quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 18:54 schreef Kutmanager het volgende:Ik heb geen idee wat hier toen gebeurd is, maar kritiek leveren op de moderatie moet toch kunnen? Ja jullie zijn vrijwilligers enzo, maar als er vreemde dingen gebeuren moet daar toch iemand op aangesproken kunnen worden?
Gek genoeg weet niemand wat er precies gebeurde, GM mocht het zelf niet uitleggen aangezien hij de seconde nadat hij moderator af was werd geblokkeerd. Alles wat we weten is dat GM naar buiten toe uitstekend functioneerde als moderator, belangrijke bijdrages leverde aan het softwarematig normaal draaiend houden van het forum (dat er ineens veel technische gebreken opdoken na zijn vertrek zal vast geen toeval zijn geweest

) en dat hij een zeer intelligente kerel is die inhoudelijk goed reageerde en dat hij van het ene op het andere moment moest vertrekken omdat er achter de schermen ruzie ontstond om een of andere futiliteit. Persoonlijk vond ik ook een beetje een blunder omdat hij de enige moderator hier was en is met een bèta-achtergrond, een beetje diversiteit lijkt me handig wat dat betreft.
Ik denk dat we hier verder niet allerlei zaakjes over de moderatie moeten bespreken, vooral om deze draad leuk en ontopic te houden, maar ik wil verder nog wel even opmerken dat ondanks dat Motorbloempje en ik lang niet altijd op 1 lijn zitten ik haar ken als iemand die eerlijk en recht door zee is. Wat anderen dan haar hebben gedaan is natuur een geheel andere kwestie, zij zal wellicht ook niet alles weten en opmerken.
[ Bericht 1% gewijzigd door Bram_van_Loon op 30-08-2014 20:52:15 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL