challenge accepted.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je na nummer zes onder de tafel ligt.
Daar rekende ik dan ook op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:50 schreef Samzz het volgende:
Ik voel mij aangesproken door de TT. Dus hoi.
Betaal jijquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:51 schreef Murdera het volgende:
Samzz, pics van jou in dit
[ afbeelding ]
En de schoenen
Hij heeft al een vriendin? De hebberd!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Betaal jij?
En waarom van mij? Je hebt je vriendin daar toch voor?
I knowquote:
Omdat ik hoopte dat ik het voor jou niet hoefde te kopen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Betaal jij?
En waarom van mij? Je hebt je vriendin daar toch voor?
Greedquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij heeft al een vriendin? De hebberd!
Too badquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat ik hoopte dat ik het voor jou niet hoefde te kopen.
Puur?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb geen chocolade, maar wel zin in chocolade.
Knappen ze dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Too bad.
Daarnaast, dat soort bikinitopjes werken niet voor mijn boobs.
Mjah, dat schiet bij mijn vriendin ook niet opquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Too bad.
Daarnaast, dat soort bikinitopjes werken niet voor mijn boobs.
Waarom? In de kroeg is gezelliger dan thuis denk ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know.
Ik twijfel of ik zin heb om vanavond naar de Trappisten te rijden.
Nee, die bikinitops zijn voor vrouwen met kleine borsten. Niet voor de grotere formaten, die floepen eruit.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Tuurlijk pure chocolade, andere chocolade mag niet eens die naam hebben.
Beetje moe... Maar goed, het is nog maar 15:00 uur. Om 21:00 uur kan ik nog aanrijden, 't is maar een kwartiertje rijden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:59 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom? In de kroeg is gezelliger dan thuis denk ik.
quote:
Oh wacht, ik weet het alweerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tuurlijk pure chocolade, andere chocolade mag niet eens die naam hebben.
Ik denk dat 90% van de mannen dat niet erg zou vinden. En aan de andere kant wil je iets wat wil pastquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die bikinitops zijn voor vrouwen met kleine borsten. Niet voor de grotere formaten, die floepen eruit.
aanrijdenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje moe... Maar goed, het is nog maar 15:00 uur. Om 21:00 uur kan ik nog aanrijden, 't is maar een kwartiertje rijden.
Het gaat natuurlijk om wat ik vindquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh wacht, ik weet het alweer
[..]
Ik denk dat 90% van de mannen dat niet erg zou vinden. En aan de andere kant wil je iets wat wil past
Heel classy is het niet natuurlijk. Niet goed passende kleding is niet aantrekkelijk om naar te kijken. Ook al wordt daar een stel borsten door zichtbaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:02 schreef El_Thijs het volgende:
Ik denk dat 90% van de mannen dat niet erg zou vinden. En aan de andere kant wil je iets wat wil past
Can't argue therequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om wat ik vind.
Dit ja, hetzelfde als vrouwen die een strapless jurk de hele tijd moeten optrekken. Leuk zo'n strapless jurk, maar dat gedoe maakt het een stuk minder aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel classy is het niet natuurlijk. Niet goed passende kleding is niet aantrekkelijk om naar te kijken. Ook al wordt daar een stel borsten door zichtbaar.
Als we dat leuk zouden vinden waren we wel in Engeland gaan wonen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel classy is het niet natuurlijk. Niet goed passende kleding is niet aantrekkelijk om naar te kijken. Ook al wordt daar een stel borsten door zichtbaar.
En daarom draag ik dus geen strapless jurken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit ja, hetzelfde als vrouwen die een strapless jurk de hele tijd moeten optrekken. Leuk zo'n strapless jurk, maar dat gedoe maakt het een stuk minder aantrekkelijk.
Classy is altijd beter, maar sommige mensen weten gewoon niet wanneer ze iets niet aan moeten trekken. Hotpants als je 120 kilo weegt? No thanksquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* zet de verwarming 10 graden hogerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:05 schreef Yvie_lu het volgende:
En los van dit alles is het helaas ook helemaal geen bikini-weer
Wat stel jij dan voor als je 120 kilo weegt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Classy is altijd beter, maar sommige mensen weten gewoon niet wanneer ze iets niet aan moeten trekken. Hotpants als je 120 kilo weegt? No thanks
Nee, regent nogal door.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik weeg geen 120 kilo, maar ik ga ook echt geen hotpants dragenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Classy is altijd beter, maar sommige mensen weten gewoon niet wanneer ze iets niet aan moeten trekken. Hotpants als je 120 kilo weegt? No thanks
Ah, doe je dat op je dates ook zo? Gewoon zo warm maken dat er vanzelf dingen uitgaan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* zet de verwarming 10 graden hoger
Misschien is hij wel zo'n zelfmasochistisch typje die het dan niet kan laten om te blijven kijken, enkel om zichzelf te tergen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat stel jij dan voor als je 120 kilo weegt?
Ik bedoel, ik snap dat het niet altijd even mooi staat bij 120 kilo, mja als het warm weer is en zij voelt zich er prettig is, then who cares? Je hoeft er niet naar de kijken.
Het gaat om het algehele plaatje. Veel mensen dragen dan een jurkje of weet ik veel wat. Maar ik had er bij moeten vermelden dat ze vooral te kleine maten aandoen waardoor het er echt niet meer uit ziet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat stel jij dan voor als je 120 kilo weegt?
Ik bedoel, ik snap dat het niet altijd even mooi staat bij 120 kilo, mja als het warm weer is en zij voelt zich er prettig is, then who cares? Je hoeft er niet naar de kijken.
Ooit wel es geprobeerd ja, maar het enige dat mijn date uitdeed was de verwarming.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Ah, doe je dat op je dates ook zo? Gewoon zo warm maken dat er vanzelf dingen uitgaan?
Dat zou je niet vertellen eikelquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is hij wel zo'n zelfmasochistisch typje die het dan niet kan laten om te blijven kijken, enkel om zichzelf te tergen.
Hier wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dat is als een ongeluk op een snelweg. Je wil het niet zien maar je kan niet stoppen met kijken.quote:
haha thanks, ik moest lachen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ooit wel es geprobeerd ja, maar het enige dat mijn date uitdeed was de verwarming.
Oh, ja te kleine kleding dragen, ja in dat geval snap ik je punt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het gaat om het algehele plaatje. Veel mensen dragen dan een jurkje of weet ik veel wat. Maar ik had er bij moeten vermelden dat ze vooral te kleine maten aandoen waardoor het er echt niet meer uit ziet.
Whehehehehequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is als een ongeluk op een snelweg. Je wil het niet zien maar je kan niet stoppen met kijken.
Over ongelukken gesproken: er is altijd file aan beide kanten van de weg als er iets is gebeurdquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is als een ongeluk op een snelweg. Je wil het niet zien maar je kan niet stoppen met kijken.
Dat is dan ook meer mijn tactiek om kleding uit te krijgen bij mijn dates.quote:
Ik wil dat soort dingen juist wel zienquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je die isis filmpjes gezien?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil dat soort dingen juist wel zien.
Niet alles hoorquote:
Van een goede lachbui kan je het ook warm krijgen ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is dan ook meer mijn tactiek om kleding uit te krijgen bij mijn dates.
Neequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je die isis filmpjes gezien?
tevens, failcompilaties
Dat klopt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hoor dat jullie een echte vrouw zoeken.
Ja? Heb je nog leuke vriendinnen in de aanbieding?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hoor dat jullie een echte vrouw zoeken.
Ramptoerist.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil dat soort dingen juist wel zien.
Uhhh waarom sla je haar over??quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Heb je nog leuke vriendinnen in de aanbieding?
je zou nooit aan iemand vertellen over de filmpjes die ik je stuurquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ramptoerist.
Ik heb mijn fair share aan gore filmpjes wel gehad.
Ik ben echt heel ergquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ramptoerist.
Ik heb mijn fair share aan gore filmpjes wel gehad.
Tool heeft daar ooit nog es een prachtig nummer over gemaakt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:12 schreef Samzz het volgende:
Ik ben echt heel erg. Gelukkig weet ik het van mezelf
.
Waarom niet?quote:
Sorryquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
je zou nooit aan iemand vertellen over de filmpjes die ik je stuur![]()
Waarom zou je?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:15 schreef AirwiN het volgende:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Uhhh waarom sla je haar over??
Waarom niet?
Dan heeft ze meer gelegenheid om de andere mannen hier aandacht te geven.quote:
Ohwja, dat is wel weer heel erg sociaalquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heeft ze meer gelegenheid om de andere mannen hier aandacht te geven.
Zo sta ik ook bekend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Ohwja, dat is wel weer heel erg sociaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |