Best wel tof. Kijk enorm uit naar zijn album.quote:
Wel vet jaquote:
Hoe bedoel je dit?quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:21 schreef Norrage het volgende:
Tchock die iets aanprijst, is als Atze die wat aanprijst.
Moet ik me nu beledigd voelen? Geen idee wat je wil zeggen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:21 schreef Norrage het volgende:
Tchock die iets aanprijst, is als Atze die wat aanprijst.
Dat is het mooie. Dat mag je zelf bedenkenquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet ik me nu beledigd voelen? Geen idee wat je wil zeggen.
Je gaat het verder niet uitleggen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is het mooie. Dat mag je zelf bedenken
Het hangt ervan of je Atze waardeert of nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je gaat het verder niet uitleggen?
Dit is behoorlijk irritant. Verder heb ik geen flauw idee of Atze waardeerbaar is of niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het hangt ervan of je Atze waardeert of niet
Nieuwe Ty Segall is erg sterk.quote:Op zondag 7 september 2014 11:43 schreef Gehenna het volgende:
Weer terug van 2 weekjes vakantie, heb ik nog iets gemist?
Dat is wel een naam die ik al tijden vaak hoor vallen, maar nog nooit naar geluisterd heb. Moet ik eens gaan doenquote:Op zondag 7 september 2014 12:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nieuwe Ty Segall is erg sterk.
Aphex Twinquote:Op zondag 7 september 2014 11:43 schreef Gehenna het volgende:
Weer terug van 2 weekjes vakantie, heb ik nog iets gemist?
Die had ik meegekregen, nog niet helemaal overtuigd van de eerste single, maar wel erg benieuwd naar de rest van het albumquote:
Kende die band niet, maar na een korte luisterbeurt vind ik het al teveel herriequote:Op maandag 8 september 2014 09:38 schreef Gehenna het volgende:
Ah 'Death From Above 1979' blijkt ook terug te zijn:
Was in 2004 een hype-jequote:Op maandag 8 september 2014 09:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kende die band niet, maar na een korte luisterbeurt vind ik het al teveel herrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |