quote:Op maandag 8 september 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb nieuwe save gemaakt, om te kijken wat er zou gebeuren als ik nu bij Twente weg zou gaan.
Binnen een maand hebben ze gelijk 90 miljoen uitgeven aan spelers die ze niet nodig hebben, en de beste linksback van Nederland verkocht.
Goed beleidquote:Op maandag 8 september 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb nieuwe save gemaakt, om te kijken wat er zou gebeuren als ik nu bij Twente weg zou gaan.
Binnen een maand hebben ze gelijk 90 miljoen uitgeven aan spelers die ze niet nodig hebben, en de beste linksback van Nederland verkocht.
Idd ja.quote:Op maandag 8 september 2014 20:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Goed beleid
Ajax haalt altijd van die oude opa's die weinig toevoegen
Komende wedstrijd tegen Vitas is mn 900e managementwedstrijd
quote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Idd ja.
Heb van de week mijn 1000e wedstrijd gehad
quote:Op maandag 8 september 2014 20:55 schreef dion_v_k het volgende:
Ik las zijn naam iets te snel en moest lachen![]()
[ afbeelding ]
Hij is op zoek naar een hoog salaris, werkt bij mij i.i.g. altijd.quote:Op maandag 8 september 2014 20:52 schreef dion_v_k het volgende:
Hachim Mastour in het spel na de laatste update![]()
bohhh
![]()
[ afbeelding ]
Maar wil Milan dus niet verlaten, de hommo![]()
Da's zuurquote:Op maandag 8 september 2014 21:36 schreef dion_v_k het volgende:
1e vrienschappelijke wedstrijd van mijn nieuwe game en Milik breekt meteen zijn been tegen Wolfsburg. Nep mof![]()
Zouden clubs in Oostenrijk en Zwitserland iets voor hem zijn?quote:Op maandag 8 september 2014 21:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hij is op zoek naar een hoog salaris, werkt bij mij i.i.g. altijd.
quote:Op maandag 8 september 2014 20:55 schreef dion_v_k het volgende:
Ik las zijn naam iets te snel en moest lachen![]()
[ afbeelding ]
Als je genoeg salaris biedt haha. Nee, dan weet ik t niet.quote:Op maandag 8 september 2014 22:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zouden clubs in Oostenrijk en Zwitserland iets voor hem zijn?![]()
![]()
Pietjequote:Op dinsdag 9 september 2014 08:08 schreef DeHovenier het volgende:
Mwehehe, Velthuizen als nr. 1 kandidaat om Ajax te coachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Shinji Kagawa, Keisuke Honda.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nu een ploeg uit Japan om mijn naamsbekendheid te vergroten. Dan is het idee dat ik een bekende Japanse voetballer koop toch? Voor shirtverkoop.
Dat gaat lastig worden.
Kiyotake , Hasebe , Okazakiquote:Op woensdag 10 september 2014 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nu een ploeg uit Japan om mijn naamsbekendheid te vergroten. Dan is het idee dat ik een bekende Japanse voetballer koop toch? Voor shirtverkoop.
Dat gaat lastig worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |