quote:Op maandag 16 februari 2015 20:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Vandaag in de stad:
''Ik geef je anders m'n facebook wel''
''Nah, Ik doe niet aan facebook, wat is je nummer''
''Ik geef m'n nummer niet zo snel''
''Maakt niet uit, je mag hem ook langzaam geven''
Ik geef mijn nummer makkelijker dan mijn facebook. Ben ik nu raar?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Vandaag in de stad:
''Ik geef je anders m'n facebook wel''
''Nah, Ik doe niet aan facebook, wat is je nummer''
''Ik geef m'n nummer niet zo snel''
''Maakt niet uit, je mag hem ook langzaam geven''
Dit. Gewoon dit.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom heb je geen interesse in verenigingen? Dat is bij uitstek de plek om mensen te ontmoeten. Zeker net teamsporten. Meerdere contactmomenten per week, ff biertje doen na afloop of op stap met een clubje.
Ja iedereen die dat doet is heel raar.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik geef mijn nummer makkelijker dan mijn facebook. Ben ik nu raar?
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja iedereen die dat doet is heel raar.
Normale mensen zijn stom.quote:
You decide.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik geef mijn nummer makkelijker dan mijn facebook. Ben ik nu raar?
En toch zijn er genoeg andere mogelijkheden om mensen te ontmoeten. Ik sta er elke vrijdag af weer van te kijk dat men zich genoodzaakt voelt met zn allen in de pub te staan. Terwijl ie 4 uur daar voor zo goed als leeg was.quote:
Waarom sta je er dan van te kijken? En wat zijn jouw tips om ehm, activiteiten te gaan doen waar je mensen ontmoet? Het lijkt mij een stukje zelfontwikkeling waar je over spreekt... Maar als iemands interesses niet liggen bij een mogelijke actie dan is dat naar mijn mening niet echt een goede oplossing.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En toch zijn er genoeg andere mogelijkheden om mensen te ontmoeten. Ik sta er elke vrijdag af weer van te kijk dat men zich genoodzaakt voelt met zn allen in de pub te staan. Terwijl ie 4 uur daar voor zo goed als leeg was.
Omdat het voor veel mensen een moeilijke stap is, voor veel mensen het ontzettend awkward is om een in kroeg, (nacht) club of pub te zitten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom sta je er dan van te kijken?
Doe allerlei verschillende dingen.quote:En wat zijn jouw tips om ehm, activiteiten te gaan doen waar je mensen ontmoet? Het lijkt mij een stukje zelfontwikkeling waar je over spreekt... Maar als iemands interesses niet liggen bij een mogelijke actie dan is dat naar mijn mening niet echt een goede oplossing.
Dat 'je moet het proberen voordat je er over kunt oordelen' is zo'n onzin. Je hoeft je toch ook niet vol te gieten met alcohol en als een bezopen eikhol op de dansvloer te gaan sjorren om te realizeren dat dat niet slim is?quote:Maar misschien dat sommige mensen wel baat hebben bij een aanpak dat ze iets gewoon proberen voordat ze er over oordelen...
Maar als er een methode is waarop iemand misschien leert wat zijn interesses zijn en daar meer energie in leert stoppen dan is dat een betere oplossing.
/ Dus, een hoop gedachtes maar nog geen concrete oplossing.
Om het praktischer te maken: Hoe leert een persoon interesse en energie te vinden voor activiteiten die hij nog nooit heeft gedaan?
Ik denk dat dit persoonlijk is. Structuur zorgde bij mij altijd voor stress.quote:- zelf denk ik dat een structuur in het leven belangrijk is, een reden om op te staan hebben is voor mij belangrijk, anders blijf ik in mijn nest liggen en ben ik de rest van de dag gaar / futloos en produceer ik niks, daarnaast heb ik ook minder tijd om me te vervelen en te denken aan iets nieuws om te doen. Het is ook makkelijker om veranderingen aan te brengen in je leven als er een structuur in zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:02 schreef Deezertje het volgende:
Dit is best wel creepy gedrag, begrijp je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opzoeken op FB is niet verboden, je moest eens weten hoe vaak dat op scholen of bij potentiële dates onder elkaar gebeurd. Maar was niet erg slim om dat op me mobiel te doen neequote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is best wel creepy gedrag, begrijp je dat?
Als je haar FB en relatiestatus gaat achterhalen zonder nog maar een woord met haar te hebben gewisseld, ben je er er misschien een beetje te veel mee bezig. Op een verkeerde manier.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Opzoeken op FB is niet verboden, je moest eens weten hoe vaak dat op scholen of bij potentiële dates onder elkaar gebeurd. Maar was niet erg slim om dat op me mobiel te doen neeEn toch vraag ik me weleens af hoe sommige mensen aan 600+ vrienden komen.. die moeten toch wel iedereen accepteren?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:02 schreef Deezertje het volgende:
Ah jammer man! Wel goed bezig! Lekker doorgaan zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies. De aanhouder wintquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah jammer man! Wel goed bezig! Lekker doorgaan zo
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah jammer man! Wel goed bezig! Lekker doorgaan zo
Doe eens niet.quote:
De volgende stap is een slaapzak en verrekijkerquote:
Ik vrees het ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De volgende stap is een slaapzak en verrekijker
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:50 schreef derozebadeend het volgende:
je weet wat ze zeggen: als ik voor elke keer dat een vrouw me niet ziet staan een euro kreeg, zouden ze me op een gegeven moment wel zien staan
Ik had wat informatie nodig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bespieden vanuit de bosjes is ook niet verboden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |