challenge accepted.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je na nummer zes onder de tafel ligt.
Daar rekende ik dan ook op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:50 schreef Samzz het volgende:
Ik voel mij aangesproken door de TT. Dus hoi.
Betaal jijquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:51 schreef Murdera het volgende:
Samzz, pics van jou in dit
[ afbeelding ]
En de schoenen
Hij heeft al een vriendin? De hebberd!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Betaal jij?
En waarom van mij? Je hebt je vriendin daar toch voor?
I knowquote:
Omdat ik hoopte dat ik het voor jou niet hoefde te kopen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Betaal jij?
En waarom van mij? Je hebt je vriendin daar toch voor?
Greedquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij heeft al een vriendin? De hebberd!
Too badquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat ik hoopte dat ik het voor jou niet hoefde te kopen.
Puur?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb geen chocolade, maar wel zin in chocolade.
Knappen ze dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Too bad.
Daarnaast, dat soort bikinitopjes werken niet voor mijn boobs.
Mjah, dat schiet bij mijn vriendin ook niet opquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Too bad.
Daarnaast, dat soort bikinitopjes werken niet voor mijn boobs.
Waarom? In de kroeg is gezelliger dan thuis denk ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know.
Ik twijfel of ik zin heb om vanavond naar de Trappisten te rijden.
Nee, die bikinitops zijn voor vrouwen met kleine borsten. Niet voor de grotere formaten, die floepen eruit.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Tuurlijk pure chocolade, andere chocolade mag niet eens die naam hebben.
Beetje moe... Maar goed, het is nog maar 15:00 uur. Om 21:00 uur kan ik nog aanrijden, 't is maar een kwartiertje rijden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:59 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom? In de kroeg is gezelliger dan thuis denk ik.
quote:
Oh wacht, ik weet het alweerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tuurlijk pure chocolade, andere chocolade mag niet eens die naam hebben.
Ik denk dat 90% van de mannen dat niet erg zou vinden. En aan de andere kant wil je iets wat wil pastquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die bikinitops zijn voor vrouwen met kleine borsten. Niet voor de grotere formaten, die floepen eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |