In Nederland alleen drie locaties in Rotterdam en Amsterdam en twee in Utrecht.quote:Op maandag 8 september 2014 17:12 schreef BoerBert het volgende:
Ik kan of zie niks tot weinig op die site, dus ik zal wel in een stom gebied zitten.
In Duitsland ook heel weinig, hier in de buurt alleen eentje in Keulen.quote:Op maandag 8 september 2014 17:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
In Nederland alleen drie locaties in Rotterdam en Amsterdam en twee in Utrecht.
Ja, dat neem ik aan van wel. Maar de Europese release is ook al over anderhalve week.quote:Op maandag 8 september 2014 17:15 schreef Vatta het volgende:
Dan moet ie vandaag of morgen toch wel lekken lijkt me?
Maar kun je niet een beetje met die kaart schuiven dan? Ik zie een zwart vel met wat witte verfvlekjesquote:Op maandag 8 september 2014 17:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
In Nederland alleen drie locaties in Rotterdam en Amsterdam en twee in Utrecht.
Ik kan rondkijken alsof het Google Maps is, zeg maar.quote:Op maandag 8 september 2014 17:28 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Maar kun je niet een beetje met die kaart schuiven dan? Ik zie een zwart vel met wat witte verfvlekjes
Precies. En het feit dát het origineel is maakt het an sich ook weer briljant, want het hele internet staat er mee vol. Of ze het nou positief of negatief vinden, dat Alt-J terug is weet volgende week iedereen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef kciR het volgende:
Wat een geniaal en origineel idee van Alt-J.
Dit kan natuurlijk heel goed werken, omdat je allemaal fans bij elkaar clusterd. Soort meetings zeg maar. Als je iemand op zo'n plek ziet met een telefoon muziek ziet luisteren is de kans best groot dat hij dat album zit te luisteren. Makkelijke manier om een conversatie te starten lijkt mij..
Ik woon dan wel in Utrecht, maar het is mij toch iets te ver om naar één van de twee parken te fietsen..
Dit zou een goed idee zijn, gewoon mensen een week/maand geven om in te schrijven voor het concert en dan loten wie de kaarten mag kopen.quote:Op maandag 8 september 2014 16:39 schreef Tchock het volgende:
Perfect zou zijn als tickets onverkoopbaar worden gemaakt je gekochte tickets gewoon ten aller tijde kunt retourneren. Dan kunnen mensen die na de verkoop tickets willen op een wachtlijst.
Maar ja. Snap wel dat de artiesten en venues daar ook geen zin in hebben.
quote:Op maandag 8 september 2014 18:59 schreef Kerftminister het volgende:
Had gisteren trouwens een van de slechtste albums ooit gehoord. Dissimulate van The Berzerker. Dat was echt de ultieme teringherrie-Metal met geknor en gekrijs als vocalen en speedcore als drums. Typisch moment dat mijn curiositeit weer eens te ver is gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 20:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]The Berzerker
![]()
![]()
![]()
Dat werd me ook ooit eens aangeraden, omdat ik Anaal Nathrakh (ook kutherrie) wel waardeerdeAnaal Nathrakh kan je met een open mind iig nog muziek in horen, maar The Berzerker, dat draai je alleen ironisch lijkt me, wat een meuk zeg, het is ook echt niet moeilijk om te maken volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
De meeste Kevin Smith filmsquote:
Hèhè, dat duurde een eeuwigheid.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:15 schreef kciR het volgende:
Dat zag ik niet aankomen. Damien Rice komt met een nieuw album.
Hopen dat hij er ook een tour aan plakt, want vorig jaar op BKS was hij echt mijn grootste verrassing.
En alvast een nieuw nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |