Hier zou het ook zogenaamd rustig zijn. Was echter nog een achterstand van afgelopen donderdag. Daarbij de 150 gram HAH per huis gaf voor mijn twee wijken toch ruim 15 tassen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:25 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, hoewel de voorspelling hier "superrustig" was, was het hartstikke druk ,sommige wijken hadden vandaag meer dan afgelopen donderdag, terwijl het toen ook al druk was.
"We geven de bezorger op zijn donder', dat is kennelijk wat veel mensen willen horen, of die het nou volgens de regels heeft afgehandeld of niet. Liefst voorafgegaan door 'dat is mooi kut' of 'klote'.quote:Op maandag 1 september 2014 08:58 schreef VixenFromHell het volgende:
Mwehe, zo mooi weer hoe die webcare mee praat met de klagers. Nu gaan ze een klacht aanmaken voor iets wat al op de goede manier afgehandeld was: een beschadigd poststuk met excuusbrief.
quote:Op maandag 1 september 2014 10:05 schreef VixenFromHell het volgende:
Vergeet de Oei! nietal zijn ze tegenwoordig idd ook vaak van dergelijke woorden, wat ik eigenlijk niet zo professioneel vind.
Oh hier moest ik toch wel even om lachen...
"Lieve @PostNLWebcare ik wil graag aan uw zegel komen likken, schikt dat?" Het antwoord was dat likken niet kon maar liken wel
Oei! Nee diens wel hilarisch.quote:Op maandag 1 september 2014 10:05 schreef VixenFromHell het volgende:
Vergeet de Oei! nietal zijn ze tegenwoordig idd ook vaak van dergelijke woorden, wat ik eigenlijk niet zo professioneel vind.
Oh hier moest ik toch wel even om lachen...
"Lieve @PostNLWebcare ik wil graag aan uw zegel komen likken, schikt dat?" Het antwoord was dat likken niet kon maar liken wel
De meeste van ons krijgen gewoon braaf de tassen van de wijk die we moeten lopen/bezorgen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 03:12 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik werk niet bij post.nl maar heb er wel een behoorlijke klacht over. Kan mij van jullie van het personeel eens uitleggen waar mijn 2 CD zendingen die al op 12 augustus vanuit Italie en op 23 augustus vanuit Haarlen (NH) zijn gebleven?![]()
Schijnt schering en inslag te zijn met het ''spoorloos'' raken van pakjes bij dit postbedrijf. Daarbij worden alle klachten met standaard excuses afgedaan waarbij ik als ontvanger van de pakjes het nakijken heb. Je moet al alles aangetekend versturen om uberhaupt iets bezorgt te krijgen
Volgens mij bestaat het hele postbedrijf uit zwarte gaten waarin post ''spoorloos'' verdwjint en krijgen veel pakjes plosteling pootjes en vleugels.![]()
In de algemene voorwaarden staat zelfs iets dat post.nl geen verplichting heeft tot bezorging. Nou ben je als klant dan mooi klaar mee!
En wie steld dan de inhoud van die tassen samen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 03:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De meeste van ons krijgen gewoon braaf de tassen van de wijk die we moeten lopen/bezorgen.
Mijn frustratie en van veel andere verzenders (oa webwinkels) is terecht, Heel Google staat vol met klachten ermee en zelfs veel online juweliers durven al geen zaken meer te doen met post.nl vanwege de vele ''verdwijningen''.quote:Op dinsdag 2 september 2014 03:32 schreef houdjemond het volgende:
Weinig tot geen van ons heeft inzicht in de gang van zaken mbt je order.
Snap je frustratie wel maar, als we het niet hebben hebben we het niet.
De inhoud wordt samengesteld door de voorbereiders. Maar voordat het uberhaupt bij de voorbereider aankomt zijn er natuurlijk al vele andere mensen mee in aanraking geweest. Van je zending uit Italië is het natuurlijk niet eens zeker dat die ooit Nederland heeft gehaald, want in andere landen zullen ongetwijfeld ook wel eens pakjes verdwijnen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 03:44 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
En wie steld dan de inhoud van die tassen samen?
[..]
Mijn frustratie en van veel andere verzenders (oa webwinkels) is terecht, Heel Google staat vol met klachten ermee en zelfs veel online juweliers durven al geen zaken meer te doen met post.nl vanwege de vele ''verdwijningen''.
Zou wel eens willen weten hoe lang de gemiddelde vingers zijn van het personeel bij dit post bedrijf. Je gaat mij toch niet wijsmaken dat post zomaar ''verdwijnt'' Ik kijk graag naar SF films, maar geloof niet in zwarte gaten en ook niet dat pakjes ploteling uit zich zelf kunnen lopen of vliegen.
+1quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:40 schreef dud0r het volgende:
Heel google staat vol met klachten....Dat is ook logisch want mensen laten alleen van zich horen als het mis gaat.
Of wilde je zeggen dat die miljoenen zendingen per dag die wel aankomen elke dag een positieve review achter laten?
Dit.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:40 schreef dud0r het volgende:
Heel google staat vol met klachten....Dat is ook logisch want mensen laten alleen van zich horen als het mis gaat.
Of wilde je zeggen dat die miljoenen zendingen per dag die wel aankomen elke dag een positieve review achter laten?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:08 schreef Stacking het volgende:
Natuurlijk zijn wij verantwoordelijk voor het zoekraken. Natuurlijk zijn al onze duizenden PBZ's criminelen. Natuurlijk jatten wij jouw CD's. En natuurlijk kan er niks zijn misgegaan voordat een PBZ jouw zending überhaupt in handen heeft gehad.
En je verwacht dat we je gaan helpen als je zo post? Nee, verdwijn snel uit dit topic aub.
Fijn om te lezen dat je het leuk vindquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:24 schreef Pietertje71 het volgende:
Meeloop/fiets ronde is prima verlopen. De post was er rond 11:30.
Het was er even inkomen en ook leuk dat er huizen bij zijn met 'eigen dingen' zoals de reclame daar, post hier, hond A is lief, hond B minder, waar is die brievenbus..etc...)
2 1/2 uur meegelopen en was mooi binnen de tijd(als ik dit alleen had moeten doen was dit op zeker langer gaan duren).
Enkele foutjes gemaakt, maar op 1 na, op tijd hersteld
In totaal =/- 3 tassen incl HAH
Maar een binnenwijk is niet echt een vergelijking met een buitenwijk(op de scooter). Het ging om het idee om even mee te lopen voor 'the feeling'
Fijn om te lopen in een dorp
Je hebt ook altijd wat hequote:Op dinsdag 2 september 2014 17:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat je het leuk vind.
En foutjes maken we allemaal nog wel, zelfs na maanden/jaren.
Verder heb ik een kar gebroken vandaag9 volle tassen en HAH vond de lasnaad teveel van het goede.. -krak-
Chinesemakelijerommel!quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat je het leuk vind.
En foutjes maken we allemaal nog wel, zelfs na maanden/jaren.
Verder heb ik een kar gebroken vandaag9 volle tassen en HAH vond de lasnaad teveel van het goede.. -krak-
ja je had het eerder over een shitload,dat was vandaag alquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Sodeknetter, wat een lading post weer vandaag. Dikke boeken van Vink, brochures van Peter Hahn, een of ander Legokrantje, Golf Magazine, en 4 hah, waaronder zowel C1000 als Jumbo.
ik heb iets in China aangeschaft, moest ik me verifieren met id en cc(na betaling),quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Kreeg vanmorgen mijn creditcardafschrift ineens bezorgd door Sandd. Lekker dan, fijn idee dat mijn privacygevoelige informatie ergens bij iemand anders thuis op de keukentafel ligt.
Het scheelt in elk geval dat ze tegenwoordig niet meer het nummer van je creditcard op je afschrift vermelden. Dat hebben ze nog heel lang gedaan, en er zijn talloze webshops waar je enkel met een creditcardnummer (dus zonder controlenummer of Mastercard beveiligingscode) van alles kunt bestellen (bijv. Amazon).quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:26 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik heb iets in China aangeschaft, moest ik me verifieren met id en cc(na betaling),
dit is ook weer iets nieuws(wel betrouwbare firma,is tegen fraude)
Heb toch even mooi de belangsrijkste dingen afgedekt,dit voor het geval dat.
Maak er melding vanquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Kreeg vanmorgen mijn creditcardafschrift ineens bezorgd door Sandd. Lekker dan, fijn idee dat mijn privacygevoelige informatie ergens bij iemand anders thuis op de keukentafel ligt.
Ik heb al geklaagd bij ING, maar ik denk niet dat het wat uithaalt. Het is puur ontmoedigingsbeleid, want ze willen het liefst dat je alles digitaal doet. Lekker goedkoop voor hun, en jij blijft gewoon de volle mep betalen.quote:
jaren terug met de consumentenbond hebben heel veel collega's deze opgezegd(nadat die over ging)dit moet eigenlijk met ing ook gebeuren.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb al geklaagd bij ING, maar ik denk niet dat het wat uithaalt. Het is puur ontmoedigingsbeleid, want ze willen het liefst dat je alles digitaal doet. Lekker goedkoop voor hun, en jij blijft gewoon de volle mep betalen.
Ja, maar van bank veranderen doe je niet zomaar.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:46 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
jaren terug met de consumentenbond hebben heel veel collega's deze opgezegd(nadat die over ging)dit moet eigenlijk met ing ook gebeuren.
Hilarisch, ik houd wel van dit soort humor!!!quote:Over de pakketbezorging op zondag:
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)0b-bc65-40bf00bc350d
Let even op het kenteken vanaf 3:34
Stelletje heidenen!
lekkerquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:56 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik heb wel eens een collega door 'n fiets heen zien gaan, het frame brak gewoon doormidden bij een las (cheap-ass opoefiets van de Gamma).
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:56 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik heb wel eens een collega door 'n fiets heen zien gaan, het frame brak gewoon doormidden bij een las (cheap-ass opoefiets van de Gamma).
Kan ik me goed voorstellen. Die moderne fietsen zijn een hoop schijn (plastic), maar weinig degelijkheid.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:32 schreef Herfstblad het volgende:
Oudere Gazelles vind ik persoonlijk beter dan de nieuwere. Ik heb er eentje van 2 jaar en eentje van zo'n 13 jaar en die laatste vind ik een betere kwaliteit hebben.
O, geloof ik best ja. Als mijn oudje in iets betere conditie was, dan had ik geen nieuwe gekocht. Maar het ding zit aan elkaar met postelastieken zo ongeveerquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:35 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen. Die moderne fietsen zijn een hoop schijn (plastic), maar weinig degelijkheid.
Dat zou helemaal erg zijn, als het in de krant komt als een poststuk is aangekomenquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:40 schreef dud0r het volgende:
Nouja het past prima dus denk " doe ik even"quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hebt ook altijd wat he
6 tassen is dan ook de max, meer moet je niet mee willen nemen
Ik weet niet hoe vol ze bij jullie die tassen maken, ik heb er wel eens 3 die makkelijk in 2 hadden gepast, maar met 9 tassen rijden doe ik ook niet, hoor! Het absolute maximum wat ik (na enig herpakken) kan meekrijgen is 5.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:12 schreef houdjemond het volgende:
Tevens. . Fietsen met 9 tassen, hoe doen jullie dat?! 2 is bij mij max of ik trek wheelies terwijl ik dat niet wil :x
Soms een tas met 6 briefjes, maar meestal gewoon volstouwen tor aan de rits. Word ook letterlijk neergetyft dus til me kapot.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vol ze bij jullie die tassen maken, ik heb er wel eens 3 die makkelijk in 2 hadden gepast, maar met 9 tassen rijden doe ik ook niet, hoor! Het absolute maximum wat ik (na enig herpakken) kan meekrijgen is 5.
Fietsen met 9 tassen lijkt me wel erg veel. Maximum voor mij is zes tassen in één keer.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:12 schreef houdjemond het volgende:
Tevens. . Fietsen met 9 tassen, hoe doen jullie dat?! 2 is bij mij max of ik trek wheelies terwijl ik dat niet wil :x
Gelukkig gebeurt het nog zelden dat ik überhaupt zoveel post heb.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:00 schreef gelestipjes het volgende:
Dat volstouwen doe ik allang niet meer, ik neem nu gewoon 2 tassen mee, bij hoge uitzondering een keer 3, want ik vind het maar niks als je zo zwaar beladen bent dat je niet meer fatsoenlijk kunt sturen en iedere oneffenheid in de weg kan voelen. En meestal levert het ook nauwelijks tijdwinst op doordat je dan veel voorzichtiger moet fietsen
Ik bedoelde wel post en huis-aan-huis op dezelfde dag...quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:12 schreef houdjemond het volgende:
hele kleine tassen??quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:20 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik bedoelde wel post en huis-aan-huis op dezelfde dag...
Hoe krijg ik het mee? Nouja... Voor in het mandje kunnen zo'n twee tassen (post plus hah) achterin kunnen in elke tas anderhalf tas, misschien twee als hah het toelaat. Dan zit je al op 6 tassen. Als je dan ook nog je schoudertas vol laadt (zo'n kwart/halve tas) en twee tassen op je rekje legt/aan je zadel hangt en één tas bovenop je mandje gooit, zit je al aan negen.
Haj, die persoon krijgt een kaartje in de bus met de vraag om te frankeren.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:21 schreef Journalistjeee het volgende:
Hoi! Een vraagje.. Ik heb vanavond een pakketje in de brievenbus gedaan met een boek erin. Boek zit in een a4-envelop. Heb ik met m'n stomme hoofd helemaal niet nagedacht over de hoeveelheid postzegels en dacht ik dat twee postzegels wel voldoende waren. Zonder te wegen.Nu blijkt dus dat het boek wel wat zwaarder is en er voor 3,80 aan postzegels op moet zitten, maar dat heb ik dus niet gedaan. Mijn eigen adres heb ik niet op de envelop gezet, maar de persoon waar ik het boek aan heb verkocht ken ik niet eens! Hoe kan ik dit nou oplossen?
Heel stom dit, ik weet het. Hoop dat jullie meer weten..
Op deze vroege ochtend wilde ik een opmerking maken over klepperende gleuven in de nacht, maar nee, doe ik toch maar nietquote:Op woensdag 3 september 2014 05:22 schreef posje het volgende:
Waar halen ze al die post toch vandaan ineens? Niet bij de concurrent, want daar is het ook megadruk. Dagen van ruim zeven uur lopen/fietsen zijn geen uitzondering. Soms lig ik 's nachts nog te bezorgen
Nee hoor. Gewoon normaal gevulde posttassen en iets minder volle HAH-tassen. Dat is volgens mij i.v.m. het gewicht. Maar het was misschien ook wel een beetje overdreven beladen, maar dat scheelde mij iets van 10 minuten op en neer fietsen...quote:
het is alleen niet verantwoord,ze zijn gewoon verplicht je werktijd uit te betalen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:33 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Fietsen met 9 tassen lijkt me wel erg veel. Maximum voor mij is zes tassen in één keer.
Twee binnentassen per fietstas, één volledig gevuld op de bagagedrager tussen de fietstassen geklemd en al het overige in mijn twee schoudertassen.
En dan héél rustig fietsen, met name over drempels
Oh, en niet vergeten behoorlijk naar voren te leunen.
Wheelies maakt mijn fiets dan alleen wanneer ik er niet op zit terwijl ie niet van gietijzer maar van een lichte aluminiumlegering is gemaakt.
ik heb er lak aan,ik nat de de rest ookquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:41 schreef Rafierafie het volgende:
Naar aanleiding van het artikeltje in de 'dichtbij' moet ik toch even vragen:
Hoe houden jullie de post droog?
Bij mij geldt; als het regent wordt de post nat. Simpel.
Ik doe gewoon de flappen van mijn schoudertassen over de post heen en als het werkelijk met bakken uit de lucht kom wacht ik (hooguit 5 minuten) totdat het ergste voorbij is maar daarna loop ik gewoon verder.
Ik heb een keer een collega zien bezorgen met een paraplu in de ene hand en de post in de andere![]()
Dat gaat me echt te ver hoor!
dat is toch alleen bij sandzooi?quote:Op woensdag 3 september 2014 05:18 schreef Pietertje71 het volgende:
Ik zat even door mijnpostnl te bladeren omdat ik nogsteeds signalen krijg over niet uitbetaalde gewerkte uren, en het opgeven van (extra/werkelijk) gewerkte uren.
Ik zie iig dat de oranje kaart nu ook digitaal is in te vullen, maar niet waar je je gewerkte uren ook digitaal kan invullen.
Volgens postnl https://mijnpostnl.mijnpo(...)rjegewerkteuren.aspx zou dit staan onder:
Als je klikt op "meer of minder tijd doorgeven" dan kun je de overzichten vinden, dan moet je nog wel de week die je wilt zien zelf invullen en zelf alle eventuele meer-uren voor het huidige emolumenten-tijdvak optellen.
Ik ben overigens benieuwd of ik mijn uren digitaal en/of per post krijg te zienOm nu elke keer naar het depot te rijden om deze in te kunnen zien vind ik ook weer een beetje te veel van het goede
Ik weet niet of sommigen dit (moeten) doen, maar als je klaar bent met je ronde, om dan een SMSje naar je TC te sturen dat je klaar bent. Wie doet dit wel/niet of op een andere manier?
met die aanlevertijden komen ze zichzelf nog wel tegen,let maar op rond knjquote:Op woensdag 3 september 2014 05:24 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Op deze vroege ochtend wilde ik een opmerking maken over klepperende gleuven in de nacht, maar nee, doe ik toch maar niet
7 uur bezorgen
En dan straks de post zo rond 13:00 pas aangeleverd krijgen? Dat kan toch niet waar zijn?
Of gaan die wijken opgesplitst worden?
Dat is het eerst wat ik zij toen ik hoorde dat ze bepaalde tijden gingen aanpassen... Ze lijken echt totaal niet na te denken bij PostNL...quote:Op woensdag 3 september 2014 08:13 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
met die aanlevertijden komen ze zichzelf nog wel tegen,let maar op rond knj
Ik doe zelf onderhoud aan mijn fiets, dus voor mij geldt dat niet sowieso... Ik loop altijd binnen de tijd, dus ik zit een beetje in dubio wat betreft wel of niet overladen van mijn fiets.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:09 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
het is alleen niet verantwoord,ze zijn gewoon verplicht je werktijd uit te betalen.
buiten dat je fiets gaat geheel naar de haaien,en repa s moet je eerst weer voorschieten.
Van die harige gleuven, waar je niks tussendoor krijgt? Ja de post kwam gisteren om 13.00 uur. Maar bij de concurrent was ik al om 8.15 begonnen. Het was dus niet één wijk, maar vier. Vrijdag heeft PostNL weliswaar een daldag, maar de concurrent de drukste dag van het jaar. Ik hoop donderdag een beetje op tijd klaar te zijn (gisteren half zes) om ruim 16 kratten post te sorteren.quote:Op woensdag 3 september 2014 05:24 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Op deze vroege ochtend wilde ik een opmerking maken over klepperende gleuven in de nacht, maar nee, doe ik toch maar niet
7 uur bezorgen
En dan straks de post zo rond 13:00 pas aangeleverd krijgen? Dat kan toch niet waar zijn?
Dat SMSje bedoel je?quote:Op woensdag 3 september 2014 08:12 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dat is toch alleen bij sandzooi?
Mee eens.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:35 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Dat is het eerst wat ik zij toen ik hoorde dat ze bepaalde tijden gingen aanpassen... Ze lijken echt totaal niet na te denken bij PostNL...
Ja de post kwam gisteren om 13.00 uur. Maar bij de concurrent was ik al om 8.15 begonnen. Het was dus niet één wijk, maar vier. Vrijdag heeft PostNL weliswaar een daldag, maar de concurrent de drukste dag van het jaar. Ik hoop donderdag een beetje op tijd klaar te zijn (gisteren half zes) om ruim 16 kratten post te sorteren.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:44 schreef posje het volgende:
[..]
Van die harige gleuven, waar je niks tussendoor krijgt?[quote]![]()
Zou wel handig zijn, als ieder zijn eigen wijken afmeldde. De meeste bezorgers hier zullen vanuit een depot werken, daar meldt de depot-overste of alle wijken weg zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:06 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Dat SMSje bedoel je?
Ik heb gisteren meegelopen met een PostNL-bezorger en die moet een SMSje sturen als die met de wijk klaar is.
Zit idd wat in.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:10 schreef posje het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn, als ieder zijn eigen wijken afmeldde. De meeste bezorgers hier zullen vanuit een depot werken, daar meldt de depot-overste of alle wijken weg zijn.
En helemaal van de pot gerukt dat de depotverantwoordelijke nu elke dag moet bellen naar een vast nummer (dus sms kan niet meer). Dat op een tijdstip dat iedereen belt, dus soms ben je een kwartier bezig iemand aan de lijn te krijgen. Dat om alleen te melden dat alles in orde is.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:13 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
SMSje versturen zit je weer met kosten van de provider(wel/geen SMS-bundel) e.d. en wat je kan/mag declareren.
Klopt, dat heb ik ook. Plus dat ik een mailtje naar de teamleider en Randstad moet sturen wat ik die dag gedaan had.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:27 schreef allweather het volgende:
Hier hebben we pbz-met die o.a. tussen 14:30 en 15:00 moeten controleren of het depot leeg is en dit aan de teamleider moeten melden(sms of whatsapp als het depot leeg is, bellen als er nog een wijk staat).
quote:Op woensdag 3 september 2014 09:56 schreef posje het volgende:
[..]
En helemaal van de pot gerukt dat de depotverantwoordelijke nu elke dag moet bellen naar een vast nummer (dus sms kan niet meer). Dat op een tijdstip dat iedereen belt, dus soms ben je een kwartier bezig iemand aan de lijn te krijgen. Dat om alleen te melden dat alles in orde is.
Dat geldt volgens mij alleen voor het handjevol kantoren waar al Mijn Werk gebruikt wordt.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:12 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dat is toch alleen bij sandzooi?
Ik denk dat iemand die 7 uur loopt sowieso wel meer dan 1 wijk heeft, ws. wel 2 of 3. Die drukte als de schoolvakanties weer voorbij zijn is trouwens een jaarlijks terugkerend fenomeen.quote:Op woensdag 3 september 2014 05:24 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
7 uur bezorgen
Wist ik ook niet:)quote:Op woensdag 3 september 2014 10:02 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand die 7 uur loopt sowieso wel meer dan 1 wijk heeft, ws. wel 2 of 3. Die drukte als de schoolvakanties weer voorbij zijn is trouwens een jaarlijks terugkerend fenomeen.
Vergeet niet dat zover ik weet /mij is mede gedeeld, er sprake is van een GPS op de bezorgscooter.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:14 schreef Rafierafie het volgende:
Is dat nu die nieuwe bedrijfscultuur waar ze naar op zoek zijn? Nog meer wantrouwen?
Moeten we binnenkort een dagboek gaan bijhouden met alles wat we doen op een dag?
De tijd voor doorgeven van al die tijden en dat soort onzin wordt zeker niet uitbetaald?
Depotcontrole prima. Iedere dag tijden doorbellen/mailen/sms'en... nee.
Ik kan altijd nog naar huis lopen, wijk ligt zo ongeveer tegen mijn eigen straat aanquote:Op woensdag 3 september 2014 10:37 schreef Pietertje71 het volgende:
Dan vergeet geen tiewraps en duct-
tape mee te nemen
Ja, dat zou prettig zijn, maar wat denk je dat er nog aan werk vooraf gaat voordat jij je wijk gesorteerd en al hebt?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:06 schreef Pietertje71 het volgende:
Mee eens.
Zoals al hier eerder werd geopperd(ik meen door Kramerica): Het zou mooi zijn als de post bij de bezorger zo rond 09:00 zou liggen.
Zo trek je meer parttimers(met kids) aan. Niet nu om naar 13:00 te gaan werken
Hetzelfde alleen dan (veel)eerderquote:Op woensdag 3 september 2014 12:07 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja, dat zou prettig zijn, maar wat denk je dat er nog aan werk vooraf gaat voordat jij je wijk gesorteerd en al hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |