Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Zo, wisselduurloop zit er weer op. Blijft toch een ontzettend bitse training. Ik ga ook langzamer dan wanneer ik gewoon aan één stuk op die hartslag zou lopen, maarja het wisselen kost natuurlijk ook energie. Had ook nog een gelletje meegenomen om te kijken hoe die zou vallen bij wat hogere intensiteit, aangezien je de marathon ook niet in D1 loopt. Ik had er geen last van, maar voelde er ook niet echt effect van.
Nu snel douchen en nog wat kilometers maken aangezien ik in Haarlem ga shoppen met mijn zusje
Ipv ontspanning en even m'n hoofd leeg, voelt het nu als inspanning en blijft m'n hoofd vol. Waar ik eerst met een beter gevoel terug kwam na een rondje lopen baal ik nu alleen maar omdat dat nu niet meer het geval is.
Over de M-lopers.. waar gaan jullie je gelletjes laten tijdens de marathon? Ik bedacht me net dat je er toch al gauw 5, 6 nodig hebt, misschien nog wat reserves, mocht er iets misgaan. Maar ik wilde eigenlijk geen waterbelt of rugzak meenemen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Op zaterdag 30 augustus 2014 10:52 schreef La_Tramposa het volgende: Over de M-lopers.. waar gaan jullie je gelletjes laten tijdens de marathon? Ik bedacht me net dat je er toch al gauw 5, 6 nodig hebt, misschien nog wat reserves, mocht er iets misgaan. Maar ik wilde eigenlijk geen waterbelt of rugzak meenemen..
Op zaterdag 30 augustus 2014 10:52 schreef La_Tramposa het volgende: Over de M-lopers.. waar gaan jullie je gelletjes laten tijdens de marathon? Ik bedacht me net dat je er toch al gauw 5, 6 nodig hebt, misschien nog wat reserves, mocht er iets misgaan. Maar ik wilde eigenlijk geen waterbelt of rugzak meenemen..
Ik doe er twee of drie in mijn drinkgordel en zorg dat Gogo de rest bij zich heeft, zodat ze die ergens op de route weer aan mij kan geven.
Ik heb een spibelt met lusjes voor gels. Die ben ik van plan te gaan gebruiken (misschien moet ik er ook maar een keer mee gaan lopen als test ).
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
@Kluizenaar; er staat inderdaad best lang rust voorgeschreven. Zelf verzwik ik mijn enkel best vaak (gisteren geleerd dat dan aan de ene kant een enkelband wordt opgerekt en aan de andere kant door de druk een kneuzing ontstaat) en heb nog nooit zo lang niks gedaan en pijn gehad. Al liep ik toen nog niet hard. De fysio waar ik met mijn enkel klachten was sluit het ook niet uit dat ik over drie weken 16 km loop. Kans is niet groot dat ik dan voldoende hersteld ben, maar de kans is er wel. Kortom, gemiddelden zijn gemiddelden en trek je daar niet te veel van aan.