SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Why? Webspace zat toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geloof dat deze SC beter heel langzaam kan lopen.
Plenty dus.quote:
Het wordt dus meer? Beter..quote:
Inderdaad , zo naar 1953quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:34 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Het wordt dus meer? Beter..
Mag niet. Dieet. Diabetes.quote:
High.therequote:
Mij onbekend..quote:
Ah, ja. Kwam mij al heel vaag bekend voor. Maar te vaag om wat mee te kunnen aanvangen. Is idd een lotgenoot. Maar dan type 1. Ik heb type 2.quote:
ah . en is type 2 dan wat erger dan 1 ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:10 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ah, ja. Kwam mij al heel vaag bekend voor. Maar te vaag om wat mee te kunnen aanvangen. Is idd een lotgenoot. Maar dan type 1. Ik heb type 2.
Type 2 is ouderdomsdiabetes. Slijtage. Type1 is aangeboren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ah . en is type 2 dan wat erger dan 1 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |