Topquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:57 schreef heywoodu het volgende:
Deze is wel handig, overzichtje van diverse OKT's
http://www.hpdetijd.nl/20(...)en-al-pieken-spelen/
Info klopt nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:57 schreef heywoodu het volgende:
Deze is wel handig, overzichtje van diverse OKT's
http://www.hpdetijd.nl/20(...)en-al-pieken-spelen/
Wat klopt er bij het waterpolo niet?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Info klopt niet
Je kan wel raden over welke sport ik het heb.
Nederlandse dames zijn automatisch geplaatst voor het OKT omdat het in eigen land is, bij de mannen is als ik me niet vergis een top 12 op het EK niet per sé genoeg. Er zijn maar vijf Europese plaatsen te vergeven.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat klopt er bij het waterpolo niet?
Oh ja, dat kwam doordat een aantal landen met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk niet naar het OKT gaat als ze een ticket krijgen (Afrikaanse landen bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederlandse dames zijn automatisch geplaatst voor het OKT omdat het in eigen land is, bij de mannen is als ik me niet vergis een top 12 op het EK niet per sé genoeg. Er zijn maar vijf Europese plaatsen te vergeven.
Waar die 12 telkens vandaan komt snap ik echt niet.
Gaat over het EK. Daar zijn geen Afrikaanse landenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, dat kwam doordat een aantal landen met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk niet naar het OKT gaat als ze een ticket krijgen (Afrikaanse landen bijvoorbeeld)
Top-12 betekent daardoor niet dat je zeker bent van het OKT, maar het zou wel heel goed gewoon genoeg kunnen zijn nadat de afmeldingen binnen zijn.
Dat klopt, maar daar komt die 12 dus vandaan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat over het EK. Daar zijn geen Afrikaanse landen
Ah...quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar komt die 12 dus vandaan.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:14 schreef TheArt het volgende:
Voor alle duidelijkheid: morgen komt ook nog Jeroen Wanrooij in actie die na Oogink nog de beste kans heeft om zich te kwalificeren.
Klopt nogal. Wat een kut gevecht ook. Door dit gevecht snap ik ook weer waarom ik taekwondo vaak een niet al te leuke kijksport vind.quote:
Ik zag er hiervoor één waarbij het iets van 17-8 ofzo stond, die was wel leukquote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt nogal. Wat een kut gevecht ook. Door dit gevecht snap ik ook weer waarom ik taekwondo vaak een niet al te leuke kijksport vind.
Ze stond 2-0 voor in die laatste periode en kreeg 1 strafpunt door 2 keer uit de ring te gaan. Dus 2-1, die tegenstandster kon zelf niet scoren.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:35 schreef TheArt het volgende:
Ik dacht dat Van Baaren had verloren maar ze wint nog met 2-1.
Maar gaat toch verliezenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:48 schreef heywoodu het volgende:
Van Baaren gaat een lastige partij krijgen tegen Kläy, die klapt er vol op zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |