abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 02:01:59 #1
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_143978697


Shrouded in fog since the world was sundered more than ten thousand years ago, the ancient realm of Pandaria has remained unspoiled by war. Its lush forests and cloud-ringed mountains are home to a complex ecosystem of indigenous races and exotic creatures. It is the homeland of the enigmatic Pandaren, a race that celebrates life to the fullest even while under siege by an ancient menace.

The new continent reveals itself to a broken world just as the Alliance and Horde are spiraling ever closer to a war that will consume all of Azeroth. Will the mists of Pandaria part to reveal the world's salvation? Or will the battle to control this rich and breathtaking new land push the two mighty factions over the brink of war and into total annihilation? The answers await within Pandaria's mysterious shores!


Kaart met alle levels
http://media.mmo-champion(...)vember/levelflow.jpg


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 02:02:16 #2
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_143978709
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 02:00 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Heb wel eens erger gehad, met 4 40 man raids SW aanvallen voor de achiev in wrath, in een server waar toen 60/40 ally/horde zaten.
Je ui, word je daar trouwens niet gek van skill? :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_143978775
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 02:02 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Je ui, word je daar trouwens niet gek van skill? :D
Nee hoor. :P

Altijd zo gehad.

Heb UI addons geprobeerd maar ik vond het maar niks. Daarbij zijn addons een pain the ass met elke patch weer. Alleen kleine zoals Recount oid zijn wel te doen.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 02:07:00 #4
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_143978864


Ik hou van clean :P.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_143978892
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 02:07 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]

Ik hou van clean :P.
Misschien eens overstappen maar de patches en addons updaten en bugs elke keer weer.... ik weet niet of dat het waard is.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 02:13:35 #6
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_143979013
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 02:08 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Misschien eens overstappen maar de patches en addons updaten en bugs elke keer weer.... ik weet niet of dat het waard is.
Meeste addons doen het gewoon wel hoor met patches. Vooral bar addons enz, gewoon load out of date addons laden.

Ik heb alles echt zo klein mogelijk met low opacity, pas in combat wordt het wat hoger.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_143979055
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 02:13 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Meeste addons doen het gewoon wel hoor met patches. Vooral bar addons enz, gewoon load out of date addons laden.

Ik heb alles echt zo klein mogelijk met low opacity, pas in combat wordt het wat hoger.
Tja, maar moet er dan aan wennen etc.

Niet echt zo'n zin in op dit moment.
pi_143979065
Kan bijna niet wachten tot ik dan mijn goud kan verkopen.
pi_143979170

Iemand die ooit gezien? Oud en van 2010 maar oooo zo triest.

Iets met dat wijf (ja dat is een vrouw in de video :') ) die haar guild verlaten heeft oid omdat ze gepest werd.

Like, wtf. :')

Te triest dit.
pi_143980458
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 02:20 schreef Skillstorm het volgende:

Iemand die ooit gezien? Oud en van 2010 maar oooo zo triest.

Iets met dat wijf (ja dat is een vrouw in de video :') ) die haar guild verlaten heeft oid omdat ze gepest werd.

Like, wtf. :')

Te triest dit.
best wel sneu ja

laaste seconde hoor je hem al naar adem happen _O-
pi_143980463
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 04:05 schreef Syphixx het volgende:

[..]

best wel sneu ja

laaste seconde hoor je hem al naar adem happen _O-
En dan 500/600 pond mensen beledigen.

Maar wel zelf dat gewicht zijn. :')

Is een vrouw trouwens. _O-
pi_143980478
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 04:07 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

En dan 500/600 pond mensen beledigen.

Maar wel zelf dat gewicht zijn. :')

Is een vrouw trouwens. _O-
" you fat ass " :|W

geloofde eigelijk niet dat het een 'wijf' is maar zeg ze wel op 1.55 :P
die martial arts maak het ook af ... een irl monk pandaren :D
pi_143980546
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 04:13 schreef Syphixx het volgende:

[..]

" you fat ass " :|W

geloofde eigelijk niet dat het een 'wijf' is maar zeg ze wel op 1.55 :P
die martial arts maak het ook af ... een irl monk pandaren :D
Klopt. Dat mens was ons al voor! :o
pi_143981635
Mens is duidelijk niet helemaal tof.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_143983820
ik zou binnenkort wod pre orderen, maar heb totaaaaaalgeen idee welke char ik zou/willen boosten :{
pi_143984114
Ik ben onlangs ook weer begonnen met spelen. Was gestopt vlak na release van MoP, het levelen was gewoon even niet leuk meer. Plus die talents die versimpeld werden en dat je niet meer kon vliegen. Zeg maar dat ik een beetje verwend was :P

Maar inmiddels weer begonnen deze maand en een warlock naar lvl 90 gekregen deze week. Het idee was om gewoon een hele andere rol te gaan spelen, tijdens WotLK en laatste deel van Cata was ik vooral een paladin tank en eerste deel van cata was ik pala healer (naar mijn mening een boring rol/healbotje zijn).

Wat betreft de class die ik wil gaan boosten met WoD: Ik zit te denken om de shaman te gaan boosten, twijfel nog wat ik wil gaan spelen in WoD: Warlock of Shaman. Met shaman heb ik nog de flexibiliteit om ook als healer te gaan spelen. Keuzes... keuzes... :P


Overigens is het wel opvallend wat een belachelijke dps verschil er is. Na lvl 90 gedinged te zijn en goeie itemlevel te hebben voor heroic dungeons ben ik de queue in gegaan. Frostmane alliance side is heerlijk druk (en de battlegroup ook) dus lang hoef je niet te wachten. Kom je binnen, eerste trashpack en het eerste wat mij opvalt is dat ik amper 10% van de dps doe dan de andere dps-ers. Die lopen allemaal rond in 560+ item level full enchanted/gemmed en dan kom ik daar aan met item lvl 450+ en kaal (geen gems nog en paar enchants om enchanting te levelen).

Maar goed, dat komt wel goed hopelijk :)

Trouwens, wordt in de LFR nog de oude raids gespeeld? Heb bijna de juiste ilvl daarvoor, maar ik zit liever in een heroic dungeon queue als die oude raids niet meer gespeeld worden in LFR natuurlijk. Anders is het zonde van de tijd als in in LFR queue zit te wachten voor noppes.
pi_143984320
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 12:12 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik ben onlangs ook weer begonnen met spelen. Was gestopt vlak na release van MoP, het levelen was gewoon even niet leuk meer. Plus die talents die versimpeld werden en dat je niet meer kon vliegen. Zeg maar dat ik een beetje verwend was :P

Maar inmiddels weer begonnen deze maand en een warlock naar lvl 90 gekregen deze week. Het idee was om gewoon een hele andere rol te gaan spelen, tijdens WotLK en laatste deel van Cata was ik vooral een paladin tank en eerste deel van cata was ik pala healer (naar mijn mening een boring rol/healbotje zijn).

Wat betreft de class die ik wil gaan boosten met WoD: Ik zit te denken om de shaman te gaan boosten, twijfel nog wat ik wil gaan spelen in WoD: Warlock of Shaman. Met shaman heb ik nog de flexibiliteit om ook als healer te gaan spelen. Keuzes... keuzes... :P


Overigens is het wel opvallend wat een belachelijke dps verschil er is. Na lvl 90 gedinged te zijn en goeie itemlevel te hebben voor heroic dungeons ben ik de queue in gegaan. Frostmane alliance side is heerlijk druk (en de battlegroup ook) dus lang hoef je niet te wachten. Kom je binnen, eerste trashpack en het eerste wat mij opvalt is dat ik amper 10% van de dps doe dan de andere dps-ers. Die lopen allemaal rond in 560+ item level full enchanted/gemmed en dan kom ik daar aan met item lvl 450+ en kaal (geen gems nog en paar enchants om enchanting te levelen).

Maar goed, dat komt wel goed hopelijk :)

Trouwens, wordt in de LFR nog de oude raids gespeeld? Heb bijna de juiste ilvl daarvoor, maar ik zit liever in een heroic dungeon queue als die oude raids niet meer gespeeld worden in LFR natuurlijk. Anders is het zonde van de tijd als in in LFR queue zit te wachten voor noppes.
Farmen op timeless isle. 496 itemlevel dropt daar. Boost redelijk snel
pi_143985208
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 12:22 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Farmen op timeless isle. 496 itemlevel dropt daar. Boost redelijk snel
Oke, zal daar dan eens een kijkje nemen :)
pi_143989487
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:23 schreef trigt013 het volgende:
Komt er nog een nieuwe class, race of professions in WoD
Ja toch? Weet niet zeker :P
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_143990535
Kan er niks over vinden. Wel lees ik her en der dat een nieuwe race/class/prof is vervangen door het redesignen van de bestaande races en dat dat al genoeg mankracht kost enzo.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:58:20 #21
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_143990664
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:22 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Ja toch? Weet niet zeker :P
Class en race sowieso niet. Profession ook niet volgens mij.
pi_143992652
Gaan ze de proffesions niet op een zijspoor zetten. Er komt toch minder ruimte om te gemmen en te enchanten?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:25:05 #23
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_143993312
quote:
Klinkt alsof ze 'full casual' mode gaan met WoD :P
pi_143994163
Ik heb afgelopen week MoP voor het eerst gespeeld, gekocht voor een 10tje en dan voor 13 euro een maandje erbij vond ik een prima deal. Heb een week veel gespeeld maar nu ik level 85 ben is er niet veel meer aan. Iedereen zit gewoon op WoD te wachten volgens mij.
Gegroet!
pi_144001515
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
Gaan ze de proffesions niet op een zijspoor zetten. Er komt toch minder ruimte om te gemmen en te enchanten?
:Y ja, helaas wel. Er komen veel minder enchants. Allemaal in het kader van 'minder gedoe/makkelijker' of zo? (net als het verdwijnen van de reforg).

Ons oude guild is weer opgestart op de oude server, waar nog niet eens SoO hc realm first is gevallen.
Tegen mijn vriend: kan jij ons niet ff helpen met realm first te krijgen? (merendeel had al héél lang niet meer gespeeld). Hij: good luck with that guys :W
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144001940
Geen hc garrosh na 10 maanden deze patch :') dat is toch wel heel erg triest
pi_144001998
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 21:51 schreef TwyLight het volgende:
Geen hc garrosh na 10 maanden deze patch :') dat is toch wel heel erg triest
Die server is best leeg hè :') En allemaal daarheen transferren met hun chars (die ze voorheen van die server hadden afgehaald omdat het guild disbanded) 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144002067
http://www.wowprogress.com/pve/eu/haomarush

_O- 263ste op de server EU ranklist _O-

4/14 hc 10 man beste score :D
1/14 hc 25 man _O-

En Throne of Thunder 5/13 hc gehaald met 10 man! ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 22:00:20 #29
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144002322
Zo spannend zijn die bazen toch niet? Haal je toch wel in een avondje :P
pi_144002369
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
Zo spannend zijn die bazen toch niet? Haal je toch wel in een avondje :P
Je hebt ze allemaal op 25 hc?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 22:05:14 #31
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144002516
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je hebt ze allemaal op 25 hc?
Nope, maar ik kan me niet voorstellen dat nadat wow meer casual geworden is ze moeilijker zijn dan enkele van de voorgaande expansions/patches.
pi_144002699
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:05 schreef S95Sedan het volgende:
Nope, maar ik kan me niet voorstellen dat nadat wow meer casual geworden is ze moeilijker zijn dan enkele van de voorgaande expansions/patches.
Ik heb hier iemand naast me zitten die zegt dat het wel degelijk moeilijker is geworden. Het was vroeger (met name in BC) heel erg moeilijk om nieuwe spelers gegeared te krijgen om mee te kunnen nemen, waardoor veel minder guilds dit soort content konden clearen. Waardoor die expansions moeilijker leken.

Zelf geen heroic raiding experience deze expansion, dus kan er niet over meepraten. En jij dus eigenlijk ook niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144003162
Haomarush

wat

nog nooit van die server gehoord :')
pi_144003218
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:22 schreef TwyLight het volgende:
Haomarush

wat

nog nooit van die server gehoord :')
Ik ben ooit van Burning Legion naar Haomarush verhuisd :') :') :') Ach ja, wist ik veel. Het was er wel een stuk rustiger. Horde - Alliance is ook redelijk in balans zie ik (die is op Frostmane 0,06:1 :D )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144003256
Er is weinig Horde op Frostmane maar dat merk je alleen in Orgrimmar. Ik ga regelmatig naar Durotar om wat Hordes te killen en het is daar altijd bomvol met cross-realm hordes.
pi_144003316
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:25 schreef TwyLight het volgende:
Er is weinig Horde op Frostmane maar dat merk je alleen in Orgrimmar. Ik ga regelmatig naar Durotar om wat Hordes te killen en het is daar altijd bomvol met cross-realm hordes.
Godzijdank bestaat er zoiets als cross-realm. Is Pandaria nu ook helemaal cross-realm beschikbaar? Dat was aan het begin van de expansion niet, maar ik zie nu best veel mensen van Kazzak.

Als ik /who met mijn undead Warlock in Orgrimmar doe dan zijn er 5-7 ander mensen aanwezig :+ In dat Two Moons ding in de Vale was er 1 de laatste keer dat ik ingelogd was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 22:33:32 #37
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144003557
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb hier iemand naast me zitten die zegt dat het wel degelijk moeilijker is geworden. Het was vroeger (met name in BC) heel erg moeilijk om nieuwe spelers gegeared te krijgen om mee te kunnen nemen, waardoor veel minder guilds dit soort content konden clearen. Waardoor die expansions moeilijker leken.

Zelf geen heroic raiding experience deze expansion, dus kan er niet over meepraten. En jij dus eigenlijk ook niet.
Of je nou 10/25 retards in positie moet krijgen of 40, zit nogal wat verschil tussen :P

---

Servers zijn inderdaad 'gemerged' hier zijn er 4 bij elkaar gevoegd.
pi_144003677
vziw had je vroeger ook geen mongolen addons zoals DBM die precies zeggen wat je moest doen :P
pi_144003696
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:33 schreef S95Sedan het volgende:

Of je nou 10/25 retards in positie moet krijgen of 40, zit nogal wat verschil tussen :P

---

Servers zijn inderdaad 'gemerged' hier zijn er 4 bij elkaar gevoegd.
Met 'retards' clear je geen heroic content. En ja, heroic is pittig en dat mag ook, want er is inmiddels genoeg voor alle andere mensen. Van LFR, flex tot normal en iedereen heeft dus de kans de hele content te zien (wat het doel was van oa LFR) en dus kan heroic gewoon lekker moeilijk zijn. Lief toch ;)

En 40 man managen? Man man, de verhalen die ik daar over gehoord heb :D Mensen die hun char gewoon de hele raid op follow zetten want ze hadden geen zin om iets te doen, maar wilden wel gear. Zó moeilijk was het dat je niet eens 40 man nodig had.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144003743
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:36 schreef Isabeau het volgende:
Met 'retards' clear je geen heroic content.
Mwah. Valt tegen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_144003765
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Met 'retards' clear je geen heroic content.
:')

Jij hebt echt een te hoge pet op van heroic pve Isa :P
pi_144003818
De skillcap van wow is niet zo denderend hoog.
Zeker pve niet.

Als je er serieus veel tijd in steekt heb je dat trucje na een tijdje wel door. Alleen als je voor worlds firsts wil pushen heb je 25 decent mensen nodig.

Maar voor de rest, meh.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_144003827
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:38 schreef TwyLight het volgende:
:')

Jij hebt echt een te hoge pet op van heroic pve Isa :P
ok ok, een paar retards kan je wel handelen :+ We nemen er elke week sowieso 2 mee.

En ik kan het niet hoor! Ook geen enkele poging gewaagd, eerlijk gezegd :D Maar hoeveel mensen hier hebben heel SoO op heroic gedaan dan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144004119
Ik heb geen enkele PvE gedaan deze expansion behalve een keer een random normal Garrosh gejoined en gekilled, maar ik heb niet het idee dat ze PvE moeilijker hebben gemaakt dan in Cataclysm (correct me if im wrong) en in cata heb ik alles wel op heroic gedaan en dat vereiste nou niet echt super veel skill (ja voor de nerf)

Voor world-first guilds is het wel knap dat ze de content zo snel weten te clearen met vrij lage gear levels in het begin van een patch, sure, maar om de content te doen met het itemlevel waar het voor gemaakt is is gewoon niet moeilijk. punt.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 22:47:27 #45
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144004131
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Met 'retards' clear je geen heroic content. En ja, heroic is pittig en dat mag ook, want er is inmiddels genoeg voor alle andere mensen. Van LFR, flex tot normal en iedereen heeft dus de kans de hele content te zien (wat het doel was van oa LFR) en dus kan heroic gewoon lekker moeilijk zijn. Lief toch ;)

En 40 man managen? Man man, de verhalen die ik daar over gehoord heb :D Mensen die hun char gewoon de hele raid op follow zetten want ze hadden geen zin om iets te doen, maar wilden wel gear. Zó moeilijk was het dat je niet eens 40 man nodig had.
Raids nu zijn veel meer vergevend. Sowieso je kan binnen een paar weken volledig ge-geared zijn. In tegenstelling tot oudere patches waar je gewoon maanden bezig was om verder te komen. En dan hebben we het nog niet eens over baas specifieke tactics waarbij je x aantal healers en x aantal dps moet hebben omdat je het anders gewoon niet redde :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:38 schreef TwyLight het volgende:

[..]

:')

Jij hebt echt een te hoge pet op van heroic pve Isa :P
'Don't stand in the fucking fire' :') _O-
pi_144004211
En de mensen in immersion hebben ieders ongeveer 30 itemlevels meer dan waar de content voor getuned is zo onderhand
pi_144007857
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben ooit van Burning Legion naar Haomarush verhuisd :') :') :') Ach ja, wist ik veel. Het was er wel een stuk rustiger. Horde - Alliance is ook redelijk in balans zie ik (die is op Frostmane 0,06:1 :D )
Ik vloog net in pandara "hoofdstad" voor de horde. Helemaal niemand was daar. En Timeless Isle dacht ik eerst ook even dat het een phased zone was, 1 voor horde en 1 voor alliense, maar toch niet dus. Want even later zag ik 1 horde rond lopen :P
pi_144008080
Je kan trouwens zeker niet meer 2 tier items voor valor kopen, of wel? Dat kon in Cata en WotLK nog wel namelijk, maar heb het nu niet kunnen vinden nog (zowel ingame als op wowhead niet)
  zondag 31 augustus 2014 @ 01:40:38 #49
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144010997
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:38 schreef TwyLight het volgende:

[..]

:')

Jij hebt echt een te hoge pet op van heroic pve Isa :P
Ulduar 25 HM lukte dat echt niet hoor. Alone in the darkness en Firefighter was echt abnormaal moeilijk.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 31 augustus 2014 @ 02:22:37 #50
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_144011895
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
Zo spannend zijn die bazen toch niet? Haal je toch wel in een avondje :P
_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')