Jailbreakwidgetsquote:Op zondag 7 september 2014 14:57 schreef lDDQD het volgende:
Zo te zien draait er een jailbreak voor iOS8 op een 5s. Ben benieuwd of Apple de gaten op tijd kan dichten voor de GM.
Open de normale agenda app, kijk of je afspraken daarin staan. Waarschijnlijk niet. Indien nee, ga naar "agenda's" en vink hem daar aan. Als je agenda daar niet bij staat, moet je deze aanzetten bij Instellingen > e-mail contacten en agenda's.quote:Op zondag 7 september 2014 21:39 schreef Saninl het volgende:
Een iPhone kenner die mij kan helpen?
Ik gebruik pocket informant die synchroniseert met Google Agenda. Maar waarom krijg ik in m'n overzicht op Berichtencentrum geen agenda-items?
Ik begrijp dat die is gelinkt met de "gewone" agenda app. Maar hoe kan ik dit laten werken?
Is een fake hoewel de echte waarschijnlijk niet (veel) zal verschillen.quote:
Bedankt. Duidelijke infoquote:Op zondag 7 september 2014 22:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Open de normale agenda app, kijk of je afspraken daarin staan. Waarschijnlijk niet. Indien nee, ga naar "agenda's" en vink hem daar aan. Als je agenda daar niet bij staat, moet je deze aanzetten bij Instellingen > e-mail contacten en agenda's.
Ik gebruik Cal van de makers van Any.Do, overzichtelijk en werkt prima samen met de bestaande app/synchronisatie.quote:Op maandag 8 september 2014 07:48 schreef o.us2.0 het volgende:
Welke agenda-app raden jullie aan? Vind de standaard agenda echt er geen hout van kunnen bakken op iOS, maar op de Mac kan ik er niet zonder..
Pocket Informant.quote:Op maandag 8 september 2014 07:48 schreef o.us2.0 het volgende:
Welke agenda-app raden jullie aan? Vind de standaard agenda echt er geen hout van kunnen bakken op iOS, maar op de Mac kan ik er niet zonder..
Ben een groot fan van WeekCal.quote:Op maandag 8 september 2014 07:48 schreef o.us2.0 het volgende:
quote:Op maandag 8 september 2014 10:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik gebruik Cal van de makers van Any.Do, overzichtelijk en werkt prima samen met de bestaande app/synchronisatie.
quote:Op maandag 8 september 2014 15:49 schreef Saninl het volgende:
[..]
Pocket Informant.
Echt top-app.
Ook erg betrouwbaar en uitgebreid in opties.
Ook allemaal een goede synchronisatie met de OS X Calendar?quote:
Ik gebruik voor alles Google Calendar.quote:Op maandag 8 september 2014 16:52 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ook allemaal een goede synchronisatie met de OS X Calendar?
quote:Op maandag 8 september 2014 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik gebruik voor alles Google Calendar.
Kan het mij niet voorstellen eerlijk gezegd. Ik stap denk ik van de iPhone af in dat gevalquote:Op maandag 8 september 2014 17:16 schreef very het volgende:
Maar...829 eu voor een 4,7" iPhone 6 met 16Gb dus? Als dat waar is ->![]()
Ik dacht juist dat ze beseften dat het plafond qua prijs wel was bereikt
link
..want de iPhone 5S is dan meteen een achterhaald toestel?quote:Op maandag 8 september 2014 17:52 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Kan het mij niet voorstellen eerlijk gezegd. Ik stap denk ik van de iPhone af in dat geval.
Gelet op het feit dat er nu berichten komen dat de 4.7" en 5.5" wl tegelijkertijd gereleased worden zou het wel eens de 5.5" instapper kunnen zijn. Dat kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 8 september 2014 17:16 schreef very het volgende:
Maar...829 eu voor een 4,7" iPhone 6 met 16Gb dus? Als dat waar is ->![]()
Ik dacht juist dat ze beseften dat het plafond qua prijs wel was bereikt
link
Ik heb de 5s sinds de release en kom de laatste tijd vaker met Android toestellen in aanraking en dat bevalt mij ook wel. Ik ben al 'lid' van Apple sinds de eerste iPhone en ben niet ontevreden wat dat betreft.quote:Op maandag 8 september 2014 17:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
..want de iPhone 5S is dan meteen een achterhaald toestel?
Ik vind het apart om het verschil te zien tussen mensen die jaarlijks van platform wisselen als een fabrikant iets doet wat ze niet aanstaat, en de mensen die het langer bij een platform houden.
Jij hebt je jailbreak zeker om al je apps te downloaden?
http://www.apple.com/live/ (en anders via bv. een Nederlandstalig blog http://www.onemorething.nl/live/)quote:Op maandag 8 september 2014 22:06 schreef Snoepje5 het volgende:
Waar volgen we morgen het Aplle event live?
Da's niet nieuw, wel dat het op de frontpage staat.quote:Op maandag 8 september 2014 22:09 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Da's nieuw, Apple die het live streamt. Thanks.
Hoezo? Voorheen was het event toch nooit live te volgen? Moest men altijd via blogs en feeds foto's van de slides zien etc. En was het alleen via apple tv te zien ?quote:Op maandag 8 september 2014 22:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Da's niet nieuw, wel dat het op de frontpage staat.
Sinds de iPhone 5 o.i.d. wordt het volgens mij altijd gestreamd.quote:Op maandag 8 september 2014 22:46 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hoezo? Voorheen was het event toch nooit live te volgen? Moest men altijd via blogs en feeds foto's van de slides zien etc. En was het alleen via apple tv te zien ?
Klopt, maar wel altijd met onderstaande voorwaarden.quote:Op maandag 8 september 2014 22:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sinds de iPhone 5 o.i.d. wordt het volgens mij altijd gestreamd.
Dus kan het alsnog alleen met mijn iphone bekijken? Windows pc werkt dus niet? Wat doen ze dr toch altijd zo moeilijk over...quote:Op maandag 8 september 2014 23:20 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Klopt, maar wel altijd met onderstaande voorwaarden.
"Live streaming video requires Safari 5.1.10 or later on OS X v10.6.8 or later; Safari on iOS 6.0 or later. Streaming via Apple TV requires second- or third-generation Apple TV with software 6.2 or later."
Als de native calendar van de iPhone dat goed doet, doet Cal dat ook.quote:Op maandag 8 september 2014 16:52 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ook allemaal een goede synchronisatie met de OS X Calendar?
Die voorwaarden zijn aangepast. Voorheen kon je met Quicktime voor Windows de stream bekijken.quote:Op maandag 8 september 2014 23:20 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Klopt, maar wel altijd met onderstaande voorwaarden.
"Live streaming video requires Safari 5.1.10 or later on OS X v10.6.8 or later; Safari on iOS 6.0 or later. Streaming via Apple TV requires second- or third-generation Apple TV with software 6.2 or later."
Genoeg websites die het over zullen nemen, weliswaar met wat enkele (mili)seconden vertraging.quote:Op maandag 8 september 2014 23:26 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dus kan het alsnog alleen met mijn iphone bekijken? Windows pc werkt dus niet? Wat doen ze dr toch altijd zo moeilijk over...
Calquote:Op maandag 8 september 2014 23:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als de native calendar van de iPhone dat goed doet, doet Cal dat ook.
Ik was al vrij snel om iig. Ik maak mijn kalender in Outlook, synch en dan is het weer lekker werken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Cal![]()
Waarom kom ik daar nu pas achter?
Thanks voor de tip man!
Jij zit in het vliegtuig, ik zit op te kleine stoeltjes naar een hypere groep 4 juffrouw te luisteren hoe goed ze mijn gebroed wel geen les gaat geven het komende jaarquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:15 schreef Q. het volgende:
SPANNEND H?![]()
Toch jammer dat ik in het vliegtuig zit als het event is.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:45 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap nooit dat mensen dat gaan kijkenWat een tijdverspilling.
Ja, dus? Dat is toch het glorieuze "ouder zijn" waar iedereen zo hoog over opgeeft?quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij zit in het vliegtuig, ik zit op te kleine stoeltjes naar een hypere groep 4 juffrouw te luisteren hoe goed ze mijn gebroed wel geen les gaat geven het komende jaar
Ik ben nu al om, werkt perfect zoals ik het wil.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik was al vrij snel om iig. Ik maak mijn kalender in Outlook, synch en dan is het weer lekker werken.
Mwah, als je voor de vierde keer hetzelfde riedeltje moet aanhoren, heb je het wel gehad hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat is toch het glorieuze "ouder zijn" waar iedereen zo hoog over opgeeft?.
Dan blijf je thuis toch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mwah, als je voor de vierde keer hetzelfde riedeltje moet aanhoren, heb je het wel gehad hoor.
Ik geloof niet dat ik daar uberhaupt hoog over heb opgegevenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat is toch het glorieuze "ouder zijn" waar iedereen zo hoog over opgeeft?.
Is al vaker gebeurd hoor...quote:Op maandag 8 september 2014 22:09 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Da's nieuw, Apple die het live streamt. Thanks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |