SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:"Daley Sinkgraven is een goede speler, maar hij is nog heel jong. Laat Daley maar lekker bij Heerenveen blijven", aldus de Ajax-trainer tegenover de NOS.![]()
Wat een onzin, alsof een Serero dat wel doet/kanquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij dan juist zwakker gaat voetballen, hij moet zich met veel meer aspecten bezighouden zoals de verdediging ondersteunen, daar is hij juist niet goed in.![]()
Ik zou je beste aanvaller juist niet met die taken belasten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof een Serero dat wel doet/kan![]()
Of je versterkt juist je middenveld met een speler die af en toe eens een lekkere pass kan geven, als je zo redeneert kan je geen enkele speler op zijn natuurlijke positie zettenquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou je beste aanvaller juist niet met die taken belasten.![]()
Zou iemand bij Ajax al spijt hebben dat ze Mokotjo niet hebben gekocht voor 1,5 miljoen? Gewoon. Voor erbij te hebben zeg maar. Had niet misstaan in deze selectie.![]()
Alleen Serero is baasquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
Duarte is vies dik
Andersen is een mietje.![]()
Ajax heeft spijt dat ze Song niet hebben gehaaldquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:33 schreef TIM-846 het volgende:
Zou iemand bij Ajax al spijt hebben dat ze Mokotjo niet hebben gekocht voor 1,5 miljoen? Gewoon. Voor erbij te hebben zeg maar. Had niet misstaan in deze selectie.![]()
Ik weet wel zeker dat ze spijt hebben. Maargoed als Blind was gebleven had je Mokotjo niet nodig. Het is allemaal de schuld van Louis van Gaalquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:33 schreef TIM-846 het volgende:
Voor 1,5 miljoen had je met Mokotjo een goede standin gehad. Was nooit verkeerd geweest.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:34 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ze spijt hebben. Maargoed als Blind was gebleven had je Mokotjo niet nodig. Het is allemaal de schuld van Louis van Gaal![]()
Ja maar met Blind, Viergever, talent Bazoer en Mokotjo was het wel wat veel geweest. Ik denk dat bij Ajax iedereen er wel vanuit ging dat Blind gewoon zou blijven. Helaas.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:36 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Voor 1,5 miljoen had je met Mokotjo een goede standin gehad. Was nooit verkeerd geweest.![]()
Mokotjo kan toch ook prima spelen ipv Serero/Duarte en zulks.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:42 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja maar met Blind, Viergever, talent Bazoer en Mokotjo was het wel wat veel geweest. Ik denk dat bij Ajax iedereen er wel vanuit ging dat Blind gewoon zou blijven. Helaas.
Daarbij moet Bazoer nog maar eens bewijzen dat hij wat kan. Andersen kan er ook niets van.![]()
Mwah, Mokotjo is wel een echte CVM hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mokotjo kan toch ook prima spelen ipv Serero/Duarte en zulks.
Daarbij moet Bazoer nog maar eens bewijzen dat hij wat kan. Andersen kan er ook niets van.![]()
Klopt, maar dit is typisch Ajax. En de laatste 4 jaar pakt het toch altijd goed uit. Gelukkig hebben we met Serero nu een redelijke vervanger klaarstaan, en anders in de winter nog wat proberen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mokotjo kan toch ook prima spelen ipv Serero/Duarte en zulks.
Nouja. Blind is weg. Viergever kan prima, maar kan ook naar CV. En Bazoer, die moet eerst nog goed worden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mwah, Mokotjo is wel een echte CVM hoor.
Kijk naar Denswil, Andersen, Fischer. Zo'n speler is geen garantie voor iets.![]()
Ja Viergever kan ook wel spits, wil niet zeggen dat hij er goed is. Puur als CV is Viergever niet heel best, functioneert beter op het middenveld.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nouja. Blind is weg. Viergever kan prima, maar kan ook naar CV. En Bazoer, die moet eerst nog goed worden.
Kijk naar Denswil, Andersen, Fischer. Zo'n speler is geen garantie voor iets.![]()
Ja prima. Ik had Mokotjo er graag bij gehad. Daar heb je heel wat meer aan dan Bazoer, Duarte, etc.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja Viergever kan ook wel spits, wil niet zeggen dat hij er goed is. Puur als CV is Viergever niet heel best, functioneert beter op het middenveld.![]()
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zondag 31-08-2014 om 13:32:43De Boer laat tegen Fox Sports weten dat Ajax belangstelling heeft voor Sinkgraven, maar dat die deze zomer niet naar Ajax zal komen. reageer retweet
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zondag 31-08-2014 om 13:31:41De Boer: 'we zijn nog wel op zoek naar een type als Blind, dat moet dan wel een ervaren jongen zijn, geen jonge jongen' #foxsports reageer retweet
![]()
Mee eens, Ziyech was ook een prima aankoop geweest.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:50 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja prima. Ik had Mokotjo er graag bij gehad. Daar heb je heel wat meer aan dan Bazoer, Duarte, etc.![]()
Wat ik ook niet snap is dat Ajax belangstelling had voor Eto'o. Vervolgens gaat dat niet door. Prima.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mee eens, Ziyech was ook een prima aankoop geweest.
Maar dan zegt Overmars dat ze nog andere alternatieven hebben. Vervolgens tekent Siggy bij en was dat allemaal dus lulkoek. Zeg dan gewoon niet dat je naar wat anders zoekt.![]()
Of dat is gewoon niet in de media verschenen en hebben Ajax gewoon afgezegd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wat ik ook niet snap is dat Ajax belangstelling had voor Eto'o. Vervolgens gaat dat niet door. Prima.
Maar dan zegt Overmars dat ze nog andere alternatieven hebben. Vervolgens tekent Siggy bij en was dat allemaal dus lulkoek. Zeg dan gewoon niet dat je naar wat anders zoekt.![]()
Maar als je eerst interesse hebt in Eto'o, dan wil je dus toch een extra spits? Dan is 2 weken later toch niet opeens Siggy goed genoeg?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Of dat is gewoon niet in de media verschenen en hebben Ajax gewoon afgezegd.![]()
Alternatieven waren niet beter en ze gingen er ook wel vanuit dat Siggy weg ging voor een goede prijs. Hem voor een spotprijs proberen te dumpen is dan weer te duur.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maar als je eerst interesse hebt in Eto'o, dan wil je dus toch een extra spits? Dan is 2 weken later toch niet opeens Siggy goed genoeg?![]()
valt me ook niks tegen moet ik zeggen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:49 schreef Heeinz het volgende:
Ik vind Viergever toch echt een hele goede speler hoor, uitstekende aankoopHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Serero een redelijke vervanger noemenquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:45 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is typisch Ajax. En de laatste 4 jaar pakt het toch altijd goed uit. Gelukkig hebben we met Serero nu een redelijke vervanger klaarstaan, en anders in de winter nog wat proberen.Blind speelde hem uit de basis op cm
![]()
Balaannames van siggy, om te janken.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Serero omdat 'ie vorig seizoen al een redelijk aantal wedstrijden heeft gespeeld, en dus geen rookie meer isquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero een redelijke vervanger noemenBlind speelde hem uit de basis op cm
![]()
Hela hela, laat mij erbuiten. Ik ben nooit onder indruk van die Deen geweest.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:06 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
'Grootste talent ooit volgens' - iedereen hier.![]()
wat is er gebeurt?quote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Wat een droefheid dit. En toch ieder weekend weer kijken. En dat terwijl Liverpool - Tottenham ook speelt.![]()
Laat het illegaal wegsluizenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:14 schreef Vriezzer het volgende:
Heeft Marc van die 100M aandelen PSV gekocht ofzo?RED ONS HENNIEGOD![]()
man dit kan toch niet. Ik had het niet slechter kunnen doenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:15 schreef Reemi het volgende:
Siggy erg goed. Logisch dat die het vertrouwen krijgt.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Alleen maar 16-18 jarige talentjes want goede ervaren spelers hebben we niet nodig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:14 schreef Vriezzer het volgende:
Heeft Marc van die 100M aandelen PSV gekocht ofzo?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Waarom kijk ik nog steeds naar Serero en Sigthorsson?
Ik word nu wel schijtziek van al die zuinigheid. Dit kan gewoon niet.![]()
Godver, ik ben nu alweer helemaal chagrijnig van Sightorsson. En dat moet dan nog een haal jaar. En waarom legde Klaassen die bal niet gewoon op breed op Serero?![]()
Ik hoop op een rampjaar, dan stellen we daarna Martin Jol aan als TD en gaan we het geld eens flink laten rollen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Toch wel nare bijwerkingen die Marc Netto. Je kunt niet eens 5 titels op rij winnen met die man in je technische hart.![]()
![]()
misschien rare vraag, wie is dat?quote:
kan het niet goed zien
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
zivkovicquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:29 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
misschien rare vraag, wie is dat?
kan het niet goed zien![]()
Zivkovic kan niet slechter zijn dan Sigthorsson.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Voor Zivkovic kun je elke willekeurige spits invullen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Zivkovic kan niet slechter zijn dan Sigthorsson.![]()
Dus toch. Hij heeft toch niets te doen, mooie schorsing uitzitten.quote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
En daar is de ondergrens waarvan je wist dat we er doorheen zouden zakken. Te weinig kwaliteit in de selectie, zo simpel is het.![]()
Lekker opportunistisch.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:34 schreef Vriezzer het volgende:
Jaaaaaa.....
Godverdegodver.
We worden echt geen kampioen dit jaar. No way.![]()
Vorig jaar was het al onwerkelijk maar dit jaar gaat het echt nooit lukken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:34 schreef Vriezzer het volgende:
Jaaaaaa.....
Godverdegodver.
We worden echt geen kampioen dit jaar. No way.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Overmars erbijquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:35 schreef Ooku het volgende:
Sigthorsson boilesen serero wa'n bagger. Alle 3 contract ontbinden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Als dit Football Manager zou zijn geweest, dan zou je nu echt al je salaris- en transferbudget aanspreken om nog wat fatsoenlijks op het veld te zetten.![]()
![]()
Snap niet hoe ajax zo naief kan zijn. Ipv versterken met geld en beter worden dan de concurrentie sparen ze liever en laten ze de concurrentie dichterbij komen.AFCA
Het is heel simpel; de selectie is gewoon al 3 jaar niet op peil gehouden met gerichte aankopen. Dat wreekt zich nu.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:37 schreef Smoofie het volgende:
Snap niet hoe ajax zo naief kan zijn. Ipv versterken met geld en beter worden dan de concurrentie sparen ze liever en laten ze de concurrentie dichterbij komen.![]()
Vergeet Klaassen niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:37 schreef Scorpie het volgende:
Siggy, Veltman, Serero en Boilesen zijn echt niet goed genoeg voor Ajax.![]()
Dit. Jammer, transferperiode voorbij.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is heel simpel; de selectie is gewoon al 3 jaar niet op peil gehouden met gerichte aankopen. Dat wreekt zich nu.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ajax is in de omschakeling echt verschrikkelijk. Daarnaast is de verdediging ook om te janken. Het is dat Groningen er voorin ook vrij weinig van bakt anders was het al 4-0.Yesterday I dared to struggle, today I dare to win.![]()
Marc geeft niet om ajax , nooit gedaan ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:39 schreef Tyron het volgende:
MARC BEN JE AAN HET KIJKEN?!?!?!?!?
OPEN JE OGEN!!!!!! EN DIT MOET TEGEN BARCA EN PSG !!?!?!?!RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja dat weet ik, maar waarom. Beter geld uitgeven als kampioen dan dat we volgend jaar geen CL hebben door de zuinigheid en je wel geld moet spenderenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is heel simpel; de selectie is gewoon al 3 jaar niet op peil gehouden met gerichte aankopen. Dat wreekt zich nu.AFCA
Veltman, Serero en Boilesen wel. Siggy duidelijk nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:37 schreef Scorpie het volgende:
Siggy, Veltman, Serero en Boilesen zijn echt niet goed genoeg voor Ajax.Serero is goed genoeg voor de bank van Ajax. Schöne en Siggy horen nooit in een basis elftal van Ajax. En siggy hoort niet eens bij de eerste 30 van Ajax normaal gezien.
Maar goed we hebben in ieder geval 115 miljoen op de bank![]()
![]()
Waarschijnlijk is de gedachte: na 4x worden we toch niet nog een keer kampioen dus CL hebben we sowieso niet en kunnen het touw dit jaar lekker nog verder laten vieren.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar waarom. Beter geld uitgeven als kampioen dan dat we volgend jaar geen CL hebben door de zuinigheid en je wel geld moet spenderenWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Jeeej, ons weer lekker ergeren met deze droevige selectie en 18 punten achter staan met kerst, heerlijk.![]()
Met 120 mil kan je toch gewoon 2 spelers à la blind terugkopen voor 18 per stuk? Waarbij blind zwaar overgewaardeerd is door een goed WK.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Gewoon eigenwijs doorgaan en geen neuk gevenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:46 schreef MouzurX het volgende:
Met 120 mil kan je toch gewoon 2 spelers à la blind terugkopen voor 18 per stuk? Waarbij blind zwaar overgewaardeerd is door een goed WK.RED ONS HENNIEGOD![]()
Om dan op het laatst gewoon weer kampioen te worden omdat de concurrentie er in de tweede competitiehelft helemaal niks meer van bakt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Jeeej, ons weer lekker ergeren met deze droevige selectie en 18 punten achter staan met kerst, heerlijk.Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
Ieder jaar denken dat het goed komt breekt je natuurlijk een keer op.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon eigenwijs doorgaan en geen neuk geven![]()
3 keer pakkie krijgen op 5 wedstrijden is gewoon een drama start.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Volgens mij boeit ze dat niet .quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ieder jaar denken dat het goed komt breekt je natuurlijk een keer op.RED ONS HENNIEGOD![]()
Sluit ik niet eens uit, hoewel PSV stabieler lijkt dit jaar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Om dan op het laatst gewoon weer kampioen te worden omdat de concurrentie er in de tweede competitiehelft helemaal niks meer van bakt?![]()
Waar is nou dat dominante aanvallende spel dat de Boer zo graag wil spelen? Het is gewoon helemaal weg.![]()
In de winterstop is er weer genoeg tijd voor paniek aankopen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Er komt gewoon een seizoen waarin PSV niet instort. Dat is dit seizoen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Om dan op het laatst gewoon weer kampioen te worden omdat de concurrentie er in de tweede competitiehelft helemaal niks meer van bakt?![]()
Slaat helemaal nergens op dat hij dat blijft zeggen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:49 schreef Scorpie het volgende:
Waar is nou dat dominante aanvallende spel dat de Boer zo graag wil spelen? Het is gewoon helemaal weg.![]()
Geen zorgen joh , is gewoon het beleidquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:49 schreef Scorpie het volgende:
Waar is nou dat dominante aanvallende spel dat de Boer zo graag wil spelen? Het is gewoon helemaal weg.RED ONS HENNIEGOD![]()
Om vervolgens weer in de eerste wedstrijd EL klop de krijgen van Salzburg, Everton oid?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:49 schreef Mani89 het volgende:
In de winterstop is er weer genoeg tijd voor paniek aankopen.![]()
Zou ik ook eerder op gokken inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:49 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Er komt gewoon een seizoen waarin PSV niet instort. Dat is dit seizoen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Je hebt daar totaal de selectie niet voor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op dat hij dat blijft zeggen.![]()
Enige lichtpuntje is El Ghazi, die jongen is/wordt echt goed. Verder gewoon een verloren seizoen, dit team wordt nooit kampioen. Top 3 zou heel knap zijn.![]()
Ik zou daar geen geld op durven zetten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:49 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Er komt gewoon een seizoen waarin PSV niet instort. Dat is dit seizoen.Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
Er zitten geen sterkhouders meer in dit team. Niemand kan dit team op sleeptouw nemen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:50 schreef Devz het volgende:
Enige lichtpuntje is El Ghazi, die jongen is/wordt echt goed. Verder gewoon een verloren seizoen, dit team wordt nooit kampioen. Top 3 zou heel knap zijn.![]()
Leuk, El Ghazi volgend jaar ook weg.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:50 schreef Devz het volgende:
Riedewald!!!!!!!!quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maar komt nog goed, 1-2 zal het worden.![]()
![]()
Ongelofelijk dat Ajax geen gerichte aankopen wil of kan doen met al het geld dat op de bank staat. Leuk hoor, dat beleid en die JC-filosofie, maar daar zul je het dit seizoen niet mee redden.![]()
Precies, die had altijd wel een leuke verrassing in petto op de laatste transferdag.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:53 schreef Tyron het volgende:
kunnen we martin jol niet een paar uurtjes hurenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Liever 115 miljoen op de bank dan kampioen worden en weer cl inkomsten hebben met 70 mil op de bank.AFCA
Is Frank in slaap gevallen ? Het is nu toch wel duidelijk dat je met deze spelers helemaal niets creeert.
Schone op de plek van Serero en Kishna op de plek van Schone.
Dit is zo statisch allemaal.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Trouwens, Frank is echt een pleurismongool door Boilesen op het middenveld te zetten
Wat denk je dan wel niet?
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2014 15:55:46 ]![]()
Nee, zijn beide niet Ajax waardig. Hoesen heb je bij Ajax ook niets aan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoesen is trouwens 2x zo goed dan Siggy.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Liever 50 miljoen op de bank goed spel en kampioen worden dan 115 miljoen op de bank, ruk spelen en cl mislopen en kansloos er uit in de EL voorrondesquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:54 schreef Smoofie het volgende:
Liever 115 miljoen op de bank dan kampioen worden en weer cl inkomsten hebben met 70 mil op de bank.![]()
Dat die weg moest heb ik nog nooit begrepenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoesen is trouwens 2x zo goed dan Siggy.
Narf!![]()
Minstens 2x zo goedquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoesen is trouwens 2x zo goed dan Siggy.
Kishna -> El Ghazi?![]()
Nee. El Ghazi is beter lijkt me.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:56 schreef Ooku het volgende:
[..]
Minstens 2x zo goed
Kishna -> El Ghazi?![]()
Op zich niet zo'n probleem als je is geen kampioen wordt maar dan moet je wel wat vermaak brengen. Dit is gewoon helemaal niks.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Met aankopen vliegen we er ook uit hoor, wees niet bang.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:56 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Liever 50 miljoen op de bank goed spel en kampioen worden dan 115 miljoen op de bank, ruk spelen en cl mislopen en kansloos er uit in de EL voorrondesEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Minuutje te laat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:54 schreef Scorpie het volgende:
70e minuut breekt aan doe je 70-minuten-wissel Frank.![]()
Goed voetbal, door spelers te kopen die het daadwerkelijk op het veld kunnen laten zijn ipv deze kneuzen die duidelijk niet goed genoeg zijn.quote:![]()
Sowieso is niet alleen het kampioenschap belangrijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:56 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Liever 50 miljoen op de bank goed spel en kampioen worden dan 115 miljoen op de bank, ruk spelen en cl mislopen en kansloos er uit in de EL voorrondes
Ajax (en feyenoord/psv) móét punten pakken dit seizoen in de CL/EL anders verlies je gewoon je directe CL plek over 2 jaar.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ja maar eigen jeugd jwz.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:57 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Goed voetbal, door spelers te kopen die het daadwerkelijk op het veld kunnen laten zijn ipv deze kneuzen die duidelijk niet goed genoeg zijn.
AFCA
Een goede linkshalf voor de basis en een goede spits voor de basis, svp. We hebben toch nog 115 miljoen.![]()
Er zit gewoon geen goede leeftijdsopbouw bij Ajax. Er is ook niemand die een ander verrot scheld ofzo.
Een speler of 6 kun je mee verder, de rest is Ajax onwaardig.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Raakte ook geen knikker en veel balverlies.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat eigen jeugd dat keer op keer te kort schiet. En de echte goeien worden door de engelse topclubs al weggelokt voor ze uberhaupt het eerste elftal halen.quote:![]()
Die wilt er wel nog eens 1 in knallen van 20 meter. Zie ik serero of wat anderen niet doen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Raakte ook geen knikker en veel balverlies.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dat is ook weer zo. Daar moet het wel van komen, een toevalstreffer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die wilt er wel nog eens 1 in knallen van 20 meter. Zie ik serero of wat anderen niet doen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Met dit voetbal wordt je door iedereen weggespeeld.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:01 schreef Smoofie het volgende:
We wordeb gewoon weggespeeld door grun.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dit is een collectief probleem, een aankoop zal dat ook niet veel veranderen.
Wordt weer een paar maanden ellende.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sowieso is het al jaren niet om aan te zien.
Het aantal wedstrijden waar écht goed/leuk in wordt gespeeld is op twee handen te tellen.
De rest van de wedstrijden zijn allemaal "1-0 achter" en soms wel soms niet winnen met 1-2"of "1-0 voor zonder het af te maken" wedstrijden.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
een goede spits die weet waar hij moet staan bij die voorzetten van el ghazi en er ééntje inschiet is al heel watquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:03 schreef Pedroso het volgende:
Dit is een collectief probleem, een aankoop zal dat ook niet veel veranderen.
Wordt weer een paar maanden ellende.![]()
Elftal met Jol was nog geweldig dan. Jammer dat t Jol was.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:04 schreef MouzurX het volgende:
Sowieso is het al jaren niet om aan te zien.
Het aantal wedstrijden waar écht goed/leuk in wordt gespeeld is op twee handen te tellen.
De rest van de wedstrijden zijn allemaal "1-0 achter" en soms wel soms niet winnen met 1-2"of "1-0 voor zonder het af te maken" wedstrijden.AFCA
Dan maar alles of niks nu. Of je nu met 1-0 of 2-0 verliest maakt ook geen ruk uit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Daar had Frank de CL mee gewonnen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Elftal met Jol was nog geweldig dan. Jammer dat t Jol was.![]()
Dat was FC Suarezquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Elftal met Jol was nog geweldig dan. Jammer dat t Jol was.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
In dit soort wedstrijden is fysiek ook wel hsndig, maar dat heeft ajax niet nodig want we spelen zo goed l.AFCA
De Boer boekt 0,0 progressie, elk jaar begint het weer als een schijt team, dat aan het eind dan
moet hopen dat de andere titelkandidaten hun eigen ruiten ingooien.![]()
Waar zijn nou de mensen die liepen te zeiken dat Fc Grunn ook verloor xD
Terwijl Ajax tegen Grunn er gewoon geen bal van bakt.![]()
Kolere zeg. Niks halen Marc helemaal niks! Dan word het ook niks dit seizoen. Graag een ervaren middenvelder en een grote verdedigende neger a.u.b.Narf!![]()
Elftal is ieder jaar ook zwakker he.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:06 schreef Dreassic het volgende:
De Boer boekt 0,0 progressie, elk jaar begint het weer als een schijt team, dat aan het eind dan
moet hopen dat de andere titelkandidaten hun eigen ruiten ingooien.![]()
liever andersen er inquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:07 schreef Heeinz het volgende:
Die wissels zijn echt om te janken niet normaal![]()
Eigen schuld, moeten ze maar bijkopen. Hij is toch niet blind?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Elftal is ieder jaar ook zwakker he.![]()
Het ligt ook niet aan de boer, maar aan het aankoopbeleid.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Elftal is ieder jaar ook zwakker he.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
is niet frank zijn schuldquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:08 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Eigen schuld, moeten ze maar bijkopen. Hij is toch niet blind?![]()
El Ghazi doet het als een van de weinigen wel aardig trouwens.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heb je een spits op de bank, zet je Van der Hoorn erin
gvd Frank dit kan echt niet hoor een jaar lang Siggy![]()
![]()
![]()
Milik heeft de poolse variant van ebola.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom VDH waarom niet Milik...![]()
Wat een armoe om van de hoorn in te brengen als spits met gebrek aan een fatsoenlijke 2e spits.
En die el ghazi is echt scheitegoistisch![]()
![]()
Omdat Milik er geen kut van kan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom VDH waarom niet Milik...Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als journalist zou ik 1 vraag willen stellen aan Frank.
'Frank, wat vind je ervan dat je zo makkelijk de 5e titel weggeeft door helemaal niet in je selectie te investeren en je dragende spelers structureel te verkopen?'![]()
Klopt en dat hij er zo bovenuit steekt als negentienjarige zegt genoegquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:09 schreef Pedroso het volgende:
El Ghazi doet het als een van de weinigen wel aardig trouwens.![]()
beetje voorzetten pompenquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:09 schreef TIM-846 het volgende:
Van der Hoorn in de spits. Puik beleid.![]()
Forceren he. Sterk in de lucht. Maar als er geen bal voor komt dan maakt het ook weinig uit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom VDH waarom niet Milik...Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kan zomaar mee met heracles.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:09 schreef Pedroso het volgende:
El Ghazi doet het als een van de weinigen wel aardig trouwens.Dit, dus.![]()
Op basis van?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat Milik er geen kut van kan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:09 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Milik heeft de poolse variant van ebola.![]()
![]()
Die El Ghazi is de enige man die vandaag wat kan forceren. Groot gelijk. Alles op El Ghazi.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:09 schreef bombmannl het volgende:
Wat een armoe om van de hoorn in te brengen als spits met gebrek aan een fatsoenlijke 2e spits.
vind je het gek, die el ghazi heeft in de eerste helft 300 voorzetten gegeven, niet allemaal even goed maar had veel meer mee gedaan kunnen wordenquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:09 schreef bombmannl het volgende:
Niveau eredivisie is gewoon bedroevend. Het is zelfs zo laag dat Ajax niet eens kansloos is voor de landstitel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Cillissen houdt trouwens ook geen bal meer tegen. Vorige week was ook iedere bal op doel een goal.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Overmars had ManU een dikke middelvinger moeten geven. Titel en een klein kansje op CL overwintering verkocht voor 17 miljoen..
"We gaan het doen met deze selectie"teringbestuur
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Onzin, hij heeft à la Nooier er nog 1 uitgehouden en ook wat andere trappen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:14 schreef Pedroso het volgende:
Cillissen houdt trouwens ook geen bal meer tegen. Vorige week was ook iedere bal op doel een goal.
Als iemand zo vrij kan koppen dan ligt het niet aan de keeper.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
ja Frank, je hebt nog 8 uurquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:13 schreef Syntix het volgende:
investeren Frank, dat lijkt me duidelijk.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Denken dat Netto iets geeft om Ajaxquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:14 schreef Black-Death het volgende:
Overmars had ManU een dikke middelvinger moeten geven. Titel en een klein kansje op CL overwintering verkocht voor 17 miljoen..
"We gaan het doen met deze selectie"teringbestuur
RED ONS HENNIEGOD![]()
Maandag 23.59 sluit de markt richt?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Nog 1 dag, en geen chinees bestellen graag.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
truequote:Op zondag 31 augustus 2014 16:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denken dat Netto iets geeft om AjaxEdgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Heeft nu geen zin meer om op de laatste dag nog even een paniekaankoop te doen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:13 schreef Syntix het volgende:
investeren Frank, dat lijkt me duidelijk.
We zullen het met dit zooitje moeten doen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Morgen ook nog, sluit morgen avond 23.59 uur.quote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Paniekaankoop hoeft ook niet. Zolang hij maar jeugdig is en een talent van Europees niveau.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft nu geen zin meer om op de laatste dag nog even een paniekaankoop te doen.
We zullen het met dit zooitje moeten doen.![]()
Stoute Kishna doet iets goed met een bal en brave schoonzoon Klaassen verneukt hetRED ONS HENNIEGOD![]()
De hele wedstrijd is niet om aan te gluren hoe Ajax speelt. Ik irriteer me al aan de commentator laat staan de wedstrijd!![]()
Sana bv.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Paniekaankoop hoeft ook niet. Zolang hij maar jeugdig is en een talent van Europees niveau.![]()
Oh, alle tijd. Niet dat er nog wat bij komt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:16 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Morgen ook nog, sluit morgen avond 23.59 uur.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Trouwens financieel gezien is de verkoop van blind wel goed geweest.
18 is het maximale wat je er voor zou krijgen. Volgend jaar had je er misschien 10? voor gekregen.
Hoeveel levert CL op? (die je -misschien- met blind had behaald)
"Alleen al plaatsing in de groepsfase van Champions League geeft inkomsten van 7,1 miljoen euro."
Plus 2 overwinningen -> 9 miljoen ofzo.
Nou dan heb je met de verkoop van blind nu al je inkomsten voor volgend jaar binnen.
Jammer wel voor ons dat we nu een jaar naar dit... moeten kijken.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Waarom heeft duarte nummer 8![]()
Snap het beleid niet.. willen overwinteren in de cl, verkopen blind voor 18mil, maar dan halen we er niks voor terug..?
Of hebben frank en marc overwinteren opgegeven na psg&barca groep?
Dit is wel echt klote.. na 4 potjes al 6 punten achter op de enige concurrent...hhhhh![]()
beter koop ajax gewoon eens een directe versterking voor het eerste team, en niet van die halve talentjes die mogelijk ooit goed gaan worden.hardcoholic![]()
15 miljoen dankzij de TV-poolquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:18 schreef MouzurX het volgende:
18 is het maximale wat je er voor zou krijgen. Volgend jaar had je er misschien 10? voor gekregen.
"Alleen al plaatsing in de groepsfase van Champions League geeft inkomsten van 7,1 miljoen euro."
Nou dan heb je met de verkoop van blind nu al je inkomsten voor volgend jaar binnen.
Jammer wel voor ons dat we nu een jaar naar dit... moeten kijken.![]()
Jammer jongen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Paniekaankoop hoeft ook niet. Zolang hij maar jeugdig is en een talent van Europees niveau.![]()
Blijft het argument nog steeds wel in stand. Misschien gingen ze er maar van uit dat CL toch niet werd behaald -> dan is een 18 miljoen voorschot toch wel weer goed.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
15 miljoen dankzij de TV-poolWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Duarte svp verkopen, Siggy meteen naar het 2e en een linkshalf en een spits erbij graag. En wel 2 spelers die er meteen staan.![]()
Als ze iets met het geld zouden doen dan zou dit relevant zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:18 schreef MouzurX het volgende:
Jammer wel voor ons dat we nu een jaar naar dit... moeten kijken.![]()
JAAA MEER GELDquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:18 schreef MouzurX het volgende:
Jammer wel voor ons dat we nu een jaar naar dit... moeten kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: