Jij was toch die homo die niets regelde? Dan haalt dit je theorie wel een beetje onderuit, denk je ook niet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:52 schreef AbidIsmaili het volgende:
Ik merk het ook bij mezelf. 95% van mijn vriendengroep ziet er goed uit. Ook merk ik dat ik vaak lelijke mensen uit de weg ga.
Ik heb geen vrienden onder de 18.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:52 schreef AbidIsmaili het volgende:
Doe de test vandaag nog. Focus je wel op vrienden onder de 18.
Wat regelde ik niet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:58 schreef Nobu het volgende:
[..]
Jij was toch die homo die niets regelde? Dan haalt dit je theorie wel een beetje onderuit, denk je ook niet?
Ben bang van wel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:09 schreef OOST het volgende:
Ik heb geen vrienden, zegt dat ook nog iets over mijn uiterlijk?
haha, toch zijn er een paar mooie vrouwen waar ik contact mee heb/had en waarmee ik activiteiten onderneem. Ze zijn ook oprecht geïnteresseerd in me. Ik ben niet knap weet ik wel zeker, dus er speelt meer mee dan alleen uiterlijk. naja, of ze vinden me zielig hahaquote:
Ja, maar dat weet ik allemaal niet. Mijn vraag is meer op jongens onder de 18. Ik zie het net bij volwassenen minder. Waar ik woon zie ik geregeld een knappe man van zeg 25 met een lelijke man van zeg 25. Maar ik zie dus zo goed als nooit twee vrienden van 15 lopen met de een zeer knap en de ander overduidelijk lelijk. Zie ik niet! Waarom niet? En waarom selecteren zelfs hetero jongens hun vrienden op uiterlijk?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:18 schreef OOST het volgende:
Het is trouwens wel zo dat mooie mannen succesvoller zijn in werk e.d. Dus misschien is dat een reden waarom mooie mannen vrienden van elkaar kunnen zijn. Een groepje vrienden die samen succesvol zijn bij vrouwen.
Hetgeen dat dan overblijft zoekt elkaar dan nog op en worden vrienden. Tja, die dan zijn inderdaad lelijk.
Tja je moet ook geen conclusies trekken op basis van pubersquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:21 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet ik allemaal niet. Mijn vraag is meer op jongens onder de 18. Ik zie het net bij volwassenen minder. Waar ik woon zie ik geregeld een knappe man van zeg 25 met een lelijke man van zeg 25. Maar ik zie dus zo goed als nooit twee vrienden van 15 lopen met de een zeer knap en de ander overduidelijk lelijk. Zie ik niet! Waarom niet? En waarom selecteren zelfs hetero jongens hun vrienden op uiterlijk?
Ik ben niet oppervlakkig, ik ben wel betrouwbaar maar inderdaad geen doorsnee van de samenleving. Dat ben ik inderdaad niet. Ik heb wel eens gevraagd aan een vriend 'volgens mij ben je ook homo, je hebt alleen maar lekkere vrienden. ' Vond hij niet grappig. Maar waarom hij alleen lekkere vrienden heeft is mij niet duidelijk. Daar is dit topic voor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja je moet ook geen conclusies trekken op basis van pubersdie zijn oppervlakkig, onbetrouwbaar en totaal geen doorsnee van de samenleving
Dit klopt. Als ik met alleen vrouwen op stap ben, dan ben ik ook opeens een stuk knapper.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:26 schreef Yiwei het volgende:
Mannen die ik knap vond, die trof ik alleen aan of ze waren al omringd met alleen maar dames.
Toch zullen die pubers van 15 die knap zijn succesvoller zijn bij de meiden. Dus ik zou me wel kunnen voorstellen dat je dan met dat soort jongens gezien wil worden. Als je gaat optrekken met lelijke jongens dan vinden meisjes je misschien niet meer interessant.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja je moet ook geen conclusies trekken op basis van pubersdie zijn oppervlakkig, onbetrouwbaar en totaal geen doorsnee van de samenleving
Ja hier denk je over 10 jaar dus wel anders overquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:27 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ik ben niet oppervlakkig, ik ben wel betrouwbaar maar inderdaad geen doorsnee van de samenleving.
Denk ik niet. Mijn opvattingen zijn al goed doordacht hoor. Kan me niet voorstellen dat ik over 10 jaar ineens heel anders denk. Ik ben minder oppervlakkig dan leeftijdgenoten. Lees mijn bijdragen maar op Fok. Ik ben echt niet dom.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja hier denk je over 10 jaar dus wel anders over
Ja dat heb ik net even gedaan en dat maakt het nog erger als je serieus denkt dat je alles zo goed doordacht hebtquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:37 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Denk ik niet. Mijn opvattingen zijn al goed doordacht hoor. Kan me niet voorstellen dat ik over 10 jaar ineens heel anders denk. Ik ben minder oppervlakkig dan leeftijdgenoten. Lees mijn bijdragen maar op Fok. Ik ben echt niet dom.
Op de middelbare school telt dit ja. Maar niet alleen mannen, ook vrouwen. Knappe vrouwen gaan met andere knappe vrouwen om en knappe mannen gaan met andere knappe mannen om.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:37 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Denk ik niet. Mijn opvattingen zijn al goed doordacht hoor. Kan me niet voorstellen dat ik over 10 jaar ineens heel anders denk. Ik ben minder oppervlakkig dan leeftijdgenoten. Lees mijn bijdragen maar op Fok. Ik ben echt niet dom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |