SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2014 13:14:09 ]![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:49 schreef Tyron het volgende:
Pas de spoiler transferbeleid maar aan TS.![]()
![]()
Anita is gewoon een basisspeler daar, lijkt me niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:55 schreef Mikezor het volgende:
is Nigel de Jong geen optie, of het terughalen van Anita?![]()
Of breekt boccara toch nog door?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:55 schreef Mikezor het volgende:
is Nigel de Jong geen optie, of het terughalen van Anita?![]()
Nee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Of breekt boccara toch nog door?![]()
Lekker wakker worden.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Transfervrij volgens AN. Had nog 1 jaar contract dus zal wel in samenspraak uit elkaar zijn gegaan.quote:![]()
Transfervrij dacht ik, maar met doorverkooppercentagequote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Riedewaldquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dus we hebben nu Boilesen als enige linksback of vergeet ik iemand?![]()
Nieuwe van Basten sowiesoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:12 schreef Mikezor het volgende:
Wat dachten jullie van, Rasmus Elm of Maduro?![]()
Riedewald, Viergeverquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dus we hebben nu Boilesen als enige linksback of vergeet ik iemand?![]()
Ah die centrale verdediger die een paar keer linksback heeft gestaan. Dat ik die toch ben vergetenquote:Viergever tegelijk op CVM en Linksback? Dat vind ik knap.quote:![]()
Je vraagt of we nog meer linksbacks hebben. Jazeker Viergever kan daar spelen. Of dat ook gebeurt en of dat slim is, is een tweede. Wat zeker is dat we een nieuwe CVM nodig hebben, Bazoer is daar nog niet klaar voor. Net als Boccaraquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah die centrale verdediger die een paar keer linksback heeft gestaan. Dat ik die toch ben vergeten
[..]
Viergever tegelijk op CVM en Linksback? Dat vind ik knap.![]()
Moisander kan er ook spelen wil niet zeggen dat het een optie is. Lekker het seizoen in gaan met 1 linksback waarbij het wachten is op een blessurequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je vraagt of we nog meer linksbacks hebben. Jazeker Viergever kan daar spelen. Of dat ook gebeurt en of dat slim is, is een tweede. Wat zeker is dat we een nieuwe CVM nodig hebben, Bazoer is daar nog niet klaar voor. Net als BoccaraHet beleid af en toe
![]()
![]()
Kan tete niet links?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ok sorryquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah die centrale verdediger die een paar keer linksback heeft gestaan. Dat ik die toch ben vergeten
[..]
Viergever tegelijk op CVM en Linksback? Dat vind ik knap.![]()
Hier heb je wel een punt ja, Boilesen heeft nog nooit 10 wedstrijden achter elkaar in de basis gestaan volgens mijquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moisander kan er ook spelen wil niet zeggen dat het een optie is. Lekker het seizoen in gaan met 1 linksback waarbij het wachten is op een blessureHet beleid af en toe
Snelle Egel![]()
Sneijderquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:20 schreef DaveDave09 het volgende:
Serieus tho, verwachten jullie nog dat we iemand halen?![]()
Viergever zal wel op CVM komen, zit je verdomme dus met Serero en Andersen opgescheept.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:20 schreef DaveDave09 het volgende:
Ik mag het toch wel hopen, zeker als je naar de concurrentie kijkt zou het pure arrogantie zijn te denken dat we het wel wéér redden na onze beste spelers verkocht te hebben en geen noemenswaardige versterkingen te hebben gehaald.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:20 schreef DaveDave09 het volgende:
Hier dacht ik dus ook aan.. Serero en Andersen wegen 80kg samenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Viergever zal wel op CVM komen, zit je verdomme dus met Serero en Andersen opgescheept.
hhhhh![]()
En dan is het ook nog wachten op een goede wedstrijd van hem de laatste die ik me kan herinneren is Barca Thuis.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:20 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt ja, Boilesen heeft nog nooit 10 wedstrijden achter elkaar in de basis gestaan volgens mij![]()
We hebben Viergever al gehaald voor die positie. Die doet het aardig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik mag het toch wel hopen, zeker als je naar de concurrentie kijkt zou het pure arrogantie zijn te denken dat we het wel wéér redden na onze beste spelers verkocht te hebben en geen noemenswaardige versterkingen te hebben gehaald.
Zou misschien nog een linksback willen, maar zou niet weten wie eigenlijk.![]()
iemand anders ipv serero zou ook wel fijn zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hebben Viergever al gehaald voor die positie. Die doet het aardig.
Siggy.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
iemand anders ipv serero zou ook wel fijn zijn![]()
![]()
Ziyech.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
iemand anders ipv serero zou ook wel fijn zijn
Oh nee wacht![]()
Jouw woorden zijn niet meer serieus te nemenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
Uh, oke.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Jouw woorden zijn niet meer serieus te nemen![]()
Altijd als het lijkt dat we een seizoen gaan starten met een prima speler voor op "6" gaat hij weg![]()
Snelle Egel![]()
Er lopen vast nog een hoop talentjes rond in Barcelona B.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Jouw woorden zijn niet meer serieus te nemen
viergever doet het toch niet onaardig![]()
Mjah, maar het zijn allemaal spelers die op meerdere plekken kunnen spelen en zo volgens mij dubbel gerekend worden, want voor linksback wordt ook Viergever (en eerst Blind) weer genoemd. Als je gaat kijken (zeker qua dubbele bezetting) is het vrij magertjes, zeker als je er gif op in kan nemen dat Boilesen voor de winterstop wel weer geblesseerd is. En je anders een van die werkertjes die 0 creatief zijn moet gaan inzetten en het weer ongelofelijk zaadvoetbal met tikkie breed, tikkie terug wordt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh niet gelezen, maar wat ik zojuist las heeft mijn mening over ggmm echt compleet gedraaid.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
viergever doet het toch niet onaardig![]()
Delofue en Tello halenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:28 schreef Mani89 het volgende:
Er lopen vast nog een hoop talentjes rond in Barcelona B.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: