Zal met name ook afhangen van de teamsporten, in Londen was het wat dat betreft wel heel karigquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik verwacht dan ook de grootste delegatie ooit voor NL.
Qua teams moeten we het hebben van de dames. Zowel handbal, waterpolo maar ook evt voetbal (bij goed resultaat op het WK). En misschien de volleybaldames, maar ja daar valt of staat ook alles met een goed EK in eigen land.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zal met name ook afhangen van de teamsporten, in Londen was het wat dat betreft wel heel karig
De huidige commentator bij Eurosport (die overigens niet echt op de hoogte lijkt te zijn van de sport), Piet van der Kruk, deed in 1968 als laatste Nederlander mee.quote:Op maandag 22 december 2014 09:59 schreef Sjors. het volgende:
Karen tovmasjan als gewichtheffer hopelijk.
Hoelang is het geleden dat er voor het laatst een nederlandse gewichtheffer meedeed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens lijkt het me heel sterk dat Tovmasjan het gaat halen.
Eisen:
http://www.nocnsf.nl/stream/normen-limieten-os-rio-gewichtheffen
Laag 1 is sowieso onmogelijk, laag 2 lijkt me ook geen succes en hoe hij laag 3 moet gaan halen vraag ik me ook af. En dan komt daar nog een aanvullende eis bij dat hij een gewicht moet tillen dat gelijk staat aan top-8 op het WK 2015, dat zie ik hem echt niet doen.
Met zijn PR's, waarmee hij dit jaar 6e werd op het EK, zou hij het op WK dit jaar 25e zijn geworden, 24kg onder de top-8.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dat weet ik niet, maar gelukkig zit zijn eigen 4jarige schorsing er al wel weer 2 jaar op.quote:Op maandag 22 december 2014 11:09 schreef franklop het volgende:
Is dat top 8 van voor alle diskwalificaties of erna?
quote:Op maandag 22 december 2014 10:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De huidige commentator bij Eurosport (die overigens niet echt op de hoogte lijkt te zijn van de sport), Piet van der Kruk, deed in 1968 als laatste Nederlander mee.
We hebben er trouwens 3 medailles mee gewonnen, allemaal brons. Bram Charité in 1948 en Jan Verheijen en August Scheffer in 1928. En de laatste Nederlander die een internationale titel won?Hij heeft inmiddels 200 kg cj en 163 kg snatch gehaald, weet niet of dat in competities was met dopingcontrole btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens lijkt het me heel sterk dat Tovmasjan het gaat halen.
Eisen:
http://www.nocnsf.nl/stream/normen-limieten-os-rio-gewichtheffen
Laag 1 is sowieso onmogelijk, laag 2 lijkt me ook geen succes en hoe hij laag 3 moet gaan halen vraag ik me ook af. En dan komt daar nog een aanvullende eis bij dat hij een gewicht moet tillen dat gelijk staat aan top-8 op het WK 2015, dat zie ik hem echt niet doen.
Met zijn PR's, waarmee hij dit jaar 6e werd op het EK, zou hij het op WK dit jaar 25e zijn geworden, 24kg onder de top-8.
Wanneer?quote:Op maandag 29 december 2014 22:41 schreef Sjors. het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels 200 kg cj en 163 kg snatch gehaald, weet niet of dat in competities was met dopingcontrole btw
Ja een paar kilo boven de 85, weet niet welke toernooien precies, check zijn insta maar eens: http://instagram.com/karentovmasjan/quote:Op maandag 29 december 2014 22:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wanneer?
En was dat niet in een gewichtsklasse hoger of iets? Dat is wel echt een gigantisch verschil met 186 en 156 van dit jaar
Die 163kg snatch en 198 cj (200 zie ik alleen een foto van, geen bewijs ofzo) zijn Nederlandse records voor alle gewichtklassenquote:Op maandag 29 december 2014 22:53 schreef Sjors. het volgende:
[..]
Ja een paar kilo boven de 85, weet niet welke toernooien precies, check zijn insta maar eens: http://instagram.com/karentovmasjan/
Ja de 200 was volgens mij gewoon een jerk uit het rek, foutje van mijquote:Op maandag 29 december 2014 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die 163kg snatch en 198 cj (200 zie ik alleen een foto van, geen bewijs ofzo) zijn Nederlandse records voor alle gewichtklassen
Was tijdens "De Laatste Kans" schijnbaar, de grootste wedstrijd in Nederland.
het WK geldt als Europees kwalificatiemoment. Er mogen drie landen naar de OS. Dit zijn de beste drie Europese landen. Maar wat er gebeurd als er bijvoorbeeld 3 in de kwartfinale blijven hangen die dan bijv om 1 plek nog moeten strijden zie ik niet staan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:27 schreef Evertjan het volgende:
kunnen de Nederlandse voetbaldames zich plaatsen voor de OS tijdens het aankomende WK in Kaanaadaa??
Koster heeft ook de 1500m limiet gehaaldquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:23 schreef franklop het volgende:
Lijst vooralsnog, volgens NOC*NSF, tot vandaag. Durf niet te zeggen of het compleet is.
Atletiek
Vrouwen
Nadine Broersen (zevenkamp)
Sifan Hassan (1.500 meter)
Susan Kuijken (5.000, 10.000 meter)
Maureen Koster (5.000 meter)
Femke Pluim (polsstokhoogspringen)
Dafne Schippers (100 meter, 200 meter)
Jip Vastenburg (10.000 meter)
Anouk Vetter (zevenkamp)
Nadine Visser (zevenkamp)
Mannen
Pieter Braun (tienkamp)
Churandy Martina (200 meter)
Eelco Sintnicolaas (tienkamp)
Paardensport
Team dressuur
Team eventing
Team springen
Watersport
Marit Bouwmeester (Laser radial)
daar mis je atletiek alquote:Op woensdag 1 juli 2015 01:20 schreef Nober het volgende:
Is dit niet handiger?
https://en.wikipedia.org/(...)2016_Summer_Olympics
En volgens mij ook nog wat zeilersquote:
Klopt idd. Benieuwd of er nu nog wel wat bijkomt. Waterpolo en handbaldames bijv. Volleybaldames heb ik geen vertrouwen inquote:Op woensdag 1 juli 2015 10:45 schreef TheVulture het volgende:
Vergis ik me of is het qua teams nu al een evenaring van Londen? Toen hadden we ook alleen maar de hockeyploegen?
Ik zou ook inzetten op die twee ploegen, de volleybalploegen zijn veel te instabielquote:Op woensdag 1 juli 2015 10:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Klopt idd. Benieuwd of er nu nog wel wat bijkomt. Waterpolo en handbaldames bijv. Volleybaldames heb ik geen vertrouwen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |