TomTom app. Te downloaden via AlleenRetail (of TPB). Gebruik ik meestal ook met hiken, prima app.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:36 schreef joppie_saus het volgende:
Ik meld me nog weer even voor de navigatie discussie.
Ik heb een Galaxy Tab 4 gekocht. Welke navigatie software moet ik er op zetten (gratis uiteraard) die ik zonder internet, dus ook in ons buurland, kan gebruiken?
Ben zelf erg tevreden met Navigon voor Android. Vind het er iets mooier uitzien dan TomTom voor Android, al heb ik TomTom alleen in het begin eens geprobeerd.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:36 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb een Galaxy Tab 4 gekocht. Welke navigatie software moet ik er op zetten (gratis uiteraard) die ik zonder internet, dus ook in ons buurland, kan gebruiken?
Ik gebruik Mapfactor. De kaarten kun je van te voren downloaden en worden regelmatig geüpdate. Je kunt kiezen tussen kaarten van Openstreetmaps (gratis) of TomTom (betaald). Bevalt mij prima.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:36 schreef joppie_saus het volgende:
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:02 schreef trolley het volgende:
Vandaag trouwens de meest epische naam van een bushalte tot dusver tegengekomen5018112 om precies te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonusvraag: Degene die het precieze aantal pixels kan tellenraden, wint een HJ'tje![]()
Ik kreeg nog een smsje voor een retourtje Duitsland, had me toch wel vet geleken![]()
sygic. Makkelijk op minder legale wijze te krijgen.gebruik het zelf op een lenovo tabquote:Op donderdag 4 september 2014 20:36 schreef joppie_saus het volgende:
Neee is 2x Noord. Ongeveer 10 min rijden in totaalquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:37 schreef Solidberg het volgende:
Als dat 2x binnenstad Amsterdam is, dan is niks wel beter
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:48 schreef Schaapje96 het volgende:
[..]
Neee is 2x Noord. Ongeveer 10 min rijden in totaal
Iets van 45 min met het ov heen en 45 min terug, ik vind primaaa
Waar woon jij trouwens ergens?quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:05 schreef TommieAH het volgende:
[..]
Dit was dan gewoon een stadsbus haha.
Omgeving Den Haagquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik haak even een weekje af. Maandagmiddag wordt er gedoken, woensdagochtend een frisse neus halen bij het CBR voor m'n AVD examenen verder alleen maar uni
[..]
Waar woon jij trouwens ergens?
Weet jij waar je ergens een beetje gaaf kunt duiken?quote:
Je dagboek afsluiten met "MVG Drilboor"quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:28 schreef Drilboor het volgende:
Liefdagboek.
Ik ben net klaar met werken, begon vanmorgen om half 9 bij de abcdefghijklmnopqrstuvwxyz te Breda. Het leek een gewone dag in de loods te worden, totdat de rent afdeling mij om 16:00 vroeg of ik vanavond wat te doen heb, en nee was het geval. Er moest met super spoed een auto naar ergens onder Gent in Belgie gebracht worden, echter kon deze pas om 16:30 vertrekken vanuit de vestiging vanuit Amsterdam. Dus eerst samen met een werknemer frietjes gegeten. ( JA FRIET GODVERDOMME) en om 18:15 vertrokken, ik ben net terug van deze rit en heb vandaag dus 13 uur gewerkt. Ik pak nu lekker een pilske.
MVG Drilboor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |