abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Milf zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:08:58 #76
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_144004934
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:05 schreef selen het volgende:

[..]

3. Alleen het gezicht hoeft niet bedekt te zijn, de rest wel.

Zoals ik al zei. Er bestaan speciale zwemkleding voor moslima.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_144004945
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:07 schreef CrashO het volgende:

[..]

Is het ook niet toegestaan voor je dochter om te snappen hoe voortplanting werkt? :{ En jij studeert geneeskunde?
En ze heeft al een diploma voor Biomedische Wetenschappen als het goed is. Ze is hooggeleid, G!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144004974
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:08 schreef nikky het volgende:

[..]

Maar wat is het probleem dan?
pi_144004986
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:08 schreef nikky het volgende:

[..]

Nog stijlvol ook. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144004991
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:07 schreef CrashO het volgende:

[..]

Is het ook niet toegestaan voor je dochter om te snappen hoe voortplanting werkt? :{ En jij studeert geneeskunde?
Dat wel, maar liever niet over anale seks en andere immorele praktijken.
pi_144005009
Het zijn kínderen, potdomme. Kinderen van *reken* een jaar of 7 :') Laat kinderen lekker kind zijn als het om dit soort dingen gaat zeg... Bah.
Ja doei.
pi_144005017
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:10 schreef selen het volgende:

[..]

Seksuele voorlichting behandelt geen anale seks hoor. :') Alleen vaginale seks, bevruchting, zwangerschap en het voorkomen van SOA's.
pi_144005027
quote:
Sinds wanneer behandeld de basisschool anale seks? Voorzover ik weet alleen de basis. Welke onderdelen hebben man/vrouw, wat doe je ermee. hoe bescherm je je, etc...
pi_144005031
quote:

[..]

Dat behandelen ze niet op de lagere school, hoor, haha!
Make my day!
pi_144005037
quote:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Slecht geïnformeerd, onwetend, en toch een koppige mening hebben.
Troll?
pi_144005046
Oh, wij moesten tijdens seksuele voorlichting allemaal een banaan in een niet zo rijpe meloen met maar een heel klein gaatje duwen. Zo leerden we dat anale seks echt wel wat anders was, want voor gewone vaginale seks ging de banaan in een heel rijpe galiameloen met een groter gaatje. In groep 5 was dit.
Ja doei.
  Milf zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:12:07 #87
16000 nikky
pi_144005051
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:57 schreef selen het volgende:
Iedereen heeft verschillende normen en waarden. Wat ik goed vind, vind jij misschien niet of andersom.

VB: iemand geeft haar/zijn dochter een stukje pizza, de ouder ziet dit als beloning omdat het een voedingsmiddel/ snack is. Maar een andere persoon ziet dit misschien als vergif, omdat er allerlei verschillende smaakversterkers en of transvetten in zitten.
En hierdoor kwam bureau Jeugdzorg om de hoek kijken en was bijna dat kind uit huis geplaatst.

Die moeder is ziek en dringt dit op aan haar kind. Het gevolg is dat hij gepest wordt, te klein en overvoed is en niet weet hoe zich sociaal te gedragen.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_144005058
Geneeskunde in Nijmegen? Hoe heb je dat dan gedaan tijdens het bodypainten van organen? Het lichamelijk onderzoek bij PKO, waarbij je in BH en slip bij elkaar oefent?
pi_144005067
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:11 schreef CrashO het volgende:

[..]

Sinds wanneer behandeld de basisschool anale seks? Voorzover ik weet alleen de basis. Welke onderdelen hebben man/vrouw, wat doe je ermee. hoe bescherm je je, etc...
Sinds TS eens even goed van achteren is genomen tijdens de biologieles, duh.
  Milf zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:13:39 #90
16000 nikky
pi_144005110
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, wij moesten tijdens seksuele voorlichting allemaal een banaan in een niet zo rijpe meloen met maar een heel klein gaatje duwen. Zo leerden we dat anale seks echt wel wat anders was, want voor gewone vaginale seks ging de banaan in een heel rijpe galiameloen met een groter gaatje. In groep 5 was dit.
Bloem! :D
pi_144005126
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 16:28 schreef selen het volgende:
nou, ik ben typisch turks. Eervol, netjes, aardig, slim mooi..... :D

Turken heb je echt overal he, zelfs op fok .. Dus zijn hier ook turken die net zo knap zijn als cagatay???
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 22:08 schreef selen het volgende:
Hepiniz turk degilmisinz hepiniz ayni boksunuz. Ben ermeniyim turk degil.

Kut turken verpsten alles
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 22:18 schreef selen het volgende:
BEN geen kloon Jullie turken zijn zo dom . Geen wondrr dat 80% op het vmbo zit. Hoogste opleiding die ze doen is mbo kappersopleiding :D

Wat ze wel goed kunnen is stukjes land afpakken. Zie armenië. Noord-Oost-tr zou armenië geweest zijn.
Hepmz hrant dinkiz hepmz ermeniyz!

So dat moest ik ff kwijt.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:58 schreef selen het volgende:
Turkije bestaat niet. Armenie, griekenland, en koerdistan bestaan. Stelletje kutturken.
Kutkloontje en een kuttroll, sowieso. :')
pi_144005133
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:12 schreef Skittles het volgende:
Geneeskunde in Nijmegen? Hoe heb je dat dan gedaan tijdens het bodypainten van organen? Het lichamelijk onderzoek bij PKO, waarbij je in BH en slip bij elkaar oefent?
vrouwelijke medestudenten.
  Moderator zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:14:18 #93
45833 crew  Fogel
pi_144005135
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:12 schreef nikky het volgende:

[..]

En hierdoor kwam bureau Jeugdzorg om de hoek kijken en was bijna dat kind uit huis geplaatst.

Die moeder is ziek en dringt dit op aan haar kind. Het gevolg is dat hij gepest wordt, te klein en overvoed is en niet weet hoe zich sociaal te gedragen.
Ik had even over de quote heengelezen en dacht dat je de situatie van TS beschreef.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_144005141
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
:D
pi_144005142
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:13 schreef nikky het volgende:

[..]

Bloem! :D
Ja, want vanaf groep 6 was er aanvullend schoolzwemmen. Je kunt maar beter goed voorbereid zijn.
Ja doei.
pi_144005156
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:14 schreef selen het volgende:

[..]

Hmm, lekker stoeien als echte potten. :9 Heb je daar ook nog pics van? :~

Weet jij trouwens niks van het mannelijk lichaam dus? :D Wat een faalstudieopleiding dan. _O-
pi_144005204
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:11 schreef agter het volgende:

[..]

Dat behandelen ze niet op de lagere school, hoor, haha!
Jawel, mijn buurvrouw heeft zelfs een klacht ingediend hierover (haar zoon gaat naar groep 8), omdat de 'meester' dit soort onderwerpen ging bespreken in de klas.
pi_144005206
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:14 schreef selen het volgende:

[..]

Tijdens het bodypainten stond ik toch echt met minstens 4 mannelijke medestudenten ;)
Je hebt nooit een werkgroep met enkel vrouwen, toch wel minstens 1 man.

Bij PKO idem dito, en de lessen waar het voorgedaan werd en er een man zich uit moest kleden hoe heb je dit dan gedaan? Het lokaal uitgelopen?
pi_144005218
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:14 schreef Rezania het volgende:

[..]

Hmm, lekker stoeien als echte potten. :9 Heb je daar ook nog pics van? :~

Weet jij trouwens niks van het mannelijk lichaam dus? :D Wat een faalstudieopleiding dan. _O-
Geloof mij maar, ook geneeskundestudent in Nijmegen, dat je toch echt wel op mannen oefent. :P
pi_144005220
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 01:36 schreef selen het volgende:
Ik zou mijn eigen wereldje creeën. Zelf oneindig veel genetisch gemanipuleerde embriyo's maken, die later grote mensen worden en die mij allemaal gaan gehoorzamen. Een koninkrijk oprichten, met honderden duizenden slaven, die voor mij werken. Alle geld, roem en macht zullen van mij zijn. Muhahahhaahha
Amusement hoort er ook nog bij/ moet niet saai worden. Dus als koningin van de wereld ga ik ook elk jaar de hongerspelen organiseren. 24 mensen mogen dan meedoen aan de wedstrijd, en slechts 1 wint (oft gaat niet dood).

Onschuldig gedachtegang he?
Dat mag dan weer wel van Allah? Progressieve gozer hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')