SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Why? Webspace zat toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geloof dat deze SC beter heel langzaam kan lopen.
Plenty dus.quote:
Het wordt dus meer? Beter..quote:
Inderdaad , zo naar 1953quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:34 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Het wordt dus meer? Beter..
Mag niet. Dieet. Diabetes.quote:
High.therequote:
Mij onbekend..quote:
Ah, ja. Kwam mij al heel vaag bekend voor. Maar te vaag om wat mee te kunnen aanvangen. Is idd een lotgenoot. Maar dan type 1. Ik heb type 2.quote:
ah . en is type 2 dan wat erger dan 1 ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:10 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ah, ja. Kwam mij al heel vaag bekend voor. Maar te vaag om wat mee te kunnen aanvangen. Is idd een lotgenoot. Maar dan type 1. Ik heb type 2.
Type 2 is ouderdomsdiabetes. Slijtage. Type1 is aangeboren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ah . en is type 2 dan wat erger dan 1 ?
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:15 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Type 2 is ouderdomsdiabetes. Slijtage. Type1 is aangeboren.
Half eeuwtje plus een beetje.quote:
ook in de overgang en shit ? Wel kut dat je zo vroeg t-2 hebtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:18 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Half eeuwtje plus een beetje.
Ach. Er zijn ergere dingen...Ebola bv. Ik klaag niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ook in de overgang en shit ? Wel kut dat je zo vroeg t-2 hebt
Dat is waar .quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ach. Er zijn ergere dingen...Ebola bv. Ik klaag niet.
Oh word.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee maar je spelling gaat er wel van achteruit
Aj dawil vink ut bes.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mien part goan we dronken proaten
Bitje motorĝlie an doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
gotferdamme mien lul ziet vest
verkegt die toal boertjequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Bitje motorĝlie an doen.
Tot zover dialect.
Nu weer over over op ABN althans een poging tot.
Jonge gewoon niet op letten ,dat gehuil steeds om verandering ervanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik word verdrietig van je PI.
Eerst ouwe, dan jonge.. maak nou eens een beslissing man. Wat is het nouquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jonge gewoon niet op letten ,dat gehuil steeds om verandering ervan
middelbare leeftijdquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:04 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Eerst ouwe, dan jonge.. maak nou eens een beslissing man. Wat is het nou?
Prima, voortaan ben ik mvml* voor jou.quote:
Dat is goed ouwe jongequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:06 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Prima, voortaan ben ik mvml* voor jou.
*man van middelbare leeftijd
Wat doe jij hier :squote:
Dientje gquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:23 schreef Dientje12 het volgende:
hey wie kan zn benen in zn nek leggen?
Geyl hoor als een chick zo zitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Is meestel wel een genante positie he..
Vind het wel altijd vreemd als iemand zo zit.
Ach, de meeste mensen zitten gelukkig niet dagelijks zoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Is meestel wel een genante positie he..
Vind het wel altijd vreemd als iemand zo zit.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Geyl hoor als een chick zo zit
Wou ik nog tegen je zeggen maar vergetenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:05 schreef DrNick het volgende:
Oh, keek ik net op Last.fm, blijkt dat ik al een jaar niet gescrobbled heb
Gvdquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:23 schreef Dientje12 het volgende:
hey wie kan zn benen in zn nek leggen?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wou ik nog tegen je zeggen maar vergeten
Serieus hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:39 schreef DrNick het volgende:
[..]_!
Een jaar voor niets muziek geluisterd
wat is gescrobbeld?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wou ik nog tegen je zeggen maar vergeten
Zie lastfmquote:
Paar maanden geledenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee,dat je het vergeten was.
Wanneer zag je het dan?
oh zo, en als je dat een jaar lang niet doet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat je je geluisterde liedjes naar Last.fm stuurt. Kan je zien hoe compatibel je bent enzo.
Nietsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh zo, en als je dat een jaar lang niet doet?
Hij houdt bij wat je allemaal luistert en hoeveel nummers per dag etc etcquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh zo, en als je dat een jaar lang niet doet?
quote:
UI van Horks lastfmquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zou niet veel gescheeld hebben, maar bedankt voor het stalken van mijn Lastfm
Ikrquote:
Ben om half dan volgens mij Centraalquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:59 schreef DrNick het volgende:
Hoe laat wil je? We kunnen nog wel eerst chillings bij één etablissement dat bekend staat om koffie
15.20 of 15.50quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben om half dan volgens mij Centraal
15.35quote:
Mwa, heb je meestal niet op Vlissingen-Lelystad, maar voor de zekerheid is dat niet verkeerd neequote:
Ik heb dat nog vaak gehad hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mwa, heb je meestal niet op Vlissingen-Lelystad, maar voor de zekerheid is dat niet verkeerd nee
Ach, wat wil je met de NSquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat nog vaak gehad hoor
Slapen in een coupe op Roosendaalquote:
Bohquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Slapen in een coupe op Roosendaal
quote:
Gewoon doen, is toch slootwater.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:33 schreef d4v1d het volgende:
vorige keer dat ik het dronk vond ik het niet lekker.
Nu nogsteeds niet, maar ik vind het zonde om een halfvol flesje weg te gooien
Doe er wat cola bijquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:33 schreef d4v1d het volgende:
vorige keer dat ik het dronk vond ik het niet lekker.
Nu nogsteeds niet, maar ik vind het zonde om een halfvol flesje weg te gooien
Mango?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
* LittleBrownie drinkt sisi no bubbles
Sinasquote:
Was da nu alweer?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik ga zo maar een wheyshake naar binnen werken
Proteïne shakequote:
Met melk is het te doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Met water vermengen wat niet te drinken is
Had je wel meteen je powerwalk kunnen doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb geen melk meeren geen zin in nachtwinkel .
Voorwaartse moonwalk van die nigga Michaelquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:00 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Had je wel meteen je powerwalk kunnen doen
Genoeg Afrikaantjes in dit landquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Weet een van jullie toevallig misschien waar ik (goede) fake timberlands kan halen voor een goede prijs? Bij de namaakshops met goede reviews zijn ze alsnog fucking ¤80-¤90Ik kom alleen maar uit op sketchy chinese websites met slecht gecropte foto's
Die hebben geen werklust. Je moet die spleetogen hebben, die weten wel van aanpakkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Genoeg Afrikaantjes in dit land
Hebben een niggaswag , spleetogen kunnen alleen streetfighter spelenquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Die hebben geen werklust. Je moet die spleetogen hebben, die weten wel van aanpakken
Heb je ooit een neger kleding in mekaar zien drukken? Precies. Spleetogen/curryvreters daar in bangladesh doen dat goed hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hebben een niggaswag , spleetogen kunnen alleen streetfighter spelen
Genoeg hoor , vooral die Nigeriaantjes zijn er goed in .quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Heb je ooit een neger kleding in mekaar zien drukken? Precies. Spleetogen/curryvreters daar in bangladesh doen dat goed hoor
Komt omdat ze zo hard werkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Maar in Bangladesh storten al die fabrieken in uit ellende
Welke?quote:
Oh ik dacht de filmquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heidevolk doet me eraan denken
is daar een filmpje van ?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh ik dacht de filmMaar die band bestaat amper langer als Heidevolk, kan me niet voorstellen dat ze toen al zo bekend waren dat die jongens van Heidevolk het daarvan hebben. Ze hebben wel samen opgetreden.
Heidenfest 2013quote:
http://www.013.nl/programma/3592/Heidenfest%20XLquote:
Bedoelde samen in 1 optredenquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.013.nl/programma/3592/Heidenfest%20XL
ZO 6 OKT '13
HEIDENFEST XL
ENSIFERUM + TURISAS + EQUILIBRIUM + HEIDEVOLK + SUIDAKRA + WINTERSTORM + FROSTTIDE
Wat een kut lineupquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.013.nl/programma/3592/Heidenfest%20XL
ZO 6 OKT '13
HEIDENFEST XL
ENSIFERUM + TURISAS + EQUILIBRIUM + HEIDEVOLK + SUIDAKRA + WINTERSTORM + FROSTTIDE
Ik ken alleen Heidevolk.quote:
Nog een onz stel??quote:Op maandag 1 september 2014 00:36 schreef DrNick het volgende:
Met LB naar de film geweest en toen romantisch gedineerd bij kaarslicht
quote:Op maandag 1 september 2014 00:36 schreef DrNick het volgende:
Met LB naar de film geweest en toen romantisch gedineerd bij kaarslicht
quote:
Zekers. Ik ga even douchen danquote:Op maandag 1 september 2014 18:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kwartiertje later ook goed? Eten is pas over half uur klaar
quote:Op maandag 1 september 2014 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lijkt wel z,on gastje uit 40-45
Dat was hij altijd al maar na zijn long en nier kanker was het helemaal een skelet.quote:
I have ADH.. hey look a birdquote:Op maandag 1 september 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was hij altijd al maar na zijn long en niet kanker was het helemaal een skelet.
he. De wereld draait door is weer begonnen.
The Avengers heb ik op dvd ennnnn ik ga dus gamen. Dus nou ja, geen film voor mij.quote:Op maandag 1 september 2014 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Flips, vanavond The Avengers en daarna the incredible hulk op tv
Was ook geen diagnose van mijn kant. Maar je zin was een beetje in die trant dus ik moest lachen.quote:Op maandag 1 september 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt mij veel toeschrijven maar ADHD betwijfel ik toch wel ten zeerste.
High there. Nog wat te lullen?quote:
Als het zo zit ga ik wel verkassen naar 'de bipolaire stoornis'. Beter....No sound...quote:
Nope, jij wel?quote:Op maandag 1 september 2014 22:44 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
High there. Nog wat te lullen?
Weet waar je aan begint...Tik soms lappen txt...Roept U maar!quote:
Wat is die amerikaanse vlag met een dollar teken in je ui?quote:Op maandag 1 september 2014 23:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint...Tik soms lappen txt...Roept U maar!
Dat betekend: kapitalisme = fascisme. Die puntjes zijn 49 Davidssterren. En wellicht valt de gelijkenis met een swastika je op?quote:Op maandag 1 september 2014 23:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat is die amerikaanse vlag met een dollar teken in je ui?
Oh die dollar is een halve swastikaquote:Op maandag 1 september 2014 23:27 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat betekend: kapitalisme = fascisme. Die puntjes zijn 49 Davidssterren. En wellicht valt de gelijkenis met een swastika je op?
Juist. Stukje huisvlijt met Paint. Is ook op Facebook (Alfred L. Brand) mijn profielfoto en op twitter.quote:Op maandag 1 september 2014 23:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh die dollar is een halve swastika
Diertje? Afgehaakt? Of aan het typen en ben ik te ongeduldig?quote:
High, PL/quote:
Keeee schatjeeeequote:Op maandag 1 september 2014 23:55 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
High, PL/
Wat schattig! thx. I LOVE Cats. U2? Ja, duh!
Hoeveel heb je er? Ik 2 (castr. katers) 1 van 18 en 1 van bijna 3. Rebel en Sonic. Mijn kostbaarste' bezit'quote:
1 van 14 jaar . Ik zal de naam maar niet zeggen want die is te lachwekkend voor woorden voor een mannetje . Kat owned mij hard jaquote:Op maandag 1 september 2014 23:59 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er? Ik 2 (castr. katers) 1 van 18 en 1 van bijna 3. Rebel en Sonic. Mijn kostbaarste' bezit'
Hoewel de kat jou bezit.
Ik onderga mijn slaafstatus met liefde. Had er ooit 12. Samen met mijn X. Beetje stilletjes hier trouwens. Liggen ze allemaal in hun mandje of zijn ze aan het lurken?quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1 van 14 jaar . Ik zal de naam maar niet zeggen want die is te lachwekkend voor woorden voor een mannetje . Kat owned mij hard ja
12 katten is wel een bietje veel, wel gezellig . Ze liggen allemaal in hun mandje met speentje denk ikquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:05 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik onderga mijn slaafstatus met liefde. Had er ooit 12. Samen met mijn X. Beetje stilletjes hier trouwens. Liggen ze allemaal in hun mandje of zijn ze aan het lurken?
Sucking on it. Heb btw 'nieuwe PC. Vorige heeft upgrade naar W7 niet overleefd. Werl nu met celeron466Mhz en 512ram. XP draait net. Moet wel geduld opbrengen. Maar zit niets anders op. Ben straatarm en kon deze met de nodige struggles aan de praat krijgen. Wie wat bewaard die heeft wat. Goddank doet Firefox het erop. De andere browsers gaven niet thuis. Als ik er geen sjoege van had was ik moooi de lul geweest. Geen Fok meer, youtube of x-hamster. Close call.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
12 katten is wel een bietje veel, wel gezellig . Ze liggen allemaal in hun mandje met speentje denk ik
XP is wel extreme povertyquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:12 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Sucking on it. Heb btw 'nieuwe PC. Vorige heeft upgrade naar W7 niet overleefd. Werl nu met celeron466Mhz en 512ram. XP draait net. Moet wel geduld opbrengen. Maar zit niets anders op. Ben straatarm en kon deze met de nodige struggles aan de praat krijgen. Wie wat bewaard die heeft wat. Goddank doet Firefox het erop. De andere browsers gaven niet thuis. Als ik er geen sjoege van had was ik moooi de lul geweest. Geen Fok meer, youtube of x-hamster. Close call.
ze updaten het niet meer waardoor iedereen vrije doortocht heeft. Zou wel weer terugwillen naar 98 , dat waren nog eens tijdenquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:25 schreef Salmannassar het volgende:
Heb geen keus. Win Vis,7,8 niet compatible met hardware. Wil ook niet anders. Love XP Nooit last van virussen gehad btw. Lucky I guess.
Als je toen problemen had kon je gewoon over 98 heen installeren. Scheelde een hoop werk. Moet nu weer a;;es updaten en bijwerken. Alle software opnieuw. Maar ja. Heb weer I-net dus so what? En iedereen is welkom. Nothing 2 hide. Fuck privacy!quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ze updaten het niet meer waardoor iedereen vrije doortocht heeft. Zou wel weer terugwillen naar 98 , dat waren nog eens tijden
Als je maar niet ermee gaat bankieren hehe.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:33 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Als je toen problemen had kon je gewoon over 98 heen installeren. Scheelde een hoop werk. Moet nu weer a;;es updaten en bijwerken. Alle software opnieuw. Maar ja. Heb weer I-net dus so what? En iedereen is welkom. Nothing 2 hide. Fuck privacy!
Valt niets te bankieren. Heb ik personeel voor. Zit op leefgeld. Ben trouwens mijn portomonee verloren. Was toch leeg anyway. Maar misschien ligt ie bij mijn X, sure hope so. Pasjes...quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je maar niet ermee gaat bankieren hehe.
Pasjes van het hoerententje verderop natuurlijk anders geen genot enzoquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:37 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Valt niets te bankieren. Heb ik personeel voor. Zit op leefgeld. Ben trouwens mijn portomonee verloren. Was toch leeg anyway. Maar misschien ligt ie bij mijn X, sure hope so. Pasjes...
Voor sex betaal ik niet. Kan ik ook niet. 60¤ p/w. Fappen houdt met tevreden. Ben soms 36u bezig. Houdt geen vrouw vol..quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pasjes van het hoerententje verderop natuurlijk anders geen genot enzo
36 uur moet aardig wat eelt veroorzaken denk ik zoquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:45 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Voor sex betaal ik niet. Kan ik ook niet. 60¤ p/w. Fappen houdt met tevreden. Ben soms 36u bezig. Houdt geen vrouw vol..
Waarom ga je niet opzoek?quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:45 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Voor sex betaal ik niet. Kan ik ook niet. 60¤ p/w. Fappen houdt met tevreden. Ben soms 36u bezig. Houdt geen vrouw vol..
Vaseline....quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
36 uur moet aardig wat eelt veroorzaken denk ik zo
Ik heb geen cent te makken en zal op haar zak moeten teren en daar pas ik voor. Wil gelijkwaardig zijn. Mijn tijd komt nog wel. Ben nog jong en zie er nog jonger uit.quote:
Ik heb het niet over een relatie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:53 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vaseline....
[..]
Ik heb geen cent te makken en zal op haar zak moeten teren en daar pas ik voor. Wil gelijkwaardig zijn. Mijn tijd komt nog wel. Ben nog jong en zie er nog jonger uit.
Wil het goed doen. Ik heb genoeg rondgeneukt. Wil liefde en respect.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een relatie.
Ben je eenzaam?quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:02 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Wil het goed doen. Ik heb genoeg rondgeneukt. Wil liefde en respect.
Nee, heb huisgenoot en jou toch?quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:06 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee, heb huisgenoot en jou toch?
Natuurlijk wil ik graag een vriendin maar ook happy single zijn. Alles heb zijn voor en zijn nadelen. Don't worry, is OK. I'm happyquote:Op dinsdag 2 september 2014 01:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ben je happy single? of wil je graag een vriendin?
Mooi...quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:09 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik graag een vriendin maar ook happy single zijn. Alles heb zijn voor en zijn nadelen. Don't worry, is OK. I'm happy
je weetwel=?quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk goed middel tegen jeuk op je jeweetwel
Oh sorry sorry *slaat een kruisje*quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon zeggen he, we zitten niet bij de EO.
Ja, die moet je dan juist godverdomme niet slaan !quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oh sorry sorry *slaat een kruisje*
Vind het veel te lekker om eens eens goed aan te krabben. Heerlijk, wat een opluchting! Jeuk aan je snikkelquote:
Maakt niet uit joh , was toch al verkankerd met ebolaquote:Op dinsdag 2 september 2014 01:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, die moet je dan juist godverdomme niet slaan !
Ben je een neger?quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh , was toch al verkankerd met ebola
Ook eens gekrabd bij je kontgat?quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vind het veel te lekker om eens eens goed aan te krabben. Heerlijk, wat een opluchting! Jeuk aan je snikkel
quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Witte mensen krijgen geen ebola.
Jij gelooft zeker in de theorieën van Alfred Rosenbergquote:Op dinsdag 2 september 2014 01:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Witte mensen krijgen geen ebola.
Ik geloof niet, ik weet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij gelooft zeker in de theorieën van Alfred Rosenberg
Regelmatig. WC papier op....quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook eens gekrabd bij je kontgat?
Lik je er daarna ook aan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:29 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Regelmatig. WC papier op....
Niet zo cynisch jongeman. Wijs ons liever de weg naar een aanvaardbaar niveau. Wij volgen wel. Zijn een beetje verdwaald.quote:
Moeilijk met diarreequote:Op dinsdag 2 september 2014 01:29 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Regelmatig. WC papier op....
laat mij lekker cynisch zijn zegquote:Op dinsdag 2 september 2014 01:31 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Niet zo cynisch jongeman. Wijs ons liever de weg naar een aanvaardbaar niveau. Wij volgen wel. Zijn een beetje verdwaald.
Smaakt bitter. Heb liever zoet, zuur, zout of umamai. But be my guest.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Lik je er daarna ook aan?
scat-love.
Golden-shower?quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:34 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Smaakt bitter. Heb liever zoet, zuur, zout of umamai. But be my guest.
I'm donequote:Op dinsdag 2 september 2014 01:34 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Smaakt bitter. Heb liever zoet, zuur, zout of umamai. But be my guest.
Zalig!quote:
Dag schat. Help!quote:
Hoe heb je dat het liefst, dat ze over je lichaam heen plast en dan langzaam naar je mond of heb je gewoon graag direct de gehele lading in je bakkes?quote:
In m'n bakkes natuurlijk. Tot mijn buik klotst...quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe heb je dat het liefst, dat ze over je lichaam heen plast en dan langzaam naar je mond of heb je gewoon graag direct de gehele lading in je bakkes?
Jij wil dus niet dat een vrouw je eerst een beetje gaat teasen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:40 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
In m'n bakkes natuurlijk. Tot mijn buik klotst...
Just call me Conan. I want it all and I want it now!quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij wil dus niet dat een vrouw je eerst een beetje gaat teasen?
Barbaar
quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:44 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Just call me Conan. I want it all and I want it now!
Kk doe normaalquote:Op dinsdag 2 september 2014 01:40 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
In m'n bakkes natuurlijk. Tot mijn buik klotst...
"Normaal"en ik zijn een paradox. A dirty mind is a joy forever En ben pas 50 hoor. Moet nog zoveel ervaren...Laat mij nou m'n gang maar gaan. Maar je bedoelt het goed ongetwijfeld...quote:
Hoe kan je zo pauper zijn als je al 50 bentquote:Op dinsdag 2 september 2014 02:00 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
"Normaal"en ik zijn een paradox. A dirty mind is a joy forever En ben pas 50 hoor. Moet nog zoveel ervaren...Laat mij nou m'n gang maar gaan. Maar je bedoelt het goed ongetwijfeld...
De commercie jonguh...Pist over alles heen, zonder gênequote:Op dinsdag 2 september 2014 02:00 schreef TimKuik het volgende:
Ik kwam net op een site, meteen alles over de zeik
[ afbeelding ]
Was nog een nieuws site ook...
59 advertenties en 66 tracking cookies... Wut?
De gemiddelde pornosite heeft er niet meer dan 10 bij elkaarquote:Op dinsdag 2 september 2014 02:03 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
De commercie jonguh...Pist over alles heen, zonder gêne
Pauper is de verkeerde term op het verkeerde moment. Laat mij een beetje in mijn waarde plz Dame. Ik heb al genoeg te stellen met de mannen hier dunkt me.quote:Op dinsdag 2 september 2014 02:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe kan je zo pauper zijn als je al 50 bent
Porn rules! Het I-net is er groot mee geworden, X-hamster, uporn XXnX, etc.quote:Op dinsdag 2 september 2014 02:06 schreef TimKuik het volgende:
[..]
De gemiddelde pornosite heeft er niet meer dan 10 bij elkaar.
Je neemt het allemaal wel erg serieus.quote:Op dinsdag 2 september 2014 02:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe kan je zo pauper zijn als je al 50 bent
Hoi Rodawaquote:
Goedemiddag LBquote:
Hallon Gianniquote:
instemming voor studentenhok ?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Had een instemming gisteren en helaas niet gekozen
jupquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
verstuikte enkel hi ha ho
[..]
instemming voor studentenhok ?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn instemming heb jequote:Op dinsdag 2 september 2014 16:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Jong geleerd, oud gedaanquote:
Da's dubbelopquote:
Voor Little Brownie welquote:
Vrouwenquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]stoute bejaarde jij . (ok heel mss ik ook)
Weet ut..Wil ze allemaal...Tegelijk. Tot de dood er op volgtquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij weetZitten wel lekkere stoten op fok hoor
Hoe wil je dat doen tegelijk?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:34 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Weet ut..Wil ze allemaal...Tegelijk. Tot de dood er op volgt
Ga verschrikkelijk mijn best doen i.i.g.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen tegelijk?
Veel dildo,s kopen danquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:36 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ga verschrikkelijk mijn best doen i.i.g.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |