Best leuk zusje.quote:Op maandag 21 september 2015 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie net de reclame voor morgen, is die zus van Melisa niet een meid van call-tv van vroegah?
Kan niet qua leeftijd, lijkt vast op iemand...
mooi toch real lifequote:Op zondag 20 september 2015 20:32 schreef amaranta het volgende:
Bij nader inzien toch wel.
Hoe vernederend dat ze op tv zeggen dat die moeder in de broek heeft gezeken.
En, die wens van die zoon :,( triest.
quote:Op zondag 27 september 2015 21:06 schreef amaranta het volgende:
Melisa is een beetje aangekomen volgens mij.
Het kijken niet waard volgens mijquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Reclame voor iets na Roy Donders. Kickboksding. Ook weer een pareltje uit het Zuiden?
Nee, ik denk het ook nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het kijken niet waard volgens mij
Dan volg je z'n soap niet op Youtube, daar was het al lang bekend.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:43 schreef roos85 het volgende:
Lees net in het AD dat Andy kickbokser wordt![]()
quote:Wedstrijd Andy gaat niet door.
Morgen zou Andy van der Meijde zijn debuut als kickbokser maken, maar de wedstrijd gaat niet door. Dat laat zijn promotor Kamal Chabrani weten aan Privé.
"Zijn tegenstander Tarkan heeft gisteravond laten weten dat hij geblesseerd is. Hij wil wel boksen, maar alleen als hij er een ruime vergoeding voor krijgt en dan moet je denken aan zo'n 1500 euro. Maar daar gaan wij niet in mee. Dan wordt het een fake partij en dat is niet eerlijk tegenover Andy."
Chabrani laat weten er zelf nog beduusd van te zijn. "Dit is gewoon afpersing. En ook Andy baalt enorm. Dit gaat ons financieel absoluut niet in de koude kleren zitten."
De oud-voetballer zou acte de presence geven tijdens een kickboksgala in de Hanzehal in Zutphen. De mensen die een kaartje gekocht hebben, krijgen hun geld terug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |