aaahh zoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:37 schreef Radyhyn het volgende:
Ja, zo fijn allemaal.. en inderdaad toch nog 1 mooie foto
Ja Crump was ook van schoonouders. Ze hadden al eerder gezegd dat ze de kinderwagen cadeau wilden doen (dus we wisten het al eerder).. maar ze hadden het erover misschien maar een deel, of misschien de 'basis' dus zonde reiswieg.. ze wilden eerst kijken en ook misschien nog naar andere wagens kijken enzo. Maar schoonvader heeft net mega bonus gehad (jubileum bij de zaak), dus vandaag vertelden ze dat ze hem gewoon helemaal compleet wilden geven incl. reiswieg...
Ze zeiden: "We zijn gewoon heel erg blij dat er nu een reden is om de wagen te geven (eindelijk zwanger na lange tijd) en we zijn ook heel erg blij dat we de wagen ook daadwerkelijk kunnen geven"
En nu gaan we richting het restaurant..allemaal fijne avond en nog een keer
voor verse mango-beeb
Valt niet te voorspellen vrees ik! Die van mij groeien amper (zeg maar gerust niksquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:09 schreef Cholula het volgende:
Ik heb nieuwe, passende beha's gekocht. En ze zitten heerlijk!
Maar dat brengt wel de volgende vraag: hoeveel gaan ze eigenlijk nog groeien? Ik mag namelijk nog twee sportbeha's halen, maar ik vind het nogal zonde als ze over twee maanden al weer te klein zijn.
Ja dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:20 schreef Cholula het volgende:
Jammer! Och, ik ben nu met 12 weken een cup gegroeid en het lijkt me niet waarschijnlijk dat deze groei doorzet.
Ik ga volgende week drie weken met mijn werk weg en dan vind ik een goedzittende beha toch wel prettig. (Niet dat mijn collega's mij in mijn beha zien dat is in ieder geval niet de bedoeling maar half buiten de cup vallende borsten zit echt heel onprettig!)
oh nee! stel je voor!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:06 schreef Cholula het volgende:
Drie???? Maar, maar dan eindig ik bij G!
Dan moet ik niet alleen grote broeken, maar ook shirts en jassen voor mijn werk bestellen! En nieuwe sportkleding.
Nee hoor, mijn borsten stoppen maar met groeien.
Nee, in een doos. Maar toch zijn sommigen een beetje gebutst, er zit wel een handleiding bij over hoe je dat oplost maar dat gaat helaas alleen op voor de megagrote bollen (blaas er een ballon in op enz).quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:19 schreef Cholula het volgende:
Hebben ze de cottonball lights in een enveloppe verstuurd?
En ik weet dat ik niet moet zeuren over groeiende borsten, maar ik moet even wennen aan het idee geloof ik. Net zoals ik moet wennen aan het idee dat ik straks toch echt ga aankomen. Het hoort er allemaal bij en ik kon het van tevoren weten, maar dat deel komt nu pas echt aan denk ik. Blijkbaar dacht ik dat ik dat alleen een bolle buik zou krijgen ofzo. Ik weet dat het stom is
Vinger erin en roeren?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:30 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Nee, in een doos. Maar toch zijn sommigen een beetje gebutst, er zit wel een handleiding bij over hoe je dat oplost maar dat gaat helaas alleen op voor de megagrote bollen (blaas er een ballon in op enz).dus nog even wat verzinnen. Maar moet wel lukken! Anders bel ik die toko nog even, had ze ook gebeld over de bestelling en ze waren heel aardig
die hebben vast tips!
En groeiende alles: Tis idd heel gek, maar gelukkig gaat het redelijk geleidelijk. En G is gewoon een hele normale maat hoorvelen begínnen daar aan hun zwangerschap, hehe. Ik vind de groeiende buik een stuk imposanter eigenlijk!
nou...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:35 schreef Cholula het volgende:
Misschien kan het met een waterballon?
En G is inderdaad een hartstikke normale maat met een hartstikke normale prijs en overal heel goed te verkrijgen![]()
ja maar dan moet je nogal een gat maken voor je vinger? er staat bij dat je ze tot 1,5 cm moet inknippen (no pun intendedquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Vinger erin en roeren?
Ik ben nauwelijks gegroeid in de tiet, 1 cupje, maar denk dat t afvallen daar ook debet aan is, gaat t snelst van mn buik, gezicht en tieten af...
Fotootje van de cotton balls als je ze met lichtjes hebt?
brrr das geen leuke gedachte idd! wel goed dat je meteen iemand laat komenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik moest zo huilen net.Er liepen rare kleine miertjes op het aanrecht. Toen ging ik googlen en vond ik dat het deze zijn: http://www.traasongediert(...)araomier-bestrijden/
En nu komt er morgen iemand van ongediertebestrijding. Maar het idee alleen al dat ze misschien in de muren zitten. Huuu.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:15 schreef Vlindur het volgende:
Anders had ik nu bovenaan in de OP gestaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |