Ligt een beetje aan het tijdstip waarop je random bg's doet, heb ik me laten vertellen door guildies.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Twee weken geleden was ik hier aan het klagen dat Alliance nooit wonSoms lijkt het wel of er een soort chain van wins voor de andere partij is. En soms is dat Alliance, soms Horde.
Vind ik kewl (quote:Op woensdag 3 september 2014 17:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Das kut![]()
Maar waarom Halo? Ik gebruik altijd divine star.
Ik kreeg heel veel battles tegen russen en dat schijnt dus ook een probleem te zijnquote:Op woensdag 3 september 2014 17:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ligt een beetje aan het tijdstip waarop je random bg's doet, heb ik me laten vertellen door guildies.
Pas IoC tegen Russen kansloos verloren terwijl we alle bases hadden en hun keep gebreached en zij niet die van ons.... Die gasten moeten los van Europa gekoppeld wordenquote:Op woensdag 3 september 2014 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg heel veel battles tegen russen en dat schijnt dus ook een probleem te zijn
Ze werken wel belachelijk goed samen, viel me op. Stukken beter dan de Engels sprekende wowspeler. Die kunnen alleen maar in de bgchat roepen dat iedereen een idiot is.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:31 schreef Denni5 het volgende:
Pas IoC tegen Russen kansloos verloren terwijl we alle bases hadden en hun keep gebreached en zij niet die van ons.... Die gasten moeten los van Europa gekoppeld worden
Russen haten het westen, ze doen dus extra hun best.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze werken wel belachelijk goed samen, viel me op. Stukken beter dan de Engels sprekende wowspeler. Die kunnen alleen maar in de bgchat roepen dat iedereen een idiot is.
Dat klinkt plausibelquote:Op woensdag 3 september 2014 18:59 schreef Smoofie het volgende:
Russen haten het westen, ze doen dus extra hun best.
Je kan daar ook zo'n dingetje voor kopen op honored of revered zodat je extra rep krijgt en met je wekelijkse key kun je ook tokens voor rep krijgen. Dat is een van de makkelijkere reps in MoP vond ik.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:12 schreef Smoofie het volgende:
Die Sunreaver Dailies zijn trouwens echt kut hé? Word er ziek van.
Ja op revered, maar dat is bij bijna elke MoP faction zo. Het is wel snel, maar zo saai en stom. August Celestials, Order en Shado-pan zijn leuker dan.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:52 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Je kan daar ook zo'n dingetje voor kopen op honored of revered zodat je extra rep krijgt en met je wekelijkse key kun je ook tokens voor rep krijgen. Dat is een van de makkelijkere reps in MoP vond ik.
Toen ik nog speelde verloor Alliance ook echt altijd. Behalve AV dat wonnen 'we'altijd. Of bijna altijd.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Twee weken geleden was ik hier aan het klagen dat Alliance nooit wonSoms lijkt het wel of er een soort chain van wins voor de andere partij is. En soms is dat Alliance, soms Horde.
Mwah ze hebben volgens mij gewoon keilange queue´s. Waardoor het extra kut is als ze verliezen.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Russen haten het westen, ze doen dus extra hun best.
Ik ben een beetje aan het werken aan mijn '100 wins' achievements voor bg's en AV is de enige waarbij ik die al hebquote:Op woensdag 3 september 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
Toen ik nog speelde verloor Alliance ook echt altijd. Behalve AV dat wonnen 'we'altijd. Of bijna altijd.
Jezus wat ontzettend slecht uitgelegd.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:17 schreef Sapstengel het volgende:
Bij flex is siege of orgrimmar verdeeld in 4 delen, net als LFR. Twee keer vier en twee keer drie bosses. Flex 1 is dan gewoon de 1e t/m 4e boss in de raid.
AH heeft geen cooldown en anders Embersilk (22 slot).quote:Op donderdag 4 september 2014 18:19 schreef trigt013 het volgende:
Wat zijn de grootste bags zonder cooldown momenteel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |