Er begint me iets te dagen, het blijft een uitdaging om goed te richten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet ik het écht uitleggen?![]()
Oke...... komt ie....
Als ik een piemel heb zou ik staande piesen, maar aangezien ik geen piemel heb zit ik dus.
Snap je?
Ja lijkt me juist leukquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er begint me iets te dagen, het blijft een uitdaging om goed te richten.
Waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja lijkt me juist leuk![]()
Zolang je je naam nog in de sneeuw kan pissen zit het wel goed met het richten denk ik
Weet ik veel, deden die jongens op het schoonplein vroeger wel eens, ik heb ze nooit gevraagdquote:
Omdat het kan.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Omdat het kan.
Je kunt ook vanaf het balkon naar beneden pissen als treehut peuken aan het verzamelen is.
Jongens op het schoolplein moet je nooit geloven.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet ik veel, deden die jongens op het schoonplein vroeger wel eens, ik heb ze nooit gevraagd
waarom?
of Tom? of Ton?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu kunnen we gaan raden.
Ik denk dat Piet eigenlijk Bob heet.
Zolang ze maar wel luistert naar de jongens in het fietsenhok!quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jongens op het schoolplein moet je nooit geloven.
Je zit er dichtbij.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu kunnen we gaan raden.
Ik denk dat Piet eigenlijk Bob heet.
Ja, dat is héél verstandig...quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang ze maar wel luistert naar de jongens in het fietsenhok!
De volgende ochtend moest je een MAP halen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat is héél verstandig...![]()
Ken ik nog een verhaal over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |