SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:"Daley Sinkgraven is een goede speler, maar hij is nog heel jong. Laat Daley maar lekker bij Heerenveen blijven", aldus de Ajax-trainer tegenover de NOS.![]()
Wat een onzin, alsof een Serero dat wel doet/kanquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij dan juist zwakker gaat voetballen, hij moet zich met veel meer aspecten bezighouden zoals de verdediging ondersteunen, daar is hij juist niet goed in.![]()
Ik zou je beste aanvaller juist niet met die taken belasten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof een Serero dat wel doet/kan![]()
Of je versterkt juist je middenveld met een speler die af en toe eens een lekkere pass kan geven, als je zo redeneert kan je geen enkele speler op zijn natuurlijke positie zettenquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou je beste aanvaller juist niet met die taken belasten.![]()
Zou iemand bij Ajax al spijt hebben dat ze Mokotjo niet hebben gekocht voor 1,5 miljoen? Gewoon. Voor erbij te hebben zeg maar. Had niet misstaan in deze selectie.![]()
Alleen Serero is baasquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
Duarte is vies dik
Andersen is een mietje.![]()
Ajax heeft spijt dat ze Song niet hebben gehaaldquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:33 schreef TIM-846 het volgende:
Zou iemand bij Ajax al spijt hebben dat ze Mokotjo niet hebben gekocht voor 1,5 miljoen? Gewoon. Voor erbij te hebben zeg maar. Had niet misstaan in deze selectie.![]()
Ik weet wel zeker dat ze spijt hebben. Maargoed als Blind was gebleven had je Mokotjo niet nodig. Het is allemaal de schuld van Louis van Gaalquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:33 schreef TIM-846 het volgende:
Voor 1,5 miljoen had je met Mokotjo een goede standin gehad. Was nooit verkeerd geweest.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:34 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ze spijt hebben. Maargoed als Blind was gebleven had je Mokotjo niet nodig. Het is allemaal de schuld van Louis van Gaal![]()
Ja maar met Blind, Viergever, talent Bazoer en Mokotjo was het wel wat veel geweest. Ik denk dat bij Ajax iedereen er wel vanuit ging dat Blind gewoon zou blijven. Helaas.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:36 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Voor 1,5 miljoen had je met Mokotjo een goede standin gehad. Was nooit verkeerd geweest.![]()
Mokotjo kan toch ook prima spelen ipv Serero/Duarte en zulks.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:42 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja maar met Blind, Viergever, talent Bazoer en Mokotjo was het wel wat veel geweest. Ik denk dat bij Ajax iedereen er wel vanuit ging dat Blind gewoon zou blijven. Helaas.
Daarbij moet Bazoer nog maar eens bewijzen dat hij wat kan. Andersen kan er ook niets van.![]()
Mwah, Mokotjo is wel een echte CVM hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mokotjo kan toch ook prima spelen ipv Serero/Duarte en zulks.
Daarbij moet Bazoer nog maar eens bewijzen dat hij wat kan. Andersen kan er ook niets van.![]()
Klopt, maar dit is typisch Ajax. En de laatste 4 jaar pakt het toch altijd goed uit. Gelukkig hebben we met Serero nu een redelijke vervanger klaarstaan, en anders in de winter nog wat proberen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mokotjo kan toch ook prima spelen ipv Serero/Duarte en zulks.
Nouja. Blind is weg. Viergever kan prima, maar kan ook naar CV. En Bazoer, die moet eerst nog goed worden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mwah, Mokotjo is wel een echte CVM hoor.
Kijk naar Denswil, Andersen, Fischer. Zo'n speler is geen garantie voor iets.![]()
Ja Viergever kan ook wel spits, wil niet zeggen dat hij er goed is. Puur als CV is Viergever niet heel best, functioneert beter op het middenveld.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nouja. Blind is weg. Viergever kan prima, maar kan ook naar CV. En Bazoer, die moet eerst nog goed worden.
Kijk naar Denswil, Andersen, Fischer. Zo'n speler is geen garantie voor iets.![]()
Ja prima. Ik had Mokotjo er graag bij gehad. Daar heb je heel wat meer aan dan Bazoer, Duarte, etc.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja Viergever kan ook wel spits, wil niet zeggen dat hij er goed is. Puur als CV is Viergever niet heel best, functioneert beter op het middenveld.![]()
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zondag 31-08-2014 om 13:32:43De Boer laat tegen Fox Sports weten dat Ajax belangstelling heeft voor Sinkgraven, maar dat die deze zomer niet naar Ajax zal komen. reageer retweet
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zondag 31-08-2014 om 13:31:41De Boer: 'we zijn nog wel op zoek naar een type als Blind, dat moet dan wel een ervaren jongen zijn, geen jonge jongen' #foxsports reageer retweet
![]()
Mee eens, Ziyech was ook een prima aankoop geweest.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:50 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja prima. Ik had Mokotjo er graag bij gehad. Daar heb je heel wat meer aan dan Bazoer, Duarte, etc.![]()
Wat ik ook niet snap is dat Ajax belangstelling had voor Eto'o. Vervolgens gaat dat niet door. Prima.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mee eens, Ziyech was ook een prima aankoop geweest.
Maar dan zegt Overmars dat ze nog andere alternatieven hebben. Vervolgens tekent Siggy bij en was dat allemaal dus lulkoek. Zeg dan gewoon niet dat je naar wat anders zoekt.![]()
Of dat is gewoon niet in de media verschenen en hebben Ajax gewoon afgezegd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wat ik ook niet snap is dat Ajax belangstelling had voor Eto'o. Vervolgens gaat dat niet door. Prima.
Maar dan zegt Overmars dat ze nog andere alternatieven hebben. Vervolgens tekent Siggy bij en was dat allemaal dus lulkoek. Zeg dan gewoon niet dat je naar wat anders zoekt.![]()
Maar als je eerst interesse hebt in Eto'o, dan wil je dus toch een extra spits? Dan is 2 weken later toch niet opeens Siggy goed genoeg?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Of dat is gewoon niet in de media verschenen en hebben Ajax gewoon afgezegd.![]()
Alternatieven waren niet beter en ze gingen er ook wel vanuit dat Siggy weg ging voor een goede prijs. Hem voor een spotprijs proberen te dumpen is dan weer te duur.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maar als je eerst interesse hebt in Eto'o, dan wil je dus toch een extra spits? Dan is 2 weken later toch niet opeens Siggy goed genoeg?![]()
valt me ook niks tegen moet ik zeggen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:49 schreef Heeinz het volgende:
Ik vind Viergever toch echt een hele goede speler hoor, uitstekende aankoopHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Serero een redelijke vervanger noemenquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:45 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is typisch Ajax. En de laatste 4 jaar pakt het toch altijd goed uit. Gelukkig hebben we met Serero nu een redelijke vervanger klaarstaan, en anders in de winter nog wat proberen.Blind speelde hem uit de basis op cm
![]()
Balaannames van siggy, om te janken.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Serero omdat 'ie vorig seizoen al een redelijk aantal wedstrijden heeft gespeeld, en dus geen rookie meer isquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero een redelijke vervanger noemenBlind speelde hem uit de basis op cm
Forum Opties Forumhop: Hop naar: