Die zijn er stukje bij beetje afgeruktquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Al je moed om 'hoi' te zeggen?
Heb je geen ballen?
Ik had haar nog nooit zien posten. Waar had je haar gespot dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jullie zijn schatjes![]()
Ik heb alleen nog geen DM
Ah, en die groeien niet automatisch weer aan na een x aantal tijd?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zijn er stukje bij beetje afgerukt
Stel je niet aan joh. Volgens jouw redenatie had ik ondertussen in een weckpotje moeten wonenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
De inhoud wel, de containers zelf niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, en die groeien niet automatisch weer aan na een x aantal tijd?
Wat zoek je?quote:
No courage he has, no balls he needs.quote:
He needs to follow the yellow brick road....quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
No courage he has, no balls he needs.
Fax heeft een scriptje dat dagelijks de profielen van nieuwe users checkt op geslacht. Apple met notificatie bij vrouwelijk dit dat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had haar nog nooit zien posten. Waar had je haar gespot dan?
Nee, even zijn self pity aan de kant gooien en er voor gaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
He needs to follow the yellow brick road....
Iets met kinderen.quote:
Ah, ik wist niet dat hij zo handig was met computers. Of heb jij het voor hem gemaakt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Fax heeft een scriptje dat dagelijks de profielen van nieuwe users checkt op geslacht. Apple met notificatie bij vrouwelijk dit dat.
quote:
Nou ja, ik snap best dat fax soms gedemotiveerd is. Maar juist dat staat hem in de weg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
No courage he has, no balls he needs.
BSO?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Iets met kinderen.![]()
Nee, zo erg is het nog niet, maar heel veel ruimte voor specifieke wensen is er niet op de huidige banenmarkt. Leeftijd 0-12, liefst geen gigantische groepen. Werken met autistische kinderen vond ik heel tof, maar is geen vereiste.
Er is gewoon niet zoveel.
*Grinnik*quote:
Is vaak heel weinig uur terwijl je er dan niet echt iets naast kan doen. Daar kan ik de huur niet van betalen...quote:
Ja, als ik de verhalen mag geloven hebben die mannen het beter bekeken dan al die omslachtige sh*t die wij er allemaal van maken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:17 schreef Fascination het volgende:
Zit die docu te kijken. Zo'n vent vertelt: ja, dan ging ik 's ochtends naar m'n werk en zag ik een man lopen. We keken elkaar aan, wisselden telefoonnummers uit en tegen de lunchpauze hadden we seks. Godver, zo efficiënt.
Echt, hoor. Beetje seksen in een badhuis of seksbios wanneer je wilde. Daarna allemaal wel keihard afgestorven aan aids, maar ach, kleinigheidje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, als ik de verhalen mag geloven hebben die mannen het beter bekeken dan al die omslachtige sh*t die wij er allemaal van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |