abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149737963
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 20:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Vandaag in de stad:

''Ik geef je anders m'n facebook wel''
''Nah, Ik doe niet aan facebook, wat is je nummer''
''Ik geef m'n nummer niet zo snel''
''Maakt niet uit, je mag hem ook langzaam geven''

_O-
8)7 _O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_149738078
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 20:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Vandaag in de stad:

''Ik geef je anders m'n facebook wel''
''Nah, Ik doe niet aan facebook, wat is je nummer''
''Ik geef m'n nummer niet zo snel''
''Maakt niet uit, je mag hem ook langzaam geven''

_O-
Ik geef mijn nummer makkelijker dan mijn facebook. Ben ik nu raar? ;(
pi_149738199
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Waarom heb je geen interesse in verenigingen? Dat is bij uitstek de plek om mensen te ontmoeten. Zeker net teamsporten. Meerdere contactmomenten per week, ff biertje doen na afloop of op stap met een clubje.
Dit. Gewoon dit.
pi_149738343
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:15 schreef fathank het volgende:

[..]

:')

Je maakt een grapje hoop ik.
Wat denk je zelf? ;)
pi_149738514
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja iedereen die dat doet is heel raar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_149738550
quote:
6s.gif Op maandag 16 februari 2015 20:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja iedereen die dat doet is heel raar.
:6
pi_149738567
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:6
Normale mensen zijn stom. :{w
  maandag 16 februari 2015 @ 20:49:02 #258
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_149739381
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

You decide.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_149740316
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 20:22 schreef artelligence het volgende:

[..]

Dit. Gewoon dit.
En toch zijn er genoeg andere mogelijkheden om mensen te ontmoeten. Ik sta er elke vrijdag af weer van te kijk dat men zich genoodzaakt voelt met zn allen in de pub te staan. Terwijl ie 4 uur daar voor zo goed als leeg was.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_149764405
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 21:06 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En toch zijn er genoeg andere mogelijkheden om mensen te ontmoeten. Ik sta er elke vrijdag af weer van te kijk dat men zich genoodzaakt voelt met zn allen in de pub te staan. Terwijl ie 4 uur daar voor zo goed als leeg was.
Waarom sta je er dan van te kijken? En wat zijn jouw tips om ehm, activiteiten te gaan doen waar je mensen ontmoet? Het lijkt mij een stukje zelfontwikkeling waar je over spreekt... Maar als iemands interesses niet liggen bij een mogelijke actie dan is dat naar mijn mening niet echt een goede oplossing.
Maar misschien dat sommige mensen wel baat hebben bij een aanpak dat ze iets gewoon proberen voordat ze er over oordelen...
Maar als er een methode is waarop iemand misschien leert wat zijn interesses zijn en daar meer energie in leert stoppen dan is dat een betere oplossing.

/ Dus, een hoop gedachtes maar nog geen concrete oplossing.

Om het praktischer te maken: Hoe leert een persoon interesse en energie te vinden voor activiteiten die hij nog nooit heeft gedaan?

- zelf denk ik dat een structuur in het leven belangrijk is, een reden om op te staan hebben is voor mij belangrijk, anders blijf ik in mijn nest liggen en ben ik de rest van de dag gaar / futloos en produceer ik niks, daarnaast heb ik ook minder tijd om me te vervelen en te denken aan iets nieuws om te doen. Het is ook makkelijker om veranderingen aan te brengen in je leven als er een structuur in zit.
pi_149767228
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom sta je er dan van te kijken?
Omdat het voor veel mensen een moeilijke stap is, voor veel mensen het ontzettend awkward is om een in kroeg, (nacht) club of pub te zitten.

quote:
En wat zijn jouw tips om ehm, activiteiten te gaan doen waar je mensen ontmoet? Het lijkt mij een stukje zelfontwikkeling waar je over spreekt... Maar als iemands interesses niet liggen bij een mogelijke actie dan is dat naar mijn mening niet echt een goede oplossing.
Doe allerlei verschillende dingen.

quote:
Maar misschien dat sommige mensen wel baat hebben bij een aanpak dat ze iets gewoon proberen voordat ze er over oordelen...
Maar als er een methode is waarop iemand misschien leert wat zijn interesses zijn en daar meer energie in leert stoppen dan is dat een betere oplossing.

/ Dus, een hoop gedachtes maar nog geen concrete oplossing.

Om het praktischer te maken: Hoe leert een persoon interesse en energie te vinden voor activiteiten die hij nog nooit heeft gedaan?
Dat 'je moet het proberen voordat je er over kunt oordelen' is zo'n onzin. Je hoeft je toch ook niet vol te gieten met alcohol en als een bezopen eikhol op de dansvloer te gaan sjorren om te realizeren dat dat niet slim is?

Toen ik in een dipje zat, ben ik gaan couch surfen in Oost-Europa. Nog nooit eerder gedaan. Paar uur later zat ik bij wildvreemden op de stoep, in the middle of nowhere. Angst om misschien rejected te worden? 1 uur later zat ik al aan de wodka en niet veel later gingen we met z'n allen (waarvan ik niemand kende) de kroeg in. 2 week later kwam ik daar mijn huidige vriendin tegen. Ik ben nu 2 jaar verder tov dat moment.

quote:
- zelf denk ik dat een structuur in het leven belangrijk is, een reden om op te staan hebben is voor mij belangrijk, anders blijf ik in mijn nest liggen en ben ik de rest van de dag gaar / futloos en produceer ik niks, daarnaast heb ik ook minder tijd om me te vervelen en te denken aan iets nieuws om te doen. Het is ook makkelijker om veranderingen aan te brengen in je leven als er een structuur in zit.
Ik denk dat dit persoonlijk is. Structuur zorgde bij mij altijd voor stress.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_149768993
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149769422
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:02 schreef Deezertje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is best wel creepy gedrag, begrijp je dat? :{
pi_149769662
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit is best wel creepy gedrag, begrijp je dat? :{
Opzoeken op FB is niet verboden, je moest eens weten hoe vaak dat op scholen of bij potentiële dates onder elkaar gebeurd. Maar was niet erg slim om dat op me mobiel te doen nee :P En toch vraag ik me weleens af hoe sommige mensen aan 600+ vrienden komen.. die moeten toch wel iedereen accepteren?
pi_149769799
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Opzoeken op FB is niet verboden, je moest eens weten hoe vaak dat op scholen of bij potentiële dates onder elkaar gebeurd. Maar was niet erg slim om dat op me mobiel te doen nee :P En toch vraag ik me weleens af hoe sommige mensen aan 600+ vrienden komen.. die moeten toch wel iedereen accepteren?
Als je haar FB en relatiestatus gaat achterhalen zonder nog maar een woord met haar te hebben gewisseld, ben je er er misschien een beetje te veel mee bezig. Op een verkeerde manier.

Wat betreft 600 vrienden... als je regelmatig nieuwe mensen ontmoet en toevoegt kan dat best.

[ Bericht 2% gewijzigd door -Strawberry- op 17-02-2015 19:36:59 ]
pi_149770070
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:02 schreef Deezertje het volgende:
SPOILER
Ah jammer man! Wel goed bezig! Lekker doorgaan zo :)
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:38:53 #267
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149770407
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:30 schreef artelligence het volgende:

[..]

Precies. De aanhouder wint :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_149770576
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:30 schreef artelligence het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:38 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Precies. De aanhouder wint :)
Doe eens niet.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:44:15 #269
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149770619
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

Doe eens niet.
De volgende stap is een slaapzak en verrekijker :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_149770755
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:44 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

De volgende stap is een slaapzak en verrekijker :)
Ik vrees het ook.
pi_149770775
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vrees het ook.
Zo heb ik jou veroverd. :@
pi_149770826
je weet wat ze zeggen: als ik voor elke keer dat een vrouw me niet ziet staan een euro kreeg, zouden ze me op een gegeven moment wel zien staan
pi_149770852
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:48 schreef artelligence het volgende:

[..]

Zo heb ik jou veroverd. :@
Bespieden vanuit de bosjes is ook niet verboden.
pi_149771225
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:50 schreef derozebadeend het volgende:
je weet wat ze zeggen: als ik voor elke keer dat een vrouw me niet ziet staan een euro kreeg, zouden ze me op een gegeven moment wel zien staan
pi_149771278
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bespieden vanuit de bosjes is ook niet verboden.
Ik had wat informatie nodig.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')