Maar ze hebben het gecleared op heroic op amper lvl 560quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:49 schreef TwyLight het volgende:
En de mensen in immersion hebben ieders ongeveer 30 itemlevels meer dan waar de content voor getuned is zo onderhand
Blijkbaar dus veel onwetenden op je realm, en ze compenseren dat door hoge ilevels te vragen. Heb wel eens via oqueue gepugd en wat je soms ziet is echt te triest voor woorden. Mensen met ilevel 550 die amper 150 k doen. Mensen die niet gemmen, enchanten of reforgen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ze hebben het gecleared op heroic op amper lvl 560En dat vragen ze nu in general voor flex
quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ze hebben het gecleared op heroic op amper lvl 560En dat vragen ze nu in general voor flex
Wat x2?quote:
Gewoon je naam toevoegen en volgende topic staat die ertussen toch, zo moeilijk is het nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 08:58 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind het trouwens een debiel systeem dat je zoveel moet doen om in de fucking OP te komen... Seriously?
Anyhoe, Draenor, Vaalipanay, Horde, paladin. En nog wat chars die ik nooit speel. Tis iig wel lekker druk.
Iemand die goed is in programmeren van sites kan misschien zoiets maken?quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:30 schreef Silmarwen het volgende:
Nee, ik moet mij eerst registreren, mijn battlenet opzoeken en copy pasten. Etc etc.
Ja ik vind het ook debiel. Maar zonder ilvl 530 kom je niet in een flex. Eergister wel een toffe groep gevonden waar onze ilvl 518 healer mee mocht in de flex.En dat ging dus ook prima, geen wipes etc.
waarom wil je in de OP daar kijkt echt niemand ooitquote:Op zondag 31 augustus 2014 08:58 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind het trouwens een debiel systeem dat je zoveel moet doen om in de fucking OP te komen... Seriously?
Anyhoe, Draenor, Vaalipanay, Horde, paladin. En nog wat chars die ik nooit speel. Tis iig wel lekker druk.
Dat zeg ik, in het begin is het wel netjes als iedereen nog een vrij laag (vind 560 niet echt laag) itemlevel heeft maar dat is na 2 weken ook wel gebeurd zodra ze wat loot hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zat vroeger op frostmane. Horde. In tbc, wotlk en begin cata was horde side nog goed aanwezig. Maarja, sinds de ondergang van in Excelsis is horde side kapot gegaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:25 schreef TwyLight het volgende:
Er is weinig Horde op Frostmane maar dat merk je alleen in Orgrimmar. Ik ga regelmatig naar Durotar om wat Hordes te killen en het is daar altijd bomvol met cross-realm hordes.
De nieuwe materialen kan je ook nog niet krijgen. Zou wel erg oneerlijk zijn!quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:02 schreef PausNicolaas het volgende:
Welke materials zijn veel nodig bij de nieuwe WoD recipes? Is lekker handig om alvast in te slaan nu ze nog te betalen zijn!
Helaas zijn de materials die ik zelf tot nu toe heb gevonden juist de materials die je pas in WoD kan halen...
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:02 schreef PausNicolaas het volgende:
Welke materials zijn veel nodig bij de nieuwe WoD recipes? Is lekker handig om alvast in te slaan nu ze nog te betalen zijn!
Helaas zijn de materials die ik zelf tot nu toe heb gevonden juist de materials die je pas in WoD kan halen...
Ja, klopt. Ik bedoel welke 'oude' materials je alvast ff moet inslaan. Of om het zelf te gebruiken of om het te verkopen ^^quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:04 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
De nieuwe materialen kan je ook nog niet krijgen. Zou wel erg oneerlijk zijn!Insta level!
meestal kan je met de huidige materialen nog wel een stuk of 25-50 punten levelen zodra WoD uit isquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:04 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
De nieuwe materialen kan je ook nog niet krijgen. Zou wel erg oneerlijk zijn!Insta level!
Misschien kan je eerder wat recent materiaal inslaan om nog te verkopen.
Jonge wat nou, probeer alleen wat centjes te verdienen!quote:
Oh, nu slaat het ergens op.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:05 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik bedoel welke 'oude' materials je alvast ff moet inslaan. Of om het zelf te gebruiken of om het te verkopen ^^
Tot 606. Daarna zijn ze allemaal grijs.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
meestal kan je met de huidige materialen nog wel een stuk of 25-50 punten levelen zodra WoD uit is
Ja, maar je kan ze nog wel nodig hebben voor nieuwe recipes...quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Tot 606. Daarna zijn ze allemaal grijs.
Neequote:Op zondag 31 augustus 2014 14:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja, maar je kan ze nog wel nodig hebben voor nieuwe recipes...
Dat is nooit zo geweest.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja, maar je kan ze nog wel nodig hebben voor nieuwe recipes...
Jong je hebt toch soms ook wel gold bars oid nodig voor een high level recipequote:Op zondag 31 augustus 2014 14:12 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dat is nooit zo geweest.Zoals TweeGrolsch zegt, misschien voor 4- 6 leveltjes of iets dergelijks, maar daarna echt niet meer.
Nee gold bars werden alleen in Vanilla gebruikt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:15 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jong je hebt toch soms ook wel gold bars oid nodig voor een high level recipe
Je hoeft me geen jong te noemen, maar dat is al jarenlang niet meer. Zeker voor een high level recipe. Weet wel zeker dat je (als ruw voorbeeld, neem me niet letterlijk) voor level 99 Blacksmith boots geen ghost iron bars meer nodig gaat hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:15 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jong je hebt toch soms ook wel gold bars oid nodig voor een high level recipe
awh dat is balen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:18 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Je hoeft me geen jong te noemen, maar dat is al jarenlang niet meer. Zeker voor een high level recipe. Weet wel zeker dat je (als ruw voorbeeld, neem me niet letterlijk) voor level 99 Blacksmith boots geen ghost iron bars meer nodig gaat hebben.
Weet eigenlijk niet of oude materialen nog veel gold opleveren tegen WoD tijd.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:02 schreef PausNicolaas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Ja lui het datquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:30 schreef Silmarwen het volgende:
Nee, ik moet mij eerst registreren, mijn battlenet opzoeken en copy pasten. Etc etc.
Ja ik vind het ook debiel. Maar zonder ilvl 530 kom je niet in een flex. Eergister wel een toffe groep gevonden waar onze ilvl 518 healer mee mocht in de flex.En dat ging dus ook prima, geen wipes etc.
Gewoon botten heb je die raid gear zo.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja lui het dat![]()
![]()
Het is gewoon jammer dat veel van die so called 'raid leaders' er totaal geen verstand van hebben en daardoor veel mensen afhaken om die debiele gear eisen.
Wat wil je botten dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:02 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Gewoon botten heb je die raid gear zo.
Ik had eens tijdens Wrath dat ik TOC25 geared was en dat ik niet mee kon doen met Ulduar25 pug omdat ik een te lage GS had, terwijl ik bijna heel Uldu25 heb geraid met alle HM's tijdens Ulduar tijd zelfquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja lui het dat![]()
![]()
Het is gewoon jammer dat veel van die so called 'raid leaders' er totaal geen verstand van hebben en daardoor veel mensen afhaken om die debiele gear eisen.
LFR zou kunnen ja. Maar bij flex en normal gooien ze je er gewoon uit natuurlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Raids?
Verder zijn die raid eisen inderdaad erg jammer.
Ligt er een beetje aan bot werkt redelijk goed.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
LFR zou kunnen ja. Maar bij flex en normal gooien ze je er gewoon uit natuurlijk.
Je kunt ook gewoon het spelletje zelf spelen....quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan bot werkt redelijk goed.
Maar ja je moet dan wel wat doen beetje lopen ofzo en wat van de raid weten
Dat zou kunnen ja.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon het spelletje zelf spelen....
Zonder botten heb je die gear ook zoquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:02 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Gewoon botten heb je die raid gear zo.
Ze hadden die bende gewoon niet moeten invoeren want het slaat echt nergens op.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had eens tijdens Wrath dat ik TOC25 geared was en dat ik niet mee kon doen met Ulduar25 pug omdat ik een te lage GS had, terwijl ik bijna heel Uldu25 heb geraid met alle HM's tijdens Ulduar tijd zelf.
Auto-incasso? Die bende ook gebruikt in het begin, had alleen niet zo'n zin om m'n account kwijt te raken. Als het te vaak gebeurd sluiten ze hem namelijkquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:35 schreef Skillstorm het volgende:
WEER een charge van mijn bank oid en weer is mijn account gelocked.
Zucht... Toen ik Googlede naar het probleem kwam ik dit tegen trouwens:
http://kassa.vara.nl/vraa(...)-op-prepaid-account/Engels van die Jan is echt om te huilen.
Ideal betalen is er niet meer in de store helaas.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zonder botten heb je die gear ook zo
[..]
Ze hadden die bende gewoon niet moeten invoeren want het slaat echt nergens op.
Gelukkig in een guild gezeten waar wel mensen met verstand zaten met die expansion dus dat gezeik niet gehad
[..]
Auto-incasso? Die bende ook gebruikt in het begin, had alleen niet zo'n zin om m'n account kwijt te raken. Als het te vaak gebeurd sluiten ze hem namelijk
Is er wel hoor. Staat alleen nu ergens andersquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:01 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ideal betalen is er niet meer in de store helaas.
Ideal staat er inderdaad nog gewoon tussen hoor. Gisteren nog gebruikt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:01 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ideal betalen is er niet meer in de store helaas.
Ook chinees hoor. Vooral het oude china, bijna niets japans.quote:Op maandag 1 september 2014 00:06 schreef PausNicolaas het volgende:
Ben ieg wel blij dat we straks van dat MoP af zijn.
Heb echt niks met de Japanse of Koreaanse (oude) cultuur. Waardeloze armor en settings in MoP. Vond het echt niks aan, meteen armor transmoggen omdat overal van die lelijke Japanse invloeden in zaten.
Helaas is dan ook meteen de hele endgame op diezelfde Japanse cultuur gefocust. Echt alles!
Waarom moeten zoveel games dan toch weer een Aziatische invloed hebben?
Ah naja weet ik veel. Het is voor mij allemaal onbekend en dus hetzelfde. En hou er dus totaal niet van.quote:Op maandag 1 september 2014 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook chinees hoor. Vooral het oude china, bijna niets japans.
Ik ben pas ingestapt bij 5.4, was toen al wat donkerder dus. Maar ik vind het prima, alleen dat kung fu panda gebeuren vind ik bs. Had dan furbolgs met zwart witte vacht gemaakt ipv die kut pandas.quote:Op maandag 1 september 2014 00:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ah naja weet ik veel. Het is voor mij allemaal onbekend en dus hetzelfde. En hou er dus totaal niet van.
Jij wel dan?
Ik denk dat dit ook voor mij de reden is dat het spel mij 1.5 jaar geleden niet meer boeide. En dat ik nu weer ben gaan spelen alleen maar vanwege WoD. Want Outland vond ik toendertijd erg cool en hoop dat WoD een beetje van hetzelfde gaat krijgen, maar dan toch weer anders in de zin van vernieuwendquote:Op maandag 1 september 2014 00:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ah naja weet ik veel. Het is voor mij allemaal onbekend en dus hetzelfde. En hou er dus totaal niet van.
Jij wel dan?
Ja idd. Pandaberen...quote:Op maandag 1 september 2014 00:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben pas ingestapt bij 5.4, was toen al wat donkerder dus. Maar ik vind het prima, alleen dat kung fu panda gebeuren vind ik bs. Had dan furbolgs met zwart witte vacht gemaakt ipv die kut pandas.
Naja beter. Weg met die Chineze pandasquote:Op maandag 1 september 2014 09:28 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook voor mij de reden is dat het spel mij 1.5 jaar geleden niet meer boeide. En dat ik nu weer ben gaan spelen alleen maar vanwege WoD. Want Outland vond ik toendertijd erg cool en hoop dat WoD een beetje van hetzelfde gaat krijgen, maar dan toch weer anders in de zin van vernieuwend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |