abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144383073
Ik ben in het weekend in NL, dus zal kijken of ik hem kan vinden.

Ik luister de laatste week vooral veel naar Ryuichi Sakamoto:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_144383889
Zal Alt-J vanavond eens proberen. Heb een bepaald persoon (die er tevens heel erg naar uitkeek) al negatief gezien, wat vaak inhoudt dat ik het dan wel goed vind. :D
Hij vond namelijk AM wel geweldig en de nieuwe Kasabian vond die weer niks. :P
pi_144384314
Naja, de nieuwe Alt-J zal veel fans van de oude hoogstwaarschijnlijk teleurstellen ja.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_144395702
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 00:11 schreef Norrage het volgende:
lol, wat. De nieuwe U2 is automatisch naar mijn iTunes account gedownload? :D
http://pitchfork.com/news(...)-for-free-on-itunes/
pi_144400298
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 00:11 schreef Norrage het volgende:
lol, wat. De nieuwe U2 is automatisch naar mijn iTunes account gedownload? :D
Kun je echt niet maken, in mijn ogen.
pi_144404352
Is het album dan ook nog te pruimen, of zou je zelfs met geld toe er nog niet naar luisteren?
pi_144407921
Nieuwe Alt-J opstaan, maar vind het tot nu toe echt niet spannend, kabbelt een beetje voort, om er een mooi Indie-cliché uit te gooien.
pi_144408334
quote:
99s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:15 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuwe Alt-J opstaan, maar vind het tot nu toe echt niet spannend, kabbelt een beetje voort, om er een mooi Indie-cliché uit te gooien.
Alles behalve dat mijns inziens. Eigenlijk doet het me veel aan Adult Jazz denken. Daar zeiden velen ook over dat het voortkabbelt ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_144408452
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:26 schreef Norrage het volgende:

[..]

Alles behalve dat mijns inziens. Eigenlijk doet het me veel aan Adult Jazz denken. Daar zeiden velen ook over dat het voortkabbelt ;)
Ja ik weet niet, bij An Awesome Wave had je veel meer variaties voor mijn gevoel, tempowisselingen, klonk allemaal wat spannender en creatiever.
pi_144408556
quote:
99s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:30 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Ja ik weet niet, bij An Awesome Wave had je veel meer variaties voor mijn gevoel, tempowisselingen, klonk allemaal wat spannender en creatiever.
Ik vond die eigenlijk veel meer voortkabbelen. Maar het was wat rockender, wat harder. Voornaamste verschil.
pi_144412278
quote:
99s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:30 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe vaak heb je An Awesome Wave al geluisterd? Waarschijnlijk vele tientallen keren, dus dan is het ook logisch dat je daar veel meer variatie hoort.
Ik vind het eigenlijk ontzettend knap wat Alt-J doet. Het is nog steeds herkenbaar, maar toch heel anders dan het debuut. Hetzelfde trucje herhalen zou nooit nog zo'n mooi album op kunnen leveren, dus blij dat ze deze weg ingeslagen zijn.
pi_144414749
Hé er komt in oktober ook een nieuwe Vashti Bunyan, toch fijn dat we maar 9 jaar hoeven te wachten ipv de 35 jaar die tussen het debut en de vorige zaten :P
Robert Moog died for our synths
pi_144414847
kciR en ik gaan naar de 3voor12 awards vanavond *O* :D Dat brengt mij op de volgende vraag: Wie gaat deze winnen?
Nominaties: http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2014/3voor12-Award-2014.html

Eefje, Typhoon, Thomas Azier, David Douglas, Jeugd van Tegenwoordig, Blaudzun, Traumahelikopter, Awanto 3, en nog wat (staat er niet heel duidelijk)
pi_144415096
Wat mij betreft: Eefje O+

Typhoon zou ik ook nog wel terecht vinden

Thomas Azier had een toffe EP, maar daarna deed het me weinig eigenlijk

Traumahelikopter was live fantastisch, en heeft nu ook 2 leuke platen gemaakt

Maar het zal wel De Staat of Blaudzun worden.. :{
pi_144415159
Het lijkt me eigenlijk vrij evident dat het Typhoon wordt :D
pi_144415302
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:04 schreef Pat-sounds het volgende:

[..]

Hoe vaak heb je An Awesome Wave al geluisterd? Waarschijnlijk vele tientallen keren, dus dan is het ook logisch dat je daar veel meer variatie hoort.
Ik vind het eigenlijk ontzettend knap wat Alt-J doet. Het is nog steeds herkenbaar, maar toch heel anders dan het debuut. Hetzelfde trucje herhalen zou nooit nog zo'n mooi album op kunnen leveren, dus blij dat ze deze weg ingeslagen zijn.
In zijn geheel pas 2 á 3 keer, maar losse nummers wel vaker. En ja hetzelfde trucje uithalen, zolang je echt een eigen sound hebt kan ik daar niet echt een bezwaar tegen hebben. Zijn zoveel succesvolle bands die dit hebben gedaan, slechts een beetje variatie omdat de sound die ze bezitten erg sterk is. Word vooralsnog echt niet warm of koud van de nieuwe plaat en aan de stemmen op RYM te zien ben ik hier blijkbaar niet alleen in. :P
pi_144415320
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:50 schreef Norrage het volgende:
kciR en ik gaan naar de 3voor12 awards vanavond *O* :D Dat brengt mij op de volgende vraag: Wie gaat deze winnen?
Nominaties: http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2014/3voor12-Award-2014.html

Eefje, Typhoon, Thomas Azier, David Douglas, Jeugd van Tegenwoordig, Blaudzun, Traumahelikopter, Awanto 3, en nog wat (staat er niet heel duidelijk)
Jeugd van Tegenwoordig :r

Alleen Typhoon verdient het in mijn ogen.
pi_144415412
Ik hoop niet dat de Jeugd van Tegenwoordig de nieuwe Kane is. In de zin dat ze altijd van alles automatisch winnen. Ik ben ook voor Typhoon.
Aldus.
pi_144415507
quote:
2s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:13 schreef Z het volgende:
Ik hoop niet dat de Jeugd van Tegenwoordig de nieuwe Kane is. In de zin dat ze altijd van alles automatisch winnen. Ik ben ook voor Typhoon.
Qua muzikale kwaliteit zijn ze zeker de nieuwe Kane, maar dat is mijn ongezouten mening. :P
pi_144415684
What the.. het nieuwe album van U2 staat ineens op mijn mobiel :o

Gewoon gepusht door Apple, zonder enige vraag of ik dat wou 8)7 o|O niet tof apple! -O- :(
pi_144415802
quote:
99s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:09 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

In zijn geheel pas 2 á 3 keer, maar losse nummers wel vaker. En ja hetzelfde trucje uithalen, zolang je echt een eigen sound hebt kan ik daar niet echt een bezwaar tegen hebben. Zijn zoveel succesvolle bands die dit hebben gedaan, slechts een beetje variatie omdat de sound die ze bezitten erg sterk is. Word vooralsnog echt niet warm of koud van de nieuwe plaat en aan de stemmen op RYM te zien ben ik hier blijkbaar niet alleen in. :P
Dat je nog waarde hecht aan RYM ratings joh _O-
pi_144415820
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:23 schreef Gehenna het volgende:
What the.. het nieuwe album van U2 staat ineens op mijn mobiel :o

Gewoon gepusht door Apple, zonder enige vraag of ik dat wou 8)7 o|O niet tof apple! -O- :(
Apple gaat echt keihard onderuit de laatste tijd. Als de Apple Watch een flop wordt, wat ik verwacht, kan het snel gaan.....

Maar ik zie het ook :o ik wist dat ie in mijn library stond, maar zelfs naar mijn iphone gesynched :')
pi_144415828
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:28 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat je nog waarde hecht aan RYM ratings joh _O-
Hecht ik zeker tot aan een bepaald niveau. 99% van de albums die ik waardeer scoren niet lager dan een 3.00, gebruik ik als halve maatstaf. Kan me alleen de nieuwe Roots plaat bedenken waar dat anders bij is.
pi_144416010
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:28 schreef Norrage het volgende:

[..]

Apple gaat echt keihard onderuit de laatste tijd. Als de Apple Watch een flop wordt, wat ik verwacht, kan het snel gaan.....
Ik denk dat dat wel gaat meevallen, de telefoons werken en verkopen nog steeds prima en ze hebben met hun de apps hun users aardig aan hun gebonden (want die zou je opnieuw moeten aanschaffen bij een ander OS).

quote:
Maar ik zie het ook :o ik wist dat ie in mijn library stond, maar zelfs naar mijn iphone gesynched :')
Even ingelogd bij iTunes op de mac, daar kun je 'm wel weer verwijderen, op mijn telefoon wou dit ook gewoon niet omdat hij in de cloud stond :') Dat ze wat voor kutalbum dan ook gratis weggeven vind ik wel sympathiek van U2 en Apple, maar damn zeg, vraag het gewoon even. :{
pi_144416089
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:35 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel gaat meevallen, de telefoons werken en verkopen nog steeds prima en ze hebben met hun de apps hun users aardig aan hun gebonden (want die zou je opnieuw moeten aanschaffen bij een ander OS).

[..]

Even ingelogd bij iTunes op de mac, daar kun je 'm wel weer verwijderen, op mijn telefoon wou dit ook gewoon niet omdat hij in de cloud stond :') Dat ze wat voor kutalbum dan ook gratis weggeven vind ik wel sympathiek van U2 en Apple, maar damn zeg, vraag het gewoon even. :{
Apple wijkt sinds Jobs zijn dood permanent af van hun "regels". Ineens komen er nutteloze mini-iPads, grotere iPhones, plastic telefoons. Apple wordt ineens commercieel. Als ze nu ook nog nutteloze albums automatisch op je telefoon gaan zetten, gaat het wel heel hard bergafwaarts....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')