Al een datum in gedachten?quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Posbank? Mwoa, vanaf het paviljoen richting Rozendaal vind ik weinig aan om eerlijk te zijn. Maar misschien vinden anderen het wel leuk.![]()
Heb nog even wat gespeeld en een stuk IJseldijk mee gepakt (blauw; origineel paars en aangepast). Nu 150km:
[ afbeelding ]
Rood en blauw gecombineerd minus Posbank is 185km. Da's denk ik wat ver voor een snertrit
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:23 schreef Erasmo het volgende:
Is die foto uit de op nou de laatste foto die ooit genomen is van de Busa?
Normaal zou ik aanbieden je te slepenquote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:27 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Yup, denk het wel. Was mijn Ninja's beste vriendje ook.
2 november komt bij wel mooi uit, of bedoelde je dat niet?quote:
2 ijsjes?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh je bedoelt dat we tijd genoeg hebben om te uitbuiken?
Jup, daarom dacht ik, laat de voorrijder maar een voorstel doen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, niet echt. Ik meen dat de meetingmanager site nog steeds kadoek is, klopt dat?
Ik weet dat dat bij sommigen zo zal zijn. We'll see!quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:11 schreef Salatrel het volgende:
Ik weet pas kort van week ervoor of ik op een datum kan dus zodra de datum bekend is en ik heb mijn rooster laat ik het wetende intentie om mee te rijden is er iig
Ik weet niet welk opmerkingenveld je bedoelde, dus ik heb bij alle opmerkingen m'n voorkeur opgegevenquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
Helaas geen meeting manager, dus dan maar via datumprikker.nl
INSCHRIJVEN SNERT RIT:
http://datumprikker.nl/afspraak/inschrijven/p7xpeapgyqma2dx9/
Emailadres is niet zichtbaar voor anderen, naam wel (gebruik dus je username). Zet bij opmerkingen ff neer of je snert -of voor degene die dat niet lusten- tomaat- of groentensoep wilt
Je hebt ook nog een algemeen opmerkingenveld, maar niet zoveel uit waar. Het is doorgekomenquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:41 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik weet niet welk opmerkingenveld je bedoelde, dus ik heb bij alle opmerkingen m'n voorkeur opgegeven
Oh, niet gezienquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een algemeen opmerkingenveld, maar niet zoveel uit waar. Het is doorgekomen
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:11 schreef Salatrel het volgende:
Ik weet pas kort van week ervoor of ik op een datum kan dus zodra de datum bekend is en ik heb mijn rooster laat ik het wetende intentie om mee te rijden is er iig
Aan de datumprikker te zien, had ik niet eens zo'n gekke dag gezegdquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:40 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
2 november komt bij wel mooi uit, of bedoelde je dat niet?
Klopt!quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:51 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Aan de datumprikker te zien, had ik niet eens zo'n gekke dag gezegd
Ja, natuurlijkquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:55 schreef Atreidez het volgende:
Snert is specifiek de soep dus? Met snertweer kom ik nietga morgen even me agenda ernaast leggen.
Ik denk dat er bij Westland en maasvlakte ook wel leuke route uitgezet kan worden, of is daar al eens gereden? Heb zelf totaal geen ervaring nog met routes maken, maar Westland ben ik op de gok wel leuke weggetjes tegen gekomen.
ik nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
Pinkdwarf kan goed inschatten, het lijkt erop dat 2 november de meeste mensen kunnen![]()
Hmpf, kan anders ook wel de 8e, als ik de enige ben die dan halve andere plannen had.quote:
Al gedaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
Okeuj, dan wordt het de 8e
Mjamn moet maar even de plannen verzetten
dat zal ik wel geweest zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:39 schreef Erasmo het volgende:
Wie reed er ook alweer met camera achter mij toen wel die lui met rugzakken langs de weg tegen kwamen? Was in het bos voor de pitstop.
quote:
Heb jij dat momentje op camera dat ik naast een groep giechelmeisjes een enorme knal produceerde toevallig vastgelegd?quote:
zou ik even moeten checken. Maar over het algemeen zit er behoorlijk wat windherrie doorheen dus of het uberhaupt hoorbaar is betwijfel ikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb jij dat momentje op camera dat ik naast een groep giechelmeisjes een enorme knal produceerde toevallig vastgelegd?
Als jij richting Apeldoorn rijdt, ga jij dan via knooppunt Deil en dan over de A15 richting A50 of kies je meer iets van A59/A50? In dat laatste geval zouden we bij dat tankstation (Gagelbosch De Gagel) kunnen afspreken vlak na dat knooppunt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:46 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet de 2e ook werken8e kan ik nog maar dat moet ik heel snel weten om nog vrij te kunnen krijgen
Ja, maar dat is dan weer net niet voor herhaling vatbaarquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:49 schreef Pinkdwarf het volgende:
10.30 is de standaard tijd. Dat haalden de mensen uit Brabant ook toen we in Friesland hadden afgesproken. Gewoon op tijd je bed uit
Tussen half 11 en 11 uur. Het is iets meer dan een uur vanaf DB? Zo vroeg is dat nou ook weer nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:45 schreef Amoeba het volgende:
Half 11 al in Apeldoorn, dat gaat echt lastig worden?
[..]
Als jij richting Apeldoorn rijdt, ga jij dan via knooppunt Deil en dan over de A15 richting A50 of kies je meer iets van A59/A50? In dat laatste geval zouden we bij dat tankstation (Gagelbosch De Gagel) kunnen afspreken vlak na dat knooppunt.
Ik moet 's ochtends werken van 5-7.30quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:49 schreef Pinkdwarf het volgende:
10.30 is de standaard tijd. Dat haalden de mensen uit Brabant ook toen we in Friesland hadden afgesproken. Gewoon op tijd je bed uit
Okay. Spreken wij nog even een plek af zodat we samen rijden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan weer net niet voor herhaling vatbaarbijna 500km snelweg voor een rit van 130km. Was een mooie rit maar ik ga het niet nog eens doen
Half 11 in Apeldoorn is prima. Ik heb er vrij voor gevragen, ben benieuwd.
Ik moet vanaf Eindhoven komen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tussen half 11 en 11 uur. Het is iets meer dan een uur vanaf DB? Zo vroeg is dat nou ook weer niet
Als ik daadwerkelijk vrij krijg dan doen we dat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet 's ochtends werken van 5-7.30
[..]
Okay. Spreken wij nog even een plek af zodat we samen rijden?
[..]
Ik moet vanaf Eindhoven komen.
Harley Davidson knul.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als ik daadwerkelijk vrij krijg dan doen we dat.
Maar je komt toch niet op die Duc van je hé? Ik wil geen rondvliegende onderdelen tegen mijn nieuwe laklaag aan
Ja, maar toen reed Nero voorop op de snelweg, die had de gang te pakkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:49 schreef Pinkdwarf het volgende:
Tering, dat zijn toch geen werktijdenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet 's ochtends werken van 5-7.30
[..]
Okay. Spreken wij nog even een plek af zodat we samen rijden?
[..]
Ik moet vanaf Eindhoven komen.
Ik was bezig met een andere route, alleen is de DC-plug in mijn laptop kapot, dus moet ik ff die repareren of de route overnieuw fixen.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:10 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ja, maar toen reed Nero voorop op de snelweg, die had de gang te pakken
Ik rijd met m'n auto de losse verkoop (dus pakjes voor Bruna, Primera, tankstations, supermarkten, hotels) voor het Eindhovens Dagblad (en al die andere krantenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tering, dat zijn toch geen werktijden
Haha, ik vind deze ook wel vet:quote:
Je had je AVD toch al gehaald?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Mooie fiets, nu ik nog
ja een 996 en een busaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al wat gevonden?
Ah, toch maar oud en vertrouwdquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja een 996 en een busa
Denk dat het de Busa gaat worden, maar ik wacht tot het voorjaar. Eerst grotere schuur neerzetten. Normaal zou ie nu ook de stalling in gaan.
Kippen levend in brand gestoken in Leusdenquote:Drie kippen zijn afgelopen week zo mishandeld bij een pannenkoekenboerderij in het Utrechtse Leusden dat ze zijn overleden. Twee kippen zijn in brand gestoken, de derde is mogelijk gestikt doordat tape om de kop van het dier was gewikkeld, meldt de politie.
De mishandelingen vonden op twee verschillende momenten plaats. Dinsdag werden twee kippen in brand gestoken. De derde kip werd tussen donderdagavond en zaterdagmiddag ingetapet. De politie is op zoek naar mensen die meer weten van de mishandelingen.
Kippetjesquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Kippen levend in brand gestoken in Leusden
lijkt me waar wij gezeten hebben.
als je dat van tevoren al afspreekt is het niet meer spontaanquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:57 schreef Atreidez het volgende:
Zondag 22 gradenIemand zin in een spontaan Z holland ritje?
Ik doe wel even zwaaien als ik vanavond voorbij rijquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:33 schreef Nero22 het volgende:
In Amsterdam is het baggerweer en tentamenweek volgende week.
Gisteren 600km gereden. Luxemburgquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:39 schreef rulerofdeath het volgende:
Het is mooi weer, ik maak vanmiddag nog even een rondje
in luxemburg? of luxemburg heen en terug?quote:
Dat laatste ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in luxemburg? of luxemburg heen en terug?
dat zijn beste ritjesquote:
Al een beetje verder met poetsen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
Net alvast de route gereden. Vind 'm zelf eigenlijk net te lang (ben nu redelijk gaar), dus zal er nog ff wat aan sleutelen.
Op zich verder een mooie route.
Dat wordt een spannende kerst ochtend.......quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:53 schreef Amoeba het volgende:
Ik ga met Kerst een nieuw motorpak van m'n ouders krijgen. Tot zolang maar even die oude van m'n pa gebruiken.
Ik weet niet eens of ik thuis ben. Ik mag Kerst altijd overslaan van m'n ouders.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat wordt een spannende kerst ochtend.......
Jij MAG dat? neem aan dat je ouder dan 18 bent? En ik mag ervan uitgaan dat iedereen van 18 gewoon zijn eigen beslissingen mag maken?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik thuis ben. Ik mag Kerst altijd overslaan van m'n ouders.
Alsin, geen 'verplichte' familieshit. Ik word niet verzocht aanwezig te zijn maar ben altijd welkom.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jij MAG dat? neem aan dat je ouder dan 18 bent? En ik mag ervan uitgaan dat iedereen van 18 gewoon zijn eigen beslissingen mag maken?
Of zit je voor de rest van het jaar aan de ketting?
Dat bedoel ik, het kwam een beetje over als "kijk mij rebels zijn" en vervolgens wel afhankelijk doordat er wel een motorpak verwacht wordt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Alsin, geen 'verplichte' familieshit. Ik word niet verzocht aanwezig te zijn maar ben altijd welkom.
Rustig rustig.
Ik zie even niet in hoe ik rebels ben als ik zeg dat ik kerst mag overslaan van mijn oudersquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, het kwam een beetje over als "kijk mij rebels zijn" en vervolgens wel afhankelijk doordat er wel een motorpak verwacht wordt.
Mi scuzi
Doorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zie even niet in hoe ik rebels ben als ik zeg dat ik kerst mag overslaan van mijn ouders
Primaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Doorleek het alsof dat echt iets was wat bijzonder was. Maar dit gaat beetje Off Topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |