quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Depay soms goed gespeeld in het seizoen 2013/14? Dacht het niet, hé.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:02 schreef jpg97 het volgende:
vond dit wel een sterk verhaal:
http://natgrasvoetbal.wor(...)-maaroufi-maar-eens/
quote:Het interview tekende zijn totale gebrek aan zelfkritiek bij het omhooggevallen talent.
Ik heb Marokkanenbingo.quote:Toch lag het nooit aan Maaroufi, die de oorzaak van zijn falen altijd elders zocht.
Hij heeft toch gewoon gelijk, wat mankeert er aan je geheugen, sensationele speler maar zijn rendement was bijzonder laag, bij Klaassen was dat precies andersom.quote:
Klaassen heeft die prijs verdiend gewonnen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk, wat mankeert er aan je geheugen, sensationele speler maar zijn rendement was bijzonder laag, bij Klaassen was dat precies andersom.
Ik denk dat Depay ansich ook een groter talent is dan Klaassen maar het gaat er wel om wat je er mee doet en dat was vorig seizoen nog veel te druistig en het was ook niet zijn eerste seizoenquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:32 schreef tja77 het volgende:
Klaassen leuk voetballertje, maar meer ook niet. Als je het over talent hebt, zou Depay een terechte winnaar zijn geweest. Rendement was aan het begin van het seizoen welliswaar niet zo hoog. Maar naar mate het seizoen vorderde werd Depay steeds belangrijker voor PSV. En gezien de progressie die hij heeft gemaakt, en het talent dat hij bezit, is het gewoon lachwekkend dat hij niet gewonnen heeft. Het devalueert de waarde van de JC prijs.
Tis een prijs voor talent, niet voor rendement of weet ik veel wat.
Is goed.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk, wat mankeert er aan je geheugen, sensationele speler maar zijn rendement was bijzonder laag, bij Klaassen was dat precies andersom.
Hij heeft geen gelijk. Depay was vaak het enige lichtpuntje in een heel matig seizoen. De enige speler die daadwerkelijk beter is geworden bij PSV. Of hij talent van het jaar had moeten worden laat ik in het midden, maar je kunt niet zeggen dat hij vorig seizoen niet goed was.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lees eens goed.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is goed.Depay kon er niets van vorig seizoen, je hebt helemaal gelijk.
Ik kan dit beamen. Voor het vorige seizoen werd al door jou voorspeld dat hij mee zou gaan naar het WK.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lees eens goed.
Ik ben echt gecharmeerd van Depay en niet sinds het WK hoor, Lange_Lans zal dat kunnen beamen maar met zijn talent moet het rendement hoger.
Goede post. Niets aan toe te voegen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens.
Twente was bijzonder slecht en zwak, die Ziyech komt nog voor geen meter uit de verf, verspeelt enorm veel kansen.
Ajax was niet veel beter, hun defensie lijkt nog beroerder dan die van PSV. Man man man die Boilesen...
Vitesse, dat hebben we zelf kunnen aanschouwen. Positioneel goed, laatste en voorlaatste bal slecht. Kunnen niet scoren.
Feijenoord, kon niet van dit zwakke Twente winnen, maar speelde (zeker de eerste helft) gewoon goed. Als dit team gaat draaien (en die gekke spits Kazim gaat een goede worden) dan kan Feijenoord nog ver komen. Zeker met Toornstra en nu Clasie heeft bijgetekent
Ik zeg ook niet dat hij niet goed is maar sensationeel oogt maar wel vaak in schoonheid strandt en bij Klaassen precies andersom.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij heeft geen gelijk. Depay was vaak het enige lichtpuntje in een heel matig seizoen. De enige speler die daadwerkelijk beter is geworden bij PSV. Of hij talent van het jaar had moeten worden laat ik in het midden, maar je kunt niet zeggen dat hij vorig seizoen niet goed was.
Ik lees het prima. Ik vind niet dat je een speler met 32 wedstrijden waarin hij 12 goals scoort en 7 assists geeft (en blijkbaar 2,64 keypasses per wedstrijd, kan die statistiek van Klaassen niet zo gauw vinden) een laag rendement kan toeschrijven als 20 jarige.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lees eens goed.
Ik ben echt gecharmeerd van Depay en niet sinds het WK hoor, Lange_Lans zal dat kunnen beamen maar met zijn talent moet het rendement hoger.
Klaassen is rechtshalf geen 10 en ik zat niet in de jury hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik lees het prima. Ik vind niet dat je een speler met 32 wedstrijden waarin hij 12 goals scoort en 7 assists geeft (en blijkbaar 2,64 keypasses per wedstrijd, kan die statistiek van Klaassen niet zo gauw vinden) een laag rendement kan toeschrijven als 20 jarige.
Niet 1 op 1 vergelijkbaar, maar Klaassen geeft als nummer 10 niet eens 6 assists in dat jaar. Scoort dan wel weer 10 keer in 26 wedstrijden.
Ik dacht dat hij voornamelijk op 10 had gespeeld met de blessures van de Jong etc. Enfin, ik kijk niet elke wedstrijd van Ajax en Klaassen, maar de eerste opmerking van 422 was onzin. Depay heeft wel degelijk goed gespeeld vorig seizoen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klaassen is rechtshalf geen 10 en ik zat niet in de jury hoor
Maar Stijn stelt dat Depay in 13/14 niet goed zou zijn geweest. En dat is onzin.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij niet goed is maar sensationeel oogt maar wel vaak in schoonheid strandt en bij Klaassen precies andersom.
Ajax speelt al 4 jaar zonder 10 (sinds De Boer)quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij voornamelijk op 10 had gespeeld met de blessures van de Jong etc. Enfin, ik kijk niet elke wedstrijd van Ajax en Klaassen, maar de eerste opmerking van 422 was onzin. Depay heeft wel degelijk goed gespeeld vorig seizoen.
Klaassen is ook een paar klassen beter maar dat maakt niet uit, Depay gaat vast wel een keer scoren en zijn talent waar maken iets wat Klaassen gedaan heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:48 schreef tja77 het volgende:
Techniek, Tactiek, Overzicht, Aannemen, Passen, Trappen, Koppen, Creativiteit, Verantwoordelijkheid, Initiatief, Teamspeler, Coachen, Persoonlijkheid en Sociale betrokkenheid.
Dit zijn de 14 criteria waarop het talent wordt beoordeelt.
Ja idd, Klaassen terechte winnaar
Mooi stuk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:02 schreef jpg97 het volgende:
vond dit wel een sterk verhaal:
http://natgrasvoetbal.wor(...)-maaroufi-maar-eens/
Niets aan toe te voegen. Depay mag de veters nog niet eens strikken van Klaassen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klaassen is ook een paar klassen beter maar dat maakt niet uit, Depay gaat vast wel een keer scoren en zijn talent waar maken iets wat Klaassen gedaan heeft.
Jammer voor hem, niet voor PSV. Genoeg opties die zijn plaats met hetzelfde niveau kunnen invullen. Ook al beweert Thijsje dat het toch echt wel een gemis is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:27 schreef tompsv18 het volgende:
Tamata 2 maanden uit de running, gebroken middenvoetsbeentje.
Als Willems geblesseerd raakt, moet je wel gaan schuiven, of zou Guardado daar kunnen spelen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Jammer voor hem, niet voor PSV. Genoeg opties die zijn plaats met hetzelfde niveau kunnen invullen. Ook al beweert Thijsje dat het toch echt wel een gemis is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |