abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143982219

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door Hinder op 31-08-2014 11:16:34 ]
Get stoned
pi_143982252
Zo, wisselduurloop zit er weer op. Blijft toch een ontzettend bitse training. Ik ga ook langzamer dan wanneer ik gewoon aan één stuk op die hartslag zou lopen, maarja het wisselen kost natuurlijk ook energie. Had ook nog een gelletje meegenomen om te kijken hoe die zou vallen bij wat hogere intensiteit, aangezien je de marathon ook niet in D1 loopt. Ik had er geen last van, maar voelde er ook niet echt effect van.

Nu snel douchen en nog wat kilometers maken aangezien ik in Haarlem ga shoppen met mijn zusje :P

http://app.endomondo.com/workouts/399769872/11367364
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:25:19 #3
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_143982262
Vanavond Veldhoven Ten miles, nu al zenuwachtig :D
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_143982311
@hatsa: wat vond je eerst leuk aan lopen? En wat mis je er nu in?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_143982350
Afstand: 20,61 km
Tijd: 2:02:42
Gem. tempo: 5:57 min/km
Winst hoogte: 34 m
Calorieën: 1.514 C

Regen, regen en nog eens regen. Bijna verzopen op de tweede brug :D. Wel een hele gave route!

http://runkeeper.com/user/Mitchel/activity/424071421
Get stoned
  Moderator zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:46:10 #6
155227 crew  Guppy
dus
pi_143982563
Hier vandaag geen lopen, maar feesten!

Wij gaan naar We love the 90's, met *O* 5ive, 2Unlimited, Dune, Party Animals, Solid Harmony en alles *O*

:+

Morgen maar lopen denk ik. Inmiddels worden er hier weer indrukwekkende afstanden afgelegd _O_
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_143982584
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 10:46 schreef Guppyfriend het volgende:
2Unlimited, Dune, Party Animals, Solid Harmony
ZOMG! Topfeest! Veel plezier!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Moderator zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:49:54 #8
155227 crew  Guppy
dus
pi_143982623
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 10:47 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

ZOMG! Topfeest! Veel plezier!
I know!! *) En ik vergeet Gigi D'Agostino nog, en Paul Elstak *G*

_O-
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:51:16 #9
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143982645
Ohh Gup supertof! :D *G* Veel plezier!
pi_143982647
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 10:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier vandaag geen lopen, maar feesten!

Wij gaan naar We love the 90's, met *O* 5ive, 2Unlimited, Dune, Party Animals, Solid Harmony en alles *O*

:+

Morgen maar lopen denk ik. Inmiddels worden er hier weer indrukwekkende afstanden afgelegd _O_
Klinkt tof!

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 10:27 schreef Murmeli het volgende:
@hatsa: wat vond je eerst leuk aan lopen? En wat mis je er nu in?
Ipv ontspanning en even m'n hoofd leeg, voelt het nu als inspanning en blijft m'n hoofd vol. Waar ik eerst met een beter gevoel terug kwam na een rondje lopen baal ik nu alleen maar omdat dat nu niet meer het geval is.

Ach, gaat vast wel over na vakantie.
pi_143982655
Over de M-lopers.. waar gaan jullie je gelletjes laten tijdens de marathon? Ik bedacht me net dat je er toch al gauw 5, 6 nodig hebt, misschien nog wat reserves, mocht er iets misgaan. Maar ik wilde eigenlijk geen waterbelt of rugzak meenemen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:52:57 #12
155227 crew  Guppy
dus
pi_143982662
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 10:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Over de M-lopers.. waar gaan jullie je gelletjes laten tijdens de marathon? Ik bedacht me net dat je er toch al gauw 5, 6 nodig hebt, misschien nog wat reserves, mocht er iets misgaan. Maar ik wilde eigenlijk geen waterbelt of rugzak meenemen..
Inb4 SPIbelt!
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:57:38 #13
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143982759
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 10:52 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Inb4 SPIbelt!
:Y Grote Spibelt. Opgelost!
pi_143982795
quote:
Ik doe er twee of drie in mijn drinkgordel en zorg dat Gogo de rest bij zich heeft, zodat ze die ergens op de route weer aan mij kan geven.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Moderator zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:59:27 #15
155227 crew  Guppy
dus
pi_143982797
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 10:57 schreef GotC het volgende:

[..]

:Y Grote Spibelt. Opgelost!
Vriendin-van-M-loper expert hier :Y she knows!

Hoe zou het overigens met RD gaan? Die is afgelopen nacht gestart met de Naseby, nu dus al een heel eind onderweg, als het goed is. Spannond!!
pi_143982999
quote:
Ik heb een spibelt met lusjes voor gels.
Die ben ik van plan te gaan gebruiken (misschien moet ik er ook maar een keer mee gaan lopen als test :') ).
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  FOK!fotograaf zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:12:50 #17
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_143983054
't is verdomme nog zomer ja!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_143983122
quote:
8s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 11:12 schreef Xilantof het volgende:
Ja, maar we zijn natuurlijk nu aan het trainen om ook in de herfst te lopen O-)

Daarnaast is het wel zo'n beetje herfstweer buiten...
pi_143983215
quote:
8s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 11:12 schreef Xilantof het volgende:
Voor volgende week donderdag voorspellen ze 25 gr.
Eerst zien, dan geloven... :P
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:22:59 #20
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_143983228
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 11:16 schreef cafca het volgende:

[..]

Ja, maar we zijn natuurlijk nu aan het trainen om ook in de herfst te lopen O-)

Daarnaast is het wel zo'n beetje herfstweer buiten...
Gelukkig krijgen we volgende week een indian summer.
* Daywalk3r zet tooi op 8-)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:23:11 #21
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_143983232
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 11:22 schreef Guard het volgende:

[..]

Voor volgende week donderdag voorspellen ze 25 gr.
Eerst zien, dan geloven... :P
Volgende week zondag TTM *O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:23:57 #22
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_143983244
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 11:23 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik dacht nou net, huh vandaag toch? Maar da's veldhoven.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_143983311
quote:

[..]

:Y
pi_143983423
@Kluizenaar; er staat inderdaad best lang rust voorgeschreven. Zelf verzwik ik mijn enkel best vaak (gisteren geleerd dat dan aan de ene kant een enkelband wordt opgerekt en aan de andere kant door de druk een kneuzing ontstaat) en heb nog nooit zo lang niks gedaan en pijn gehad. Al liep ik toen nog niet hard. De fysio waar ik met mijn enkel klachten was sluit het ook niet uit dat ik over drie weken 16 km loop. Kans is niet groot dat ik dan voldoende hersteld ben, maar de kans is er wel. Kortom, gemiddelden zijn gemiddelden en trek je daar niet te veel van aan.
pi_143983582
quote:

[..]

:Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')