abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144112697
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:27 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Dat ik zeg dat ik geen onthoofding heb gezien betekent niet dat het nep hoeft te zijn. Ik zeg alleen dat ik geen onthoofding heb gezien.
Geen idee waarom je mij quotte met die mededeling.
Ik heb ook geen daadwerkelijke onthoofding gezien en mijn favoriete kleur ns blauw
pi_144112729
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:29 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Geen idee waarom je mij quotte met die mededeling.
Ik heb ook geen daadwerkelijke onthoofding gezien en mijn favoriete kleur ns blauw
Dan heb ik waarschijnlijk de verkeerde gequote, excuus.
:@
pi_144112754
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:29 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Nee, maar Europa heeft er ook nauwelijks meer de middelen voor, ook al zouden ze het wel willen. Beetje een soort bloedzuiger is het, zuigend zodat de US of A alles maar oplost , terwijl wij er toch aanzienlijk meer last van kunnen krijgen, kijkend naar het aantal Europese Jihadgangers.
Zoals ik al zei: de ogen zijn geopend .

De VS snapt best dat de intenties van Europa nu eenmaal verschillen van hen. De VS wil nummer een op wereldtoneel blijven, dus ze moeten keihard blijven investeren in defensie. Europa wil ook nog dat de educatie, gezondheidszorg, verdeling arm-rijk in eigen land goed loopt.

Dat snapt de VS best.
pi_144112804
waar is er een video? graag dm
  dinsdag 2 september 2014 @ 20:34:09 #280
230320 schoolstudent
Gezegend met kortpittig kapsel
pi_144112868
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:32 schreef HulkHeld het volgende:
Check Bestgore en Liveleak. ^O^
pi_144112875
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ook redenen om niet te twijfelen.

Maar wat zijn de voornaamste argumenten?
Ik twijfel er niet meer aan dat dit nep is nee.

Echte onthoofdingsvideo's van IS zijn zeer bruut en genadeloos ranzig. Dit is meer een Hollywood productie. Het wegdraaien van het beeld is gedaan omdat men vandaag de dag nog steeds geen onthoofding kan faken zodat het er uitziet zoals het in het echt gaat.

Zes a zeven keer door iemand zijn keel heen raggen met een mes levert altijd bloed op. In deze video's geen druppel.

Er is tot op heden geen raw footage van de Foley onthoofding beschikbaar. Zo niet IS.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2014 20:35:01 ]
pi_144112888
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:32 schreef HulkHeld het volgende:
BREAKING AND DEVELOPING
NOTE: Liveleak will not be showing any new beheading video released by Islamic State
Read more at http://www.liveleak.com/view?i=04c_1409679526#YjqzXpscXR0Xu3Zr.99

dinsdag 2 september 2014 @ 20:34:56 #283
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144112941
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:34 schreef schoolstudent het volgende:

[..]

Check Bestgore en Liveleak. ^O^
Op Bestgore staat ie nog niet hoor ;)
  dinsdag 2 september 2014 @ 20:36:00 #285
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144112962
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Echte onthoofdingsvideo's van IS zijn zeer bruut en genadeloos ranzig. Dit is meer een Hollywood productie. Het wegdraaien van het beeld is gedaan omdat men vandaag de dag nog steeds geen onthoofding kan faken zodat het er uitziet zoals het in het echt gaat.

Zes a zeven keer door iemand zijn keel heen raggen met een mes levert altijd bloed op. In deze video's geen druppel.

Er is tot op heden geen raw footage van de Foley onthoofding beschikbaar. Zo niet IS.
Goede argumenten wel, je hebt helemaal gelijk.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_144113018
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Aha ok dus de slachtoffers zouden nog leven.
Ik zag in deze video het slachtoffer zijn been strekken en misschien ook aanspannen van spieren in bovenlichaam en gezicht?

Nah maar wie heeft die video's dan gemaakt? Kan me geen andere partij dan IS voorstellen, de daden zijn gruwelijk genoeg. Meer dan genoeg beelden.
En we kijk in een gemiddeld oorlog topic, daar wordt het Amerikaanse leger van veel meer beticht dus als de VS de IS zogenaamd in een kwaad daglicht zouden willen stellen, dan zou het offeren van twee onderdanen geen moeite zijn
pi_144113022
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:36 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Goede argumenten wel, je hebt helemaal gelijk.
Dit is het broertje van de weapons of mass destruction leugen.
pi_144113031
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:34 schreef Mylene het volgende:

[..]

BREAKING AND DEVELOPING
NOTE: Liveleak will not be showing any new beheading video released by Islamic State
Read more at http://www.liveleak.com/view?i=04c_1409679526#YjqzXpscXR0Xu3Zr.99

[ afbeelding ]
quote:
Dan kom ik enkel bij afbeeldingen uit. Dumpert een lege page?
  dinsdag 2 september 2014 @ 20:37:58 #289
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144113051
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:37 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

[..]

Ik zie het filmpje gewoon op dumpert hoor.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_144113072
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:37 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik zie het filmpje gewoon op dumpert hoor.
link?
  dinsdag 2 september 2014 @ 20:38:42 #291
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144113083

AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_144113085
quote:

[..]

[..]

Aan knopje aanzetten bovenaan.

Er is een derde die ze hebben.
pi_144113112
quote:

[..]

[..]

Jezus gast, je kan toch wel iets zelf?
Googelen of gewoon een pagina teruglezen want daar stond de link al aan.

Nu, rechtsboven klikken en NSFW uitzetten...
Edit: op die dumpert pagina ldo
  dinsdag 2 september 2014 @ 20:39:49 #294
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144113122
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dit is het broertje van de weapons of mass destruction leugen.
Als jij dat denkt. Ik denk dat de USA geen enkele intentie heeft om weer troepen te sturen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_144113134
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:37 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Aha ok dus de slachtoffers zouden nog leven.
Ik zag in deze video het slachtoffer zijn been strekken en misschien ook aanspannen van spieren in bovenlichaam en gezicht?

Nah maar wie heeft die video's dan gemaakt? Kan me geen andere partij dan IS voorstellen, de daden zijn gruwelijk genoeg. Meer dan genoeg beelden
De slachtoffers zijn mediamensen.... en misschien zelfs wel in dienst van...
Het been strekte pas na een aantal keer goed halen.... tijdens die halen geen kick.
pi_144113143
Het kan best dat ISIS dit filmpje heeft gemaakt en dat het echt is, maar dit lijkt meer op een video productie dan de algemenere filmpjes waar allah hakbar wordt geschreeuwd door mannen met baarden die heel bloederig mensen hun kelen door snijden. Dit is totaal anders, en doordat het zo anders is heb ik mijn twijfels.
pi_144113149
Nu lukt het ide
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Jezus gast, je kan toch wel iets zelf?
Googelen of gewoon een pagina teruglezen want daar stond de link al aan.

Nu, rechtsboven klikken en NSFW uitzetten...
Edit: op die dumpert pagina ldo
Nu lukt het inderdaad wel.
pi_144113197
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De slachtoffers zijn mediamensen.... en misschien zelfs wel in dienst van...
Het been strekte pas na een aantal keer goed halen.... tijdens die halen geen kick.
Ja alsof het verdoofd is oid.
Maar wie zou achter deze nep beelden zitten? Daar moet dan een persoonlijk doel achter zitten?
  dinsdag 2 september 2014 @ 20:41:45 #299
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144113203
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:40 schreef sneakydesert het volgende:
Het kan best dat ISIS dit filmpje heeft gemaakt en dat het echt is, maar dit lijkt meer op een video productie dan de algemenere filmpjes waar allah hakbar wordt geschreeuwd door mannen met baarden die heel bloederig mensen hun kelen door snijden. Dit is totaal anders, en doordat het zo anders is heb ik mijn twijfels.
Er wordt gedaan alsof IS geheel achterlijk is. Dat is dus niet zo.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 2 september 2014 @ 20:41:52 #300
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_144113210
quote:
Saudi Arabia intensifies crackdown on extremist groups

Eighty eight people are arrested days after imam is jailed for glorifying al-Qaida and Isis

Saudi Arabia is intensifying its high-profile crackdown on extremists against a background of growing alarm about jihadis in Iraq and Syria. it announced the arrest of 88 people, days after an imam was jailed for glorifying al-Qaida and the leader of Islamic State (Isis).

Scores of alleged militants have been imprisoned in recent weeks as the authorities have condemned Isis and warned, as King Abdullah told foreign envoys at the weekend, that terrorism needs to be fought "with force, reason and speed".

The government in Riyadh is rattled by the advances made by the jihadis and embarrassed by the fact Saudi nationals are estimated to make up the second biggest contingent of Arab foreign fighters in the ranks of the organisation, about 2,500 compared to 3,000 from Tunisia.

The Saudi interior ministry said it had arrested 88 people accused of preparing attacks at home and abroad. Three were Yemenis, one of unknown nationality and the remainder Saudis. Of those, 59 had previously been detained for membership of a "deviant group" – the usual term for al-Qaida. All had been under surveillance before being detained in the last few days, Al-Arabiya TV reported.

Saudi media are reporting almost daily on the discovery of signs of support for Isis – most recently in slogans scrawled on the walls of schools in the al-Naseem neighbourhood of Riyadh.

Having in effect defeated al-Qaida in a concerted anti-terrorist campaign in 2004, the government fears the consequences of fighters returning from the battlefields of Syria and Iraq and the enthusiasm they command at home.

It rejects accusations that it is responsible for creating the group because of Saudi promotion of fundamentalist doctrine and anti-Shia sectarianism over many decades. But the Saudis, Qataris and other Gulf states played a key role in backing Islamist brigades fighting to overthrow Syria's president, Bashar al-Assad, some of which later morphed into Isis.

"Isis could not have come about without the Gulf states turning a blind eye to funding," said Toby Matthiesen, a Gulf expert at the University of Cambridge. "It's this ad hoc mentality where they do something and don't think of the consequences. They felt they occupied the moral high ground. They wanted Assad to go but now are confronted with people who want to take over Mecca and Medina on the basis of Salafi Wahhabi ideology. Monarchs don't fit into that. Potentially there are a lot of Isis supporters in Saudi. It is a really tricky situation for them. And they are under heavy pressure from the west to show they are fighting Isis."

The anti-Isis campaign is also being pursued diplomatically, with the Saudis urging allies to shore up those threatened. Crown Prince Salman, the defence minister, was in Paris on Monday, seeking $3bn (£1.8bn) worth of weapons to help Lebanon's army fight a growing threat from jihadis in Syria.

The Saudi government now bans its citizens from fighting abroad, donating money or sympathising with militant ideologies. Last week the grand mufti urged young people to ignore calls to jihad from people representing deviant principles.

On Monday 17 men in Saudi Arabia were sentenced to jail terms ranging from two and a half years to 26 for following extremist ideology, planning to fight in Iraq, coordinating the travel of "misled" members of society and trying to turn public opinion against the state.

Last week a Riyadh court sentenced an imam to five years in prison after he was convicted of glorifying takfiri organisations that accuse others of apostasy. The unnamed imam was found guilty of inciting against the state in a sermon which was widely distributed on social networking sites. He also urged mothers to raise their children to be advocates of jihad and promoters of virtue. "Many Muslim lions have gone to Syria to fight the tyrant [Assad] and defend Islam," he said. He also praised the work of Abu Bakr al-Baghdadi, the leader of Isis.

If the Saudi government is alarmed, popular understanding of Isis seems limited. In a film circulating on social media a preacher named Sheikh Fawzan explains that the group is the creation of "Crusaders, Zionists and Safawis" (a pejorative term for Iranians and other Shia Muslims).In May, the interior ministry said it had dismantled a major terrorist organisation with 62 members and links to extremist elements in Syria and Yemen that was plotting attacks against government facilities and foreign interests.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')