LT, wat balen van die ontsteking. Hopelijk snel de uitslag en een goede behandeling

Mooie bh SQ!

Gisteren waren we pas om 02.00 thuis van de bios. Tijdens de film heeft mijn man mij nog een keer een 'wakker-worden-duwtje' moeten gegeven

Vandaag weer op tijd opgestaan en met man, schoonouders, schoonzus en mijn twee neefjes van 8 en 12 jr voor de 3d echo geweest. Zoals bij elke echo tot nu toe lag ons ventje er net 'niet optimaal' voor

Koppie naar beneden en gezicht richting mijn rug.. verstoppertje spelen.. lekker eigenwijs, net als zijn ouders

1 foto is nog wel redelijk gelukt.. voor de rest niets goed in beeld gehad. Dus we mogen over 2 weken gratis nog een keer komen proberen...
Taaataaa, dit is ons eigenwijsje

![20140830_175906-2_zpshpqsmnvs.jpg]()
Daarna iedereen meegenomen voor lunch en daar de naam van de kleine man verteld. Ze vonden de naam allemaal erg mooi

Toen met de hele bups naar Babypark gegaan en daar de kinderwagen aan mijn schoonouders laten zien en die krijgen we gewoon van hen als cadeau!

Dus bestelling gedaan voor kinderwagen nuna ivvi incl. reiswieg (kleur safari), maxicosy nuna pipa (night), isofix base en nuna leaf curv swing-stoeltje (almond). Nog een gratis ledikantje erbij gekregen en waardebon van 75 euro en gratis trappelzak voor in kinderwagen en gratis verzorgingstas ... ben helemaal heppie de peppie!!
Hadden ze ook nog sneacky kleertjes gekocht toen wij aan t bestellen waren.. dus ook nog extra super lief!!
En straks gaan we ook nog met zn allen sushi/japans eten... my favorite foodzzzz!!
Dus ik sta in standje hypah