dat ik dat niet doe; je moet me maar op mijn bruine ogen geloven.
Overigens ik ben Marokkaan, wij zijn zowat het knapste volk op aarde. Ok, ik ken lelijke Marokkaanse jongens, maar lelijkheid onder Nederlanders is veel frequenter hoor. Sorry dat ik het zeg, maar jullie behoren tot de onderste klasse van de wereldbevolking wanneer het op knapheid aankomt. Ja er zijn knappe Nederlanders, maar het neemt een minder groot deel in dan bij ons en bij andere volken.
Nog nooit zoveel onzin in één topic gelezen. Van je OP tot deze laatste post.
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:18:25 #37
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144032695
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:13 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Echt? Dat geld toch lang niet voor iedereen? Ik ga studeren (doe VWO) dus ik krijg goede baan. Je wordt misschien loser als je populair bent én slechte opleiding hebt, anders toch niet?
Ik word echt geen loser. En kan me dat ook niet voorstellen van meeste vrienden (behalve de minder goede vrienden, maar waar ik wel mee optrek, daar zitten inderdaad types tussen die komen ooit vast te zitten denk ik daar zie ik wel loser potential zitten) Maar ik denk dat je generaliseert. Meeste knappe jongens worden echt geen losers hoor.
Het is meer dat heel veel mensen na de puberteit opeens wel knap worden. En of je nou VWO doet of niet, kan je echt keihard falen als je niet oplet.Dingen zoals drugs en alcohol kunnen snel iemand z'n leven verwoesten. Maar ook de oppervlakkige manier van denken en leven zorgt ervoor dat deze mensen in verkeerde kringen komen.

Niet allemaal, maar niet iedereen die knap is, is populair of oppervlakkig en bekrompen. Hier een artikel:

http://time.com/2858971/c(...)blems-later-in-life/
pi_144032704
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Nog nooit zoveel onzin in één topic gelezen. Van je OP tot deze laatste post.
Nee je snapt het gewoon niet. Hij is heus heel slim en niet oppervlakkig. En totaal niet vergelijkbaar met leeftijdsgenoten :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144032729
Ben je een troll?
Wat een onzin allemaal in je laatste post.
Knapste volk op aarde :')
Pleur die onzin lekker op marokko forum zullen ze vast blij mee zijn :')
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:19:26 #40
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_144032733
quote:

[..]

En nu heb je zojuist je verhaal compleet ongeloofwaardig gemaakt :')
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:21:12 #41
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144032796
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:19 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

En nu heb je zojuist je verhaal compleet ongeloofwaardig gemaakt :')
Nou zeg..ik ben serieus; misschien zette ik het een beetje aan; maar ik vind mijn eigen volk knapper (over het algemeen). Ik heb meer Marokkaanse vrienden dan Nederlanders hoor.
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:21:23 #42
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144032803
quote:

[..]

Ik denk dat jij het moeilijk gaat hebben in de toekomst.
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:23:12 #43
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144032882
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:21 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Nou zeg..ik ben serieus; misschien zette ik het een beetje aan; maar ik vind mijn eigen volk knapper (over het algemeen.). Ik heb meer Marokkaanse vrienden dan Nederlanders hoor.
Dat vind iedereen van zijn eigen volk. Maar jij weet zelf waarschijnlijk dat heel veel volken in Nederland niet dol zijn op Marokkanen. Verder geen waarde oordeel daarover, ik vind dat onterecht. Maar als een Marokkaan zal je het moeilijker hebben op veel gebieden dan andere volken, ook op het gebied van liefde. Dat is een feit. Helemaal als je ook homo bent.
pi_144032886
quote:

[..]

Ik ga studeren (doe VWO) dus ik krijg goede baan.
:') .
pi_144032937
Kom je überhaupt wel eens buiten?... Hoe vaak ik wel niet een knappe meid met een minder knappe meid zie lopen.

Bedoel die memes van; "when you see two girls on a profile pic, it's always the ugly one", zijn er niet voor niets :)
pi_144032977
quote:
Ik ga studeren (doe VWO) dus ik krijg goede baan
Alsof je met alleen VWO ook maar ergens aan de bak komt :')
pi_144033008
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik merk dat ook daarom heb ik geen vrienden.
Te knap?
pi_144033022
In welke plaats is je dit opgevallen?
ADHD-C
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:26:17 #49
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144033024
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:23 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Dat vind iedereen van zijn eigen volk. Maar jij weet zelf waarschijnlijk dat heel veel volken in Nederland niet dol zijn op Marokkanen. Verder geen waarde oordeel daarover, ik vind dat onterecht. Maar als een Marokkaan zal je het moeilijker hebben op veel gebieden dan andere volken, ook op het gebied van liefde. Dat is een feit. Helemaal als je ook homo bent.
Toevallig kom ik uit een liberaal gezin, waar we niet super vroom zijn. Meer cultureel moslim en ik ben uit de kast!
Enige waar ik het moeilijk mee kan krijgen is discriminatie op arbeidsmarkt. Maar ik snap niet waarom want je kunt toch tijdelijk contract geven, dan weet je toch al snel welk vlees je in de kuip hebt? Dus wat voor een risico loop je dan om een Marokkaan aan te nemen?
pi_144033250
quote:
14s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Te knap?
Lelijk denk ik :'(
pi_144033266
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:31 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Lelijk denk ik :'(
pics
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:32:43 #52
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144033330
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:26 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Toevallig kom ik uit een liberaal gezin, waar we niet super vroom zijn. Meer cultureel moslim en ik ben uit de kast!
Enige waar ik het moeilijk mee kan krijgen is discriminatie op arbeidsmarkt. Maar ik snap niet waarom want je kunt toch tijdelijk contract geven, dan weet je toch al snel welk vlees je in de kuip hebt? Dus wat voor een risico loop je dan om een Marokkaan aan te nemen?
Zo werkt het niet helemaal. Mensen in Nederland hebben vaak een hekel aan Marokkanen. Ook Surinamers en Antillianen en Indonesiërs zijn niet zo dol op Marokkanen. Deze drie bevolkingsgroepen zijn meer geliefd dan Marokkanen. Dit betekent dat veel mensen jou zullen veroordelen, voordat je een kans krijgt om jezelf te bewijzen op allerlei gebieden. Ook op sociaal gebied zullen (sommige) mensen onbewust jou niet mogen. Seks zal je makkelijk krijgen als homo, een relatie minder makkelijk. Betrouwbare vrienden minder makkelijk. Goed werk minder makkelijk.

Ik zeg niet dat het je niet zal lukken, alleen minder makkelijk. Nu ben je nog jong, maar als je straks 26 bent, zal je balen wanneer je veertigste sollicitatie brief niet wordt beantwoord.
pi_144033558
quote:
7s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

pics
Durf ik niet te geven en Guus_Geluk7 je zou ze direct met heel fok delen :'(
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:39:00 #54
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144033682
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:32 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Zo werkt het niet helemaal. Mensen in Nederland hebben vaak een hekel aan Marokkanen. Ook Surinamers en Antillianen en Indonesiërs zijn niet zo dol op Marokkanen. Deze drie bevolkingsgroepen zijn meer geliefd dan Marokkanen. Dit betekent dat veel mensen jou zullen veroordelen, voordat je een kans krijgt om jezelf te bewijzen op allerlei gebieden. Ook op sociaal gebied zullen (sommige) mensen onbewust jou niet mogen. Seks zal je makkelijk krijgen als homo, een relatie minder makkelijk. Betrouwbare vrienden minder makkelijk. Goed werk minder makkelijk.

Ik zeg niet dat het je niet zal lukken, alleen minder makkelijk. Nu ben je nog jong, maar als je straks 26 bent, zal je balen wanneer je veertigste sollicitatie brief niet wordt beantwoord.
Ik heb een plan (vanaf 18 tot einde studie online gay escort: verdiend heel goed) om als ik klaar ben met studie (dus over jaar of 6-8) al zoveel contant geld te hebben verdiend dat ik huis kan kopen. Dan spaar ik dus op hypotheekkosten of huur, dus zou ik met een minder salaris rond moeten kunnen komen mocht ik echt geen fatsoenlijke baan kunnen vinden. Ik bedoel hypotheeklasten of huur zijn grootste uitgavenpatroon toch? Als je dat al niet hebt, kun je dus al honderden euro's minder salaris aan.

En tegen die tijd zijn zoveel Nederlanders met pensioen dan moet men ons wel aannemen of men wil of niet. Wij nemen het toch langzaam over hier hoor. Ik bedoel hiermee: op een gegeven moment kunnen Nederlanders niet meer om ons heen.

[ Bericht 1% gewijzigd door AbidIsmaili op 31-08-2014 19:44:32 ]
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:40:03 #55
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144033736
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:39 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik heb een plan om als ik klaar ben met studie (dus over jaar of 6-8) al zoveel contant geld te hebben verdiend dat ik huis kan kopen. Dan spaar ik dus op hypotheekkosten of huur, dus zou ik met een minder salaris rond moeten kunnen komen mocht ik echt geen fatsoenlijke baan kunnen vinden. Ik bedoel hypotheeklasten of huur zijn grootste uitgavenpatroon toch? Als je dat al niet hebt, kun je dus al honderden euro's minder salaris aan.

En tegen die tijd zijn zoveel Nederlanders met pensioen dan moet men ons wel aannemen of men wil of niet. Wij nemen het toch langzaam over hier hoor. Ik bedoel hiermee: op een gegeven moment kunnen Nederlanders niet meer om ons heen.
Hoe oud ben je nu?
pi_144033745
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:36 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Durf ik niet te geven en Guus_Geluk7 je zou ze direct met heel fok delen :'(
Zoiets doe ik niet.
Blondjes facebook is ook nog altijd alleen bij mij bekend.
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:40:25 #57
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144033759
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:40 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Hoe oud ben je nu?
16, bijna 17.
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:44:56 #58
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144033984
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:40 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

16, bijna 17.
Oke, ik wil geen al te slechte beeld schetsen ofzo. Je kan wel een baan krijgen en contacten maken, als je verder goed ingeburgerd bent.

Maar hoe je nu praat over hoe knap je bent en hoe je lelijke jongens vermijd... dat komt heel onzeker en onsympathiek over. Zeker na de middelbare school ga je geen vrienden maken met zo'n mentaliteit.
pi_144034022
quote:
14s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Zoiets doe ik niet.
Blondjes facebook is ook nog altijd alleen bij mij bekend.
Wie is dat?
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:48:33 #60
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144034185
Tip: Kies je vrienden uit op basis van hoe betrouwbaar ze zijn en hoe goed een hart ze hebben. Over tien jaar zal dat veel belangrijker zijn dan hoe knap of populair iemand is. Een laat je niet beïnvloeden door de meningen van andere mensen.
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:48:56 #61
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144034211
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:44 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Oke, ik wil geen al te slechte beeld schetsen ofzo. Je kan wel een baan krijgen en contacten maken, als je verder goed ingeburgerd bent.

Maar hoe je nu praat over hoe knap je bent en hoe je lelijke jongens vermijd... dat komt heel onzeker en onsympathiek over. Zeker na de middelbare school ga je geen vrienden maken met zo'n mentaliteit.
Ik zie niet dat ik zo een andere mentaliteit heb als de mensen die ik ken.
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:52:24 #62
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144034437
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:48 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik zie niet dat ik zo een andere mentaliteit heb als de mensen die ik ken.
Dat is dus juist het punt. Je bent nu omringd door mensen die misschien knap/populair/stoer zijn, maar die gaan later losers worden.

Er zijn wel degelijk geeks of normale jongens op jouw school die niet zo denken zoals jij nu denkt. Maar die jongens zijn niet populair. Later zullen ze zo'n beetje de bazen worden op alle gebieden. Goede baan, leuke vriendengroep bij hun vereniging of hobby, zullen echte liefde en genegenheid kennen en al dat soort dingen.

De stoere populaire jongens worden depressief en verslaafd, hebben een kind waar ze niet voor kunnen zorgen en een vrouw die niet van hen houdt. Het is niet zo zwart/wit, maar daar komt het wel op neer.
pi_144034634
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:09 schreef OOST het volgende:
Ik ook niet, ik ben zo knap dat ik geen gelijken heb :s)
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:58:24 #64
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144034824
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:52 schreef KingKloon het volgende:

[..]
zullen echte liefde en genegenheid kennen en al dat soort dingen.

Ik zie het wel. Vind het nu allemaal moeilijk te geloven. We zullen zien.

Maar wat ik echt niet kan geloven is is dat lelijke mensen 'echte liefde' gaan krijgen zoals je schrijft.
Hoe kun je nou van een lelijk iemand houden? Ik kan dat niet hoor. Ik zie wel lelijke jongens die best aardig kunnen zijn, maar 'houden van', 'liefde voelen' dat kan ik echt alleen maar voor een mooie jongen hoor. Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat over 10 jaar ik echt verliefd wordt op een lelijke man.
pi_144034918
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:55 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:

[..]

Ik ook niet, ik ben zo knap dat ik geen gelijken heb :s)
Ik heb ook geen vrienden wil je vrienden worden?
  zondag 31 augustus 2014 @ 20:00:00 #66
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144034924
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:58 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik zie het wel. Vind het nu allemaal moeilijk te geloven. We zullen zien.

Maar wat ik echt niet kan geloven is is dat lelijke mensen 'echte liefde' gaan krijgen zoals je schrijft.
Hoe kun je nou van een lelijk iemand houden? Ik kan dat niet hoor. Ik zie wel lelijke jongens die best aardig kunnen zijn, maar 'houden van', 'liefde voelen' dat kan ik echt alleen maar voor een mooie jongen hoor. Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat over 10 jaar ik echt verliefd wordt op een lelijke man.
Over 10 jaar zul je merken dat liefde anders werkt. Mensen worden dan verliefd op minder oppervlakkige dingen.
  zondag 31 augustus 2014 @ 20:01:50 #67
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144035026
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:00 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Over 10 jaar zul je merken dat liefde anders werkt. Mensen worden dan verliefd op minder oppervlakkige dingen.
Als dit forum over 10 jaar nog bestaat laat ik het je weten. Het zou me echt hogelijk verbazen.
Houdt jij dan van een lelijke vrouw (ik ga er maar vanuit dat je hetero bent.). Wat zegt een mooie man die verliefd is op een lelijke vrouw tegen zijn vrouw wanneer die vraagt "vind je me mooi" ?
  zondag 31 augustus 2014 @ 20:09:05 #68
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144035453
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:01 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Als dit forum over 10 jaar nog bestaat laat ik het je weten. Het zou me echt hogelijk verbazen.
Houdt jij dan van een lelijke vrouw (ik ga er maar vanuit dat je hetero bent.). Wat zegt een mooie man die verliefd is op een lelijke vrouw tegen zijn vrouw wanneer die vraagt "vind je me mooi" ?
Ten eerste, meeste mensen die in middelbare school niet knap zijn, worden knapper als ze ouder worden. Daarnaast blijft het toch een beetje soort zoek soort.
  zondag 31 augustus 2014 @ 20:14:24 #69
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_144035730
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:01 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Er zijn zat vrouwen die met lelijke mannen omgaan. Er is meer dan alleen het uiterlijk. Als de persoon zelf wel aardig en niet een aso, dan krijgen ze nog wel een relatie.

Als je je gaat gedragen zoals jij zojuist in de vorige posts, dan kun je dat wel vergeten, ook al zie je er goed uit. Een verrotte mentaliteit heeft meer impact dan je uiterlijk.
pi_144036454
TS post eens wat pics ;)
  zondag 31 augustus 2014 @ 20:53:56 #71
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144038067
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:27 schreef getfitbysmith het volgende:
TS post eens wat pics ;)
Ik wil je best een foto sturen via de fok mail, maar alleen als ik wist dat ik je 100% kan vertrouwen en dat weet ik dus niet. Straks ga jij hem op fok zetten. Ik post hier nogal privé dingen (zoals dat ik denk op 18e gay escort te worden voor paar jaar) en mijn buurt en familie hoeft niet te weten dat ik het ben. Ik neem aan dat je dat toch wel kunt snappen? Ik zit hier ook niet met mijn volledige echte naam. Voornaam is wel echt, maar Ismaili is niet mijn achternaam.
pi_144040173
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:59 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik heb ook geen vrienden wil je vrienden worden?
:Y
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
pi_144040251
Wauw, ik heb een vriend. Weer een stap dichter bij 'normaal zijn'!
pi_144041466
quote:
*O*
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:29 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Wauw, ik heb een vriend. Weer een stap dichter bij 'normaal zijn'!
Wat is er dan niet normaal aan je?
pi_144043709
quote:

[..]

Denk ik niet. Mijn opvattingen zijn al goed doordacht hoor. Kan me niet voorstellen dat ik over 10 jaar ineens heel anders denk. Ik ben minder oppervlakkig dan leeftijdgenoten.
Hahaha.
pi_144044233
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:49 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

*O*

[..]

Wat is er dan niet normaal aan je?
autisme :s)
pi_144044301
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:36 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:

[..]

autisme :s)
Ik ook :s)
  maandag 1 september 2014 @ 13:06:57 #78
433648 Berdiiii
Extreme leech
pi_144058805
TS, ik snap je punt maar kom op. Alles wat je zegt is onzin. Marokkaanse zijn de knapste? Meningen he?
What was that, sunny?
pi_144061623
quote:
t ook bij mezelf. 95% van mijn vriendengro
In nature zijn de jongens nooit lelijk.
Je hebt bepaalde gevallen dat meisjes mooi jongens willen, maar ik denk dat de meeste meisjes niet op uiterlijk vallen maar innerlijk.
Even terzijde:
Ik weet niet of ik zelf mooi ben, maar mijn vrienden zijn niet mooi ook niet lelijk :)
Wraak is zoet maar vergeving zoeter
pi_144066738
Herken totaal niets uit de OP eigenlijk.

Als ik naar mijn eigen vriendengroep kijk, dan zitten er zowel knappe gasten als gemiddelde als minder mooie exemplaren tussen.

Wat iedereen uit mijn vriendenkring wel gemeenschappelijk heeft is dat iedereen zichzelf goed verzorgt, geen (zwaar) overgewicht heeft, netjes om de paar weken naar de kapper gaat en goede kleding aan heeft. Daarmee bedoel ik niet per se de duurste merkkleding (al zitten die er ook tussen), maar gewoon modieuze, schone en goed passende kleding.

We hebben elkaar er vast niet bewust op uitgezocht, maar ik denk wel dat iemand die de hele dag in drakenshirts loopt er op de een of andere manier niet helemaal tussen zal passen.
  maandag 1 september 2014 @ 19:14:40 #81
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_144071726
Jezus wat een verbale diarree. Ik heb echt nog nooit zoveel vooroordelen en oppervlakkige aannames uit één poster zien komen.

Het leven zal nog een hoop verassingen in petto hebben voor je..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 1 september 2014 @ 20:23:22 #82
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144075649
quote:
13s.gif Op maandag 1 september 2014 19:14 schreef AgLarrr het volgende:
Jezus wat een verbale diarree. Ik heb echt nog nooit zoveel vooroordelen en oppervlakkige aannames uit één poster zien komen.

Het leven zal nog een hoop verassingen in petto hebben voor je..
Man alsjeblieft. Ik weet waar ik het over heb. Alles draait om geld en sex, ook bij jouw.
Al het andere komt op plek 3. Tenzij je noodgedwongen consessies moet doen. Kan me zo voorstellen namelijk dat een lelijk iemand sex niet meer als prio heeft en zich heeft aangepraat dat het niet belangrijk is, en dat voor hem reizen maken en vele culturen ontmoeten heel belangrijk is in het leven enz.
Voor normale mensen draait het om geld, sex en feesten. Werk is noodzakelijk kwaad. Ik heb plannen om te zorgen dat ik snel binnen ben qua geld (en legaal, mocht je daaraan twijfelen). Voor mijn 30e is het geld issue opgelost. Die andere 2 zaken gaan nu al erg goed.

En ja er is meer in het leven, maar die dingen komen op plek 4, 5 enz en die zal ik heus ook wel doen.
  dinsdag 2 september 2014 @ 09:39:32 #83
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_144090482
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 20:23 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Man alsjeblieft. Ik weet waar ik het over heb. Alles draait om geld en sex, ook bij jouw.
Al het andere komt op plek 3. Tenzij je noodgedwongen consessies moet doen. Kan me zo voorstellen namelijk dat een lelijk iemand sex niet meer als prio heeft en zich heeft aangepraat dat het niet belangrijk is, en dat voor hem reizen maken en vele culturen ontmoeten heel belangrijk is in het leven enz.
Voor normale mensen draait het om geld, sex en feesten. Werk is noodzakelijk kwaad. Ik heb plannen om te zorgen dat ik snel binnen ben qua geld (en legaal, mocht je daaraan twijfelen). Voor mijn 30e is het geld issue opgelost. Die andere 2 zaken gaan nu al erg goed.

En ja er is meer in het leven, maar die dingen komen op plek 4, 5 enz en die zal ik heus ook wel doen.
Knul, je hebt geen idee waar je het over hebt en het spat werkelijk van het scherm.

Dessalniettemin veel succes!

dinsdag 2 september 2014 @ 09:54:38 #84
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_144090725
Lelijke vrienden hebben schrikt de chicks ook af
  dinsdag 2 september 2014 @ 12:01:03 #85
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144094003
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 20:23 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Jij gaat wat fouten en teleurstellingen meemaken in het leven.
  dinsdag 2 september 2014 @ 12:36:55 #86
416020 K44S
The bearded man
pi_144095133
TT Dankje :D.

Nee, ik noem me zelf niet knap... Al denken andere mensen daar welleens anders over.

Verder heb ik "knappe vrienden".

Die scoren regelmatig wat een chick... maar daar blijft het bij. ( Sommige chicks vind ik niet eens knap.... maar zij moeten er mee over straat , ik niet. )
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_144097112
Wat is deze.... :`)

Totaal niet herkenbaar
pi_144108717
quote:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- Marokkanen _O- _O- _O- Geen knappe dame die op dieven valt. Je bent dus gewoon een trol.
pi_144108874
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:36 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Wat is deze.... :`)

Totaal niet herkenbaar
Dit ook nog. Zowel 'knappe'' als 'lelijke' vrienden
  dinsdag 2 september 2014 @ 20:41:50 #90
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144113208
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 18:56 schreef hafcfan het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- Marokkanen _O- _O- _O- Geen knappe dame die op dieven valt. Je bent dus gewoon een trol.
Doe me lol. Ik ben geen dief of crimineel. Jij met je domme stereotypen. Ik zal je nu wat vertellen waar je totaal van achterover slaat: ik ben homo. Ja, een Marokkaan die homo is. En ook nog eens geen dief! Volgens mij heb ik je wereldbeeld nu totaal op de kop gezet toch?
pi_144113309
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:41 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Doe me lol. Ik ben geen dief of crimineel. Jij met je domme stereotypen. Ik zal je nu wat vertellen waar je totaal van achterover slaat: ik ben homo. Ja, een Marokkaan die homo is. En ook nog eens geen dief! Volgens mij heb ik je wereldbeeld nu totaal op de kop gezet toch?
Uitzonderingen heb je altijd.
  dinsdag 2 september 2014 @ 20:48:21 #92
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144113474
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:44 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Uitzonderingen heb je altijd.
Dat er meer criminaliteit is heeft puur te maken met armoede en ook door discriminatie van Nederlanders. Als je geen baantje kan vinden (kijk eens in je supermarkt: je ziet geen Marokkaanse vakkenvullers; ik word ook nergens aangenomen) dan zijn er een aantal die gaan stelen ja. Ik kan me geen strafblad veroorloven want ben van plan naar de Universiteit te gaan en hoop op goede baan. Goede baan kun je wel vergeten met strafblad. Maar er zijn andere manieren om aan geld te komen hoor.
  dinsdag 2 september 2014 @ 21:40:58 #93
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_144116007
Dus enerzijds verwijt je hier mensen stereotyperingen terwijl je er zelf mee strooit alsof het pepernoten zijn; mooi volk dit, lelijkste volk zus, knappe vrienden dat, vwo dus universiteit dus goede baan, etc.

En het pijnlijke is dat je het meent hè TS? Je denkt echt dat je doorhebt hoe de wereld werkt..

dinsdag 2 september 2014 @ 21:46:11 #94
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_144116308
Het is ongemakkelijk als je goed in de smaak valt bij het andere geslacht en je hebt mensen om je heen die dat niet hebben.
Die moeten dan toekijken.

Dat geldt niet alleen voor knap trouwens.
Als de jongen in kwestie iets heeft dat ze interessant maakt (vooral geld en status blijkbaar) dan noemen de meiden hun ook ineens "knap".

Mannen kijken niet zo naar vrouwen trouwens.
Mooi = mooi
Niet mooi = niet mooi
pi_144124706
quote:

[..]

Ik ben echt niet dom.
Nee, je bent maar een beetje dom.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_144134813
Bij vrouwen ook zo. De mooie vrouwen klonteren vaak samen. Kijk maar naar het uitgaansleven.

Als ze met z'n 2en zijn zie je vaak dat er 1 heel knap is en het vriendinnetje visueel iets gehandicapt.
  woensdag 3 september 2014 @ 20:14:24 #97
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144147199
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:40 schreef AgLarrr het volgende:
Dus enerzijds verwijt je hier mensen stereotyperingen terwijl je er zelf mee strooit alsof het pepernoten zijn; mooi volk dit, lelijkste volk zus, knappe vrienden dat, vwo dus universiteit dus goede baan, etc.

En het pijnlijke is dat je het meent hè TS? Je denkt echt dat je doorhebt hoe de wereld werkt..
Ja ik meen het echt en ik weet gewoon dat ik gelijk heb. Voor 99% van de mensen is geld en sex het belangrijkste in hun leven en werken een noodzakelijk kwaad. Maar ik heb een beetje genoeg van dit topic.
pi_144194492
Die mensen hebben niet alleen maar knappe vrienden. Gewoon het 'cheerleader effect'.

Edit voor de mensen die geen zin hebben om te googelen: It's when you see a group of girls or guys and they look hot, but when you see each person individually they are NOT, that an effect, when they are in groups they look hot.
pi_144195093
Topic ontkracht; Ik heb ook lelijke vrienden :7

Verder dat wat agLarr zegt.. sneue TS.
newb
pi_144196619
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:21 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Nou zeg..ik ben serieus; misschien zette ik het een beetje aan; maar ik vind mijn eigen volk knapper (over het algemeen). Ik heb meer Marokkaanse vrienden dan Nederlanders hoor.
Best mooie mannen, maar ik heb in Marokko toch ook een hoop zeldzaam lelijke mannen gezien. En dan heb ik het niet alleen over hun onverzorgde gebitten
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:42:58 #101
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_144197142
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:14 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ja ik meen het echt en ik weet gewoon dat ik gelijk heb. Voor 99% van de mensen is geld en sex het belangrijkste in hun leven en werken een noodzakelijk kwaad. Maar ik heb een beetje genoeg van dit topic.
Ik snap dat je genoeg hebt van dit topic; je hebt het idee dat je in al je diepzijnnigheid de wereld helemaal hebt uitgedokterd en van alle kanten krijg je te horen dat je oppervlakkige bullshit uitkraamt. Dat zal tegenvallen. Ik zou zeggen: wen er maar aan. Als je deze visie niet bijstelt (wat door schade en schande wel zal gebeuren) zul je veel van dit soort weerstand gaan ondervinden in je leven.

Maar misschien kun je er het positieve van inzien: jouw blik op de wereld wordt weliswaar niet breed gedeeld, jij hebt je prioriteiten voorlopig in ieder geval op een rijtje: geld, seks en feesten. Net als vrijwel iedereen van 18..

vrijdag 5 september 2014 @ 15:20:44 #102
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144204198
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:25 schreef seasushi het volgende:

[..]

Best mooie mannen, maar ik heb in Marokko toch ook een hoop zeldzaam lelijke mannen gezien. En dan heb ik het niet alleen over hun onverzorgde gebitten
Tot een jaar of 30 zijn wij het mooist. Val toch niet op boven 30. Veel te oud.
  vrijdag 5 september 2014 @ 15:24:57 #103
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144204368
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:42 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

INet als vrijwel iedereen van 18..
En degenen die ouder zijn dan 18 willen het ook, maar doen het vaak niet puur en alleen omdat het noodgedwongen is! Als jij een miljoen had ging je veel jonge vrouwen neuken (ik ga er even vanuit dat je hetero bent) en feesten en allemaal luxe kopen. Wedden?

Ik geef toe dat 18 min het makkelijker heeft. Wij hoeven niet te werken, sex is supermakkelijk te krijgen (ben homo en het is echt supermakkelijk, denk overigens voor hetero Marokkanen ook), feesten in overvloed, lekker blowen. Veel vrije tijd. Hele zomer vrij. Jij wil dit ook maar doet het niet want het is noodgedwongen bij je.
  vrijdag 5 september 2014 @ 16:26:52 #104
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144206244
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:24 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

En degenen die ouder zijn dan 18 willen het ook, maar doen het vaak niet puur en alleen omdat het noodgedwongen is! Als jij een miljoen had ging je veel jonge vrouwen neuken (ik ga er even vanuit dat je hetero bent) en feesten en allemaal luxe kopen. Wedden?

Ik geef toe dat 18 min het makkelijker heeft. Wij hoeven niet te werken, sex is supermakkelijk te krijgen (ben homo en het is echt supermakkelijk, denk overigens voor hetero Marokkanen ook), feesten in overvloed, lekker blowen. Veel vrije tijd. Hele zomer vrij. Jij wil dit ook maar doet het niet want het is noodgedwongen bij je.
Waar heb je het idee dat Marokkaanse mannen zo gewild zijn? Weet niet hoe het zit met homo Marokkaanse mannen, maar hetero Marokkanen zijn niet zo populair, Eerder Surinamers ofzo.
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:10:57 #105
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144207718
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:26 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Waar heb je het idee dat Marokkaanse mannen zo gewild zijn? Weet niet hoe het zit met homo Marokkaanse mannen, maar hetero Marokkanen zijn niet zo populair, Eerder Surinamers ofzo.
Omdat ik hetero vrienden niet hoor klagen. Ze daten veel met Nederlandse meisjes.
pi_144213280
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:10 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Omdat ik hetero vrienden niet hoor klagen. Ze daten veel met Nederlandse meisjes.
Ja er zijn wel wat meisjes die voor Marokkaanse jongens gaan.
pi_144214276
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:26 schreef Yiwei het volgende:
Mannen die ik knap vond, die trof ik alleen aan of ze waren al omringd met alleen maar dames. Een groep knappe mannen, nog nooit gezien. Dit is trouwens voor 18+, voor onder 18 jaar is zinloos. Een knappe Nederlandse jongen onder 18 jaar zowiezo nog nooit gezien. Wel halfbloedjes en buitenlanders, maar die gelden niet.
Dus die mannen hadden geen vrienden?
  vrijdag 5 september 2014 @ 20:17:18 #108
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_144214712
De mooisten zijn vaak ook de sterksten.
Sterk zoekt sterk he.
Gr gr. de KLB Keizer
  vrijdag 5 september 2014 @ 21:37:04 #109
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144218618
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:49 schreef getfitbysmith het volgende:

[..]

Ja er zijn wel wat meisjes die voor Marokkaanse jongens gaan.
En ook volwassen vrouwen hoor. Ik hoor wel eens wat...
  zaterdag 6 september 2014 @ 10:54:53 #110
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144233112
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:10 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Als ze heel knap ben kan ik me dat voorstellen. Maar ik denk dat je overschat hoe gewild Marokkaanse mannen zijn. Ze zijn niet knapper dan andere volken, en gezien de discriminatie en racisme tegenover deze volk maakt dat hen alleen maar minder gewild. Niet te vergeten wat de negatieve vooroordelen zijn van Marokkaanse mannen. Overdreven agressief, dominant, respectloos tegenover vrouwen, enz.
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:19:25 #111
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144233483
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 10:54 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Als ze heel knap ben kan ik me dat voorstellen. Maar ik denk dat je overschat hoe gewild Marokkaanse mannen zijn. Ze zijn niet knapper dan andere volken, en gezien de discriminatie en racisme tegenover deze volk maakt dat hen alleen maar minder gewild. Niet te vergeten wat de negatieve vooroordelen zijn van Marokkaanse mannen. Overdreven agressief, dominant, respectloos tegenover vrouwen, enz.
Enige wat misschien waar is is dat we wat 'mannelijker' zijn (dominanter). Nederlandse jongens zijn vaak softies. Denk dat daar ook een reden ligt dat ik liever een Marokkaan of Latino vriendje heb, dan een Nederlander (buiten het feit dat jullie objectief echt lelijker zijn; over het algemeen; ik ken wel wat mooie Nederlanders, maar over het algemeen geldt dit wel). Maar respectloos tegenover vrouwen interpreteer je verkeerd. Marokkanen zijn heel respectvol t.o.v. Marokkaanse meiden en vrouwen hoor. Ik respecteer mijn moeder boven alles hoor. Als iemand aan haar komt of slecht over haar praat sla ik hem in elkaar.

Tegenover Nederlandse meisjes zijn hetero Marokkanen misschien wat minder respectvol, maar dat zijn ook vaak sletten. Mijn broers daten nu Nederlandse meisjes puur en alleen voor de sex, maar ze zullen ooit trouwen met Marokkaanse vrouwen. Ik heb geen medelijden met die Nederlandse meiden, want ze moeten dondersgoed weten dat ze zich moeten bekeren willen ze ooit een kans maken. Toch denken ze dat nu een echte relatie met hen hebben. Moet ik respect hebben voor zoveel domheid? Sorry dat ik het zeg hoor.
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:22:21 #112
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144233539
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:19 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Enige wat misschien waar is is dat we wat 'mannelijker' zijn (dominanter). Nederlandse jongens zijn vaak softies. Denk dat daar ook een reden ligt dat ik liever een Marokkaan of Latino vriendje heb, dan een Nederlander (buiten het feit dat jullie objectief echt lelijker zijn; over het algemeen; ik ken wel wat mooie Nederlanders, maar over het algemeen geldt dit wel). Maar respectloos tegenover vrouwen interpreteer je verkeerd. Marokkanen zijn heel respectvol t.o.v. Marokkaanse meiden en vrouwen hoor. Ik respecteer mijn moeder boven alles hoor. Als iemand aan haar komt of slecht over haar praat sla ik hem in elkaar.

Tegenover Nederlandse meisjes zijn hetero Marokkanen misschien wat minder respectvol, maar dat zijn ook vaak sletten. Mijn broers daten nu Nederlandse meisjes puur en alleen voor de sex, maar ze zullen ooit trouwen met Marokkaanse vrouwen. Ik heb geen medelijden met die Nederlandse meiden, want ze moeten dondersgoed weten dat ze zich moeten bekeren willen ze ooit een kans maken. Toch denken ze dat nu een echte relatie met hen hebben. Moet ik respect hebben voor zoveel domheid? Sorry dat ik het zeg hoor.
Wat jij nu post, dat weten heel veel Nederlandse dames (en heren) ook. Daarom zijn Marokkanen over het algemeen niet zo gewild. Natuurlijk zijn er wat Nederlandse dames dat op Marokkanen vallen maar in het algemeen zijn Marokkanen echt niet gewild door Nederlanders (en andere bevolkingsgroepen), omdat ze zo'n mentaliteit hebben.
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:23:40 #113
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144233563
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:22 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Wat jij nu post, dat weten heel veel Nederlandse dames (en heren) ook. Daarom zijn Marokkanen over het algemeen niet zo gewild. Natuurlijk zijn er wat Nederlandse dames dat op Marokkanen vallen maar in het algemeen zijn Marokkanen echt niet gewild door Nederlanders (en andere bevolkingsgroepen), omdat ze zo'n mentaliteit hebben.
Wat is mis met de mentaliteit die ik beschreef. Ik geef de redenen ervoor. Dat zijn rationele redenen. Moet je een slet respecteren? Moet je een dom wicht respecteren? Marokkaanse meisjes zijn geen sletten. Kleden zich discreet enz
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:26:54 #114
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144233624
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:23 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Wat is mis met de mentaliteit die ik beschreef. Ik geef de redenen ervoor. Dat zijn rationele redenen. Moet je een slet respecteren? Moet je een dom wicht respecteren? Marokkaanse meisjes zijn geen sletten. Kleden zich discreet enz
Als je niet kunt inzien wat er mis is met wat je post, ga je het later niet ver schoppen.

Je hebt trouwens ook veel makkelijke Marokkaanse meisjes die met Nederlanders, Surinamers, Antillianen, enzovoorts neuken en pijpen om later maagd te spelen bij een Marokkaanse man.

Maar goed, ik ben hoe dan ook niet eens met het idee dat als een meisje geen maagd is voor de huwelijk, het is een slet is.
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:29:18 #115
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144233660
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:26 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Als je niet kunt inzien wat er mis is met wat je post, ga je het later niet ver schoppen.
Ik schreef niks wat niet waar is, en diep in je hart weet je dat ik gelijk heb.
Marokkanen respecteren Marokkaanse vrouwen en meisjes. En heus ook wel Nederlandse als het geen sletten zijn. Anders maken de hetero's onder hen er gebruik van, en geef ze eens ongelijk. Ze kunnen als 16 jarige niet neuken met een Marokkaanse dus pakken ze voor de sex een makkelijke Nederlandse.
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:29:55 #116
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144233681
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:26 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Je hebt trouwens ook veel makkelijke Marokkaanse meisjes die met Nederlanders, Surinamers, Antillianen, enzovoorts neuken en pijpen om later maagd te spelen bij een Marokkaanse man.

Dat is een leugen. Ja misschien 1 op de 1000. Bij jullie is het regel.
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:32:59 #117
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144233746
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:29 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Dat is een leugen. Ja misschien 1 op de 1000. Bij jullie is het regel.
Nee hoor. Ik hoor regelmatig verhalen van vrienden die een Marokkaanse hoofddoek anaal vernederd, omdat vaginaal niet mag.
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:35:09 #118
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144233783
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik hoor regelmatig verhalen van vrienden die een Marokkaanse hoofddoek anaal vernederd, omdat vaginaal niet mag.
Ik geloof het niet; onze meisjes zijn niet zo (een zeer zeer enkele uitzondering daargelaten).
Waar is dit dan? Welke stad?
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:36:06 #119
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144233806
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:35 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik geloof het niet; onze meisjes zijn niet zo (een zeer zeer enkele uitzondering daargelaten).
Waar is dit dan? Welke stad?
Utrecht, maar ook Amsterdam, ook Rotterdam, ook Den Haag, enz.
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:37:42 #120
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144233840
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:36 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Utrecht, maar ook Amsterdam, ook Rotterdam, ook Den Haag, enz.
Welke buurt in Amsterdam? Ik woon in Amsterdam. Heb je namen dan? Je zit me te stangen, ik weet dat het niet waar is. Ik ben zelf niet zo gelovig maar meesten wel en die meiden weten dat ze in het Hellevuur komen nu. Ik geloof het gewoon niet.
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:40:02 #121
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144233881
Vrouwen die van seks houden, heb je in elke cultuur. Alleen in sommige culturen is wordt het geaccepteerd en gezien als normaal, en anderen niet.

In Marokkaanse cultuur (en islamitische cultuur in het algemeen) zijn vrouwen die openlijk seks hebben en ervan genieten een taboe. In Westerse cultuur niet, wij vinden dat een vrouw baas is over haar eigen lichaam. Als je dat niet kan respecteren zou ik je aanraden om te verhuizen.
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:41:33 #122
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144233911
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:40 schreef KingKloon het volgende:
Vrouwen die van seks houden, heb je in elke cultuur. Alleen in sommige culturen is wordt het geaccepteerd en gezien als normaal, en anderen niet.

In Marokkaanse cultuur (en islamitische cultuur in het algemeen) zijn vrouwen die openlijk seks hebben en ervan genieten een taboe. In Westerse cultuur niet, wij vinden dat een vrouw baas is over haar eigen lichaam. Als je dat niet kan respecteren zou ik je aanraden om te verhuizen.
Je loog hè dat je vrienden hebt die Marokkaanse anaal nemen? Geef het maar toe. Of ze hebben net die ene uitzondering gehad. Vast iemand uit een gemengd huwelijk. Zal wel een half Marokkaanse geweest zijn. Was het dan een echte?
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:42:14 #123
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_144233922
quote:

[..]

Mocht je je afvragen waarom jij en je neven/broers zo moeilijk aan het werk komen, lees dit stukje dan nog eens door...

zaterdag 6 september 2014 @ 11:43:20 #124
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144233944
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:37 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Welke buurt in Amsterdam? Ik woon in Amsterdam. Heb je namen dan? Je zit me te stangen, ik weet dat het niet waar is. Ik ben zelf niet zo gelovig maar meesten wel en die meiden weten dat ze in het Hellevuur komen nu. Ik geloof het gewoon niet.
Je gelooft niet dat er Marokkaanse meiden zijn die in een ongelukkige thuissituatie zitten, waardoor ze troost zoeken bij mannen die hen dat willen geven?

Denk je niet dat er ergens een meisje is dat Fatima heet die een hele slechte band heeft met haar ouders en dat dat meisje moeite heeft met aansluiting vinden op school? En denk je dat datzelfde meisje niet verliefd wordt op zo'n Surinaamse playboy die mooie woorden tegen haar verteld en haar verleidt?
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:43:56 #125
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144233958
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:42 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Mocht je je afvragen waarom jij en je neven/broers zo moeilijk aan het werk komen, lees dit stukje dan nog eens door...
Man lees jij het nog eens door en vraag je bij elk statement af "Nu niet primair reageren, maar zou het kunnen dat hij een punt heeft? Zit er wat in? ". Waar maak ik dan een fout in mijn redenering? Tenzij jij van mening bent dat je een dom wicht en/of een slet moet respecteren zie ik de fout nergens in mijn redenering.
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:45:42 #126
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144233995
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:43 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Je gelooft niet dat er Marokkaanse meiden zijn die in een ongelukkige thuissituatie zitten, waardoor ze troost zoeken bij mannen die hen dat willen geven?

Denk je niet dat er ergens een meisje is dat Fatima heet die een hele slechte band heeft met haar ouders en dat dat meisje moeite heeft met aansluiting vinden op school? En denk je dat datzelfde meisje niet verliefd wordt op zo'n Surinaamse playboy die mooie woorden tegen haar verteld en haar verleidt?
Ja, als Fatima uit een gemengd huwelijk komt snap ik het misschien. Dan heeft ze identiteitsissues. En anders als ze ongelukkig is thuis, gewoon vroeg trouwen kun je huis toch uit? Kun je eigen gezin stichten. Wordt ze weer gelukkig.
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:47:06 #127
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144234027
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:43 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Man lees jij het nog eens door en vraag je bij elk statement af "Nu niet primair reageren, maar zou het kunnen dat hij een punt heeft? Zit er wat in? ". Waar maak ik dan een fout in mijn redenering? Tenzij jij van mening bent dat je een dom wicht en/of een slet moet respecteren zie ik de fout nergens in mijn redenering.
Ik ben van mening dat elk mens in beginsel respect verdiend. Een mens kan alleen respect verliezen en dan ga ik niet met diegene om. Ik ben niet van mening dat een meisje dat "een dom wicht" is, geen respect verdiend. Ik ben ook niet van mening dat een meisje dat meerdere bed partners heeft gehad, geen respect verdiend. Ik ben ook niet van mening dat alle Nederlandse vrouwen makkelijk zijn.
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:51:37 #128
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144234118
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:47 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat elk mens in beginsel respect verdiend. Een mens kan alleen respect verliezen en dan ga ik niet met diegene om. Ik ben niet van mening dat een meisje dat "een dom wicht" is, geen respect verdiend. Ik ben ook niet van mening dat een meisje dat meerdere bed partners heeft gehad, geen respect verdiend. Ik ben ook niet van mening dat alle Nederlandse vrouwen makkelijk zijn.
Ik zei ook niet dat elk Nederlands meisje makkelijk is.

En meisjes die meerdere bedpartners hebben verdienen in mijn ogen geen respect, dat zijn sletten. En nu zul je wel zeggen "maar je geeft zelf toe in andere topics dat je al met veel jongens sex hebt gehad". Ja klopt. Maar voor jongens gelden andere regels. En dat is evolutionair zo bepaald. Een man is niet monogaam.
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:54:12 #129
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_144234186
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:43 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Je redenering klopt wel, je definiëring van het e.e.a. in mijn ogen alleen niet. En niet allen in mijn ogen niet, maar in de ogen van ongeveer 95% van de mensen die in dit land wonen niet.

Het enige wat ik uit je posts haal is een bevestiging van een mentaliteit die ik al vermoede. Je wekt de indruk hooghartig en disrespectvol te zijn, en je neigt naar racisme. Daarbij geef je weinig blijk van zelfreflecterend vermogen. Geen benijdenswaardige karaktereigenschappen wat mij betreft.

zaterdag 6 september 2014 @ 12:00:29 #130
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144234306
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:54 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Je redenering klopt wel, je definiëring van het e.e.a. in mijn ogen alleen niet. En niet allen in mijn ogen niet, maar in de ogen van ongeveer 95% van de mensen die in dit land wonen niet.

Het enige wat ik uit je posts haal is een bevestiging van een mentaliteit die ik al vermoede. Je wekt de indruk hooghartig en disrespectvol te zijn, en je neigt naar racisme. Daarbij geef je weinig blijk van zelfreflecterend vermogen. Geen benijdenswaardige karaktereigenschappen wat mij betreft.
Ik doe VWO. Ik kan heus wel nadenken. En als ik echt goede tegen argumenten hoor kan ik me wel laten overtuigen. En dat gebeurt heus wel eens.

En hoezo ben ik disrespectvol? Ik schreef net dat ik mijn moeder respecteer en er zijn vele anderen die ik respecteer. Ieder heeft waarschijnlijk zijn eigen dingen waar hij geen respect voor heeft. Ik kan het niet opbrengen voor domheid en voor sletten. Jij hebt jouw dingen waar je maar geen respect voor kunt hebben. Nederlanders hebben over het algemeen weinig respect bijv voor vrome gelovigen. Ik wel, zeer veel zelfs (al ben ik het zelf eerlijk gezegd niet zo.)
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:02:40 #131
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144234354
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:00 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik doe VWO. Ik kan heus wel nadenken. En als ik echt goede tegen argumenten hoor kan ik me wel laten overtuigen. En dat gebeurt heus wel eens.

En hoezo ben ik disrespectvol? Ik schreef net dat ik mijn moeder respecteer en er zijn vele anderen die ik respecteer. Ieder heeft waarschijnlijk zijn eigen dingen waar hij geen respect voor heeft. Ik kan het niet opbrengen voor domheid en voor sletten. Jij hebt jouw dingen waar je maar geen respect voor kunt hebben. Nederlanders hebben over het algemeen weinig respect bijv voor vrome gelovigen. Ik wel, zeer veel zelfs (al ben ik het zelf eerlijk gezegd niet zo.)
Oke. Hier een vraag. Waar heb je het idee dat mannen niet monogaam zijn, maar vrouwen wel? Hoe zit dat? Je zei het is evolutionair bepaald... kan je dat onderbouwen?
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:07:24 #132
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144234468
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:02 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Oke. Hier een vraag. Waar heb je het idee dat mannen niet monogaam zijn, maar vrouwen wel? Hoe zit dat? Je zei het is evolutionair bepaald... kan je dat onderbouwen?
Ja, evolutionair heeft een man een vrouwtje en hij wordt agressief als een andere man dat vrouwtje ook wil. Kijk bij apen. Daar neukt een alpha aap zowat de hele wijven populatie en andere mannelijke apen komen bijna niet aan hun trekken. Bij de mensheid heb je meerdere alpha mannetjes (bijna alle Marokkaanse jongens bijvoorbeeld voldoen hier al aan) die dus veel vrouwen (in mijn geval: veel jongens/mannen) willen en die voor zichzelf claimen. Het wordt evolutionair niet toegestaan dat jouw vrouwtje ook iemand anders neukt of geneukt heeft. Nog een reden is nl dat je anders als man niet zeker kunt zijn of je zoon wel echt je zoon is.

Dus het is rationeel en biologisch te verdedigen dat een jongen veel mag neuken voor het huwelijk (en beetje vreemdgaan erna) en een meisje niet. Dat meisje stamt van vrouwen apen af en die zijn evolutionair zo geselecteerd dat ze zich neerleggen bij monogamiteit.
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:08:24 #133
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_144234498
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:00 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik doe VWO. Ik kan heus wel nadenken. En als ik echt goede tegen argumenten hoor kan ik me heus wel laten overtuigen. En dat gebeurt nl heus wel eens.

Je doet VWO. Nou en? Je kunt nadenken. Nou en? Ieder mens kan dat. De één wat beter de ander, maar het feit dat jij en ik na kunnen denken maken ons nog geen betere mensen. Daar is heel wat meer voor nodig. Sterker nog: in mijn ogen heb je juist de verplichting het goede voorbeeld te geven omdat je intelligent bent.

quote:
En hoezo ben ik disrespectvol? Ik schreef net dat ik mijn moeder respecteer en er zijn vele anderen die ik respecteer. Ieder heeft waarschijnlijk zijn eigen dingen waar hij geen respect voor hebt. Ik kan het niet opbrengen voor domheid en voor sletten. Jij hebt jouw dingen waar je maar geen respect voor kunt hebben. Nederlanders hebben over het algemeen weinig respect bijv voor vrome gelovigen. Ik wel, zeer veel zelfs (al ben ik het zelf eerlijk gezegd niet zo.)
En hier begin ik te twijfelen aan je vermeende intelligentie. Hoezo ben jij disrespectvol? Lees eens wat je schrijft man. Jouw respect voor anderen lijkt voorwaardelijk aan wat jij ras noemt, aan jouw perceptie van intelligentie, en jouw idee over wat een slet is of niet. Dit zijn geen algemene definities, dit zijn jouw definities (of die van jouw omgeving); ergo je loopt over van de vooroordelen.

En het feit dat je je moeder respecteert maakt je niet ineens een respectvol persoon. Laat staan een respectabel persoon. Je moeder respecteren is geen prestatie of iets dergelijks

zaterdag 6 september 2014 @ 12:11:10 #134
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_144234565
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:07 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ja, evolutionair heeft een man een vrouwtje en hij wordt agressief als een andere man dat vrouwtje ook wil. Kijk bij apen. Daar neukt een alpha aap zowat de hele wijven populatie en andere mannelijke apen komen bijna niet aan hun trekken. Bij de mensheid heb je meerdere alpha mannetjes (bijna alle Marokkaanse jongens bijvoorbeeld voldoen hier al aan) die dus veel vrouwen (in mijn geval: veel jongens/mannen) willen en die voor zichzelf claimen. Het wordt evolutionair niet toegestaan dat jouw vrouwtje ook iemand anders neukt of geneukt heeft. Nog een reden is nl dat je anders als man niet zeker kunt zijn of je zoon wel echt je zoon is.

Dus het is rationaal en biologisch te verdedigen dat een jongen veel mag neuken voor het huwelijk (en beetje vreemdgaan erna) en een meisje niet. Dat meisje stamt van vrouwen apen af en die zijn evolutionair zo geselecteerd dat ze zich neerleggen bij monogamiteit.
Ook hier ga je de mist in. Kijk naar apen zeg je. Welke dan? We zijn verwant aan zowel chimpansees als bonobo's. Bij de chimps zijn de mannen de baas, bij de bonobo's de vrouwen. We hangen ergens in het midden. Je ziet wat je wilt zien..

zaterdag 6 september 2014 @ 12:13:02 #135
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144234600
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:11 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ook hier ga je de mist in. Kijk naar apen zeg je. Welke dan? We zijn verwant aan zowel chimpansees als bonobo's. Bij de chimps zijn de mannen de baas, bij de bonobo's de vrouwen. We hangen ergens in het midden. Je ziet wat je wilt zien..
We staan veel en veel dichter bij de chimps.
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:13:46 #136
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144234614
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:08 schreef AgLarrr het volgende:
ijkt voorwaardelijk aan wat jij ras noemt
Ik heb dat woord nergens genoemd. Waar heb je het over?
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:14:14 #137
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_144234619
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:13 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

We staan veel en veel dichter bij de chimps.
Volgens primatoloog Frans de Waal niet. Lees anders eens wat van zijn boeken.

zaterdag 6 september 2014 @ 12:16:11 #138
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144234663
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:14 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Volgens primatoloog Frans de Waal niet. Lees anders eens wat van zijn boeken.
Nooit gehoord van die man...maar ons dna is veel dichter bij een chimpansee hoor. Onze gemeenschappelijke voorouder is veel recenter dan de gemeenschappelijke voorouder van de mens en de bonobo.
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:17:59 #139
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144234697
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:07 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Dus het is rationaal en biologisch te verdedigen dat een jongen veel mag neuken voor het huwelijk (en beetje vreemdgaan erna) en een meisje niet. Dat meisje stamt van vrouwen apen af en die zijn evolutionair zo geselecteerd dat ze zich neerleggen bij monogamiteit.
De logica klopt voor geen meter.

Ten eerste, mensen stammen af van een gemeenschappelijke voorouder met de andere apen, maar wij zijn geen apen. Voor ons geld andere regels. "Alpha" en " beta" telt niet bij mensen.

Ten tweede, zelfd onder apen wordt er veel geneukt en ook door de vrouwen. De alpha man aap wil alle vrouwen neuken, maar dat lukt vaak niet en veel vaak neuken de vrouwen met een man die minder alpha is:

http://en.wikipedia.org/w(...)Mating_and_parenting

quote:
Chimpanzees mate throughout the year, although the number of females in estrus varies seasonally in a group.[23][50] Female chimps are more likely to come into estrus when food is readily available. Estrous females exhibit sexual swellings. Chimp mating tends to be promiscuous, with females mating with multiple males in her community during estrus.[21] As such, males have large testicles for sperm competition. However, other forms of mating also exist. A community's dominant males sometimes restrict reproductive access to females. A male and female can form consortship and mate outside their community. In addition, females sometimes leave their communities and mate with males from neighboring communities.
Bij mensen kan het allemaal. Doordat een mens zo maakbaar is, kiest een mens tijdens het opgroeien welke strategie hij gebruikt als het gaat om paring. Monogamie, polygamy, vreemdgaan, trouw blijven, het kan allemaal.

Waarom de ene persoon kiest om al zijn tijd en aandacht te besteden aan het vinden van de juiste persoon (monogamie), terwijl de ander kiest om alles te neuken wat hij kan, is complex. Maar het is zeker niet zo simpel dat mannen polygaam zijn en vrouwen niet.
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:18:12 #140
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_144234701
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:16 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Nooit gehoord van die man...maar ons dna is veel dichter bij een chimpansee hoor. Onze gemeenschappelijke voorouder is veel recenter dan de gemeenschappelijke voorouder van de mens en de bonobo.
Nooit gehoord van die man. Die man is één van de meest respectable primatologen van de wereld. Hij weet dus waarover hij praat. Jij niet. Ik wil bronnen van je, met je "maar ons DNA is veel dichter bij een chimpansee hoor!". Toon maar aan dan.

zaterdag 6 september 2014 @ 12:20:03 #141
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144234748
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:17 schreef KingKloon het volgende:

[..]

De logica klopt voor geen meter.

Ten eerste, mensen stammen af van een gemeenschappelijke voorouder met de andere apen, maar wij zijn geen apen. Voor ons geld andere regels. "Alpha" en " beta" telt niet bij mensen.

Ten tweede, zelfd onder apen wordt er veel geneukt en ook door de vrouwen. De alpha man aap wil alle vrouwen neuken, maar dat lukt vaak niet en veel vaak neuken de vrouwen met een man die minder alpha is:

http://en.wikipedia.org/w(...)Mating_and_parenting

[..]

Bij mensen kan het allemaal. Doordat een mens zo maakbaar is, kiest een mens tijdens het opgroeien welke strategie hij gebruikt als het gaat om paring. Monogamie, polygamy, vreemdgaan, trouw blijven, het kan allemaal.

Waarom de ene persoon kiest om al zijn tijd en aandacht te besteden aan het vinden van de juiste persoon (monogamie), terwijl de ander kiest om alles te neuken wat hij kan, is complex. Maar het is zeker niet zo simpel dat mannen polygaam zijn en vrouwen niet.
Toch is een meisje een slet als ze voor het huwelijk sex heeft en zeker als ze dat met meerdere jongens heeft. Dat is gewoon logisch. Ik snap niet dat jullie dat niet inzien.
pi_144234762
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:20 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Toch is een meisje een slet als ze voor het huwelijk sex heeft en zeker als ze dat met meerdere jongens heeft. Dat is gewoon logisch. Ik snap niet dat jullie dat niet inzien.
Dat is jouw waardeoordeel......
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:20:49 #143
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_144234767
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:13 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik heb dat woord nergens genoemd. Waar heb je het over?
Op het moment dat je biologische eigenschappen aan volkeren toe gaat dichten kun je net zo goed over rassen spreken. Een volk is namelijk geen biologische entiteit, maar een sociaal construct. Een sociaal construct kan geen inherente biologische eigenschappen hebben. Ergo: je hebt het over rassen op het moment dat je het ene volk knapper noemt dan het ander. Dat je voor je eigen gemoedsrust een andere definitie hanteert om zo de racistenkaart te ontlopen maakt je niet minder een racist.

zaterdag 6 september 2014 @ 12:21:13 #144
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_144234778
quote:

[..]

Dat is niet logisch. Dat is een waarde. Een waarde die in dit deel van de wereld niet met jou gedeeld wordt.

zaterdag 6 september 2014 @ 12:22:05 #145
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144234801
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:21 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Dat is niet logisch. Dat is een waarde. Een waarde die in dit deel van de wereld niet met jou gedeeld wordt.
Fijn. Binnen nu en 50 jaar is het ook hier de waarde hoor. Wij nemen het toch over.
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:22:13 #146
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_144234808
quote:

[..]

Dat is gewoon in jouw cultuur zo. Dat heb je meegekregen van je ouders en omgeving. Wij hebben dat niet meegekregen, wij hebben anders geleerd. Ik snap niet waarom dat zo moeilijk te begrijpen is? Dat andere mensen andere perspectieven hebben dan jij?

Maar goed, je bent lang niet zo redelijk als je denkt.
pi_144234829
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:22 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Fijn. Binnen nu en 50 jaar is het ook hier de waarde hoor. Wij nemen het toch over.
Ga eens terug in de hoek staan joh.
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:23:53 #148
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144234858
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:22 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Dat is gewoon in jouw cultuur zo. Dat heb je meegekregen van je ouders en omgeving. Wij hebben dat niet meegekregen, wij hebben anders geleerd. Ik snap niet waarom dat zo moeilijk te begrijpen is? Dat andere mensen andere perspectieven hebben dan jij?

Maar goed, je bent lang niet zo redelijk als je denkt.
Ik snap van veel dingen dat het perspectief anders kan zijn. De een vindt voetbalclub X beter dan Y, of A een betere voetballer dan B of nummer C beter klinken dan D enz enz enz.

Maar dat een meisje die voor het huwelijk sex heeft met meerdere mannen normaal wordt gevonden snap ik niet. En ik denk dat jullie cultuur de uitzondering is op de wereld hoor. Wij niet. Wij zijn normaal hierin.
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:25:44 #149
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_144234911
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:22 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Fijn. Binnen nu en 50 jaar is het ook hier e waarde hoor. Wij nemen het toch over.
Weet je zeker dat je VWO doet? Je kon toch discussiëren? Je was toch intelligent? Waar blijven je argumenten dan vriend? Waar zijn je redeneringen? Waar blijven de bronnen voor de al die onzin die je uitkraamt? Is dit het beste wat je kan doen? "wij nemen het toch over". Zelfs dat is onzin en aantoonbaar onjuist. "Jullie" zijn met krap 350.000. "Wij" zijn met 16,5 miljoen. Wat dacht je zelf?

Dit is niet het schoolplein waar al je vriendjes volmondig ja knikken zodra jij iets roept wat iedereen een lekker gevoeltje geeft. Je hebt een grote bek, laat dan nu ook maar zien dat je het waar kan maken.

pi_144234934
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:23 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik snap van veel dingen dat het perspectief anders kan zijn. De een vindt voetbalclub X beter dan Y, of A een betere voetballer dan B of nummer C beter klinken dan D enz enz enz.

Maar dat een meisje die voor het huwelijk sex heeft met meerdere mannen normaal wordt gevonden snap ik niet. En ik denk dat jullie cultuur de uitzondering is op de wereld hoor. Wij niet. Wij zijn normaal hierin.
Ha... Ha.... Ha.... "Wij zijn normaal", de fucking arrogantie is real.
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:26:35 #151
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_144234942
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:26 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Echt hè? Om te janken die kerel.

zaterdag 6 september 2014 @ 12:27:41 #152
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144234969
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:25 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je VWO doet? Je kon toch discussiëren? Je was toch intelligent? Waar blijven je argumenten dan vriend? Waar zijn je redeneringen? Waar blijven de bronnen voor de al die onzin die je uitkraamt? Is dit het beste wat je kan doen? "wij nemen het toch over". Zelfs dat is onzin en aantoonbaar onjuist. "Jullie" zijn met krap 350.000. "Wij" zijn met 16,5 miljoen. Wat dacht je zelf?

Dit is niet het schoolplein waar al je vriendjes volmondig ja knikken zodra jij iets roept wat iedereen een lekker gevoeltje geeft. Je hebt een grote bek, laat dan nu ook maar zien dat je het waar kan maken.
We zijn al met meer dan een miljoen man! Moslims bedoel ik. En in de grote steden al in meerderheid. Onze vrouwen krijgen meer kinderen enz. Ga maar rekenen. En hoe groter wij worden des te meer Nederlanders zullen zich gaan bekeren.
pi_144235000
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:27 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

We zijn al met meer dan een miljoen man! Moslims bedoel ik. En in de grote steden al in meerderheid. Onze vrouwen krijgen meer kinderen enz. Ga maar rekenen. En hoe groter wij worden des te meer Nederlanders zullen zich gaan bekeren.
Bla bla bla grootheidswaanzin bla bla.
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:28:47 #154
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144235001
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:26 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Ja? Ik denk echt dat de grote uitzondering op de wereld jullie cultuur is. Dat is geen arrogantie, maar feit.
pi_144235017
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:28 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ja? Ik denk echt dat de grote uitzondering op de wereld jullie cultuur is. dat is geen arrogantie, maar feit.
Dus jouw gedachten zijn een feit? Yep die arrogantie is weer real.
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:29:31 #156
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144235019
Heb geen zin meer in dit topic.
pi_144235021
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:29 schreef AbidIsmaili het volgende:
Heb geen zij meer in dit topic.
*zin
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:32:14 #158
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144235083
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:29 schreef VelitoX het volgende:

[..]

*zin
Ja bedoelde zin. Jullie willen mij gewoon niet begrijpen. Discriminatie; zeker Wilders stemmers.
pi_144235099
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:32 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ja bedoelde zin. Jullie willen mij gewoon niet begrijpen. Discriminatie; zeker Wilders stemmers.
Discriminatie? Kijk eens naar wat je zelf uitkraamt met je "wij".
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:33:23 #160
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_144235119
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:28 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ja? Ik denk echt dat de grote uitzondering op de wereld jullie cultuur is. Dat is geen arrogantie, maar feit.
Ook hier weer pijnlijke domheid. Volgens je eigen waarden zo je nu zo'n beetje een hekel aan je zelf moeten krijgen.

Wie zijn wij en wie zijn jullie in deze? Jij bent ook Nederlander.

En wat dominante culturen betreft, lees je ook hier eens in.

zaterdag 6 september 2014 @ 12:35:59 #161
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_144235197
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:32 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

HAHAAAAA, dit meen je?! De "ik ben het slachtoffer" kaart? Een klassieker! Geweldig dit. "Ik ben zo slim, ik ben zo goed, ik weet het allemaal" en dan kom je uiteindelijk hiermee?

Hahaha, wij begrijpen je maar al te goed. Maar het feit dat we jouw zelfverklaarde superioriteit niet willen erkennen maakt ons nog geen racisten. Jij was de racist hier weet je nog? Met je knappe volken.

zaterdag 6 september 2014 @ 12:36:59 #162
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144235225
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:33 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ook hier weer pijnlijke domheid. Volgens je eigen waarden zo je nu zo'n beetje een hekel aan je zelf moeten krijgen.

Wie zijn wij en wie zijn jullie in deze? Jij bent ook Nederlander.

En wat dominante culturen betreft, lees je ook hier eens in.
Ik ben Marokkaan, zal me nooit Nederlander noemen. Ja juridisch ben ik ook Nederlander. Maar jullie cultuur is niet 100% de mijne. Ja ok, op sommige punten natuurlijk wel. Homo vrijheid (wat vroeger overigens in Islam ook normaal was) is goed aan Nederland en dat je makkelijker kunt blowen is ook goed.
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:40:22 #163
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_144235314
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:36 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik ben Marokkaan, zal me nooit Nederlander noemen. Ja juridisch ben ik ook Nederlander. Maar jullie cultuur is niet 100% de mijne. Ja ok, op sommige punten natuurlijk wel. Homo vrijheid (wat vroeger overigens in Islam ook normaal was) is goed aan Nederland en dat je makkelijker kunt blowen is ook goed.
Waarom ga je er dan zo prat op dat "onze" cultuur wordt overgenomen door die van "jullie"? Zodra die cultuur het hier overneemt hang jij met je reet aan een hijskraan, door het toedoen van je eigen vrienden en familie.

Ik durf te wedden dat je eigen vrienden waarschijnlijk niet eens weten dat je homo bent, want die kunnen dat allemaal niet aan. Je bent volgens je eigen waarden godverdomme Haram man, en je loopt hier je toekomstig moordenaars min of meer te verdedigen. Jesus kerel, wordt wakker. Voor je eigen bestwil.

zaterdag 6 september 2014 @ 12:40:25 #164
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144235316
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:35 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

HAHAAAAA, dit meen je?! De "ik ben het slachtoffer" kaart? Een klassieker! Geweldig dit. "Ik ben zo slim, ik ben zo goed, ik weet het allemaal" en dan kom je uiteindelijk hiermee?

Hahaha, wij begrijpen je maar al te goed. Maar het feit dat we jouw zelfverklaarde superioriteit niet willen erkennen maakt ons nog geen racisten. Jij was de racist hier weet je nog? Met je knappe volken.
Zien jullie dan niet hoe jullie tegen me doen? Iedereen is tegen me. Een en al Marokkanen haat. Ik heb geen zin meer in dit topic. En ik ben geen racist. Dat ik Nederlanders minder knap vind is toch geen racisme? Iedereen heeft wel een type waar hij meer op valt.
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:41:21 #165
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_144235338
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:40 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Zien jullie dan niet hoe jullie tegen me doen? Iedereen is tegen me. Een en al Marokkanen haat. Ik heb geen zin meer in dit topic. En ik ben geen racist. Dat ik Nederlanders minder knap vind is toch geen racisme? Iedereen heeft wel een type waar hij meer op valt.
Troll.

zaterdag 6 september 2014 @ 12:42:10 #166
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144235358
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:40 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Waarom ga je er dan zo prat op dat "onze" cultuur wordt overgenomen door die van "jullie"? Zodra die cultuur het hier overneemt hang jij met je reet aan een hijskraan, door het toedoen van je eigen vrienden en familie.

Ik durf te wedden dat je eigen vrienden waarschijnlijk niet eens weten dat je homo bent, want die kunnen dat allemaal niet aan. Je bent volgens je eigen waarden godverdomme Haram man, en je loopt hier je toekomstig moordenaars min of meer te verdedigen. Jesus kerel, wordt wakker. Voor je eigen bestwil.
Homo zijn wordt steeds beter geaccepteerd hoor zolang je er maar niet mee te koop loopt of verwijfd doe. Ik doe niet verwijfd. Jongens die nu hier opgroeien zijn echt minder tegen homo's dan je denkt. Als ze al kanker homo noemen is dat meer uit plagen. Niet uit overtuiging.
pi_144235369
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:40 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

_O- Die conclusies _O-
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:43:06 #168
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144235387
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:41 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Troll.
Nu ben ik ineens een troll. Ik ga afloggen. Heb het gehad hier.
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:43:39 #169
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_144235404
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:42 schreef VelitoX het volgende:

[..]

_O- Die conclusies _O-
... inderdaad. Wie wind zaait zal storm oogsten, actie reactie, etc. Maar dat dan niet kunnen begrijpen.

pi_144235448
"Boohoooo iemand is het niet met me eens..... weet je wat? Ik ben Marokkaan, zal ik dat argument gebruiken als reden dat mensen niet aardig tegen me zijn? Werkt vast wel".
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:45:21 #171
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_144235455
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:43 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Nu ben ik ineens een troll. Ik ga afloggen. Heb het gehad hier.
Kerel, die 'haat' die je krijgt veroorzaak je zelf. Zie je dat echt niet? Als ik een voetbalkantine binnensjouw en roep dat ze allemaal lelijke boeren zijn en dat heel de wereld beter zou zijn als iedereen zou Hockeyen dan zouden ze me ook de kantine uittrappen.

zaterdag 6 september 2014 @ 12:47:47 #172
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144235528
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:45 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Kerel, die 'haat' die je krijgt veroorzaak je zelf. Zie je dat echt niet? Als ik een voetbalkantine binnensjouw en roep dat ze allemaal lelijke boeren zijn en dat heel de wereld beter zou zijn als iedereen zou Hockeyen dan zouden ze me ook de kantine uittrappen.
Ik heb toch gezegd dat er ook knappe Nederlandse jongens zijn. Ik heb zelfs soms sex met een Nederlandse jongen. Alleen ik gok zo dat in mijn smaak is ongeveer 10% Nederlandse jongens knap en 90% Marokkaanse 70% Latino of 60% Aziaten. Persoonlijke smaak. Zo heb jij je eigen voorkeuren. Is geen racisme.
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:55:33 #173
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_144235743
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:47 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik heb toch gezegd dat er ook knappe Nederlandse jongens zijn. Ik heb zelfs soms sex met een Nederlandse jongen. Alleen ik gok zo dat in mijn smaak is ongeveer 10% Nederlandse jongens knap en 90% Marokkaanse 70% Latino of 60% Aziaten. Persoonlijke smaak. Zo heb jij je eigen voorkeuren. Is geen racisme.
... volg de redenering eens. Het gaat er niet om wat je precies zij, het gaat erom dat je in al je posts op een specifieke manier onderscheid maakt tussen "wij" en "jullie". Je roept een hoop dingen over die "jullie" en klaagt nu dat "jullie" zo onaardig tegen je reageren.. Misschien moet je eens beginnen met aardige dingen zeggen tegen en over "jullie" als je aardige dingen terug wilt.

pi_144235833
Abdi ben je top of bottom?
  zaterdag 6 september 2014 @ 13:08:22 #175
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144236116
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:59 schreef getfitbysmith het volgende:
Abdi ben je top of bottom?
Beide. Als ik met leeftijdgenoot sex heb vaak top. Maar met ouder dan vaak bottom. Maar soms wisselt het. Ik wil gewoon alles uitproberen.
  zaterdag 6 september 2014 @ 13:10:08 #176
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144236174
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 12:55 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

... volg de redenering eens. Het gaat er niet om wat je precies zij, het gaat erom dat je in al je posts op een specifieke manier onderscheid maakt tussen "wij" en "jullie". Je roept een hoop dingen over die "jullie" en klaagt nu dat "jullie" zo onaardig tegen je reageren.. Misschien moet je eens beginnen met aardige dingen zeggen tegen en over "jullie" als je aardige dingen terug wilt.
Ok, wat ik aardig vind aan Nederlanders: blowen gaat makkelijk, homo's hebben veel vrijheid, straten en zo zijn goed onderhouden, huizen zien er degelijk uit; rijk land. Dat is het zo een beetje.
Blij?
pi_144236694
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 13:10 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ok, wat ik aardig vind aan Nederlanders: blowen gaat makkelijk, homo's hebben veel vrijheid, straten en zo zijn goed onderhouden, huizen zien er degelijk uit; rijk land. Dat is het zo een beetje.
Blij?
"Nederlanders" je bedoelt Nederland neem ik aan?
  zaterdag 6 september 2014 @ 13:34:48 #178
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144236788
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 13:31 schreef VelitoX het volgende:

[..]

"Nederlanders" je bedoelt Nederland neem ik aan?
Oh ja Nederland. En ik wil ook zeggen dat ik veel aardige Nederlanders ken die geen Marokkanen haten, die niet op Wilders stemmen en waarmee ik best wel kan lachen soms. Mijn Nederlands leraar is wel een goeie gast. Maar meeste jongens waar ik dagelijks mee omgaan zijn Marokkanen en Turken. Niet uit Nederlander haat, maar dat is gewoon zo gegroeid en heeft te maken met waar je woont natuurlijk. Maar ik voetbal ook soms met Nederlanders en Surinamers en Antillianen. Ik ben echt geen racist hoor.
pi_144236813
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 13:34 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Oh ja Nederland. En ik wil ook zeggen dat ik veel aardige Nederlanders ken die geen Marokkanen haten, die niet op Wilders stemmen en waarmee ik best wel kan lachen soms. Mijn Nederlands leraar is wel een goeie gast. Maar meeste jongens waar ik dagelijks mee omgaan zijn Marokkanen en Turken. Niet uit Nederlander haat, maar dat is gewoon zo gegroeid en heeft te maken met waar je woont natuurlijk. Maar ik voetbal ook soms met Nederlanders en Surinamers en Antillianen. Ik ben echt geen racist hoor.
www.ikvindhetleukomwaarde(...)geredenhiertoeheb.ma
  zaterdag 6 september 2014 @ 13:37:35 #180
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144236850
quote:
Ik snap het niet. Maar ik wil maar zeggen ik ben geen racist. Anders zou ik ook niet met een Turkse jongen omgaan (wij liggen elkaar niet zo; althans onze volken). Ik moet nu echt weg overigens!

[ Bericht 2% gewijzigd door AbidIsmaili op 06-09-2014 13:42:41 ]
pi_144238174
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 13:37 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik snap het niet.
Jij zit te blaten over "boohoo jullie zijn wilder-stemmers" zonder dat je enig idee waar je het over hebt, dat is wat ik bedoel.
pi_144261782
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:08 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Dus die mannen hadden geen vrienden?
uhm, ze waren gewoon aan het werk of gewoon alleen bezig met alledaagse dingen. Toevallig leerde ik een paar van hen ook een beetje kennen doordat je elkaar vaker ziet. Ze waren net zoals mij; een paar goede vrienden en de rest boeit niet zo. Tegenovergestelde als zeer veel vrienden, maar allemaal oppervlakkige relaties ofzo. Het waren mensen met duidelijke denkbeelden wat aantrekkelijk is, anders dan bij meelopers die geen duidelijke principes hebben. Ik denk dat ze hierdoor ook (extra) zelfverzekerd uitstraalden. Dit maakt ook wel het verschil uit tussen knap en niet knap voor mij.

Heel soms zie ik wel jongens in een vriendengroep met alleen maar jongens, waarvan ik weet dat die ene of die paar door mijn omgeving als knap wordt gezien. Naja, smaken verschillen gewoon. Maar ik vond ze nooit uitstralen/zich gedragen als man, maar wel als jochies. Dit heeft waarschijnlijk te maken dat jongens/mannen onderling zich anders gedragen. Dus ook al is iemand okay qua uiterlijk (een hunk volgens anderen), maar als hij zich gedraagt op een manier wat mij niet bevalt, dan wekt het bij mij gewoon een gevoel van afstoting. Dan is het -> knap? waar heb je het over?! :N

Misschien dat ik daarom nooit knappe mensen in groepjes zie, omdat ik het niet zo ervaar.
pi_144263758
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:02 schreef Yiwei het volgende:

[..]

uhm, ze waren gewoon aan het werk of gewoon alleen bezig met alledaagse dingen. Toevallig leerde ik een paar van hen ook een beetje kennen doordat je elkaar vaker ziet. Ze waren net zoals mij; een paar goede vrienden en de rest boeit niet zo. Tegenovergestelde als zeer veel vrienden, maar allemaal oppervlakkige relaties ofzo. Het waren mensen met duidelijke denkbeelden wat aantrekkelijk is, anders dan bij meelopers die geen duidelijke principes hebben. Ik denk dat ze hierdoor ook (extra) zelfverzekerd uitstraalden. Dit maakt ook wel het verschil uit tussen knap en niet knap voor mij.

Heel soms zie ik wel jongens in een vriendengroep met alleen maar jongens, waarvan ik weet dat die ene of die paar door mijn omgeving als knap wordt gezien. Naja, smaken verschillen gewoon. Maar ik vond ze nooit uitstralen/zich gedragen als man, maar wel als jochies. Dit heeft waarschijnlijk te maken dat jongens/mannen onderling zich anders gedragen. Dus ook al is iemand okay qua uiterlijk (een hunk volgens anderen), maar als hij zich gedraagt op een manier wat mij niet bevalt, dan wekt het bij mij gewoon een gevoel van afstoting. Dan is het -> knap? waar heb je het over?! :N

Misschien dat ik daarom nooit knappe mensen in groepjes zie, omdat ik het niet zo ervaar.
Als ik iemand bijvoorbeeld heel kort zie fietsen kan ik die vrouw toch aantrekkelijk vinden maar totaal niet weten hoe ze zich gedraagt.
Op het eerste gezicht vind ik uiterlijk aantrekkelijk maar het belangrijkste is natuurlijk innerlijk.

Kan me voorstellen als je als vrouw een groep mannen ziet ze wel vaker niet zo aantrekkelijk overkomen ;)
pi_144264131
Vaak omdat dat de meer sportievere jongens zijn (en elkaar daar dan vaak ook van kennen) die ook wat meer zelfvertrouwen hebben.
Met een kereltje met een bril en een dikke pens die bij gym over elke bal struikelt zal je doorgaans niet gezien willen worden als 'populairdere' jongen. Los daarvan zal je ook weinig met zo'n type hebben om over te praten, want die zit liever te programmeren of WoW te spelen als studio sport erop is (jaja, even heel generaliserend, ik weet :P). En over welke meiden hij zaterdag versierd heeft kun je het ook niet hebben vermoedelijk.
pi_144264179
quote:
14s.gif Op zondag 7 september 2014 04:25 schreef Roland010 het volgende:
Vaak omdat dat de meer sportievere jongens zijn (en elkaar daar dan vaak ook van kennen) die ook wat meer zelfvertrouwen hebben.
Met een kereltje met een bril en een dikke pens die bij gym over elke bal struikelt zal je doorgaans niet gezien willen worden als 'populairdere' jongen. Los daarvan zal je ook weinig met zo'n type hebben om over te praten, want die zit liever te programmeren of WoW te spelen als studio sport erop is (jaja, even heel generaliserend, ik weet :P). En over welke meiden hij zaterdag versierd heeft kun je het ook niet hebben vermoedelijk.
Dat heb ik gemerkt ooit eens met een andere gast gepraat die alleen maar over voetbal en wijven zat te praten.
Kon niet goed met hem praten over die dingen omdat ik er geen verstand van heb hij had weer geen verstand van andere dingen dus hebben we maar over games zitten te lullen :P
pi_144302281
Onzin hoor.

Ben zelf ook een beetje lelijk en heb altijd met een 'knappe' groep gerold en doe dat nog steeds. Heb zelfs een aardig knappe vriendin. (Hoe ik haar heb kunnen krijgen weet ik niet. :P)
pi_144316930
mooiste mannen, van die viespeuke met baarden en gewaade aan die rondlopen op nike air jaruzalem :r :r :r

en dan zegje dat je niet begrijpt dat sommige mensen verliefd kunnen worden op lelijke mensen, maar zelf wel homo zijn. dat is voor mij nogal raar. heb niks tegen homos verder.
pi_144317092
quote:

[..]

Ik respecteer mijn moeder boven alles hoor. Als iemand aan haar komt of slecht over haar praat sla ik hem in elkaar.
zegt een 16 jarige tentharing :')
pi_144317727
en jullie volk is 100% naja, alleen dat als ze weten dat je homo bent je nooit meer thuis hoeft te komen. dat vind je niet kloppen omdat je zelf een homo bent, lekker makkelijk.

die marokaanse meiden willen ook gewoon gepaald worden door jan en alleman, dus als jij een meid zou zijn zou je dat ook gewoon willen. maar nee dat zijn sletten want dit gaat niet over jou situatie.
pi_144317761
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 17:19 schreef Urnotindangr het volgende:
en jullie volk is 100% naja, alleen dat als ze weten dat je homo bent je nooit meer thuis hoeft te komen. dat vind je niet kloppen omdat je zelf een homo bent, lekker makkelijk.

die marokaanse meiden willen ook gewoon gepaald worden door jan en alleman, dus als jij een meid zou zijn zou je dat ook gewoon willen. maar nee dat zijn sletten want dit gaat niet over jou situatie.
Waar de FUCK praat je over.
pi_144317925
zijn ze eigen woorden, klopt toch van geen kant man.

marrokaanse meiden moeten maagd blijven voor het huwelijk omdat dat bij hun cultuur hoort, maar zelf wel op mannen vallen, dat past ook niet in hun cultuur. maar omdat hij het zelf is moet dat wel kunnen?
pi_144318018
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 17:24 schreef Urnotindangr het volgende:
zijn ze eigen woorden, klopt toch van geen kant man.

marrokaanse meiden moeten maagd blijven voor het huwelijk omdat dat bij hun cultuur hoort, maar zelf wel op mannen vallen, dat past ook niet in hun cultuur. maar omdat hij het zelf is moet dat wel kunnen?
Ah zo.

Ik las alleen de OP.
  maandag 8 september 2014 @ 18:01:56 #193
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144319305
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 16:59 schreef Urnotindangr het volgende:

[..]

zegt een 16 jarige tentharing :')
Heb jij een beeld bij homo's als van die verwijfde types? Nou ik ben niet verwijfd. En idioot: anti homo in de moslim wereld dat valt reuze mee. Je moet er niet mee te koop lopen niet verwijfd doen en dan wordt je echt niet doodgemaakt of zo. Ja sjiieten doen dat. Zie Iran. Ik ben uit de kast bij een paar van wie ik weet dat ze de intelligentie hebben het te accepteren. Jij met je stereotypen. In Turkije is een gay pride in Istanbul hoor. En in Marokko kun je ook homo zijn. Ben er deze zomer nog geweest. Het valt reuze mee. Je moet de media niet geloven.
pi_144319356
ik heb alleen maar lelijke vrienden hoor..
pi_144322697
Je hebt nu toch ook een Marokkaanse boot bij de gay pride? xD
  maandag 8 september 2014 @ 19:55:30 #196
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144324613
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 19:21 schreef getfitbysmith het volgende:
Je hebt nu toch ook een Marokkaanse boot bij de gay pride? xD
Precies. Die gast heeft van die Marokkanen en moslim vooroordelen. Ik word er ziek van.
Maar ik begrijp het wel. Media is een zionistische samenzwering in Nederland hoor. Allemaal leugens verspreiden ze over ons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')