Die zijn er stukje bij beetje afgeruktquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Al je moed om 'hoi' te zeggen?
Heb je geen ballen?
Ik had haar nog nooit zien posten. Waar had je haar gespot dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jullie zijn schatjes![]()
Ik heb alleen nog geen DM
Ah, en die groeien niet automatisch weer aan na een x aantal tijd?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zijn er stukje bij beetje afgerukt
Stel je niet aan joh. Volgens jouw redenatie had ik ondertussen in een weckpotje moeten wonenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
De inhoud wel, de containers zelf niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, en die groeien niet automatisch weer aan na een x aantal tijd?
Wat zoek je?quote:
No courage he has, no balls he needs.quote:
He needs to follow the yellow brick road....quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
No courage he has, no balls he needs.
Fax heeft een scriptje dat dagelijks de profielen van nieuwe users checkt op geslacht. Apple met notificatie bij vrouwelijk dit dat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had haar nog nooit zien posten. Waar had je haar gespot dan?
Nee, even zijn self pity aan de kant gooien en er voor gaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
He needs to follow the yellow brick road....
Iets met kinderen.quote:
Ah, ik wist niet dat hij zo handig was met computers. Of heb jij het voor hem gemaakt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Fax heeft een scriptje dat dagelijks de profielen van nieuwe users checkt op geslacht. Apple met notificatie bij vrouwelijk dit dat.
quote:
Nou ja, ik snap best dat fax soms gedemotiveerd is. Maar juist dat staat hem in de weg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
No courage he has, no balls he needs.
BSO?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Iets met kinderen.![]()
Nee, zo erg is het nog niet, maar heel veel ruimte voor specifieke wensen is er niet op de huidige banenmarkt. Leeftijd 0-12, liefst geen gigantische groepen. Werken met autistische kinderen vond ik heel tof, maar is geen vereiste.
Er is gewoon niet zoveel.
*Grinnik*quote:
Is vaak heel weinig uur terwijl je er dan niet echt iets naast kan doen. Daar kan ik de huur niet van betalen...quote:
Ja, als ik de verhalen mag geloven hebben die mannen het beter bekeken dan al die omslachtige sh*t die wij er allemaal van maken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:17 schreef Fascination het volgende:
Zit die docu te kijken. Zo'n vent vertelt: ja, dan ging ik 's ochtends naar m'n werk en zag ik een man lopen. We keken elkaar aan, wisselden telefoonnummers uit en tegen de lunchpauze hadden we seks. Godver, zo efficiënt.
Echt, hoor. Beetje seksen in een badhuis of seksbios wanneer je wilde. Daarna allemaal wel keihard afgestorven aan aids, maar ach, kleinigheidje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, als ik de verhalen mag geloven hebben die mannen het beter bekeken dan al die omslachtige sh*t die wij er allemaal van maken.
Oh, dan doe ik echt iets fout dusquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, als ik de verhalen mag geloven hebben die mannen het beter bekeken dan al die omslachtige sh*t die wij er allemaal van maken.
Werkt dat bij lesbiennes ook zo simpel? Al zal dat bij sommige hetero's vast ook zo werken. Ik maak het denk ik te omslachtig voor mezelf.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:17 schreef Fascination het volgende:
Zit die docu te kijken. Zo'n vent vertelt: ja, dan ging ik 's ochtends naar m'n werk en zag ik een man lopen. We keken elkaar aan, wisselden telefoonnummers uit en tegen de lunchpauze hadden we seks. Godver, zo efficiënt.
Dan wordt het lastig inderdaad. Specifieke banen zijn er inderdaad heel weinig. Toch veel succes gewenstquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is vaak heel weinig uur terwijl je er dan niet echt iets naast kan doen. Daar kan ik de huur niet van betalen...
Nee, lesbo's schijnen het minst seks te hebben als je mensen opdeelt in geaardheden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:20 schreef yats het volgende:
[..]
Werkt dat bij lesbiennes ook zo simpel? Al zal dat bij sommige hetero's vast ook zo werken.
Jep, is lastig. Als er werk was wat ik kon combineren met BSO waardoor ik wel mijn huur kon betalen zou het misschien wel weer een optie zijn, maarja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig inderdaad. Specifieke banen zijn er inderdaad heel weinig. Toch veel succes gewenst
Niet alleen jij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dan doe ik echt iets fout dus
Ik denk dat ze meer seks hebben dan aseksuelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, lesbo's schijnen het minst seks te hebben als je mensen opdeelt in geaardheden.
Hé Kaneelweel!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer seks hebben dan aseksuelen.
Die was ik vergeten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer seks hebben dan aseksuelen.
Dat zou je niet verwachten gezien hoeveel vrouwen op zijn minst bischierig zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, lesbo's schijnen het minst seks te hebben als je mensen opdeelt in geaardheden.
Dan ben ik in ieder geval niet alleenquote:
Ik ken het, ben ook druk aan het solliciteren en ik heb meer afwijzingen moeten verwerken dan er dagen in het jaar zijn lijkt het. Is niet leuk, maar de aanhouder wint.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jep, is lastig. Als er werk was wat ik kon combineren met BSO waardoor ik wel mijn huur kon betalen zou het misschien wel weer een optie zijn, maarja.
Thanks, ik vind het wel moeilijk om hoopvol te blijven.
Ja, ik weet het ook wel, maar tot nu toe ben ik overal relatief makkelijk ingerold. Dus het wordt wel even omschakelen. Maarjaaaaa.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ken het, ben ook druk aan het solliciteren en ik heb meer afwijzingen moeten verwerken dan er dagen in het jaar zijn lijkt het. Is niet leuk, maar de aanhouder wint.
Idem hier. Ik heb in 1,5 jaar denk ik ongeveer 200 brieven gestuurd en als ik in 20% van de gevallen een reactie kreeg is het veel. Maar uiteindelijk komt het vast goed.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ken het, ben ook druk aan het solliciteren en ik heb meer afwijzingen moeten verwerken dan er dagen in het jaar zijn lijkt het. Is niet leuk, maar de aanhouder wint.
Datingsite topicquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had haar nog nooit zien posten. Waar had je haar gespot dan?
Als alles makkelijk zou gaan, zou het ook niet leuk zijn. Soms moet je ervoor werkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook wel, maar tot nu toe ben ik overal relatief makkelijk ingerold. Dus het wordt wel even omschakelen. Maarjaaaaa.
Allicht. Ik hoop snel werk te hebben dus ik solliciteer op veel dingen die voorbij komen. En soms heb je net geluk en soms ook weer niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier. Ik heb in 1,5 jaar denk ik ongeveer 200 brieven gestuurd en als ik in 20% van de gevallen een reactie kreeg is het veel. Maar uiteindelijk komt het vast goed.
Nee, de aandeelhouder wint. Een van de redenen waarom ik ben vertrokken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms groeit het jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, en die groeien niet automatisch weer aan na een x aantal tijd?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Tja je zou bijna een relatie met hem begonnen om hem ongelijk te bewijzen,
mja misschien is dat zijn 'master-plan' ook wel.
Zoals ik zei, ik weet het wel. Maar het voelt anders.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als alles makkelijk zou gaan, zou het ook niet leuk zijn. Soms moet je ervoor werkenEn nee, dat is geen verwijt.
Daarom durf ik niet te reageren. Want als ik het gewoon niet probeer, kan ik er ook niet in falen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Blij dat ik niet de enige ben die veel afwijzingen te verwerken krijgt.
Je hebt dan altijd het idee dat je iets fout doet.
Moet je zelf doen.quote:
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:32 schreef Fascination het volgende:
Leuk onderwerp voor op de zaterdagavond.*gaat polsen doorsnijden
Dat is ook waar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik weet het wel. Maar het voelt anders.
[..]
Daarom durf ik niet te reageren. Want als ik het gewoon niet probeer, kan ik er ook niet in falen.
Och, ik vind mezelf verder niet zielig hoor. Alleen afgestudeerd zijn is nog niet zo'n succes op deze manier, maarjaaaaaa.quote:
Een gemiddelde zaterdagavondquote:
Ik ga tot 6pm met een kater in bed liggen. En jij?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Och, ik vind mezelf verder niet zielig hoor. Alleen afgestudeerd zijn is nog niet zo'n succes op deze manier, maarjaaaaaa.
Hebben mensen nog leuke plannen voor morgen?
Oh, dan heb ik denk ik nieuwe lenzen nodig,quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrolijk ende opgewekt
Beetje de aandacht erbij houden hequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik denk ik nieuwe lenzen nodig,
want dat heb ik dan even gemist.
Zal beter opletten.
Morgen krijg ik vrienden op bezoek en 's avonds naar de Griek!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Och, ik vind mezelf verder niet zielig hoor. Alleen afgestudeerd zijn is nog niet zo'n succes op deze manier, maarjaaaaaa.
Ik ga eerst met vrienden een 5-1 nederlaag tegen psv op tv kijken (maar we zien wel lichtpuntjes natuurlijk) en daarna de kater wegdrinken door een nieuwe kater te kweken op een verjaardag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrolijk ende opgewekt
Get fixin' Fax. Welterusten!quote:
Oh, heeerlijk! Ik kan daar soms zo van genieten, lekker uitbrakken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga tot 6pm met een kater in bed liggen. En jij?
Gezellig! En omnomnom.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Morgen krijg ik vrienden op bezoek en 's avonds naar de Griek!
Hahahaha. Ja nee, voetbal kijken doe ik niet. Maar wordt vast wel leuk inderdaad, onafhankelijk van de uitslag van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga eerst met vrienden een 5-1 nederlaag tegen psv op tv kijken (maar we zien wel lichtpuntjes natuurlijk) en daarna de kater wegdrinken door een nieuwe kater te kweken op een verjaardag.
Nee, zonder gein, het word wel een leuke dag morgen.
Je weet het, Thijs, na afloop het complete servies tegen de muur aan diggelen smijten als blijk van appreciatie kunnen ze altijd zeer waarderen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Morgen krijg ik vrienden op bezoek en 's avonds naar de Griek!
Stond ook al langer op de planning, en de Griek is altijd goed etenquote:
Is toch alleen met bruiloften daar? Toch maar eens wat vriendelijker naar de serveerster kijken dan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je weet het, Thijs, na afloop het complete servies tegen de muur aan diggelen smijten als blijk van appreciatie kunnen ze altijd zeer waarderen.
Door die moeder te bellen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:08 schreef yats het volgende:
Soms ben ik blij dat ik geen kinderen heb. Hoe troost je een kind van twee dat om haar moeder vraagt?
Hangt er vanaf. Heb je manboobs, yats?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:08 schreef yats het volgende:
Soms ben ik blij dat ik geen kinderen heb. Hoe troost je een kind van twee dat om haar moeder vraagt?
Dat allemaal klinkt serieus interessanter dan mijn zondagquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, heeerlijk! Ik kan daar soms zo van genieten, lekker uitbrakken.
Nou ik ben nu nog aan het oppassen, maar ben kapot dus ga thuis lekker slapen. Morgen naar de kerk denk ik, dan mijn kamer toonbaar maken en dan komen er vriendinnen langs. We moeten een 'stukje' bedenken voor op de bruiloft van een vriendin.![]()
[..]
Gezellig! En omnomnom.
[..]
Hahahaha. Ja nee, voetbal kijken doe ik niet. Maar wordt vast wel leuk inderdaad, onafhankelijk van de uitslag van de wedstrijd.
Mijn zusje is over maximaal een uur weer thuis. Ik heb het al opgelost, blijkbaar ben ik beter met kinderen (of met troosten) dan ik dachtquote:
Damn dudequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Heb je manboobs, yats?
Welnee, dat kind is gewoon moe en valt om van de slaap. Wacht maar tot je ze zelf hebt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:13 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn zusje is over maximaal een uur weer thuis. Ik heb het al opgelost, blijkbaar ben ik beter met kinderen (of met troosten) dan ik dacht
Zeggen dat mama er weer is als ze morgen wakker wordt, knuffelen, beetje water geven, eventueel nog een verhaaltje voorlezen, terug in bed.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:08 schreef yats het volgende:
Wel ja, ik zou ze meteen in een grotere pot zetten als ze zo hard groeien!quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zeggen dat mama er weer is als ze morgen wakker wordt, knuffelen, beetje water geven, eventueel nog een verhaaltje voorlezen, terug in bed.
Al het andere drinken kan niet omdat ze natuurlijk hun tanden al gepoetst hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wel ja, ik zou ze meteen in een grotere pot zetten als ze zo hard groeien!
Het was iets simpelers maar voor mij nieuws. De luier moest ververst worden. Nou ja, dat ging verbazingwekkend goed en ze viel meteen weer in slaapquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welnee, dat kind is gewoon moe en valt om van de slaap. Wacht maar tot je ze zelf hebt.
Oh ja, dat is de eerste check natuurlijk. Enthousiast kind wel, als ze voor het naar bed gaan nog een schone aan heeft gekregen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:26 schreef yats het volgende:
[..]
Het was iets simpelers maar voor mij nieuws. De luier moest ververst worden. Nou ja, dat ging verbazingwekkend goed en ze viel meteen weer in slaap
En nee, geen manboobs gelukkig.
Whehe. Ik begrijp dat je een soort oppas oom bent vanavond?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:26 schreef yats het volgende:
[..]
Het was iets simpelers maar voor mij nieuws. De luier moest ververst worden. Nou ja, dat ging verbazingwekkend goed en ze viel meteen weer in slaap
En nee, geen manboobs gelukkig.
Dan poetsen ze nog maar een keerquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Al het andere drinken kan niet omdat ze natuurlijk hun tanden al gepoetst hebben.
Neeeeee. Want dat is helemaal niet goed voor je tanden als je net nog iets gegeten of gedronken hebt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan poetsen ze nog maar een keer
Welterusten mensen, nog een kleine excursie naar Chernobyl en dan pitten
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik had onlangs geen luiers meer in huis (eigen schuld), dus moest ik meneer die nog niet helemaal zindelijk is er nog even uit halen om op de wc te zetten vlak voor ik zelf naar bed ging. Dat had ik hem van tevoren al gezegd. Hoop gemekker natuurlijk met zijn slaapdronken hoofd. En hij hoefde NIETS te doen, zo liet hij chagrijnig weten.
Terug op bed gelegd, nog geen half uur later zelf naar bed gegaan, even gechecked nog. En ja hoor, alles onder gezeken.Lovely om dat in het holst van de nacht nog te kunnen verschonen.
Maar dit hoort vast meer in OUD. Hier gaat het meer over bier en tieten. Hoop ik.
Jep. Dat ben ik wel vaker en ik vind het niet erg om te doen (ik wil ooit in een waarschijnlijk verre toekomst zelf ook nog kinderen krijgen en dit is een prima oefening).quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Whehe. Ik begrijp dat je een soort oppas oom bent vanavond?
Mag ik erbij komen liggen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga tot 6pm met een kater in bed liggen. En jij?
Jij mag dat altijd, dat weet je.quote:
Fijn! Dan ga ik daar nu over dromen!quote:
Wat heb je dan gestudeerd?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier. Ik heb in 1,5 jaar denk ik ongeveer 200 brieven gestuurd en als ik in 20% van de gevallen een reactie kreeg is het veel. Maar uiteindelijk komt het vast goed.
quote:
Strafrechtquote:
Dan ben ik ook niet verbaast, echt lastig voor mensen die rechten hebben gestudeerd succes man.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:50 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Strafrecht
Overigens duik ik er zo ook maar eens in nu mijn oppasdienst voorbij is.
Tja, lang leve het huidige kabinet en hun bezuinigingenquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:52 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dan ben ik ook niet verbaast, echt lastig voor mensen die rechten hebben gestudeerd succes man.
Ik heb geen enkel idee wat ik moet gaan studeren als ik het al doe dus ik voel met je mee het is allemaal klotequote:Op zondag 31 augustus 2014 01:53 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, lang leve het huidige kabinet en hun bezuinigingen
Plantsoenendienst.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel idee wat ik moet gaan studeren als ik het al doe dus ik voel met je mee het is allemaal klote
Gewoon laten liggen, toch.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik had onlangs geen luiers meer in huis (eigen schuld), dus moest ik meneer die nog niet helemaal zindelijk is er nog even uit halen om op de wc te zetten vlak voor ik zelf naar bed ging. Dat had ik hem van tevoren al gezegd. Hoop gemekker natuurlijk met zijn slaapdronken hoofd. En hij hoefde NIETS te doen, zo liet hij chagrijnig weten.
Terug op bed gelegd, nog geen half uur later zelf naar bed gegaan, even gechecked nog. En ja hoor, alles onder gezeken.Lovely om dat in het holst van de nacht nog te kunnen verschonen.
Maar dit hoort vast meer in OUD. Hier gaat het meer over bier en tieten. Hoop ik.
Het spijt me! Het was niet mijn bedoeling om een stukje bal af te rukken! fuck fuck!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |