SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schöne is momenteel belangrijker. Die vond ik vorig jaar ook als één van de weinig aardig spelen. Maar misschien heb je gelijk hoor, m'n punt was meer dat hij er -wmb- niet met kop en schouders bovenuit steekt en dat we zonder hem alsnog kampioen kunnen en moeten worden.quote:![]()
Heb je ook een punt, Blind is ook niet ineens een wereldspeler. Maar ik moet het allemaal nog zien.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schöne is momenteel belangrijker. Die vond ik vorig jaar ook als één van de weinig aardig spelen. Maar misschien heb je gelijk hoor, m'n punt was meer dat hij er -wmb- niet met kop en schouders bovenuit steekt en dat we zonder hem alsnog kampioen kunnen en moeten worden.![]()
Mooi nieuws wel op zo'n dag: Sigthorsson vaste spits en Blind die vertrekt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Beste speler weg voor minder dan 20 miljoen. Als Depay en Clasie kunnen blijven waarom Blind dan niet gvd. Maar wel verdiend hoor Daley
AFCA!![]()
Strootman is ook goed.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:00 schreef RensAjacied het volgende:
Strootman was 20 miljoen toch?________!
![]()
In december 120 miljoen op de bank terwijl het elftal weer in februari uit europa ligt
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Snap niet dat ze zo nodig moeten cashen, had blind een beter contract gegeven, maar neen, salarisplafond.
Tyfuszooi.AFCA
Jij bent echt dom.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:38 schreef Smoofie het volgende:
Snap niet dat ze zo nodig moeten cashen, had blind een beter contract gegeven, maar neen, salarisplafond.
Tyfuszooi.![]()
Want? Meer salaris had hij echt wel een jaar extra kunnen blijven. Of ben jij er ook zo ééntje waar het salarisplafond en eigen jeugd heilig is ja? Lekker naíef wel.quote:AFCA
Het salarisplafond is niet voor niets een plafond, anders moet je dat gewoon afschaffen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want? Meer salaris had hij echt wel een jaar extra kunnen blijven. Of ben jij er ook zo ééntje waar het salarisplafond en eigen jeugd heilig is ja? Lekker naíef wel.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:57 schreef RensAjacied het volgende:
Beste speler weg voor minder dan 20 miljoen. Als Depay en Clasie kunnen blijven waarom Blind dan niet gvd. Maar wel verdiend hoor Daley
Was Blind geïnteresseerd in een hoger salaris hier in plaats van een transfer naar Man U? Weet jij dat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:38 schreef Smoofie het volgende:
Tyfuszooi.
Dit komt voor beide partijen niet als een verrassing, is bij de Telegraaf allang aangegeven een paar dagen geleden. Man U zou langskomen voor Blind, vraag was alleen wanneer.Nou ja, Blind was afgelopen seizoen de beste speler van de competitie, is 4 keer op rij kampioen geworden, heeft 4 jaar ervaring in de CL, is van Ajax en had te maken met interesse van een echte grote club. Clasie en Depay niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:57 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
Blind is dan na Sneijder en Huntelaar de duurste Nederlander die Ajax ooit verkocht heeft. Niet slecht.![]()
Eerlijk is eerlijk, Viergever vangt het goed op. Maar je elftal gaat er wel echt op achteruit ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
Godverdomme Weer de beste speler weg. Komt middelmaat voor terug. KUT KUT KUT![]()
Terwijl 2 jaar geleden iedereen Blind nog uitkotste en dat hij wekelijks de slechtste speler op het veld was.![]()
![]()
Godverdomme wat ga ik die man missen.
Afgescheid als een bij Heitinga aub.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Mooie stap voor Blind en een goede ontwikkeling voor Oranje dat meer spelers nu bij de wat grotere clubs zitten
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Toch opmerkelijk dat een niet erg bijzonder getalenteerde speler als Blind voor 18 miljoen wordt verpatst aan United.![]()
Geld zal wel weer in de kluis terecht komen.
Komt dus niks voor terug ben ik bang
Voor Blind wel een mooie stap
Ik ben inmiddels overleden![]()
Echt schandalig beleid maar hey wel 120M op de bank. Ajax is veruit de rijkste club maar je merkt er geen reet van. Heel heel armoedig dit. Op Overmars hoef je ook niet te rekenen. Die komt vast aan met een Sana of die dikke Duarte.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:35 schreef Smoofie het volgende:
In december 120 miljoen op de bank terwijl het elftal weer in februari uit europa ligt![]()
Respect voor Ajax. Als ik een betere baan, waar ik meer veel geld krijg, leukere projecten mag doen, bij een nog beter bedrijf ben ik ook blij als mijn werkgever niet te moeilijk doet.
En aan de bal vind ik Blind inderdaad één van de beste van Nederland, maar zonder bal laat hij toch wel vaak iemand lopen of gaat hij er halfslachtig in. Als Moisander blijft dan is er geen vervanger nodig. Serero komt er gewoon in."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Prima dit. Degelijk en voor 18 miljoen strikje erom.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 06:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Toch opmerkelijk dat een niet erg bijzonder getalenteerde speler als Blind voor 18 miljoen wordt verpatst aan United.![]()
![]()
Jammer maar je weet dat als een club als Man. Utd. komt dat ie vertrokken is, is niet tegen te houden.
Zal uiteindelijk wel op een miljoen of 20 uitdraaien, mss had Overmars er nog iets meer kunnen uithalen maar ook mooi dat Ajax bij zijn trouwe spelers niet al te moeilijk doet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is inderdaad wel belachelijk veel geld voor Blind. Van Gaal handelt nu al in paniek daar in Manchester.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 06:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Toch opmerkelijk dat een niet erg bijzonder getalenteerde speler als Blind voor 18 miljoen wordt verpatst aan United.
Als je zoveel voor Blind wilt betalen.
Voor Ajax is het strikje er om, geld incasseren en er blij mee zijn.![]()
Kampioenschap gaat nu ook wel erg moeilijk worden vrees ik.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gvd, wat een kutweek zo. Psv en feyenoord verlengen respectievelijk Depay, wijnaldum en clasie en die hebben amper een cent op de bank en wij met 100 miljoen laten Blind gaan. Achttien miljoen is ook niet eens de hoofdprijs met 48 uur te gaan. Wat kut zeg, alleen nog maar het contract verlengd van de allerslechtste speler van de selectie.![]()
![]()
Met alle respect, maar Blind is toch geen Europese top. Echt een geweldige deal voor jullie.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Geen Europese top idd maar voor Ajax wel erg belangrijk. Financieel een goede deal maar sportief ga je er hoe dan ook op achteruit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 08:15 schreef Caland het volgende:
Met alle respect, maar Blind is toch geen Europese top. Echt een geweldige deal voor jullie.
Voor Blind wel goed dat ze Di Maria deze week voor een belachelijk bedrag hebben gekocht, daar zal voorlopig alle aandacht wel heen gaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als we nu nog kampioen worden dan zou het echt een wereldprestatie zijn (en ook erg frustrerend voor de concurrentie).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Manchester united vergaloppeert zichzelf hier geweldig aan. Ze denken dar hij geweldig is, op basis van een prestatie uit een wedstrijd.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 08:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Manchester united vergaloppeert zichzelf hier geweldig aan. Ze denken dar hij geweldig is, op basis van een prestatie uit een wedstrijd.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
sowieso de cl... Lijkt wel of ajax zichzelf nooit versterkt, want de afgelopen vier jaar zijn ze er qua selectie steeds op achteruitgegaan. Dat hele cruijf model werkt voor geen meter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 08:09 schreef Pedroso het volgende:
Kampioenschap gaat nu ook wel erg moeilijk worden vrees ik.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Het moment is weer niet echt handig nee, maar het is wel een Babel-achtige deal wat mij betreft. Voor de eredivisie best een leuke speler, maar het zou mij verbazen als hij ooit veel meer dan deze 18 miljoen gaat opbrengen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 08:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Geen Europese top idd maar voor Ajax wel erg belangrijk. Financieel een goede deal maar sportief ga je er hoe dan ook op achteruit.
Voor Blind wel goed dat ze Di Maria deze week voor een belachelijk bedrag hebben gekocht, daar zal voorlopig alle aandacht wel heen gaan.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Er zullen altijd weer nieuwe spelers op staan. En het Cruijff model werkt juist prima, aanvulling selectie vanuit de jeugd. Met af en toe een kleine aankoop voor de ervaring vnl.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 08:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
sowieso de cl... Lijkt wel of ajax zichzelf nooit versterkt, want de afgelopen vier jaar zijn ze er qua selectie steeds op achteruitgegaan. Dat hele cruijf model werkt voor geen meter.
Worden er al 4 jaar kampioen mee.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Aan het moment kun je niet zoveel doen, het is niet dat Ajax steeds heeft gezegd: 'weet je wat, kom anders twee dagen voor de deadline maar terug...houden we het lekker spannend![]()
'
Als Manchester United zich pas 2 dagen voor tijd meldt, dan doen ze dat. Kun je in principe weinig aan doen. Ja, je kunt zeggen: zout gvd maar op, we verkopen 'm niet meer. Maar wat als Blind zegt: dit is misschien wel de énige kans in mijn leven? Ik wil HEEL graag naar Manchester United. Ik kan daar vier keer zoveel verdienen, ze willen grof voor me betalen, Viergever is al in huis.'
Kun je hem dan die transfer ontzeggen? Ik denk het niet. Dat het voor ons Ajax-supporters heel kut is snap ik ook wel. Maar ik denk niet dat ik heel lang hoef te zoeken naar een topic waar misschien wel dezelfde supporters die nu op het beleid lopen te zeiken ooit hebben lopen zeiken dat Blind maar steeds werd opgesteld. 'Zoontje van', 'slappeling', 'slechtste speler in Ajax-shirt'', etc. (En nee, nu niet allemaal roepen van 'ik was het niet', het gaat niet om individuen)
Voor Blind is dit een jongensboek. Ooit bij zijn wissel uitgekotst en gefloten door het -af en toe- 'kutpubliek' in de Arena, hele moeilijke momenten gekend, keihard teruggeknokt en nu naar één van de grootste clubs van de wereld.Gourmetten of steengrillen?![]()
Meer dan 18 miljoen gaat wel lukken, Hij is ook een stabiele speler die kan uitgroeien tot een nuttige kracht voor Utd.. Als je kijkt wat er nu rondloopt op vnl. het middenveld en verdediging dan is dat bedroevend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 08:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het moment is weer niet echt handig nee, maar het is wel een Babel-achtige deal wat mij betreft. Voor de eredivisie best een leuke speler, maar het zou mij verbazen als hij ooit veel meer dan deze 18 miljoen gaat opbrengen.
Als ze Shawn voor 40 miljoen kopen en bv die lantaarnpaal Felliani voor bijna 35 dan is Daley een koopje.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Benieuwd of Ajax nog iemand koopt. Denk zelf van niet eerlijk gezegd, zal wel intern worden aangevuld.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja eens met de eerste 2 alinea's, al was Blind wel erg gelukkig inmiddels bij Ajaxquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 08:43 schreef Silenus het volgende:
Aan het moment kun je niet zoveel doen, het is niet dat Ajax steeds heeft gezegd: 'weet je wat, kom anders twee dagen voor de deadline maar terug...houden we het lekker spannend![]()
'
Als Manchester United zich pas 2 dagen voor tijd meldt, dan doen ze dat. Kun je in principe weinig aan doen. Ja, je kunt zeggen: zout gvd maar op, we verkopen 'm niet meer. Maar wat als Blind zegt: dit is misschien wel de énige kans in mijn leven? Ik wil HEEL graag naar Manchester United. Ik kan daar vier keer zoveel verdienen, ze willen grof voor me betalen, Viergever is al in huis.'
Kun je hem dan die transfer ontzeggen? Ik denk het niet. Dat het voor ons Ajax-supporters heel kut is snap ik ook wel. Maar ik denk niet dat ik heel lang hoef te zoeken naar een topic waar misschien wel dezelfde supporters die nu op het beleid lopen te zeiken ooit hebben lopen zeiken dat Blind maar steeds werd opgesteld. 'Zoontje van', 'slappeling', 'slechtste speler in Ajax-shirt'', etc. (En nee, nu niet allemaal roepen van 'ik was het niet', het gaat niet om individuen)
Voor Blind is dit een jongensboek. Ooit bij zijn wissel uitgekotst en gefloten door het -af en toe- 'kutpubliek' in de Arena, hele moeilijke momenten gekend, keihard teruggeknokt en nu naar één van de grootste clubs van de wereld.![]()
Verbaast mij ook wel, maar het is wel Van Gaal die hem haalt en die heeft net 6 weken met hem gewerkt dus weet wat hij koopt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 08:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het moment is weer niet echt handig nee, maar het is wel een Babel-achtige deal wat mij betreft. Voor de eredivisie best een leuke speler, maar het zou mij verbazen als hij ooit veel meer dan deze 18 miljoen gaat opbrengen.
Wel jammer, niet dat ik het zo'n geweldenaar vond maar wel belangrijk voor de stabiliteit van het elftal![]()
Wow, wat een bedrag voor een toch redelijk middelmatige speler. Van Gaal is totaal de weg kwijt lijkt het. Hier wordt Ajax alleen maar sterker op. Voor dat geld kan je zoveel betere spelers halen.![]()
dat is het probleem een beetje, het kan al een tijdje alleen dat halen doen ze nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:07 schreef tompsv18 het volgende:
Wow, wat een bedrag voor een toch redelijk middelmatige speler. Van Gaal is totaal de weg kwijt lijkt het. Hier wordt Ajax alleen maar sterker op. Voor dat geld kan je zoveel betere spelers halen.![]()
Nu moeten ze toch wel? Ze kunnen het richting de fans niet maken om de beste speler te laten gaan een paar dagen voor het sluiten van de transferdeadline en daar dan niks voor terughalen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is het probleem een beetje, het kan al een tijdje alleen dat halen doen ze niet![]()
Ik zie dat niet gebeuren in die 2 dagen, ze wisten al langer dat hij weg zou gaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nu moeten ze toch wel? Ze kunnen het richting de fans niet maken om de beste speler te laten gaan een paar dagen voor het sluiten van de transferdeadline en daar dan niks voor terughalen.![]()
Of Viergever op zijn plek en dan kan je Serano weer opstellenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:14 schreef Tarado het volgende:
Poulsen terug halen is misschien nog wel een idee![]()
die stond daar al en Blind op de plek van Serero maar daar gaat het wel op neer komen, jammer ik vind Serero niet zo'n goeie passer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Of Viergever op zijn plek en dan kan je Serano weer opstellen![]()
Serero vind ik eigenlijk niet eens zo goed. Je kan beter een vervanger halen, anders lever je wel heel veel kwaliteit in.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
die stond daar al en Blind op de plek van Serero maar daar gaat het wel op neer komen, jammer ik vind Serero niet zo'n goeie passer.
Of misschien de toptalent Bocarra?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Die speelt natuurlijk niet voor niets twee jaar na zijn debuut voor Ajax 1 nog steeds in Jong Ajax. Of zit daar op de bank.quote:
Ik verwacht gewoon Viergever op z'n plek, op die positie heb je verder daarachter twee grote talenten zitten. (Bazoer en El Mahdioui)Gourmetten of steengrillen?![]()
Ik vind Serero ook niks, jammer dat Ziyech al naar Twente is al moet je ook maar weer afwachten of die het bij Ajax zou kunnen brengen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serero vind ik eigenlijk niet eens zo goed. Je kan beter een vervanger halen, anders lever je wel heel veel kwaliteit in.
Of misschien de toptalent Bocarra?
Houdt de competitie weer spannend![]()
Middelmaat is zo overdreven. Pak de cijfers maar bij. Op zijn positie is Blind de beste in de eredivisie dus hoe kan Ajax hier ooit sterker uit komen? Populistisch gepraat. Bekijk de vervanger eens. Had al weinig in het kampioenschap maar nu helemaal.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:07 schreef tompsv18 het volgende:
Wow, wat een bedrag voor een toch redelijk middelmatige speler. Van Gaal is totaal de weg kwijt lijkt het. Hier wordt Ajax alleen maar sterker op. Voor dat geld kan je zoveel betere spelers halen.
Van Overmars kan je ook weinig verwachten. De afgelopen drie jaar pure middelmaat gehaald.![]()
Paar jaar geleden was Blind nog te zwak voor Ajax en werd hij uitgefloten, tijden veranderen.
Ik zie weinig mogelijkheden voor Ajax voor een degelijke vervanger wat nog beschikbaar is op de transfermarkt. Of ze moeten Nigel de Jong terughalen, maar dat gaat niet gebeuren denk ik.![]()
Knappe transfer voor zowel club als speler, had het niet verwacht. Blind was in de eredivisie absoluut 1 van de beste, maar op een hoger podium moet hij het nog maar bewijzen. Dat je daar 18 miljoen voor vangt is gewoon een serieuze hoofdprijs wat mij betreft.
En eerlijk is eerlijk, waarom iets anders halen? Met de overige selectie moet je alsnog om het kampioenschap kunnen spelen. Beter het geld bewaren voor als er een echte topper gehaald moet worden.![]()
Je weet niet waar je het over hebt man, Blind is een uitstekende speler, ook zonder een showpikkie zoals Depay te zijn of een woeste blik als Strootman te hebben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:07 schreef tompsv18 het volgende:
We moesten het vorig seizoen toch ook doen met Thuli fucking Wonderboy Serero toen Eriksen wegging...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nu moeten ze toch wel? Ze kunnen het richting de fans niet maken om de beste speler te laten gaan een paar dagen voor het sluiten van de transferdeadline en daar dan niks voor terughalen.![]()
Je gaf me je liefde, bezorgdheid en trouw
Ik heb genoten van de jaren met jou
Ik weet dat het jou ook goed heeft gedaan
Maar ik zal je zo missen bij het verder gaan
#neverforgetGroot fan van User Wotte![]()
Mokotjo vond ik eigenlijk ook wel een goede vervanger. Ik denk dat er nu weinig spelers over zijn die Ajax beter kunnen makenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Serero ook niks, jammer dat Ziyech al naar Twente is al moet je ook maar weer afwachten of die het bij Ajax zou kunnen brengen.
Houdt de competitie weer spannend"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hierbij wil ik Daley feliciteren en heel veel succes wensen bij zijn nieuwe club Manchester United. Hij heeft deze transfer verdiend.
Ik heb wel een traantje gelaten, jammer dit.
★★★![]()
Alsof er nog een vervanger komt. Die hoop kan je maar beter snel opgeven. Ik word soms schijtziek van die zuinigheid. Zit je straks weer een heel seizoen naar Serero en Sigthorsson in de basis te kijken.![]()
Ik zat net lekker te poepen toen ik het las, alles vloog eruitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Hierbij wil ik Daley feliciteren en heel veel succes wensen bij zijn nieuwe club Manchester United. Hij heeft deze transfer verdiend.
Ik heb wel een traantje gelaten, jammer dit.![]()
paar jaar geleden schelde ik hem ik hem verrot omdat hij zo kut speelde. Toen had ik me echt niet voor kunnen stellen dat ManU hem voor 18 miljoen zou oppikken. Maar hij heeft het verdiend. Ik heb wel vertrouwen in Viergever dat hij het goed op gaat pakken. Het is natuurlijk wel huilen met de pet op, zoveel geld in de bank en nog geen topaankoop. Konden we maar nog een Suarezje halen![]()
![]()
investeren in de jeugdquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:46 schreef Heeinz het volgende:
MAAR GOED 115 MILJOEN JONGENS WAT ZULLEN WE GAAN DOEN????Groot fan van User Wotte![]()
Wie zou je moeten halen dan ? Als het geen meerwaarde is laat dan maar zitten anders krijg je weer van die Duarte aankopen. Heb er wel vertrouwen in dat ze het goed oplossen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof er nog een vervanger komt. Die hoop kan je maar beter snel opgeven. Ik word soms schijtziek van die zuinigheid. Zit je straks weer een heel seizoen naar Serero en Sigthorsson in de basis te kijken.
Europees zal je alleen weer geen potten breken maar dat zou met Blind ook al heel erg moeilijk zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Oké Heeinz goed bezigquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:01 schreef Heeinz het volgende:
Bij PSV verlengt Depay, bij Feyenoord Clasie.
Bij ons Sigthórsson.
Ik verwacht binnen twee dagen contractverlenging van Blind godverdomme![]()
Mokotjo en Ziyech hadden gehaald kunnen worden maar Blind ging aan het eind van de periode wegquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wie zou je moeten halen dan ? Als het geen meerwaarde is laat dan maar zitten anders krijg je weer van die Duarte aankopen. Heb er wel vertrouwen in dat ze het goed oplossen.
Europees zal je alleen weer geen potten breken maar dat zou met Blind ook al heel erg moeilijk zijn..
AAN HET EIND VAN DE TRANSFERPERIODE.
ALTIJD![]()
Gaat het? Heb je een knuffel nodig?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb wel een traantje gelaten, jammer dit."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Viergever heeft wel de juiste instelling alleen loopt hij wel veel met de bal, is gewoon afwachten hoe hij zich op die voor hem toch nieuwe positie ontwikkeltquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:46 schreef Heeinz het volgende:
Viergever vind ik een uitstekende vervanger maar Daley past gewoon volledig bij dit Ajax, doodzonde![]()
Kennen jullie nog goede vervangers? Nationaal kan ik alleen Nemanja Gudelj bedenken. Internationaal Kim Kallstrom misschien? Of heeft die inmiddels al een andere club?She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Rustig rustigquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mokotjo en Ziyech hadden gehaald kunnen worden maar Blind ging aan het eind van de periode weg.
ALTIJD"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Daarom, helaas het lot van een Nederlandse topclub maar we moeten er inderdaad niet te dramatisch over doen, het vertrek van Eriksen (ja Tyron) was een veel grotere aderlating.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wie zou je moeten halen dan ? Als het geen meerwaarde is laat dan maar zitten anders krijg je weer van die Duarte aankopen. Heb er wel vertrouwen in dat ze het goed oplossen.
Europees zal je alleen weer geen potten breken maar dat zou met Blind ook al heel erg moeilijk zijn.![]()
Mokotjo is overschat, die had het niet gered bij Ajax. Ziyech zou meer kans hebben maar is ook allemaal nog maar te bezien. Stap van Heerenveen naar Ajax is erg groot.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mokotjo en Ziyech hadden gehaald kunnen worden maar Blind ging aan het eind van de periode weg.
ALTIJDAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nouja, niet echt. Een knuffel van jou zou wel een hoop goedmaken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat het? Heb je een knuffel nodig?![]()
★★★![]()
Op basis waarvan is Mokotjo overschat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mokotjo is overschat, die had het niet gered bij Ajax. Ziyech zou meer kans hebben maar is ook allemaal nog maar te bezien. Stap van Heerenveen naar Ajax is erg groot.![]()
jammer dat hij door de mand zakt bij tottenhamquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, helaas het lot van een Nederlandse topclub maar we moeten er inderdaad niet te dramatisch over doen, het vertrek van Eriksen (ja Tyron) was een veel grotere aderlating.![]()
Ik zou het niet zo gek vinden om Poulsen over te halen er nog een jaar Ajax aan vast te plakken, zo'n karakter is wel nodig.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
jammer dat hij door de mand zakt bij tottenham![]()
![]()
Gudelj en Kallstromquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:57 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Kennen jullie nog goede vervangers? Nationaal kan ik alleen Nemanja Gudelj bedenken. Internationaal Kim Kallstrom misschien? Of heeft die inmiddels al een andere club?![]()
![]()
Dan kun je beter niemand halen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Word jij gelukkig van nog een jaar Serero en Sigthorsson?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, helaas het lot van een Nederlandse topclub maar we moeten er inderdaad niet te dramatisch over doen, het vertrek van Eriksen (ja Tyron) was een veel grotere aderlating.![]()
Mooie transfer voor Blind, komt ons Marrokaanse supertalent van Barca nog?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Gudelj en Kallstrom?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:57 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Kennen jullie nog goede vervangers? Nationaal kan ik alleen Nemanja Gudelj bedenken. Internationaal Kim Kallstrom misschien? Of heeft die inmiddels al een andere club?
Ben jij met je achterhoofd tegen een stoeprand aangevallen?![]()
dat deed blind toch ook teveel paar jaar terugquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Viergever heeft wel de juiste instelling alleen loopt hij wel veel met de bal, is gewoon afwachten hoe hij zich op die voor hem toch nieuwe positie ontwikkeltCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Dat is allang ontkracht door Mike Verweij. En alsof die zou komenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:00 schreef TheVulture het volgende:
Mooue transfer voor Blind, komtbonze Marrokaanse supertalent van Barca nog?![]()
![]()
Blind is wel een slimme jongen maar Viergever moeten we gewoon de tijd gevenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:00 schreef franklop het volgende:
[..]
dat deed blind toch ook teveel paar jaar terug![]()
Prima spelers natuurlijk. Al zal je voor die eerste een hoge transfersom moeten betalen (maar hij is 2 niveaus beter dan Mokotjo bijvoorbeeld) en die tweede zal hoge salariseisen hebben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gudelj en Kallstrom?
Ben jij met je achterhoofd tegen een stoeprand aangevallen?She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Dat Blind weg gaat gun ik hem van harte, echt waar.
Maar zoals al vaker aangehaald in dit topic, waarom zo kort voor de deadline? Ajax moet zich komende seizoenen echt veel harder op gaan stellen in de laatste week van de transferperiode.
Ik las overal over bedragen tussen de 20 en 25 miljoen euro. Vervolgens zegt Overmars in een interview dat spelers duurder worden naarmate de deadline nadert. Lees ik vandaag dat Blind voor 'maar' 18 miljoen weg gaat. Hebben ze hem verkocht 'zonder btw' ofzo? Zoals de Mediamarkt wel eens doet...
Mij gaat het niet over de vraag of Daley wel of geen 18 miljoen waard is, bij het lezen van bedragen tussen de 20-25 miljoen, had ik zo kort voor het einde toch zeker 25 miljoen verwacht... Diep triest qua onderhandelingen.
Al zijn we voorbij gestreeft door Portugal qua topclubs (daaronder is het niet veel beter dan Nederland), betekent dit niet dat we de spelers voor minder dan de helft uit de deur kunnen laten lopen dan hun...
Ons record (Nederlands dus) staat op fuckin 30 miljoen voor van Nistelrooy en dat is van een flinke tijd terug. Die portugese ploegen staan ons jaarlijks keihard uit te lachen om de transferbedragen die we ontvangen en de Nederlandse clubs het maar vreemd vinden dat we steeds verder afglijden.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ik zie ze idd nog wel een ervaren jongen erbij halen. Type Ooijer / Poulsen, zullen niet heel veel spelen maar wel goed als verlengstuk vd trainer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:58 schreef Tarado het volgende:
Ik zou het niet zo gek vinden om Poulsen over te halen er nog een jaar Ajax aan vast te plakken, zo'n karakter is wel nodig.
Moet dus wel een speler van enige naam zijn, geen nobody.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gewoon Bazoer doorschuiven, Viergever de 1e man op de plek van Daley maken en dan die blinde draver Serero er maar in met zijn domme harses. #genot.![]()
Ik zit in een dubio.. Aan de ene kant verdient Blind wel een mooie transfer. Maar United lijkt me toch net wat te hoog gegrepen voor hem.. En Ajax verliest een fantastische speler![]()
![]()
Wat is gelukkig, ik vind het niveau al jaren om te huilen en het wordt ieder jaar minder, ik had voor het eerst het idee dat die neerwaartse spiraal eindelijk gestopt is, nu weer even afwachten of dat werkelijk zo is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Word jij gelukkig van nog een jaar Serero en Sigthorsson?![]()
Dadelijk halen ze Brama
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Och, het biedt ook weer kansen voor andere spelers om door te groeien. Een Andersen bv of na de winterstop Fischer. En zo zijn er nog wel meer spelers.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Met Andersen ben ik nu wel helemaal klaar, eerlijk gezegd. Heeft het nog geen enkele keer bewezen in het eerste.![]()
Mooi voor Daley, wel jammer dat het 2 dagen voor de transferdeadline moet gebeuren, en je als club met 100 miljoen op de bank niet óf zo iemand nog een jaartje kan binden, óf al een vervanger in huis hebt. En kom dan niet met fucking Viergever of Serano aan ajb![]()
![]()
Serero moet gewoon verkocht worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
Mooi voor Daley, wel jammer dat het 2 dagen voor de transferdeadline moet gebeuren, en je als club met 100 miljoen op de bank niet óf zo iemand nog een jaartje kan binden, óf al een vervanger in huis hebt. En kom dan niet met fucking Viergever of Serano aan ajb![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:02 schreef MrStock het volgende:
Dat Blind weg gaat gun ik hem van harte, echt waar.
Maar zoals al vaker aangehaald in dit topic, waarom zo kort voor de deadline? Ajax moet zich komende seizoenen echt veel harder op gaan stellen in de laatste week van de transferperiode.
Ik las overal over bedragen tussen de 20 en 25 miljoen euro. Vervolgens zegt Overmars in een interview dat spelers duurder worden naarmate de deadline nadert. Lees ik vandaag dat Blind voor 'maar' 18 miljoen weg gaat. Hebben ze hem verkocht 'zonder btw' ofzo? Zoals de Mediamarkt wel eens doet...
Mij gaat het niet over de vraag of Daley wel of geen 18 miljoen waard is, bij het lezen van bedragen tussen de 20-25 miljoen, had ik zo kort voor het einde toch zeker 25 miljoen verwacht... Diep triest qua onderhandelingen.
Al zijn we voorbij gestreeft door Portugal qua topclubs (daaronder is het niet veel beter dan Nederland), betekent dit niet dat we de spelers voor minder dan de helft uit de deur kunnen laten lopen dan hun...
Ons record (Nederlands dus) staat op fuckin 30 miljoen voor van Nistelrooy en dat is van een flinke tijd terug. Die portugese ploegen staan ons jaarlijks keihard uit te lachen om de transferbedragen die we ontvangen en de Nederlandse clubs het maar vreemd vinden dat we steeds verder afglijden.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Daar hoor je zulke fantastische verhalen over in Jong Ajax, en het zou zo'n talent zijn... maar in het eerste nog nooit enige impressie achter kunnen laten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:10 schreef Fargo het volgende:
Met Andersen ben ik nu wel helemaal klaar, eerlijk gezegd. Heeft het nog geen enkele keer bewezen in het eerste.![]()
Ik zie meer in hem dan in Sereroquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar hoor je zulke fantastische verhalen over in Jong Ajax, en het zou zo'n talent zijn... maar in het eerste nog nooit enige impressie achter kunnen laten.![]()
Inhoudelijke reactie... vind jij het wel goed gaan op deze manier dan?quote:Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Wat mij betreft wel. Maar goed, los van het hele 'Daley het gunnen aspect' gaat er op technisch gebied toch wel even het een en ander een beetje 'verkeerd'. Als een club die géén CL speelt, géén kampioen is geworden en aanzienlijk minder knaken heeft spelers als Depay en Wijnaldum nog weet te binden, en een 100+ caps international binnenharkt die je waarschijnlijk zo op kan stellen en een meerwaarde is in de ED, en wij nu weer in 2 dagen tijd iemand moeten gaan zoeken, of gokken op wat er rondloopt en een geniale ingeving van Frank...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Serero moet gewoon verkocht worden.
Overwinteren kan je in ieder geval alweer vergeten, voor zover dat al niet vergeten was.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2014 10:23:35 ]![]()
Ga je nu zeggen PSV het beter doetquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Maar goed, los van het hele 'Daley het gunnen aspect' gaat er op technisch gebied toch wel even het een en ander een beetje 'verkeerd'. Als een club die géén CL speelt, géén kampioen is geworden en aanzienlijk minder knaken heeft spelers als Depay en Wijnaldum nog weet te binden, en een 100+ international binnenharkt die je waarschijnlijk zo op kan stellen en een meerwaarde is in de ED, en wij nu weer in 2 dagen tijd iemand moeten gaan zoeken, of gokken op wat er rondloopt en een geniale ingeving van Frank...
Overwinteren kan je in ieder geval alweer vergeten, voor zover dat al niet vergeten was.![]()
![]()
![]()
Mooi dat ze mokotjo al hadden gehaald.
Zelfs feyenoord heeft nu bijna een beter middenveld. Viergever en klaassen zijn de enigen die voldoen. Serero is het niet en anderson en duarte daarachter al helemaal niet.
Weer een voorbeeld dat iemand vertrekt op moment dat het net een seizoen een zekerheidje is waar je van kan oogsten.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Mwah, op papier wel, als je puur kijkt naar de selectie denk ik dat ze kwalitatief een beter elftal hebben. Punt is alleen dat Cocu er nooit echt een goed elftal van kon smeden, en Ajax als collectief beter functioneerde. Maarja, zeker nu Blind weg is en zij Depay en Wijnaldum weten te behouden, L. de Jong is potentie een goede ED spits kan zijn, en Guardado komt, durf ik best te zeggen dat op individuele kwaliteiten zij de betere zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen PSV het beter doet![]()
Zou me ook niks verbazen als ze kampioen worden als Cocu eindelijk al die ego'tjes eens weet te managen, en ze niet van de hoogste toppen naar de diepste dalen vliegen.![]()
PSV doet het al tientallen jaren volgens de journalisten veel beter dan Ajax en volgens de kenners heeft PSV een veel betere selectie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, op papier wel, als je puur kijkt naar de selectie denk ik dat ze kwalitatief een beter elftal hebben. Punt is alleen dat Cocu er nooit echt een goed elftal van kon smeden, en Ajax als collectief beter functioneerde. Maarja, zeker nu Blind weg is en zij Depay en Wijnaldum weten te behouden, L. de Jong is potentie een goede ED spits kan zijn, en Guardado komt, durf ik best te zeggen dat op individuele kwaliteiten zij de betere zijn.
Zou me ook niks verbazen als ze kampioen worden als Cocu eindelijk al die ego'tjes eens weet te managen, en ze niet van de hoogste toppen naar de diepste dalen vliegen.
PSV is geweldig, PSV is superduper.
PSV wordt kampioen
Dat is de gedachtegang bij Journalistiek Nederland![]()
Ik vond hem laatst wel aardig invallen anders.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:10 schreef Fargo het volgende:
Met Andersen ben ik nu wel helemaal klaar, eerlijk gezegd. Heeft het nog geen enkele keer bewezen in het eerste.Even a broken clock is right twice a day.![]()
DDaar zeg het goed: invallen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:30 schreef danos het volgende:
[..]
Ik vond hem laatst wel aardig invallen anders.![]()
Klopt, maar ik denk dat er dit jaar wel een kern van waarheid in zit. Qua betere selectie hebben op basis van individuele kwaliteiten dan. Gelukkig bepaalt dat niet direct de ranglijst, maar gaan we hier serieus beweren dat na het vertrek van Blind, het uitblijven van een nieuwe spits, het verlengen van Siggy, en met de Serano's en vd Hoorn's van deze wereld we op individuele kwaliteiten beter zijn? Want dat geloof ik toch echt niet. Hoop van harte dat we gewoon weer kampioen worden, en wat van de talenten (El Ghaziquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV doet het al tientallen jaren volgens de journalisten veel beter dan Ajax en volgens de kenners heeft PSV een veel betere selectie.
PSV is geweldig, PSV is superduper.
PSV wordt kampioen
Dat is de gedachtegang bij Journalistiek Nederland) het waar maken dit seizoen. Maar nu, op dit moment, denk ik dat PSV de kwalitatief betere selectie heeft.
![]()
Prima transfer voor zowel club als speler, veel plezier Louis.
Vervelende is wel dat Blind tegen PSV de enige was die de bal vooruit speelde om daarmee of dreiging of een medespeler te bereiken.
Maargoed dit jaar toch geen kampioen en niet overwinteren in CL, dus geld kan misschien beter op de bank blijven ipv nu overhaast een speler te halen.Even a broken clock is right twice a day.![]()
PSV is op dit moment de gedoodverfde kampioen idd. Ajax is al 4 jaar op rij verzwakt, en nu Blind als sterkhouder ook weggaat zie ik de kansen op een kampioenschap wel behoorlijk slinken. Tuurlijk kan het, maar dan moet het wel behoorlijk mee zitten allemaal.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat er dit jaar wel een kern van waarheid in zit. Qua betere selectie hebben op basis van individuele kwaliteiten dan. Gelukkig bepaalt dat niet direct de ranglijst, maar gaan we hier serieus beweren dat na het vertrek van Blind, het uitblijven van een nieuwe spits, het verlengen van Siggy, en met de Serano's en vd Hoorn's van deze wereld we op individuele kwaliteiten beter zijn? Want dat geloof ik toch echt niet. Hoop van harte dat we gewoon weer kampioen worden, en wat van de talenten (El Ghazi) het waar maken dit seizoen. Maar nu, op dit moment, denk ik dat PSV de kwalitatief betere selectie heeft.
![]()
Als ik puur naar hun selectie kijk zijn er 2 spelers die er bovenuit steken waarvan ik er 1 niet eens bij Ajax zou willen zien, ik begrijp dat gelul over betere selectie niet, Ajax heeft op iedere positie een 6 of een 7 staan en ook een vervanger die niet veel onder doet, misschien op doel een 8, PSV heeft misschien twee 9's maar ook wat 3en en 4en en vervangers die zelfs lager scoren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, op papier wel, als je puur kijkt naar de selectie denk ik dat ze kwalitatief een beter elftal hebben. Punt is alleen dat Cocu er nooit echt een goed elftal van kon smeden, en Ajax als collectief beter functioneerde. Maarja, zeker nu Blind weg is en zij Depay en Wijnaldum weten te behouden, L. de Jong is potentie een goede ED spits kan zijn, en Guardado komt, durf ik best te zeggen dat op individuele kwaliteiten zij de betere zijn.
Zou me ook niks verbazen als ze kampioen worden als Cocu eindelijk al die ego'tjes eens weet te managen, en ze niet van de hoogste toppen naar de diepste dalen vliegen.![]()
Vandaar ook het hoge toppen en diepe dalen. Maar op dit moment denk ik dat zij duidelijk een sterker middenveld en sterkere aanval hebben, met ook nog redelijke spelers voor die linies op de bank. Doel en verdediging is minder. Maar goed, het is ook allemaal 'in theorie', en dankzij de geweldige transferperiode kan het over een uur weer anders zijn. Eigenlijk begint het na dit weekend pas.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik puur naar hun selectie kijk zijn er 2 spelers die er bovenuit steken waarvan ik er 1 niet eens bij Ajax zou willen zien, ik begrijp dat gelul over betere selectie niet, Ajax heeft op iedere positie een 6 of een 7 staan en ook een vervanger die niet veel onder doet, misschien op doel een 8, PSV heeft misschien twee 9's maar ook wat 3en en 4en en vervangers die zelfs lager scoren.![]()
Godverdomme wat een tyfusnieuws om weer mee wakker te worden alle respect voor die ka ker van gaal helemaal verloren. TGore ."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Viergever schone klaassen
El ghazi spits kishna
Best treurig dat je eigenlijk geen 11 ajaxwaardigde spelers hebt en je selectie nog smaller dan serero is.
Wie weet tovert marc netto nog wat uit de hoed de komende dagen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Vergeet dat maar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wie weet tovert marc netto nog wat uit de hoed de komende dagen.![]()
Barca heeft vast nog iemand over in het B-elftalquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Viergever schone klaassen
El ghazi spits kishna
Best treurig dat je eigenlijk geen 11 ajaxwaardigde spelers hebt en je selectie nog smaller dan serero is.
Wie weet tovert marc netto nog wat uit de hoed de komende dagen.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wie weet tovert marc netto nog wat uit de hoed de komende dagen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Er ligt in ieder geval een plan B, tenminste dat werd gesteld omdat Ajax niet heeft gepoogd Mokotjo binnen te halen.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Serano, Andersen en 4gever. Genieten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:50 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Er ligt in ieder geval een plan B, tenminste dat werd gesteld omdat Ajax niet heeft gepoogd Mokotjo binnen te halen.![]()
Komt de man weer wiens clubje voor 1/2 Blindje is gekocht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu kunnen jullie overwintering in de CL al helemaal vergeten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2014 10:57:56 ]![]()
Met Blind werd je nog geen derde.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu kunnen jullie overwintering in de CL al helemaal vergetenDit, dus.![]()
Ik denk dat die wel spijt heeft dat hij ook niet even gewacht heeft, dan had hij nu bij Arsenal gespeeld, is toch wat anders dan Evertonquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou nog een poging doen voor Eto'o.![]()
3e wel maar dat kan zonder hem ook al ken ik dat Apoel nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met Blind werd je nog geen derde.![]()
Met de inkomsten die Ajax jaarlijks heeft uit de CL zouden jullie net als Bayern structureel de beste spelers van het land kunnen halen. Ik begrijp de gierigheid van Overmars niet zo goed.![]()
Beste transfers ooit Ajax;
Huntelaar - Real Madrid 27 miljoen
Sneijder - Real Madrid 27 miljoen
Suarez - Liverpool 26,5 miljoen
Chivu - AS Roma 18 miljoen
Blind - Man Utd 18 miljoen
Babel - Liverpool 17,25 miljoen
Bergkamp - Inter 17 miljoen
Toch wel een mooi bedrag![]()
Kicke man!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Komt de man weer wiens clubje voor 1/2 Blindje is gekocht.
Zonder wrijving geen glans![]()
Ik mis Zlatan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beste transfers ooit Ajax;
Huntelaar - Real Madrid 27 miljoen
Sneijder - Real Madrid 27 miljoen
Suarez - Liverpool 26,5 miljoen
Chivu - AS Roma 18 miljoen
Babel - Liverpool 17,25 miljoen
Bergkamp - Inter 17 miljoen
Toch wel een mooi bedragZonder wrijving geen glans![]()
hoeveel "beste" spelers zijn er dan die niet bij Ajax spelen? Dan niet met Robben komen, gewoon spelers die in Nederland spelen en een aanwinst voor Ajax zouden zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Met de inkomsten die Ajax jaarlijks heeft uit de CL zouden jullie net als Bayern structureel de beste spelers van het land kunnen halen. Ik begrijp de gierigheid van Overmars niet zo goed.![]()
18 Miljoen excl bonussen prima bedrag voor Blind. Met Viergever is in principe al een vervanger gehaald.![]()
In ieder geval niet Duarte, Van der Hoorn en Viergeverquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoeveel "beste" spelers zijn er dan die niet bij Ajax spelen? Dan niet met Robben komen, gewoon spelers die in Nederland spelen en een aanwinst voor Ajax zouden zijn
Wel types als Narsingh, Zyiech, Toornstra![]()
Toornstra, ga weg manquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In ieder geval niet Duarte, Van der Hoorn en Viergever
Wel types als Narsingh, Zyiech, Toornstra
Narsingh heeft ook nog niks laten zien, kom anders nog even met Maher.
Verder wel deels eens met het feit dat Ajax z'n momentum nu flink aan het vergooien is, je zou met de knaken van CL en 4x kampioen je voorsprong op de rest juist uit moeten bouwen, nu lijkt het er meer op dat de rest kans krijgt aan te haken, en Overmars alleen maar de bankrekening zit te F5'en en kleine fapjes doet.![]()
Toptransfer.
Altijd laten gaan voor 18 miljoen.
Benieuwd wie ze als vervanger op gaan pikken. Ik hoop Hiljemark.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Narsingh heeft vorige week net zijn eerste goede wedstrjd gespeeld bij PSVquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In ieder geval niet Duarte, Van der Hoorn en Viergever
Wel types als Narsingh, Zyiech, Toornstra![]()
En bij Toornstra en Zyiech is het ook nog maar de vraag of dat wat is. Zijn ook geen toppers die je team op een hoger niveau brengt.
Dan zou je het moeten zoeken in de categorie Depay, Wijnaldum en van Ginkel maar die zijn bijna niet te betalen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat kun je altijd moeilijk beoordelen, omdat de druk bij Ajax, PSV en Feyenoord veel hoger ligt. Geldt ook weer voor Mokotjo en Ziyech. Worden gezien als 2 spelers met veel talent, maar zouden bij de top 3 heel makkelijk door de mand kunnen vallen. Twente verkoopt bijvoorbeeld de laatste paar jaren voor grof geld naar het buitenland, maar noem mij eens een speler van Twente die het in het buitenland echt heeft gemaakt? Tioté misschien.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoeveel "beste" spelers zijn er dan die niet bij Ajax spelen? Dan niet met Robben komen, gewoon spelers die in Nederland spelen en een aanwinst voor Ajax zouden zijnWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Wat een ontwikkeling heeft Blind doorgemaakt zeg. Nog niet zo heel lang geleden werd hij niet eens goed genoeg geacht voor Ajax.![]()
Strootman was wel ff 3 klassen beter toen ie weggingquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:00 schreef RensAjacied het volgende:
Strootman was 20 miljoen toch?________!
Blind heeft een handvol leuke wedstrijden gespeeld, paar leuke balletjes op het WK gegeven en wordt hier ineens als De Verlosser gezien. Beetje overdreven als je t mij vraagt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Fer, Tadicquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kun je altijd moeilijk beoordelen, omdat de druk bij Ajax, PSV en Feyenoord veel hoger ligt. Geldt ook weer voor Mokotjo en Ziyech. Worden gezien als 2 spelers met veel talent, maar zouden bij de top 3 heel makkelijk door de mand kunnen vallen. Twente verkoopt bijvoorbeeld de laatste paar jaren voor grof geld naar het buitenland, maar noem mij eens een speler van Twente die het in het buitenland echt heeft gemaakt? Tioté misschien.![]()
Blind beste speler van de competitie? Je bent zelf blindquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Was Blind geïnteresseerd in een hoger salaris hier in plaats van een transfer naar Man U? Weet jij dat?
Dit komt voor beide partijen niet als een verrassing, is bij de Telegraaf allang aangegeven een paar dagen geleden. Man U zou langskomen voor Blind, vraag was alleen wanneer.
[..]
Nou ja, Blind was afgelopen seizoen de beste speler van de competitie, is 4 keer op rij kampioen geworden, heeft 4 jaar ervaring in de CL, is van Ajax en had te maken met interesse van een echte grote club. Clasie en Depay niet.zet die Ajax bril eens af. Een paar goeie potjes en voor de rest het niveau van de ploeg niet ontstijgen ben je imho echt niet de beste speler.
Behulpzaam als een waterkraan.
Oke Henk doeiquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Blind beste speler van de competitie? Je bent zelf blindzet die Ajax bril eens af. Een paar goeie potjes en voor de rest het niveau van de ploeg niet ontstijgen ben je imho echt niet de beste speler.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Fer was bankzitter bij een gedegradeerde club...quote:She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
En Tadic zit er net een week. Maar goed. Doublepain. Dan weet je dat je het al met een schep zout moet nemen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:28 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Fer was bankzitter bij een gedegradeerde club..."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Blind is op dit moment beter dan Strootman in zijn laatste jaar bij PSV. Strootman is pas vorig jaar bij Roma doorgegroeid als speler en een Europese subtopper geworden. Bij PSV heeft ie ook bijna geen prijzen gehaald, Blind is gewoon 4x kampioen geworden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Strootman was wel ff 3 klassen beter toen ie wegging
Blind heeft een handvol leuke wedstrijden gespeeld, paar leuke balletjes op het WK gegeven en wordt hier ineens als De Verlosser gezien. Beetje overdreven als je t mij vraagt.
Het zijn redelijk vergelijkbare deals waar Ajax een iets hoger bedrag ontvangt dan wat PSV voor Strootman ontvangen heeft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
twitter:ManUtd twitterde op zaterdag 30-08-2014 om 11:30:21BREAKING: #mufc has reached agreement with Ajax to sign Daley Blind, subject to a medical and personal terms. http://t.co/2l1l7I2Aow reageer retweet
![]()
![]()
Aldus Ajax.nlquote:Ajax en Manchester United hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Daley Blind. Met de overgang naar de Engelse club is een totaalbedrag gemoeid van ¤ 17,5 miljoen. Zijn contract met Ajax liep tot en met 30 juni 2016. Het akkoord tussen de clubs is onder voorbehoud van vervulling van een aantal voorwaarden.![]()
Het beleid van Ajax om, net als Feyenoord, zoveel mogelijk spelers uit de eigen jeugd door te laten stromen begrijp ik. Verder snap ik ook wel dat het weinig zin heeft om als Nederlandse club te willen aanhaken bij de Europese subtop door met miljoenen te smijten. Maar je hebt als club wel te maken met een achterban die iets fatsoenlijks te zien moeten krijgen. In dat licht bezien vind ik dat Ajax de eigen supporters te kort doet en zich betere spelers kan veroorloven die er nu vaak staan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toornstra, ga weg man
Narsingh heeft ook nog niks laten zien, kom anders nog even met Maher.
Verder wel deels eens met het feit dat Ajax z'n momentum nu flink aan het vergooien is, je zou met de knaken van CL en 4x kampioen je voorsprong op de rest juist uit moeten bouwen, nu lijkt het er meer op dat de rest kans krijgt aan te haken, en Overmars alleen maar de bankrekening zit te F5'en en kleine fapjes doet.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Babel - Liverpool 17,25 miljoen![]()
![]()
Nu gewoon 120M op Messi zetten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:34 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ManUtd twitterde op zaterdag 30-08-2014 om 11:30:21BREAKING: #mufc has reached agreement with Ajax to sign Daley Blind, subject to a medical and personal terms. http://t.co/2l1l7I2Aow reageer retweet
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio![]()
17,5 miljoen voor Blind is echt een meer dan goede deal. Dat bedrag krijg je er nooit meer voor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:42 schreef Ferdii het volgende:
Ik vind 17,5 miljoen weinigzeker gezien de media vol staat met 25 mil etc
Dit, dus.![]()
4 jaar terug was je blij geweest met 17,50 voor hemquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:42 schreef Ferdii het volgende:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Voor een Nederlandse club is het een goede deal.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:42 schreef Ferdii het volgende:
![]()
Niet de hoofdprijsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 08:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gvd, wat een kutweek zo. Psv en feyenoord verlengen respectievelijk Depay, wijnaldum en clasie en die hebben amper een cent op de bank en wij met 100 miljoen laten Blind gaan. Achttien miljoen is ook niet eens de hoofdprijs met 48 uur te gaan. Wat kut zeg, alleen nog maar het contract verlengd van de allerslechtste speler van de selectie.![]()
![]()
Er zitten nog wat clausules ingebouwd dus in principe kan er nog een paar miljoen bijkomenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wat intesseert de supporters het bedrag bij Ajax.
Al krgrn ze 40M investeren gebeurt er toch niet. Ja af en toe een speler zoals Muric. Ergste is nog dat de selectie al 4 jaar minder wordt. Wordt weer een moeilijk en lang seizoen. Eerste denk je aan Eto en vervolgens heeft Siggy verlengd en is Blind weg, slik.![]()
Bron? Want volgens mij melden ze nu het totaalbedrag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Er zitten nog wat clausules ingebouwd dus in principe kan er nog een paar miljoen bijkomen![]()
Minder? Elk jaar staan er weer nieuwe spelers op. Dat zal nu ook weer gebeurenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:53 schreef stoeltafel het volgende:
Wat intesseert de supporters het bedrag bij Ajax.
Al krgrn ze 40M investeren gebeurt er toch niet. Ja af en toe een speler zoals Muric. Ergste is nog dat de selectie al 4 jaar minder wordt. Wordt weer een moeilijk en lang seizoen. Eerste denk je aan Eto en vervolgens heeft Siggy verlengd en is Blind weg, slik.![]()
staat bij originele bericht van telegraaf 18 miljoen exclusief bonussenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bron? Want volgens mij melden ze nu het totaalbedrag.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Me dunkt dat Ajax.nl betrouwbaarder is dan Televaagquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:57 schreef franklop het volgende:
[..]
staat bij originele bericht van telegraaf 18 miljoen exclusief bonussen![]()
Totaalbedrag van 17.5 miljoen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:57 schreef franklop het volgende:
[..]
staat bij originele bericht van telegraaf 18 miljoen exclusief bonussen
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)koord-over-Blind.htm![]()
Zo is het en het zal nu niet anders zijn. Sterker nog, het is het beleid van Ajax / Cruijff om zoveel mogelijk jeugdspelers naar de top te brengen zodat je niet afhankelijk bent van een verkoop van 1 of 2 spelers.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Minder? Elk jaar staan er weer nieuwe spelers op. Dat zal nu ook weer gebeuren
Gaat goed komen ook al wordt het dit seizoen een hele klus om weer kampioen te worden alhoewel ik van PSV nou ook niet bepaald onder de indruk ben (buiten Depay en Wijnaldum).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dit is inderdaad wel erg opmerkelijk ja, we hebben sowieso het geluk dat FdB de trainer is anders hadden we gewoon telkens nipt in de top 4 geëindigd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verder wel deels eens met het feit dat Ajax z'n momentum nu flink aan het vergooien is, je zou met de knaken van CL en 4x kampioen je voorsprong op de rest juist uit moeten bouwen, nu lijkt het er meer op dat de rest kans krijgt aan te haken, en Overmars alleen maar de bankrekening zit te F5'en en kleine fapjes doet.
Ik baal hier wel van, het middenveld is er t.o.v vorig jaar er alleen maar op achteruit gegaan.. en dat is best zorgwekkend te noemen. Overwinteren in de CL kan je (nu al helemaal natuurlijk) vergeten en in de EL zal er nu dus ook wel weer weinig klaargespeeld worden. Ben benieuwd of Marc nog met wat goed nieuws kan komen want anders heeft hij deze transferperiode wel flink gefaald![]()
denk dat ze dat daar echt niet zouden vermeldenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Me dunkt dat Ajax.nl betrouwbaarder is dan TelevaagCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Tja weet je, ik ben een Cruijf adept maar Sigthorsson behouden en Blind verkopen doet toch wel pijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo is het en het zal nu niet anders zijn. Sterker nog, het is het beleid van Ajax / Cruijff om zoveel mogelijk jeugdspelers naar de top te brengen zodat je niet afhankelijk bent van een verkoop van 1 of 2 spelers.
Gaat goed komen ook al wordt het dit seizoen een hele klus om weer kampioen te worden alhoewel ik van PSV nou ook niet bepaald onder de indruk ben (buiten Depay en Wijnaldum).![]()
Staat wel bij ovb van een aantal voorwaarden, dat zullen de extra's wel zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Totaalbedrag van 17.5 miljoen.
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)koord-over-Blind.htmAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:59 schreef franklop het volgende:
[..]
denk dat ze dat daar echt niet zouden vermelden
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)koord-over-Blind.htm![]()
Nee, daarmee zullen oefenwedstrijden of spelers die geruild worden mee worden bedoelt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Staat wel bij ovb van een aantal voorwaarden, dat zullen de extra's wel zijn.![]()
Medische keuringquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, daarmee zullen oefenwedstrijden of spelers die geruild worden mee worden bedoelt.![]()
Siggy zijn contract loopt eind van het seizoen af en dus niet meer dan logisch dat ze het dan een jaar verlengen aangezien er geen club voor 'm is gekomen. Is nu spits bij gebrek aan beter, hopelijk dat Milik en Zivkovic snel aanhaken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Tja weet je, ik ben een Cruijf adept maar Sigthorsson behouden en Blind verkopen doet toch wel pijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als er geen club voor hem komt, waarom zou die dan volgend jaar wel komen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Siggy zijn contract loopt eind van het seizoen af en dus niet meer dan logisch dat ze het dan een jaar verlengen aangezien er geen club voor 'm is gekomen. Is nu spits bij gebrek aan beter, hopelijk dat Milik en Zivkovic snel aanhaken.hardcoholic![]()
Logischer zou het zijn om dus nu afscheid te nemen van hem voor een lager bedrag. In plaats daarvan verleng je zijn contract, zet je hem dus een jaar langer op de loonlijst, in de hoop dat hij volgend jaar alsnog voor een mooie som wordt verkocht. Technisch gezien gokken ze dus gewoon.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Siggy zijn contract loopt eind van het seizoen af en dus niet meer dan logisch dat ze het dan een jaar verlengen aangezien er geen club voor 'm is gekomen. Is nu spits bij gebrek aan beter, hopelijk dat Milik en Zivkovic snel aanhaken.![]()
We doen nu net of dat ie er helemaal niets van kan. Ik vind hem nuttiger dan de spitsen bij de andere 'topclubs'. De Jong, Castaignos, Te Vrede en dat soort spelers vind ik nog minder.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Logischer zou het zijn om dus nu afscheid te nemen van hem voor een lager bedrag. In plaats daarvan verleng je zijn contract, zet je hem dus een jaar langer op de loonlijst, in de hoop dat hij volgend jaar alsnog voor een mooie som wordt verkocht. Technisch gezien gokken ze dus gewoon.
Voor de Nederlandse competitie is Siggy nog best bruikbaar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ze zien in dat hem verkopen en een ander halen een grotere gok is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Logischer zou het zijn om dus nu afscheid te nemen van hem voor een lager bedrag. In plaats daarvan verleng je zijn contract, zet je hem dus een jaar langer op de loonlijst, in de hoop dat hij volgend jaar alsnog voor een mooie som wordt verkocht. Technisch gezien gokken ze dus gewoon.![]()
Ik weet niet goed waarom je dit als argument gebruikt. Ajax is de enige club in de CL. Een vergelijking met andere CL spitsen lijkt me dus toepasselijker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
We doen nu net of dat ie er helemaal niets van kan. Ik vind hem nuttiger dan de spitsen bij de andere 'topclubs'. De Jong, Castaignos, Te Vrede en dat soort spelers vind ik nog minder.
Voor de Nederlandse competitie is Siggy nog best bruikbaar.![]()
Dan hebben ze hun huiswerk toch niet goed gedaan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze zien in dat hem verkopen en een ander halen een grotere gok is.![]()
Zou het nu wel erg knap vinden als Ajax zonder er wat bij te kopen weer gewoon kampioen wordt.
Ik zou er niet gek van opkijken overigens.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
17,5 is een gigantisch bedrag voor een speler als blind.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:10 schreef Adames het volgende:
en 17,5 miljoen is toch hopelijk vanwege een ruildeal met Januzaj he![]()
Zal ajax eigenlijk iets krijgen bij een doorverkoop in de toekomst?
Het is sowieso een goede zet om blind te verkopen. Over een jaar kan je er zo maar de helft nog maar voor krijgen. Daarnaast is de vergelijking met psv krom want blind is al 4 keer kampioen geworden en wilt dus weg. Memphis en wijnaldum blijven speciaal om kampioen te worden.
Sowieso is het een goed moment om blind te verkopen want in de CL ging je toch geen potten breken.
Misschien EL maar dat kan nog steeds met aankopen in de winter. Kampioen worden leek me met blind al heel onzeker (na een aantal jaren komt er ooit een keer dat je het niet wordt) maar misschien dat de boer het voor elkaar krijgt. Daar heb je echter blind niet perse voor nodig.
Trouwens ik dacht dat blind + wiespeeldeerookophetmiddenveldtegenpsv? juist niet werkte doordat ze beide langzaam zijn?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Met 120 mil op de bank kan je niet structureel aanhaken bij de top in europa, want al haal je voor dat geld 4 goede spelers dan zit je toch weer met salarissen en dergelijke, heb je dan een slecht jaar kan je gelijk weer miljoenen toeleggen. Dus dat vind ik helemaal niet gek ofzo, dat we niet als een debiel gaan kopen om in Europa mee te kunnen, maar ik vind het wel een beetje droevig worden dat alles zomaar op de bankrekening gaat, en we niet wat investeren om toch in NL de concurrentie gewoon vóór te blijven. Eigen jeugd dit dat alles enzo, maar beetje ervaring is ook wel lekker, en haal dan bv. in plaats van Milik wel een goede spits als je je toch op die positie gaat versterken, en pik gewoon spelertjes als Ziyech ook op, risico is minimaal. Falen ze dan ben je paar miljoen kwijt, en slagen ze heb je er een plezier van en goede doorverkoop. Nu ballen dat soort jongens bij je concurrenten en hopen wij maar weer op Serero en dat Viergever een seizoen constant goed presteert.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:59 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel erg opmerkelijk ja, we hebben sowieso het geluk dat FdB de trainer is anders hadden we gewoon telkens nipt in de top 4 geëindigd.
Ik baal hier wel van, het middenveld is er t.o.v vorig jaar er alleen maar op achteruit gegaan.. en dat is best zorgwekkend te noemen. Overwinteren in de CL kan je (nu al helemaal natuurlijk) vergeten en in de EL zal er nu dus ook wel weer weinig klaargespeeld worden. Ben benieuwd of Marc nog met wat goed nieuws kan komen want anders heeft hij deze transferperiode wel flink gefaald![]()
Niet per se, Siggy dumpen voor een spotprijs en dan een nieuwe spits halen die opnieuw moet wennen bij een club en waarna je alsnog moet afvragen of die nieuwe wel zo veel beter is, is een gok.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan hebben ze hun huiswerk toch niet goed gedaan?![]()
Een jaar geleden kon ie er nog niks van en nu doet men alsof de Reïncarnatie van cruijff Pele Maradona en beckenbauer ineen vertrekt. Puhlease. Gewoon een modale voetballer die een paar leuke potjes heeft gespeeld op het goeie moment.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Blind was onze garantie voor het kampioenschap en dat kampioenschap levert 17,5 miljoen euro op. Dus effectief geef je hem wegquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
17,5 is een gigantisch bedrag voor een speler als blind.![]()
Een spits die direct kan concurreren met spitsen van Europese topclubs kun je gewoon niet halen, zo simpel is dat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik weet niet goed waarom je dit als argument gebruikt. Ajax is de enige club in de CL. Een vergelijking met andere CL spitsen lijkt me dus toepasselijker.
Enige manier om dat niveau te bereiken is zelf opleiden of spitsen als Zivkovic in een vroeg stadium halen en er wat van proberen te maken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Goede speler, heeft een stroeve start gehad op een voor hem vreemde positie en vorig jaar werd hij als de verlosser gezien door zijn positie op het middenveld. en terechtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Een jaar geleden kon ie er nog niks van en nu doet men alsof de Reïncarnatie van cruijff Pele Maradona en beckenbauer ineen vertrekt. Puhlease. Gewoon een modale voetballer die een paar leuke potjes heeft gespeeld op het goeie moment.![]()
Nee dat bedoel ik ook niet. Ik snap dat je geen Torres kunt halen maar ik vind wel dat Ajax toch minimaal de beste spits van alle clubs heeft die 4e gaan worden in hun poule. Dat is toch niet zo'n overambitieuze gedachte? Lijkt me een beter streven dan genoegen nemen met Te Vrede.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Een spits die direct kan concurreren met spitsen van Europese topclubs kun je gewoon niet halen, zo simpel is dat.
Enige manier om dat niveau te berieken is zelf opleiden of spitsen als Zivkovic in een vroeg stadium halen en er wat van proberen te maken.![]()
Mee eens, maar niet voldoende.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
17,5 is een gigantisch bedrag voor een speler als blind.![]()
Dat mag / moet het streven idd zijn, niets mis mee. Neemt niet weg dat er weinig aangekochte spitsen slagen bij Ajax, ik zie in Nederland sowieso geen enkele spits lopen die nu wat zou toevoegen. Kun je beter je geld nog even op zak houden en het doen met de 3 spitsen die je nu hebt lopen (Zivkovic hopelijk na de winterstop).quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik ook niet. Ik snap dat je geen Torres kunt halen maar ik vind wel dat Ajax toch minimaal de beste spits van alle clubs heeft die 4e gaan worden in hun poule. Dat is toch niet zo'n overambitieuze gedachte? Lijkt me een beter streven dan genoegen nemen met Te Vrede.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hou toch op joh. Met blind verloren ze nog steeds van psv.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Blind was onze garantie voor het kampioenschap en dat kampioenschap levert 17,5 miljoen euro op. Dus effectief geef je hem wegWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Net zoals Anita toendertijd zeker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Goede speler, heeft een stroeve start gehad op een voor hem vreemde positie en vorig jaar werd hij als de verlosser gezien door zijn positie op het middenveld. en terechtBehulpzaam als een waterkraan.
ja eigenlijk welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Net zoals Anita toendertijd zeker.
Anita![]()
![]()
Blind is goed en er moet nu op zeker een nieuwe linksback of CVM bij maar het is niet alsof we een speler van categorie Suarez,Sneijder of Zlatan kwijt raken.![]()
Bocarra is overigens een mega-talent in Fifa 14, verkocht hem in mijn carriere toen ie 65 was voor 2 ton ofzo en toen ik 5 jaar later bondscoach werd bleek ie met 85 de beste speler te zijn.![]()
Naja ik verwacht ook niet dat we door die 120 miljoen eventjes elk jaar de poulefase overleven maar met 120 miljoen kan je toch wel een beter team samenstellen dan wat we nu hebben. En dat zeg ik niet dat we al dat geld moeten uitgeven. Maar er is toch niet zo heel veel mis om een keertje één jaar gewoon 15 miljoen uit te geven aan twee exceptionele spelers? Want is Marc iets ''groots'' van plan met al dat opgespaarde geld, een groot eigen vermogen is natuurlijk belangrijk voor de magere jaren maar het begint nu wel een beetje vreemd te worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met 120 mil op de bank kan je niet structureel aanhaken bij de top in europa, want al haal je voor dat geld 4 goede spelers dan zit je toch weer met salarissen en dergelijke, heb je dan een slecht jaar kan je gelijk weer miljoenen toeleggen. Dus dat vind ik helemaal niet gek ofzo, dat we niet als een debiel gaan kopen om in Europa mee te kunnen, maar ik vind het wel een beetje droevig worden dat alles zomaar op de bankrekening gaat, en we niet wat investeren om toch in NL de concurrentie gewoon vóór te blijven. Eigen jeugd dit dat alles enzo, maar beetje ervaring is ook wel lekker, en haal dan bv. in plaats van Milik wel een goede spits als je je toch op die positie gaat versterken, en pik gewoon spelertjes als Ziyech ook op, risico is minimaal. Falen ze dan ben je paar miljoen kwijt, en slagen ze heb je er een plezier van en goede doorverkoop. Nu ballen dat soort jongens bij je concurrenten en hopen wij maar weer op Serero en dat Viergever een seizoen constant goed presteert.
Dat hele beleid met de jeugd vind ik alleen maar goed, maar de echte ''aankopen'' zijn tot nu toe ronduit bedroevend. Duarte en Hoorn bijvoorbeeld. Dan zijn er nog aankopen zoals Viergever.. leuke speler die aan kan haken bij Ajax maar hij voegt niet echt iets bijzonders toe aan het elftal. En dat geld eigenlijk wel voor alle gehaald spelers tot nu toe. Maarja natuurlijk liever dit beleid dan de tijden van vd Boog.![]()
Als een club als Basel het lukt om structureel gevaarlijk te zijn in de CL moet het Ajax toch ook wel lukken.![]()
Aan wat voor Exceptionele spelers denk je? Ajax wou ver gaan voor Ginkel maar exceptionele buitenlanders komen niet naar Ajax.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:23 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Naja ik verwacht ook niet dat we door die 120 miljoen eventjes elk jaar de poulefase overleven maar met 120 miljoen kan je toch wel een beter team samenstellen dan wat we nu hebben. En dat zeg ik niet dat we al dat geld moeten uitgeven. Maar er is toch niet zo heel veel mis om een keertje één jaar gewoon 15 miljoen uit te geven aan twee exceptionele spelers? Want is Marc iets ''groots'' van plan met al dat opgespaarde geld, een groot eigen vermogen is natuurlijk belangrijk voor de magere jaren maar het begint nu wel een beetje vreemd te worden.
Dat hele beleid met de jeugd vind ik alleen maar goed, maar de echte ''aankopen'' zijn tot nu toe ronduit bedroevend. Duarte en Hoorn bijvoorbeeld. Dan zijn er nog aankopen zoals Viergever.. leuke speler die aan kan haken bij Ajax maar hij voegt niet echt iets bijzonders toe aan het elftal. En dat geld eigenlijk wel voor alle gehaald spelers tot nu toe. Maarja natuurlijk liever dit beleid dan de tijden van vd Boog.![]()
Als een club als Basel het lukt om structureel gevaarlijk te zijn in de CL moet het Ajax toch ook wel lukken.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Blind was onze garantie voor het kampioenschap en dat kampioenschap levert 17,5 miljoen euro op. Dus effectief geef je hem weg![]()
![]()
Balotelliquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aan wat voor Exceptionele spelers denk je? Ajax wou ver gaan voor Ginkel maar exceptionele buitenlanders komen niet naar Ajax.![]()
Soms zeg je best verstandige dingen. Viergever kan evt ook nog linksback. Boilesen raakt binnen nu en 3 weken vast wel weer geblesseerd dus er moet wel wat bij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Blind is goed en er moet nu op zeker een nieuwe linksback of CVM bij maar het is niet alsof we een speler van categorie Suarez,Sneijder of Zlatan kwijt raken.Behulpzaam als een waterkraan.
Liggen eruit. Maar ben niet voor Twente dus wat boeit mij dat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe doet Twente het eigenlijk in Europa?![]()
Mitta Dijks niggaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Soms zeg je best verstandige dingen. Viergever kan evt ook nog linksback. Boilesen raakt binnen nu en 3 weken vast wel weer geblesseerd dus er moet wel wat bij.![]()
?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Liggen eruit. Maar ben niet voor Twente dus wat boeit mij dat.![]()
![]()
Bocarra is al weg toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Een speler van het kaliber Bony. Vitesse heeft hem toen voor 4 mil opgehaald van Sparta Praag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aan wat voor Exceptionele spelers denk je? Ajax wou ver gaan voor Ginkel maar exceptionele buitenlanders komen niet naar Ajax.![]()
Naja zo'n speler van 15 mil houdt wel meteen de jeugd spelers tegen dus je krijgt dan ook minder geld voor eventuele verkopen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ja en dan gaat Viergever linksback en dan hebben we geen 6 meer of je moet met Boccaraquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Soms zeg je best verstandige dingen. Viergever kan evt ook nog linksback. Boilesen raakt binnen nu en 3 weken vast wel weer geblesseerd dus er moet wel wat bij.en Bazoertje komen dat zie ik ook niet zitten. Boilesen kan er geen kut van moet je dumpen zsm.
![]()
Onze viesdikke kan daar spelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en dan gaat Viergever linksback en dan hebben we geen 6 meer of je moet met Boccaraen Bazoertje komen dat zie ik ook niet zitten. Boilesen kan er geen kut van moet je dumpen zsm.
![]()
Gewoon voor eigen jeugd gaan en Bazoer erin zettenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en dan gaat Viergever linksback en dan hebben we geen 6 meer of je moet met Boccaraen Bazoertje komen dat zie ik ook niet zitten. Boilesen kan er geen kut van moet je dumpen zsm.
komt goed![]()
Daar zal Ajax ook best naar kijken maar hoe vaak komen dat soort spelers nou langs? Zelden tot nooit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:28 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Een speler van het kaliber Bony. Vitesse heeft hem toen voor 4 mil opgehaald van Sparta Praag.![]()
Duarte? Liever niet zegquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Onze viesdikke kan daar spelen.![]()
Nou laten we dat maar niet doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Gewoon voor eigen jeugd gaan en Bazoer erin zetten
komt goed![]()
![]()
Ja ik had ook eerder TweeBavjes als username verwacht, maar het is niet andersquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Weird. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit![]()
naar roda zekerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Schijnt gelukkig met een transfer bezig te zijn.![]()
Kijk de topscorers van de afgelopen jaren anders evenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar zal Ajax ook best naar kijken maar hoe vaak komen dat soort spelers nou langs? Zelden tot nooit.allerlei vage spelers opgeduikeld door subtoppers
![]()
![]()
Niks weirds aan junge. Ik ga d'r toch ook niet vanuit dat jij voor Napoli bent.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Weird. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit![]()
Pizza is niet bepaald onlosmakelijk verbonden met specifiek Napoli maar inderdaad, ik ben Italiaans. Dus eigenlijk is jouw punt dat je wel voor Twente bent.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Niks weirds aan junge. Ik ga d'r toch ook niet vanuit dat jij voor Napoli bent.![]()
![]()
kost stiekem toch wel wat geld hoor. twente is ook een tijdlang geroemd om het halen van allerlei onbekende spelers die het goed deden, maar ondertussen kwamen er voor elke goede nog eens 3 faalhazen die de club veel geld kostten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kijk de topscorers van de afgelopen jaren anders evenallerlei vage spelers opgeduikeld door subtoppers
![]()
En Bony is de enige die ook daadwerkelijk goed was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kijk de topscorers van de afgelopen jaren anders evenallerlei vage spelers opgeduikeld door subtoppers
![]()
het is gewoon een zeer ontwikkeld persoon die verder kijkt dan zijn provinciegrenzen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Pizza is niet bepaald onlosmakelijk verbonden met specifiek Napoli maar inderdaad, ik ben Italiaans. Dus eigenlijk is jouw punt dat je wel voor Twente bent.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Pizza is niet bepaald onlosmakelijk verbonden met specifiek Napoli maar inderdaad, ik ben Italiaans. Dus eigenlijk is jouw punt dat je wel voor Twente bent.![]()
nee![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:35 schreef Adames het volgende:
[..]
het is gewoon een zeer ontwikkeld persoon die verder kijkt dan zijn provinciegrenzen.![]()
![]()
Heel kut dit.. maar we moeten ook realistisch zijn 18mil excl. bonussen is echt een prima bedrag voor daley, en daarbij we hebben viergever al als zijn vervanger, en viergever is in potentie beter dan daley..
Alleen viergever moet minder gaan lopen met de bal dan komt het helemaal goed!
En overmars zal wel weer n talentje halen zoals die slinkgraven.
Jongens geen zorgen WE WORDEN WEER KAMPIOEN!! FRANK HELD BAAS GOD
KOMT GOED!![]()
Ik sta gewoon versteld van jouw domheid.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik merk aan alles dat ik een snaartje heb geraakt.![]()
Duarte gaat het maken dit jaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:37 schreef Mikezor het volgende:
Heel kut dit.. maar we moeten ook realistisch zijn 18mil excl. bonussen is echt een prima bedrag voor daley, en daarbij we hebben viergever al als zijn vervanger, en viergever is in potentie beter dan daley..
KOMT GOED!![]()
Zeker, dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik sta gewoon versteld van jouw domheid.![]()
![]()
Viergever is ouder dan Blind, helemaal niet in potentie beter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:37 schreef Mikezor het volgende:
KOMT GOED!![]()
Viergever is in potentie de beste ter wereld. Wat dacht je daarvan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Viergever is ouder dan Blind, helemaal niet in potentie beter.![]()
Wacht heel even wat een onzinquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:37 schreef Mikezor het volgende:
KOMT GOED!![]()
![]()
![]()
Ok sorry, we cool.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Waarom loop jij de hele tijd te trollen junge. Ik wil gewoon serieus praten over voetbal.![]()
Duarte moet weg
Serero voegt niks toe aan een topclub
Boilesen leuke speler maar geen lichaam voor topsport
Andersen nog te weinig laten zien
Vd Hoorn
Toppertje dit jaar jongens, 2 vingers in de neus![]()
Blind heeft enorme stappen gemaakt bij Ajax, ik denk dat hij best eens kan verassen bij Manchester United.![]()
Normaal ben ik niet zo van de aankopen, maar als je alleen al dat geld van Blind gebruikt zou je toch best wel één of twee goede versterkingen kunnen halen.![]()
Als hij iets gaat toevoegen aan ManU dan zal dat zeker een verassing zijn ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:41 schreef Tyron het volgende:
Blind heeft enorme stappen gemaakt bij Ajax, ik denk dat hij best eens kan verassen bij Manchester United.![]()
zou je zeggen maar dat (b)lijkt toch wel moeilijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:42 schreef Tyron het volgende:
Normaal ben ik niet zo van de aankopen, maar als je alleen al dat geld van Blind gebruikt zou je toch best wel één of twee goede versterkingen kunnen halen.![]()
Als jij ooit iets gaat toevoegen aan dit topic dan zal dat zeker een verassing zijn ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als hij iets gaat toevoegen aan ManU dan zal dat zeker een verassing zijn ja.
Wat ik dus eigenlijk zeg is dat je moet wieberen![]()
De selectie van Manu is werkelijk erbarmelijk, ik verwacht dat Immers zelfs iets toe zal voegen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als hij iets gaat toevoegen aan ManU dan zal dat zeker een verassing zijn ja.![]()
Ajax wil enkel spelers kopen die later meer gaan opleveren. Ze willen geen miljoentje of vier neerleggen voor een ervaren speler die dan over jaar of 2 voor miljoentje vertrekt![]()
het is dat Van Gaal daar zit dat scheelt enorm maar ik had/heb niet het idee dat Blind zelfs al klaar was voor de subtop in Engeland, ik reken ManU nog even tot de top, zijn ze qua begroting ook wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:41 schreef Tyron het volgende:
Viergever wordt wel heel makkelijk afgeschreven... in een deel wat over daley blind gaat.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
die doet het beter dan ik had verwachtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:45 schreef MouzurX het volgende:
Viergever wordt wel heel makkelijk afgeschreven... in een deel wat over daley blind gaat.![]()
Laten we alsjeblieft niet doen alsof de mening van één persoon representatief is voor alle Ajaciedenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:45 schreef MouzurX het volgende:
Viergever wordt wel heel makkelijk afgeschreven... in een deel wat over daley blind gaat.![]()
Doet het redelijk goed hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:45 schreef MouzurX het volgende:
Voor jou misschien.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als hij iets gaat toevoegen aan ManU dan zal dat zeker een verassing zijn ja.![]()
![]()
Wie schrijft Viergever af? Goede speler hoor dat zei ik al direct. Maar Daley is op dit moment toch nog wel een paar niveautjes beter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:45 schreef MouzurX het volgende:
Doet het prima, maar dat is met Schone dan eigenlijk ook gelijk alles wat we hebben op t middenveld. Op een karrenvracht 'nuttige spelers' of 'talenten die nog geen flikker hebben laten zien' na dan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:45 schreef MouzurX het volgende:
Viergever wordt wel heel makkelijk afgeschreven... in een deel wat over daley blind gaat.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2014 12:48:17 ]![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als jij ooit iets gaat toevoegen aan dit topic dan zal dat zeker een verassing zijn ja.![]()
![]()
Ik denk dat Blind zich wel makkelijk aanpast aan het niveau om hem heenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is dat Van Gaal daar zit dat scheelt enorm maar ik had/heb niet het idee dat Blind zelfs al klaar was voor de subtop in Engeland, ik reken ManU nog even tot de top, zijn ze qua begroting ook wel.![]()
Viergever doet het prima, maar als iemand hier gaat roepen dat Viergever in potentie beter is terwijl hij ook nog eens ouder is dan...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:45 schreef MouzurX het volgende:
Viergever wordt wel heel makkelijk afgeschreven... in een deel wat over daley blind gaat.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: