abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144418088
Dit gaat toch hopelijk geen Zwarte Piet discussie topic worden?
pi_144418107
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dus?
Mijn punt was dat als je er bij voorbaat van uit gaat dat een bepaalde afkomst/nationaliteit of uiterlijke kenmerken bepaald gedrag vertoont je simpel bent. Jij komt vervolgens met links over Marokkanen en Antillianen.

Pffff.
pi_144418122
quote:
18s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:59 schreef Kingstown het volgende:
Er werd een kleine poging gedaan. Hopelijk was dat het ook :P
pi_144418159
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mijn punt was dat als je er bij voorbaat van uit gaat dat een bepaalde afkomst/nationaliteit of uiterlijke kenmerken bepaald gedrag vertoont je simpel bent. Jij komt vervolgens met links over Marokkanen en Antillianen.

Pffff.
Nee, ik vroeg je waarom men afkomst en gedrag/karakter niet zou kunnen linken.
pi_144418184
quote:
18s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:59 schreef Kingstown het volgende:
pi_144418285
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, ik vroeg je waarom men afkomst en gedrag/karakter niet zou kunnen linken.
Nou heb jij het antwoord ?
pi_144418391
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou heb jij het antwoord ?
Nee.
pi_144418419
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee.
Ik ook niet. Maar alsnog denk ik dus ook dat het niet kan.
pi_144419552
Mooi overzicht van criminaliteit, allochtoon en autochtoon, van de afgelopen drie jaren.

http://statline.cbs.nl/St(...)D2=0&D3=0&D4=0-4&D5=(l-2)-l&HDR=G2,G1,G3,G4&STB=T&VW=T

Linkje pakt niet helemaal lekker, alleen 2013 dus.
pi_144423300
quote:
Drie van de vijf aangekondigde demonstraties in Den Haag op 20 september mogen alleen onder voorwaarden plaatsvinden. Twee andere betogingen mogen wel gewoon doorgaan.

De organisaties AFA, Pro Patria en NVU moeten zich houden aan de aangewezen locaties en de demonstraties moeten "statisch plaatsvinden", schrijft burgemeester Jozias van Aartsen in een brief aan de organisaties. Ze moeten dus op één plek blijven.

Muslim Defence League en IAVVS, de organisatie waar GeenStijl achter zit, krijgen geen beperkingen opgelegd.

Pijn in het hart
De burgemeester verbood alle organisaties vorige maand om in de Schilderswijk te demonstreren. Van Aartsen zei dit in een spoeddebat over eerdere demonstraties in de wijk die uit de hand waren gelopen. Hij nam dit besluit met pijn in het hart omdat het tegen de democratische principes ingaat.

Maar hij wil de goedwillende Schilderswijkers beschermen tegen radicalen van verschillende kanten. "Ideologische pyromanen brengen onze stad in gevaar", zei de burgemeester.

Onaanvaardbaar
Constant Kusters, voorzitter van de extreemrechtse partij NVU, vindt het "onaanvaardbaar" dat zijn partij niet door de Schilderswijk mag gaan om te demonstreren. Hij stapt daarom naar de bestuursrechter.

Kusters is optimistisch over de afloop van het kort geding: "De redenen en formuleringen die Van Aartsen in zijn besluit aandraagt, zijn dezelfde als die andere burgemeesters ooit hebben gebruikt om demonstraties van de NVU te verbieden of te beperken."

De gemeente denkt dat er geweld dreigt als de linkse AFA in de buurt van de NVU gaat demonstreren. Kusters denkt dat dat geen stand zal houden. "Daar hebben rechters al eerder een streep doorgehaald", aldus de NVU-voorzitter.

Pro Patria wil in de wijk Transvaal demonstreren, naast de Schilderswijk. De organisatie was niet bereikbaar voor commentaar.

http://nos.nl/artikel/697(...)aagse-protesten.html
pi_144423350
Ik denk dat ik naar de demo ga van GeenStijl :D

quote:
U dacht dat wij een grapje maakten hè? Dat we Oom Jozias een beetje zaten terug te fucken? Dat we helemaal geen demonstratie tegen verticaal filmen gaan organiseren. Wat kent u ons toch slecht. Hedenmorgen heeft onze Van Leeuwen een gesprek gehad bij Politie Haaglanden met niet minder dan drie ernstig geïnteresseerde officials. Na afloop stuurde hij dit telegram: "Ze zijn akkoord. STOP. Groen licht voor Operatie VVS. STOP. Maandag bevestiging van locatie. STOP. Voorbereidingen kunnen doorgaan." Gelooft u het niet? Bel maar naar de dienst Operationele Zaken bij Politie Haaglanden en vraag even naar Suzanne. Zij kan alles bevestigen. Of er echt 15.000 man komt, wilde de gemeente nog wel even weten. Welnu. Dat hang van u af. Bovenstaande - horizontale! - video is een call to arms. Figuurlijk dan hè, want we willen geen geweld & gedoe. We komen in vrede, voor een nobel streven: een einde aan de domheid. Een einde aan het gefaal. En een pleidooi voor horizontaal. Internet Against Vertical Video Syndrome. 20 september. Malieveld. Den Haag. Be there. Or be vertical. Peace! [HD TV]

http://www.geenstijl.nl/m(...)ilm_horizontaal.html
pi_144423386
Nog een bijbehorende festival map

http://www.geenstijl.nl/m(...)dwars_inbrengen.html
pi_144423578
Uiteraard is Pro Patria het er niet mee eens.

quote:
Pro Patria, het verzamelplatform voor iedereen die een stem tegen ISIS wilt laten horen, organiseerde op 10 augustus een mars in Den Haag. Deze werd onthaald op een stenenregen en de route werd ingekort. Direct daarna vroegen wij een nieuwe mars voor 20 september aan om de route te kunnen lopen die wij gepland hadden voor de 10e.

Vandaag kregen wij telefonisch en via brief te horen dat alle demonstratie aanvragen van alle organisaties van demonstraties zijn verboden door de gemeente Den Haag. Men stemt alleen in met een statische manifestatie (stilstaan), maar niet bewegen / lopen. Voor ons zou dit de Koekamp betekenen. Een en ander is toegelicht in brieven die zijn verstuurd naar alle organisaties. (1) Daar gaan wij niet mee akkoord en zullen dus de gang naar de rechter maken om het grondwettelijk recht op demonstreren en de vrijheid van meningsuiting dan maar af te dwingen via een rechtszaak.

Wij gaan er vanuit dat onze mars op de 20e doorgang zal vinden en zullen de bijna duizend deelnemers (2) niet in de kou laten staan. De bijna 6.000 likers van onze pagina (3) zullen we overhalen toch te komen om hun stem te laten horen!

Met vriendelijke groet,
Uw Pro Patria
https://www.facebook.com/ProPatriaNederland?fref=ts
pi_144423906
quote:
slim verdeeld, moslims in een hoek, de anti fascisten in een hoek en de rechtse rakkers in een hoek :s)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator donderdag 11 september 2014 @ 16:30:49 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144424492
quote:
superlachen op het centraal statiin aan het einde van de dag :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144424761
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:30 schreef sp3c het volgende:

[..]

superlachen op het centraal statiin aan het einde van de dag :')
idd, daar moet de politie nadrukkelijk aanwezig zijn! maar hier spelen ze misschien op in door start/eind stijden?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_144424868
quote:
Waar staan al die afkortingen voor?
  Moderator donderdag 11 september 2014 @ 16:45:37 #268
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144425017
quote:
99s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

idd, daar moet de politie nadrukkelijk aanwezig zijn! maar hier spelen ze misschien op in door start/eind stijden?
dat zijn ze sowieso

maar een busje ME in de Starbux laten wachten lijkt me geen overbodige luxe

daar zitten ze uit het zicht en als iemand begint te kutten zitten ze binnen 5 seconden in zijn nek
pi_144425025
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:41 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

1: Anti fascistische actie
2: Muslim Defence League
3: ...
4:Internet Against Vertical Video Syndrome
5: Nederlandse Volks Unie (?)
pi_144425112
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:41 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Internet Against Vertical Video Syndrome
MDL = Muslim Defence League
Afa = Anti Fascistische Alliantie (?)
NVU = Nederlandse VolksUnie.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_144425116
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:45 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat zijn ze sowieso

maar een busje ME in de Starbux laten wachten lijkt me geen overbodige luxe

daar zitten ze uit het zicht en als iemand begint te kutten zitten ze binnen 5 seconden in zijn nek

haagse politie is daar wel goed in :P

-Rabia Al-Basri
  Moderator donderdag 11 september 2014 @ 16:49:55 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144425171
ja dat komt door al die bontkraagjes (de kleding dus!) dan moet je bete je best doen he
pi_144425209
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

2: Muslim Defence League
Is dat groepje speciaal uit de grond gestampt n.a.v. die hele schilderswijk shit?
quote:
4:Internet Against Vertical Video Syndrome
:')
pi_144425222
Kunnen die lui niet allemaal een plekje krijgen in het stadion van Den Haag, dan kunnen er ook kaartjes worden verkocht aan mensen die willen kijken hoe het afloopt.
pi_144425236
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:51 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Is dat groepje speciaal uit de grond gestampt n.a.v. die hele schilderswijk shit?

[..]

:')
Geloof dat ze al eerder actief waren. Elk land heeft er een geloof ik :P
pi_144425251
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:51 schreef Wespensteek het volgende:
Kunnen die lui niet allemaal een plekje krijgen in het stadion van Den Haag, dan kunnen er ook kaartjes worden verkocht aan mensen die willen kijken hoe het afloopt.
Zou veel beter zijn idd.
pi_144425278
NVU - Nederlandse Volks-Unie

Edit: Ah, zie pas net dat het al gepost is.

En _O_ @ GeenStijl :D
pi_144425312
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik denk dat ik naar de demo ga van GeenStijl :D

[..]

5-9-14
pi_144425445
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

5-9-14
?
pi_144425481
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

?
Geeft niets. ;)
pi_144425507
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Geeft niets. ;)
Pfff

20 ?
pi_144425781
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:51 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

naar alle waarschijnlijkheid, nog nooit van gehoord namelijk.
-Rabia Al-Basri
pi_144425978
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Geloof dat ze al eerder actief waren. Elk land heeft er een geloof ik :P
https://www.facebook.com/likemuslimdefenceleagueholland/

Wat een gehaat op sjiieten joh, en dat claimt moslims te beschermen.
pi_144425995
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:12 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

https://www.facebook.com/likemuslimdefenceleagueholland/

Wat een gehaat op sjiieten joh, en dat claimt moslims te beschermen.
Sjiieten zijn geen echte moslims.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_144426027
Een bom op Den Haag is sowieso geen slecht idee, maar de 20e is wel een bijzonder geschikt moment. Nee maar serieus, iedereen die naar een van deze vijf demo's gaat, speldt zichzelf toch sociaal gezien een brevet van onvermogen op. Goed, die van GS is nog ludiek, maar vestigt toch onnodige aandacht op deze 'D-Day'.

Van de andere vier kun je hoogstens zeggen dat ze de AIVD een gelegenheid geven om in één klap hun verslaglegging voor dit jaar te doen. Alle potentiële Breivikjes, Volkertjes en Mohammed B.'tjes op één dag in hetzelfde stadscentrum, beter kan haast niet.
pi_144426480
quote:
99s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Sjiieten zijn geen echte moslims.
Zit jij bij de ISIS tegenwoordig? Wat zijn dit voor uitspraken.
pi_144426719
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:29 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Zit jij bij de ISIS tegenwoordig? Wat zijn dit voor uitspraken.
Is een feit, heb ik gehoord. Als ik bij de ISIS zat had ik jou wel gevraagd om praktische tips :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator donderdag 11 september 2014 @ 17:42:27 #288
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144426840
mjah terug ontopic kleuters
pi_144430765
vroeger spraken reltrappers elkaar met telefoon
" yoooo carlo.... weet je nog een weilandje waar wij je ajaxkalekop in elkaar kunnen slaan"
" heeeee keessiie.... kom met je feijnoordklootzakken naar piepppiep...."
Teveel heethoofden bij elkaar de 20 ste.
pi_144631755
quote:
De Anti-Fascistische Aktie (AFA) en de Nederlandse Volks-Unie mogen zaterdag niet in de Haagse Schilderswijk demonstreren. Dat heeft de bestuursrechter in Den Haag besloten. De rechter komt morgen met een toelichting.

De twee partijen spanden het kort geding aan tegen burgemeester Van Aartsen. Die had beperkingen opgelegd om een confrontatie tussen beide partijen te voorkomen.

Onaanvaardbaar
Het comité Samen tegen Racisme, waar de extreem-linkse AFA lid van is, wilde in een demonstratieve tocht van de Schilderswijk naar het centrum van Den Haag lopen. Volgens het comité kan alleen zo een breed publiek worden bereikt.

Van de Haagse burgemeester mag het comité alleen op Plein 1813 bijeenkomen. Dat is voor AFA en het comité onaanvaardbaar.

De NVU was van plan om van station Den Haag centraal naar de Schilderswijk te lopen, maar kreeg het Malieveld als locatie aangewezen.

http://nos.nl/artikel/699519-betoging-niet-in-schilderswijk.html
Hehehe en nu ?

Had ook gelezen dat de Muslim Defence League hun demo gaat aanpassen naar een standje met info vanwege bedreigingen.
pi_144634468
Nice!!
pi_144651526
LOL @ Telegraaf:

Kopje thee, Jozias!?

pi_144695482
quote:
De extreem-rechtse organisatie Pro Patria doet morgen niet mee aan een demonstratie tegen islamitische extremisten in Den Haag.

De organisatie was niet blij met de locatie die burgemeester Van Aartsen aan de demonstratie had toegewezen. "Door morgen op het door de gemeente voorgestelde grasveldje aan de rand van het stadscentrum onze onvrede te gaan uiten, gaan we niks bereiken", schrijft Pro Patria.

Andere aanvragen
Pro Patria heeft ook aanvragen gedaan om te demonstreren in Rotterdam en Voorburg-Leidschendam, maar de organisatie vond de gemeentelijke voorwaarden voor die demonstratie ook onaanvaardbaar.

De organisatie heeft nu besloten om alles op te schorten en een nieuwe aanvraag te doen, zodat van tevoren goed overlegd kan worden met de gemeentes.

Naast Pro Patria zouden morgen ook organisaties met zeer uiteenlopende doelstellingen demonstreren in Den Haag, zoals de extreem-linkse AFA, de extreem-rechtse NVU en IAVVS van website Geenstijl.

Of die demonstraties nog wel doorgaan, is nog onduidelijk. De Muslim Defence League ziet net als Pro Patria af van een betoging.

http://nos.nl/artikel/700(...)an-demonstratie.html
Jezus wat een huilies!
pi_144695802
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jezus wat een huilies!
En de demonstraties van de AFA en NVU gaan ook al niet door dus dit gaat met een sisser aflopen? Welke demonstraties blijven er nu nog over?
pi_144695868
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:55 schreef Gewas het volgende:

[..]

En de demonstraties van de AFA en NVU gaan ook al niet door dus dit gaat met een sisser aflopen? Welke demonstraties blijven er nu nog over?
Die van Geenstijl geloof ik nog wel :P
pi_144695996
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Die van Geenstijl geloof ik nog wel :P
Ergens zou het wel prachtig zijn als die demo als enige doorgaat EN er veel mensen op afkomen. :P
  vrijdag 19 september 2014 @ 16:13:01 #298
392000 Reconquista.
A Proud Infidel
pi_144696437
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:55 schreef Gewas het volgende:

[..]

De demo's van AFA en NVU gaan wel door. Niet in de Schilderswijk maar wel een 2 kilometertjes verderop (Koekamp).
“Guardians of Western Civilization”
Someone has to stand up and defend the world
pi_144696508
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 16:13 schreef Reconquista. het volgende:

[..]

De demo's van AFA en NVU gaan wel door. Niet in de Schilderswijk maar wel een 2 kilometertjes verderop (Koekamp).
Ah, dan had ik te snel gelezen. :P
pi_144696801
pro patria stumpers _O- _O- _O-
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')