quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:28 schreef Rezania het volgende:
En dan in de toekomst helemaal blij zijn als we echt energieschilden ontwikkelen.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat het een vergezocht concept is.Dat zeiden ze ook over de eerst communicators in Star Trek, en nu hebben we mobieltjes.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen grap hoor, Star Trek is serieus een inspiratiebron geweest voor meerdere technologieėn die we momenteel gebruiken.
Dat is een jeugdboek he.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:16 schreef bdd8 het volgende:
Ik lees nu een boek van die schrijver: Looking For Alaska. Aanrader
Heb je weer eens een bord voor je kop joh?quote:
Stargate Atlantis, Stargate SG-1 of Battlestar Galactica. Stargate Galactica bestaat niet.quote:
Cool man.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stargate Atlantis, Stargate SG-1 of Battlestar Galactica. Stargate Galactica bestaat niet.
Die nieuwste apenfilm? Die was wel tof imo.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Cool man.
Wat vind je van Rise of the planet of the rising apes's planet?
Twee zelfs.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je weer eens een bord voor je kop joh?
Tief op met je spoilersquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:50 schreef Aberella het volgende:
Hallo kan iemand me vertellen of Augustus Waters het overleefd?
dit dus. echt zo slecht en zo ge-overacteerd. Typisch Amerikaans sentimenteel gewauwel. Bah.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:32 schreef hoofdhead het volgende:
Film gezien, slecht acteerwerk en een verhaal wat iets voor 14 jarige meids was waardoor ik niet geraakt was en tijd van mijn leven verspilt had.
Ik moest huilen bij Executive Decision en Machete als StevenGOD doodgaat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Doe mij maar gewoon Fire Down Below of Out For Justice.
Brokeback mountain.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:50 schreef PausNicolaas het volgende:
wat is de andere film die je leven veranderd heeft dan?
das zeker net zoiets als Men in Black Menquote:
Jaloersquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:13 schreef Catch22- het volgende:
En je bent geen volwassen man. Je bent een jochie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |