eh je kunt er beter mee neuken - dan komen er weer es wat mensen op de planeetquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:57 schreef Bombvis het volgende:
De eerste knappe vrouw die ik tegenkom uitkleden en er op masturberen
Je bent best potent als je een lijk zwanger weet te neuken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
eh je kunt er beter mee neuken - dan komen er weer es wat mensen op de planeet
waarom?quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Dan ga ik eens kijken wat er buiten de zolderkamer nog meer is
De oplossing:quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:16 schreef DrDentz het volgende:
Nou omdat ik dan geen stroom meer heb waarschijnlijk
Wie start de Python dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Naar de Efteling, geen wachtrijen!
Echt..quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:19 schreef Riddler86 het volgende:
Ik denk dat ik dan nog snel even naar de Albert Heijn ga om vla te halen, voor je het weet is alle vla ter wereld niet goed meer.
Kun je iedere auto meenemen, ga je met een bestelbusje rondcruisen..quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:06 schreef SherlockHolmes het volgende:
Allemaal winkels binnen gaan, alles pakken, bestelbusje jatten en daarmee rondcruisen, mooie villa uitzoeken om in te wonen. en natuurlijk, anderen zoeken, om ons te verspreiden
-SH
Hahaha, tuurlijk, als ik 10 TV's ga jatten doe je dat niet in een kleine bak hé.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:09 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Kun je iedere auto meenemen, ga je met een bestelbusje rondcruisen..
Om ze vervolgens aan wie door te verkopen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:10 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Hahaha, tuurlijk, als ik 10 TV's ga jatten doe je dat niet in een kleine bak hé.
-SH
In de villa waar ik dan woon neerzetten. Gamepc jatten aansluiten en gamen, dan weer naar een ander land gaanquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Om ze vervolgens aan wie door te verkopen?
Dan is het geen jatten als het van niemand is.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
Easy, elke gave auto waar ik in zou willen rijden jatten en lekker mee rond cruisen, verder allerlei legerspul stelen en daar een beetje mee kutten, wild jagen met machinegeweren, leren vliegen/varen![]()
Zou mezelf prima vermaken voor een jaar of 5, daarna wss een kogel in mijn hoofd zetten
Ook hier geldt, dan is het geen stelen. Het is van niemand.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:47 schreef Kwamo het volgende:
Als de snelwegen vrij zijn: lekker hard rijden in een gestolen auto.
Men neemt een levende eicel, en haalt daar het DNA uit... --> KUT!quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:42 schreef FastFox91 het volgende:
Ik zou mij toch maar eens verdiepen in hoe dat klonen nou precies zit.
Fappenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef SecretStoryWous het volgende:
Stel dat iedereen vergaat, maar dat jij op de 1 of andere manier blijft leven. Wat ga je dan doen?
Viespeukquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:23 schreef Kyubey het volgende:
Een hond nemen en dan rondzwerven en huilen als de hond doodgaat
Alleen de ontploffing van de eerste bom krijg je dan. De rest verdampt gewoon in de vuurbal.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:22 schreef th1nk het volgende:
ik zou als een klein kind alle atoombommen aan elkaar plakken en op een afstandje kijken wat een knal dat geeft
dan zou ik natuurlijk ook eerst alle relevante boeken lezen om een uiterst synchrone sequence te kunnen bewerkstelligen. smartassquote:Op zondag 16 december 2012 00:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Alleen de ontploffing van de eerste bom krijg je dan. De rest verdampt gewoon in de vuurbal.
Kernwapens zijn absoluut geen conventionele explosieven die je even simpel ontsteekt. De detonatie is een nauwkeurig te volgen meerstappen-plan
http://www.johnstonsarchive.net/nuclear/diagthermon.html
Ik dacht het, jij zei het alquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je bent best potent als je een lijk zwanger weet te neuken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |