Die gek roept dat elke week.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er riep ook iemand dat Flamini rood zou pakken.
*alors en ikquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik en alors zouden samen een team vormen. Dreamteam.
Maar geef mij nog even de tijd.
ik vergeef jequote:
Gelukkig maar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:56 schreef mrstylo het volgende:
Ramsey lijkt op Beckham Jr
[..]
ik vergeef je
Jortquote:Op maandag 1 september 2014 00:12 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag bij HFC - Sheffield
Oudste voetbalclubs van NL / ENG tegen elkaar. Jort heeft zich weer chic uitgedost.
Kakkerfeestjequote:Op maandag 1 september 2014 00:12 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag bij HFC - Sheffield
Oudste voetbalclubs van NL / ENG tegen elkaar. Jort heeft zich weer chic uitgedost.
De oudste 'profclub'. Sheffield F.C. is de oudste club die nog steeds actief zijn alleen niet op het hoogste niveau.quote:Op maandag 1 september 2014 08:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
Is Notts County niet de oudste club?
Nuquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
geen match of the day?
wat is deze kenker shit
Hij is nu in een lokale pub aan het hosselen, ik maak me geen zorgen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:47 schreef alors het volgende:
Ik mis Grifte alvast. Als hij maar niet verorberd is door het monster van Loch Ness.
Dat wisten we al lang.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:58 schreef Mani89 het volgende:
Dylan van Baarle pakt de leiderstrui in de Tour of Britain.
het weer van nederland slaat nergens al op..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |